Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#21601
Írta 2011. február 14. - 16:35

#21602
Írta 2011. február 14. - 16:09

#21603
Írta 2011. február 14. - 16:02

#21604
Írta 2011. február 14. - 13:36

szerintem sokan campáznának, mert a veloce szett például eléggé megfizethetõ, ami visszatart (aztán cáfoljatok):
nem tudom minden info pontos-e:
- láncszem nem bontható, zárható olyan egyszerûen mint pl a kézzel nyitható-zárható sram patentszemekkel (tisztításkor nagyon jól jön)?
- a hajtókar leszedéséhez kell-e spéci szerszám (fc-6500 = imbusz)?
- bowdenezéskor belenyúhatsz akármibe vagy ragaszkodni kell campy márkákhoz?
- ultra torque merevség ?
- 9-es rendszer okés-e a 10-eshez fejlesztett és merevebb hajtómûvel vagy csak a saját, 4szögtengelyes mókával?
- a veloce sor 13e ft, ennek feléért lehet venni sram/shimano-t - kérdés persze hogy fele idõ alatt elkopoik vagy nem?
sztem bele lehet tenni patentszemet a campa láncba is.
hosszú 10es imbusz kulcs kell hozzá
lehet más bovdent is alkalmazni,de sztem jobb a sajátja. a bovden végek nem ugyan olyanok,mint a shimanoé.
azt mondják,most az ut rendszer a legjobb. ezt én is csak hallottam,olvastam.
össze lehet hozni,de nem biztos,h tuti lesz. a nagytányérfogai a 10esnél közelebb vannak a kicsi fogaihoz. meg record szerû felfogatása van már az ut-s lánctányéroknak.
sztem jobban bírják a kiképzést a veloce sorok a konkurenciánál.
1ébként vehetsz hozzá sram láncot is. azzal is jól müxik.
#21605
Írta 2011. február 14. - 13:12

nem tudom minden info pontos-e:
- láncszem nem bontható, zárható olyan egyszerûen mint pl a kézzel nyitható-zárható sram patentszemekkel (tisztításkor nagyon jól jön)?
- a hajtókar leszedéséhez kell-e spéci szerszám (fc-6500 = imbusz)?
- bowdenezéskor belenyúhatsz akármibe vagy ragaszkodni kell campy márkákhoz?
- ultra torque merevség ?
- 9-es rendszer okés-e a 10-eshez fejlesztett és merevebb hajtómûvel vagy csak a saját, 4szögtengelyes mókával?
- a veloce sor 13e ft, ennek feléért lehet venni sram/shimano-t - kérdés persze hogy fele idõ alatt elkopoik vagy nem?
#21606
Írta 2011. február 14. - 12:46

#21607
Írta 2011. február 14. - 06:54

Elsõsorban a rettenetes kormánnyak felé keressed a problémát!
Lehet szereted a klasszikus formát, de ezzel valahogy szakítanod kéne.
Ez az egész olyan egészségtelenül néz ott ki, egy vékonycsöves acélváz + nyílegyenes villa + 1"-os rendszer + elég nagy tömeg a kormányzáson felül...
Ennek az egésznek az eredõje ez.
1x elindul a dolog, azt önmagát erõsíti.
Én is acélvázzal nyomulok, de komoly még erõs provokációra se indul be! 1 1/8-os rendszer, Mizuno karbon-karbon/kevlár fejcsöves villa klasszikus hajlított formával, New Ultimate stucni 80-as felfordítva, 210g-os alukormány. Ez utóbbi most lesz leváltva egy Syntace karbonra, a 6°-os hátrahajlás miatt. Kap még a gép egy Red fékváltókart is, újabb 100g leesik a géprõl.Ott semmi keresnivalója.
Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná! Kíválóan mûködik az alu is, úgy ahogy korábban leírtad. Minek a majd 2x olyan nehéz titán oda? Azt sokan elfelejtik, hogy a titán a legnehezebb könnyûfém, ami attól nehezebb, már nem számít annak!
marad így minden a bringámon,mert nincs túl sok pénzem. nem olyan nehéz az eleje. record f.v kar,260 grammos itm kormány,chorus kormánycsapi,és a stucni is aránylag könnyû a kategóriájában. vízszintesen is meg van fúrva. a villa tudom,h nem a legjobb. én is hajlítottat szerettem volna,de csak ezt tudtam régen venni. az ahead-es stucnik nagyon nem tetszenek. nem elég kecsesek. a mostanihoz képest mind1ik úgy néz ki,mint vlmi kõbunkó. lehet,h nem a leghatékonyabb rendszert használom,de ez jobban tetszik. kerékpár hiányosságait próbálom rutinnal kompenzálni. jelenleg külsõt keresek rá. késõbb meg láncot. kb ennyi az idei keret rá. sztem sincs túl sok értelme a titán küllõanyának. biztos húzós az ára. nem sokkal ez elõtt írtam,h milyen kereket építettem. 854 gramm lett a vége.
#21608
Írta 2011. február 14. - 02:13

Biztos?
![]()
Welcome | TITAN WHEEL TECHNOLOGIES | Titanium nipples and bicycle components
Ezért írtam hogy nem hinném, ezek szerint van!

Van de minek?
Titánküllõ detto.
Van még néhány DT titánküllõm, az is a full felesleges kategória. Sokmindenre nem jó az a titán, ezt be kellene látni. A DT titán is tört mint az állat...

