Amúgy volt most apróban egy openpro/elõl dura ace agy/hátul ultegra. Az egy iszonyatjó szett volt 17 azaz TIZENHÉTEZER forintért...Bár még mindig fent van
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21641
Írta 2011. február 12. - 12:51
Amúgy volt most apróban egy openpro/elõl dura ace agy/hátul ultegra. Az egy iszonyatjó szett volt 17 azaz TIZENHÉTEZER forintért...Bár még mindig fent van
#21642
Írta 2011. február 12. - 12:47
Fulcrum Racibg 5 vagy Mavic Aksium? Utánanéztem a neten különbözõ angol nyelvû fórumokon, de ki erre ki arra esküdött. Most tavasszal akarok venni egy szettet. Jelenleg ultega agyak vannak a gépemben elõl mavic Reflex, hátul CXP 33 felnibe fûzve, de kicsit sokallom a súlyt.
#21643
Írta 2011. február 12. - 12:25
nem azt mondtam, hogy nem létezik ilyen. csupán nekem nem lenne pofám pénzt kérni érte. Rózsás Attila nekem pl teljesen ismeretlenül kölcsönadta a szintén TOKEN kerekeit a páros idõfutam ob-ra, úgy hogy a verseny elõtt kértem el és át is szerelte nekem a hozzá való parafás fékpofákat is...
Nem ebbõl akarok meggazdagodni, hanem van egy kerékszettem, amit szivesen igénybe vehet bárki megfelelõ anyagi térítés ellenében. A mavic kerékszettemet, vagy akár a komplett biciklimet nagyon szivesen kölcsönadom ismerõsnek ingyen is, de ez a kerékszett szerintem nem az az árkategória amit csak úgy odaadnék szivességbõl.
Meg aztán irigy és önzõ is vagyok
Egyébként gyönyörûûû kerekek
#21644
Írta 2011. február 12. - 11:51
#21645
Írta 2011. február 12. - 08:53
az alu küllõanyára leginkább csak a súly miatt van szükség. fõleg azért,mert a kerék kerületén van. ott többet számít,mint a tengelynél. réz anyát lényegesen olcsóbb elõállítani. ilyen méretben nehéz tömegtermelésben az acélba menetet varázsolni. a titánnal baromi nehéz dolgozni. bizonyára lehetne titánból is csinálni,de senkinek nem éri meg.
a felni is lényeges. érezhetõen más dolgozni 1 komolyabb felnivel (pl.:mavic,ambrosio),mint vlmi olcsóbbal. peremes,alu felnibõl jelen tudásom szerint 2 van ami alkalmas versenyre,edzésre: mavik open pro,Ambrosio Excellence. kellõen könnyûek,mégis sokat kibírnak. mondjuk a régi felnikhez képest kicsit túlépítettek. régebben voltak könnyebb felnik is,igaz leginkább szingósak.
#21646
Írta 2011. február 12. - 02:00
vázat nem tudok készíteni. sajna. kereket biztosan tudok. mester sem hinném,h vagyok. legfeljebb tapasztalat. bár többet tudnék.
#21647
Írta 2011. február 12. - 01:57
@kiskubai: Most ez mit jelent? Hogy kinalja berlesre, vagy hogy berlik is?
jogos kérdés!
#21648
Írta 2011. február 12. - 01:38
#21649
Írta 2011. február 12. - 00:50
#21650
Írta 2011. február 12. - 00:44
Fülöp Tibi, TOKEN kerekek. Mûködik a bérbeadás.
nem azt mondtam, hogy nem létezik ilyen. csupán nekem nem lenne pofám pénzt kérni érte. Rózsás Attila nekem pl teljesen ismeretlenül kölcsönadta a szintén TOKEN kerekeit a páros idõfutam ob-ra, úgy hogy a verseny elõtt kértem el és át is szerelte nekem a hozzá való parafás fékpofákat is...
