kipróbáltam a spinaci kormányt a bianchi-n is. nagyon fasza kis cucc. a bandázsolást már javítottam a próba után.
kipróbáltam a spinaci kormányt a bianchi-n is. nagyon fasza kis cucc. a bandázsolást már javítottam a próba után.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Orszagutirol mindent, szoval valamennyire kapcsolodik a Peak Barna interjum, igy ide is beteszem, hatha valakit erdekel.
én is eveztem,de hát én elég kutyaütő voltam Barnához képest.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Orszagutirol mindent, szoval valamennyire kapcsolodik a Peak Barna interjum, igy ide is beteszem, hatha valakit erdekel.
összeraktam a téli bringát is. új bovdenek,bandázs ment rá. meg végre a sárvédőt is megcsináltam. a fék elől hiányzott egy darab. most azt pótoltam.
nekem is hasonló toldat van a fék előtt, csak nekem a mini v-fék miatt kellett trükköznöm.
ha jobban meggondolom, nem is kellene mini v-fék a bicajra, csak a cyclocrossról ment át minden, mikor eladtam a vázat, aztán így jártam :-)
így szerettem volna megoldani,de a megnövekedett bovden súrlódás miatt nem lehetett beállítani a hátsó váltót.
ilyen hőscincér bovdenezéssel is próbáltam,de nem volt sajna az igazi. igaz a bovdenek csak vlmi 1xűbb fajták. vlmi kis súrlódásúval lehet,h jó lett volna.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a kormánynak annyira mély a bovden vájata,h a fék bovdent be tudtam a spinaci bilincse alá rakni. nagyon kulturáltan néz ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
meg kapott egy cinelli spinaci könyöklő szerűséget. a 90-es években nem tudtam volna megfizetni,most meg bagóért hozzá lehet jutni. vlszínű nem sok értelme van a téli bringán,de legalább jól néz ki. nekem legalábbis tetszik.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
összeraktam a téli bringát is. új bovdenek,bandázs ment rá. meg végre a sárvédőt is megcsináltam. a fék elől hiányzott egy darab. most azt pótoltam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
így szerettem volna megoldani,de a megnövekedett bovden súrlódás miatt nem lehetett beállítani a hátsó váltót.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
így néz ki most az eleje
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
teljesen szabvány campa alkatrészekből raktam össze. igaz,fel kellett használnom hozzá a régi,8-as campa stratos váltókarom 2 db alkatrészét. csak két alátétről van szó. semmit nem kellet variálnom vele.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
összeraktam az itthon lévő alkatrészekből,meg a régi vázamból ezt a járgányt. még nincsen kész. kell rá egy 10-es campa első váltó. most egy RX100-as van rajta,de azzal bizonyos fokozatokban ledobja a láncot. nem is vártam nagyon mást. az RX100-as 8-as,ami meg rajta van szett az meg 10-es. érdekessége a bringának,h egy 10-es campa record kormányvég váltókart használtam föl az alsó csöves váltókarhoz. így tökéletesen vált.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
pbjenő és üröm közt az útszéli felmarás mit képvisel?
végiggurulni rajta...ilyen lehet egy prosztata-masszázs
már kifogyok a jelzőkből
talán egy maradt : köpet
>mondjuk alu és alu között is zongorázni lehet a különbséget, remélem nem maródik majd bele a sor
Acel es az alu kozott lehet igazan csak zongorazni a kulonbseget. Shimano nem veletlenul csinalja titanbol a jobb kerekeken. Nem tudom, de az olcsokon meg gondolom acel?
elég kemény anyagból készíti az alu-szabadonfutó testjeit a campag.
Én 8s sorral egy szezont használtam a khamszint, és a videón látod, mennyire "nyírta el" a bordákat: alig van indentáció. Tkp. "leesett a sor" a záróanya kilazítása után.
Nem fogja szétvágni a shimano szabadonfutót sem a sor!
Vejne módosította - 2017. augusztus 22. - 16:20
A szines kazettatest az mindig alu. (https://hu.wikipedia...g/wiki/Eloxálás)
Közben megtaláltam és valóban alu....mondjuk alu és alu között is zongorázni lehet a különbséget, remélem nem maródik majd bele a sor
De a színe érdekes, nem mondanám színesnek
http://www.sacycle.c...settes-os-axle/
A niplikre visszatérve meg jó nagy szívás ezt így csinálni minden küllőnél: kis csavar be, mágnessel elhúz, furatba beletalál, csavar kiteker, küllő beteker
ehhez képest gondoltam a szívást (én ezentúl csak vele fűzetnék) :https://www.youtube....h?v=wOyv9bTj9HE
Ezen már én is nagyon sokat gondolkoztam a zonda kerekeimnél, hogy hogy a francba tudják a helyére tenni a nipliket.
Mondjuk a niplibe be csavarnak egy kis acél csavart és úgy dobják be a felnibe.
A szines kazettatest az mindig alu. (https://hu.wikipedia...g/wiki/Eloxálás)
ave módosította - 2017. augusztus 22. - 12:41
Megjött az új kerekem: Campa Zonda C17 shimano rotoros.
menni még nem mentem vele csak felgumiztam meg átnéztem este. Elég korrekt darab! Csapágyak szépen futnak, racsni meglepően csendes, ez nálam pluszpont!
Viszont lehet, hogy kell egy szett új gumi: most conti grand prix 25-összel raktam össze ami ezen a keréken 27mm felett van, hátul a láncvillánál meg nincs túl sok hely, jobban örülnék, ha keskenyebb lenne. Na majd kipróbálom és ha kell rakok rá 23-ast, ami 25-re fog kinyílni.
Még egy érdekesség: a kazettatest anyagát nem adták meg sehol, elég érdekes, világos színű (nem nyers fém, hanem valami felületkezelt) reméltem, hogy ez acél lesz, de úgy tűnik nem az, legalábbis a mágnes nem akarta fogni...
Ha valaki tudja mi ez megoszthatja. (remélem nem sima alu)
Még egy érdekesség: a felni belülről nincs fúrva a küllőfuratoknál viszont sima küllőanyák vannak benne (nem úgy mint Mavic a jobb-bal menetes szemeivel). A Campa azt mondja, hogy a nipliket úgy helyezik el, hogy beszórják őket a szelepfuraton a külső és belső fal közé és egy mágnessel húzzák őket a küllőfuratokhoz (MoMag technológia) de a nipli szerintem nem acél... szóval valami spéci mágnesük lehet :-)
súlyra hozza a gyári normát 1540-et mértem a szettre
Nekem úgy rémlik, hogy van kis "acélbetétke", amit a nipplire tesznek, mielőtt befűzik. Miiután helyrehúzták a küllőanyát, ezt elvátolítják.
1:42-től az érdekes rész