Akinek a pénz nem számít, az használjon full karbon kereket, aki jó teljesítményût akar de javíthatót, az lépje meg az alu küllõst, de nem sok levonással jár az okosan összeállított acélküllõs kerék sem.
Nekem amúgy tetszenek a komplettkerekek, még úgy is, hogy ez az egyik oka annak hogy nem erõlködöm az agygyártással.
Kiválltképp a Campagnolo kerekei tetszettek meg nekem, ott látszik hogy valaki elgondolkodott rajtuk hogy hogyan is legyenek azok a küllõzések!
Hátsóagyban mondjuk veri a Dura Ace bármelyik Campát, sajna...
#21609
Írta 2011. február 14. - 02:07

Uj Fulcrum Racing 3 nem kicsit akciosan... ~90eFt-ert hazhoz jon.
Bike24 - Fulcrum Racing 3 Wheelset Clincher 2010
Ez annyira nem is jó ár, mert pont a Racing 3 -nál változtattak valamit a 2011-es modellen, így az a szett már csak 1555g official.
Remélem hinni lehet nekik, mert a Racing 7 olyan 2 kg felett volt gyorszár nélkül mint a huzat! (most mértem...)
Bár ár/teljesítmény viszonylatban a Racing7 még mindig elég jó, a Racing5-öt nem venném meg, de a Racing3 meg egy másik líga, arra érdemes költeni! Ráadásul az ember normális csapágyakat kap, ami normál még a Campától és a Shimanótól, a többiek játékcsapággyal játszanak, ideértve a Mavic-ot is, és kb. mindenkit.

(Racing7 is sajna iparicsapágyas...)
#21610
Írta 2011. február 14. - 02:01

Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná!
Biztos?

Welcome | TITAN WHEEL TECHNOLOGIES | Titanium nipples and bicycle components
A sebesség mindent megold.
#21611
Írta 2011. február 14. - 01:54

na oké de mi az hogy 4130 cromo?? bmx vázanyag, nem? miért nem colombus spirit vagy dedacciai zero replica??
Az a 4130-as egy SAE szabványszám, DIN-ben ez a 25CrMo4. Ez a leggyakrabban használt acélötvözet vázgyártáshoz. Rengeteg Dedacciai is ez, és sok más csõgyártó is ebbõl él. Aztán vannak mindenféle mikroötvözõk meg különbözõ kezelések,attól lesz még némi különbség.
A jóöreg Tange Prestige is ebbõl volt!

...és a Dedacciai 18MCDV6 is eléggé hasonlít erre!
A BMX-es csõszettek simán méterárú szinten vannak, sokesetben hosszvarratos kivitelben, azért az más ám!

#21612
Írta 2011. február 14. - 01:48

52 cm középtõl középig. sima muffolt váz. normál kör keresztmetszetû csövek. majd teszek fõl képet. mondjuk vannak benne trükkök,mert csináltattam magamnak.
Elsõsorban a rettenetes kormánnyak felé keressed a problémát!
Lehet szereted a klasszikus formát, de ezzel valahogy szakítanod kéne.
Ez az egész olyan egészségtelenül néz ott ki, egy vékonycsöves acélváz + nyílegyenes villa + 1"-os rendszer + elég nagy tömeg a kormányzáson felül...
Ennek az egésznek az eredõje ez.
1x elindul a dolog, azt önmagát erõsíti.
Én is acélvázzal nyomulok, de komoly még erõs provokációra se indul be! 1 1/8-os rendszer, Mizuno karbon-karbon/kevlár fejcsöves villa klasszikus hajlított formával, New Ultimate stucni 80-as felfordítva, 210g-os alukormány. Ez utóbbi most lesz leváltva egy Syntace karbonra, a 6°-os hátrahajlás miatt. Kap még a gép egy Red fékváltókart is, újabb 100g leesik a géprõl.

Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná! Kíválóan mûködik az alu is, úgy ahogy korábban leírtad. Minek a majd 2x olyan nehéz titán oda? Azt sokan elfelejtik, hogy a titán a legnehezebb könnyûfém, ami attól nehezebb, már nem számít annak!

#21613
Írta 2011. február 13. - 22:15

#21614
Írta 2011. február 13. - 21:32

Maradj az 56-nál. Én 188 vagyok és még nekem is 56 jött ki a Canyon méret kalkulátorával.
kalkulátora válogatja, nekem 56,0-56,5 c-c dobott ki egy másik kalkulátor a 178 magassághoz
#21615
Írta 2011. február 13. - 21:06

#21616
Írta 2011. február 13. - 21:02

#21617
Írta 2011. február 13. - 20:42

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: CANYON Roadlite
#21618
Írta 2011. február 13. - 20:37

#21619
Írta 2011. február 13. - 20:32

Gepida vázakról mit tudtok mondani?konkrétan ez érdekelne:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: 56-os festetlen Gepida
zöld cuccokkal szerintem nagyon adná,csak nem tudom minden nélkül megér-e 20 ezret
Én a gepida vázakról semmi jót nem hallottam eddig, elég elolvasni néhány tesztet. Mellesleg egy kollégám régen szerelõként dolgozott náluk és a garanciális problémák nagy része a vázakra vonatkozik. Nagyon sok törik.
#21620
Írta 2011. február 13. - 20:16

Gepida vázakról mit tudtok mondani?konkrétan ez érdekelne:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: 56-os festetlen Gepida
zöld cuccokkal szerintem nagyon adná,csak nem tudom minden nélkül megér-e 20 ezret
"nagyon jó állapotban van" - tehát használt, nincs villa, nincs kormánycsapágy, nincs nyeregcsõbilincs. Mire mindezek megvannak, hol áll az árszámláló? Én személy szerint csak vázszettet vennék, de ez lehet, hogy csak az egyéni hülyeségem.