#21651
Írta 2011. február 12. - 00:41
Igen, ezt értem, de hát... de hát a karbon még csak nem is hasznosítható újraNincs min csodalkozni, ha veszik a millios karbon csodavazakat, akkor persze, hogy veszik a millios karbon csodakerekeket is, ha lehet javitani, ha nem. (Ha nem esnek el, 99.999%, hogy nem is kell javitani)
Jobbak, mint a 32 kullos fuzott kerekek, szoval miert ne vennek, ha telik ra?
Igazad van abban is, hogy a csodakerekek bitang erõsek is, láttam pár teszteredményt én is.
#21652
Írta 2011. február 12. - 00:31
Jobbak, mint a 32 kullos fuzott kerekek, szoval miert ne vennek, ha telik ra?
#21653
Írta 2011. február 12. - 00:09
Én tudom a választDonciccio, meghajlok tapasztalatod elõtt, de gyõzz már meg, avagy inkább taníts, Mester, mire jó az alu küllõanya?
A sebesség mindent megold.
#21654
Írta 2011. február 11. - 23:15
Kissé vöröslõ arccal vallom be, hogy Campa Record agyból 36 (!) küllõset vettem (új, azaz nem alkalmi vétel irányított), 2-1,8-2 DT Swiss küllõkkel fûztem (36-os) Open Pro-val a „fõ" biciklimre (3x10-es Veloce, gyakran megyek 15%-os emelkedõkön is a környéken, s gyakran van egy max. 7daN (dekaNewton, azaz kb. kp) Topeak csomagtartó is a nagyobb túrákhoz). Pedig nem is vagyok sem túl súlyos, sem túlsúlyos (78 kg, biciklisnek kissé ugyan sok, de csupa izom
Amúgy - szvsz - nagy igazságod van az „épített" szemben „gyári" kerékre vonatkozó megjegyzésedben, az épített sokkal könnyebben ill. gyorsabban is javítható - ezt sokan elfelejtik, fõleg, akik csak hírekbõl tájékozódnak. Az újabb karbon csodakerekek nagyrésze meg egyáltalán nem javítható (!), legfeljebb egyesek (pl. egy újabb Mavic ...) korlátozottan (a hátsón a hajtott oldal küllõi csavarozgathatók), a „megoldás", hogy biztosítás köthetõ a csodakerekekre, ha törik, újat adnak helyette. Ez nyilván jó anyagilag támogatott profi versenyzõknek, másoknak azonban 2000-nél több euró egy pár kerékért még a Lajtán túl is fájdalmasan erõs túlzás. Pedig ez a trend, a közeli biciklisboltok egykori profi tulajai szerint a kerék is cseretartozék lett.
#21655
Írta 2011. február 11. - 23:09
inkább szívesség alapon mûködik
Fülöp Tibi, TOKEN kerekek. Mûködik a bérbeadás.
#21656
Írta 2011. február 11. - 20:59
szép a 32 küllõs kerék is.
másik dolog: nektek bejön az a fajta bandázsolás, amelyiknél nincs szalagdarab a fvkar mögött? 8-as módon kell vezetni a szalagot, nagyon könnyû és frankó mûvelet
nekem nem tetszik
#21657
Írta 2011. február 11. - 20:58
Re: Berbeadas...
Ezen mar gondolkodtam. Lehet MO-n valoban berelni? Ugy ertem, ez valos piac? Nem inkabb szivesseg alapon megy ez?
Mindket oldalrol (berlo/berbeado) erdekel a dolog...
inkább szívesség alapon mûködik
#21658
Írta 2011. február 11. - 20:53
másik dolog: nektek bejön az a fajta bandázsolás, amelyiknél nincs szalagdarab a fvkar mögött? 8-as módon kell vezetni a szalagot, nagyon könnyû és frankó mûvelet
#21659
Írta 2011. február 11. - 20:38
Ezen mar gondolkodtam. Lehet MO-n valoban berelni? Ugy ertem, ez valos piac? Nem inkabb szivesseg alapon megy ez?
Mindket oldalrol (berlo/berbeado) erdekel a dolog...
#21660
Írta 2011. február 11. - 20:09

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





