Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21561
Írta 2011. február 16. - 11:06
#21562
Írta 2011. február 16. - 10:22
#21563
Írta 2011. február 16. - 09:59
saját mért adatom 2 felnirõl.
700c cincler fulcrum racing 5 rear 24 hole 489 g +- 2g ( gyári kerékben )
700c cincler miche race 20 hole 545 g +- 5g ( külön is kapható )
Több darabot mértem ezért a plusz minusz.
aszem a az elsõ fulsrum racing 20 lyukas is 490 g körül van..nincs igazi eltérés a -4 lyuk miatt az elsõhöz képest.
#21564
Írta 2011. február 16. - 01:48
#21565
Írta 2011. február 16. - 00:41
#21566
Írta 2011. február 15. - 23:51
#21567
Írta 2011. február 15. - 22:48
#21568
Írta 2011. február 15. - 22:43
ja , bocsi, a link lemaradt
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Viner ultegra 600 szettel
Hát ez elég vegyes szett, itt valószínûleg csak a fékváltókar az ultegra, legalábbis a hátsóváltó és a hajtókar (az tuti nem) nem tûnik annak. A hajtókar valami egy ilyen tiagra szerintem:

A hátsóváltóra meg elsõre azt mondanám hogy egy régi Dura-ace, de ez csak a fekete szín miatt mondanám.
#21569
Írta 2011. február 15. - 22:41
ja , bocsi, a link lemaradt
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Viner ultegra 600 szettel
off.: Viner, csak jól járhatsz vele;)
#21570
Írta 2011. február 15. - 22:29
#21571
Írta 2011. február 15. - 21:59
A trikolor 7/8-asnak is volt mar ilyen kodja: 6400. Ezt 600 Ultegranak hivtak, a 6500-tol viszont mar csak a nev maradt, vagyis az Ultegra.
#21572
Írta 2011. február 15. - 21:47
Innen vettem.
Képrõl meg lehet állapítani hogy ezen melyik van?
Persze, ha tudsz csinálni egy képet róla, akkor meg tudjuk mondani. Vagy elég az is, ha megmondod mi van a hajtókarba ütve. A belsõ oldalon, a pedálmenetnél körbe van beleütve a kódja, és a mérete a hajtókarnak.
#21573
Írta 2011. február 15. - 21:45
600-as ultegra az 7 vagy 8 sebességes, a 9es szériának már 6500-as a kódja.
600-as: négyszögtengelyes hajtómû, elég tartós és jól mûködõ szett.
6500-as: octalinkes hajtómû, szintén tartós, és kifogástalanul mûködõ szet.
Innen vettem.
Képrõl meg lehet állapítani hogy ezen melyik van?
#21574
Írta 2011. február 15. - 21:41
9 sebességes 600-as ultegra szettrõl van valakinek véleménye, tapasztalata?
Egyáltalán mettõl meddig volt ez forgalomban.
Érdemes megvenni ha jó állapotban van?
600-as ultegra az 7 vagy 8 sebességes, a 9es szériának már 6500-as a kódja.
600-as: négyszögtengelyes hajtómû, elég tartós és jól mûködõ szett.
6500-as: octalinkes hajtómû, szintén tartós, és kifogástalanul mûködõ szet.
#21575
Írta 2011. február 15. - 21:33
Egyáltalán mettõl meddig volt ez forgalomban.
Érdemes megvenni ha jó állapotban van?
#21576
Írta 2011. február 15. - 18:54
#21577
Írta 2011. február 15. - 16:12
#21578
Írta 2011. február 15. - 14:43
#21579
Írta 2011. február 15. - 09:45
és különben is: sokkal szebbek az olasz cuccok
#21580
Írta 2011. február 15. - 09:06
Csapágyminõség terén nagyon jó a Campa, de a Shimano is nagyon jó, akárcsak a Suntour volt anno, mindenbõl persze csak a felsõ kategóriás cucc.
Csak ha egy konstrukció nem jó, akkor a legjobb csapágy se tudja azt helyrehozni.
Jelenleg a legkönnyebb hátsóagy ami konstrukcióként is rendben van a Dura Ace h.agy, titánkazettával. A reteszelésével nem tudom hogy mi lenne a probléma. Kis kerületen van aminek vannak elõnyei és hátrányai. Kisebb a surlódása, de nagyobb terhet kapnak a kilincsek.
A lifegõ bovdenek a Shimanonál már csak a múlt problémái, az újakon azok is a kormánybetekerõ alá lerültek, mint minden más gyártónál.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





