Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22261
Írta 2010. december 30. - 16:31

#22262
Írta 2010. december 30. - 07:31

#22263
Írta 2010. december 29. - 23:09

Nekem is acelvaz vekony csoveire tettem a bilincseket, Cateyenak valami mini bilincse, ha jol tudom, nem tudom mire szantak eredetileg. Jol nez ki.
Kozepre igazitassal ne tokolj tul sokat, nem fog ott maradni.En minden tekeres elott igazgatom egy picit, nemi palcahajlitgatassal.
#22264
Írta 2010. december 29. - 22:28

Kozepre igazitassal ne tokolj tul sokat, nem fog ott maradni.

#22265
Írta 2010. december 29. - 22:12

1es aulemezbõl vágjál kb 10-15mm széles csíkokat, ezt a kívánt méretre hajlítva, átfúrva, éleket lekerekítve profi bilincset kapsz bármilyen csõre. én is így csináltam, ez a 3. telem vele, 1x kellett igazítani. ja a bilincs alá természetesen gumilap (tipp: belsõ)
Köszi. Ez volt az eredeti terv, de a boltos adod ajándékba négy bilincset, hogy ezekkel rakjam fel. De akkor marad az eredeti terv. Csak nagyon lusta vagyok ehhez a munkához.

A sebesség mindent megold.
#22266
Írta 2010. december 29. - 21:59


#22267
Írta 2010. december 29. - 21:58

#22268
Írta 2010. december 29. - 21:45

a mûanyag rögzítõ és a csõ közé való gumibetétek mennyiségét és helyzetét ki kell tapasztalni.
sikerült úgy feltennem, hogy a csövön is szoros, és a pálcákat is keményen tartja.
a pálcákat sodronyvágóval vágtam méretre, de mindig csak picit vágtam belõlük..
elsõre pepecs meló, de remélem jövõ õsszel csak 10 perc lesz felrakni (ha leveszem egyáltalán tavasszal..)
A bilincshez hogyan rögzíted a pálcát? Egy csavar és egy alátét vagy van még valami más is?
A sebesség mindent megold.
#22269
Írta 2010. december 29. - 21:41

sikerült úgy feltennem, hogy a csövön is szoros, és a pálcákat is keményen tartja.
a pálcákat sodronyvágóval vágtam méretre, de mindig csak picit vágtam belõlük..
elsõre pepecs meló, de remélem jövõ õsszel csak 10 perc lesz felrakni (ha leveszem egyáltalán tavasszal..)
Flickr
#22270
Írta 2010. december 29. - 21:26

Egyelõre még a sárvédõ felrakásával szenvedek. Könnyebb összerakni egy bringát teljesen, mint egy sárvédõt felrakni. Nincsenek sárvédõszemeim a vázon, így kicsi mûanyag bilincsekhez kell rögzíteni, de a vázam csövei olyan vékonyak, hogy rengeteg gumi kell a bilincs alá, ettõl meg nem érzem túl stabilnak (mûködik-mûködik, de nem az igazi). A másik gond meg, hogy be kell állítani középre a sárvédõt, ez sem olyan egyszerû, pedig már pálcahajlítgatásra is vetemedtem. Kb egy nap lesz jól megcsinálni az egészet.
normál esetben a feszesség állításával lehet középre állítani, de nálad ez lehet nem mûködik a gumi alátétes megoldás miatt
3 éve z országutimra a szerelõ tette fel nagyon profin a sárvédõt, vékony acélvázra, amin nem volt rögzítõ szem, már nem emlékszem a módszerre, de hibátlanul volt megoldva, az tuti
mondjuk én simán kézzel is hajlítgatom ha kell, az is célravezetõ

#22271
Írta 2010. december 29. - 21:15

A sebesség mindent megold.
#22272
Írta 2010. december 29. - 19:55

Igen, azt. Tehát nincs egységes megoldás. Akkor kitalálok valamit én is
.
petpalackkal vigyázz, mert ha nem elég széles vagy íves, akkor a felverõdõ vizet oldal kinyomja, pont a lábszáradra, és vizesebb leszel vele, mint nélküle
legalábbis tavaly nekem ez volt, én az út szélén téptem le róla

#22274
Írta 2010. december 29. - 17:34

Nálam eddig két Dura-Ace lánc kopott el, az egyik kb 5000km-t bírt a másik valamivel 6000 fölött, és most egy 2500km-t használ ultegrát raktam fel szeptember végén, azóta kb 3500km ment bele, ha úgy számolom hogy görgõn 30km/h-val forog a rendszer, és aszerint kopik a lánc. Egyelõre semmi jelét nem mutatja pontatlan váltásnak, vagy ugrálásnak. Jövõre a versenygéphez lesz két kerékszett, az egyik dura ace sorral és lánccal versenyre, a másik a mostani ultegra sorral (14500km-nél jár...) és ultegra lánccal. Aztán patentszem, és lehet cserélgetni õket verseny elõtt.a fékváltókar 6600(marad)
a sor(még 10.000-et ki kell bírjon) és a lánc(tavasszal csere) 5600-as
minden más 7800
__________________________________________________________
mennyivel bír többet egy DA lánc, mint egy ultegra, vagy 105?
csak pontosabban vált, és könnyebb(nem feltétel egyébként) vagy többet is bír?
Kiskubai Te ugye azzal mész?
tapasztalatok?
Õszintén szólva váltásban nem vettem észre különbséget, de kevesebbet bír, vagy a fene tudja lehet hogy csak többet törõdök vele mint amennyit a dura aceekkel törõdtem. Jövõre sûrû évem lesz, lesz sok tapasztalat mindenféle alkatrészkopásokról

Mjani: Nekem a fiximen félbevágott PETpalack teszi a dogát kilyukasztva és egy csavarral a sárvédõ végéhez fogva...
#22275
Írta 2010. december 29. - 16:30

gondolom leffentyû.
cifes flakon, petpalack, tescos autós gumiszõnyeg, vastag autóbelsõ, powertape több rétegben, megformázva és van egy ötletes darab is, a sok-sok felesleges nejlonszatyorból rétegenként összevasalva.
Igen, azt. Tehát nincs egységes megoldás. Akkor kitalálok valamit én is

A sebesség mindent megold.
#22276
Írta 2010. december 29. - 15:58

cifes flakon, petpalack, tescos autós gumiszõnyeg, vastag autóbelsõ, powertape több rétegben, megformázva és van egy ötletes darab is, a sok-sok felesleges nejlonszatyorból rétegenként összevasalva.
#22278
Írta 2010. december 29. - 15:09

Csapattársam árulja és erõsen gondolkozom azon, hogy megveszem.
Más kérdés:
Mibõl szoktatok a sárvédõhöz toldatot csinálni? Esetleg van valaki egy ilyenrõl képe?
A sebesség mindent megold.
#22279
Írta 2010. december 29. - 14:38

a sor(még 10.000-et ki kell bírjon) és a lánc(tavasszal csere) 5600-as
minden más 7800
__________________________________________________________
mennyivel bír többet egy DA lánc, mint egy ultegra, vagy 105?
csak pontosabban vált, és könnyebb(nem feltétel egyébként) vagy többet is bír?
Kiskubai Te ugye azzal mész?
tapasztalatok?
Flickr
#22280
Írta 2010. december 29. - 14:08

vettem használtan 7800-as fékeket, meg váltókat; már alig várom hogy tavasz legyen..
Maradt még vmi Ultegra?