Sziasztok!
A Campa-guruktól érdeklődnék, hol és milyen kenőanyagot szükséges és érdemes használni a fékváltókarban?
Egy 10s Chorus a beteg.
Köszönöm, előre is!
Sziasztok!
A Campa-guruktól érdeklődnék, hol és milyen kenőanyagot szükséges és érdemes használni a fékváltókarban?
Egy 10s Chorus a beteg.
Köszönöm, előre is!
Ez szomorú...
http://index.hu/spor...rjat_penzhiany/
miközben ez volt a 2017-es MKSZ ktg.-tervezet:
http://bringasport.h...segterv2017.pdf
Nem tudom, csak nekem tűnik-e fel, hogy a versenyzőkre mennyire kevés pénzt terveztek - például, 6 millió Ft-ot központi edzőtáboroztatásra. Eközben ott a FISE projekt, amire 735 milliót! (!!!)
(FISE projekt gőzöm sincs, pontosan micsoda. Valaki leírhatná, aki képben van. Ennyit találtam róla és ez nekem elég ködös: http://bikemag.hu/ma...lnoki-interjura )
A FISE projekthez semmi köze a szövetségnek, csak átmegy rajta a pénz. Egyébként egy bmx verseny/fesztivál Budapesten.
A sebesség mindent megold.
első váltó kellet még az egyik bringámra. vettem egy új veloce-t. a dobozból kivéve láttam,h ennél kevesebb helye lesz a láncnak. így is van. a régebbi típusok ugyan nem tudják a kompaktot,de legalább elég a két végállást használnom. mondjuk az is igaz,h az új veloce 34,és 55 fog közt elvisz mindent. azt nem tudom,h a shimanoknál ez hogy van. van e külön kompakthoz,meg hagyományoshoz első váltó.
az nem játék, hogy kicseréled a két terelőt/ketrecet vagy mit?
Ez szomorú...
http://index.hu/spor...rjat_penzhiany/
miközben ez volt a 2017-es MKSZ ktg.-tervezet:
http://bringasport.h...segterv2017.pdf
Nem tudom, csak nekem tűnik-e fel, hogy a versenyzőkre mennyire kevés pénzt terveztek - például, 6 millió Ft-ot központi edzőtáboroztatásra. Eközben ott a FISE projekt, amire 735 milliót! (!!!)
(FISE projekt gőzöm sincs, pontosan micsoda. Valaki leírhatná, aki képben van. Ennyit találtam róla és ez nekem elég ködös: http://bikemag.hu/ma...lnoki-interjura )
valszeg, mint a politika - ellopunk 95%ot, az 5%bol meg nincs penz.
Ez szomorú...
http://index.hu/spor...rjat_penzhiany/
miközben ez volt a 2017-es MKSZ ktg.-tervezet:
http://bringasport.h...segterv2017.pdf
Nem tudom, csak nekem tűnik-e fel, hogy a versenyzőkre mennyire kevés pénzt terveztek - például, 6 millió Ft-ot központi edzőtáboroztatásra. Eközben ott a FISE projekt, amire 735 milliót! (!!!)
(FISE projekt gőzöm sincs, pontosan micsoda. Valaki leírhatná, aki képben van. Ennyit találtam róla és ez nekem elég ködös: http://bikemag.hu/ma...lnoki-interjura )
első váltó kellet még az egyik bringámra. vettem egy új veloce-t. a dobozból kivéve láttam,h ennél kevesebb helye lesz a láncnak. így is van. a régebbi típusok ugyan nem tudják a kompaktot,de legalább elég a két végállást használnom. mondjuk az is igaz,h az új veloce 34,és 55 fog közt elvisz mindent. azt nem tudom,h a shimanoknál ez hogy van. van e külön kompakthoz,meg hagyományoshoz első váltó.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
feldobott a facebook nekem egy rudy project terméket. egy sisak huzatot. erről lenne szó: https://rudyproject....wind-black-1682 elvileg,szél,és vízálló. arra gondoltam,h vennék még egy ilyen sapkát hozzá: http://www.wiggle.co...rino-hat-m-200/ ,és akkor talán a nagyobb hidegek sem jelentenének gondot.
még mindig nem vagyok egy sisak rajongó,de használata egy nagyon pozitív dolgot eredményez nálam. a sisakom remekül elvezeti a menetszelet a nyakam,lapockáim környékéről. régebben megfújta a szél,és néha be is állt emiatt a nyakam. a sisakkal nincsen ilyen gondom. ezért lenne jó hidegben is hordanom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
aki így bandázsol, nem érdemli meg hogy ilyen bicója legyen :-)
http://www.rudyproje...ull-article.pdf aero sisak teszt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
don, igaz, hogy a felső ronda, de azért az alsó sem egy kimondott szépség, főleg az a stucni... ettől függetlenül, régen valóban (sok)minden jobb volt.
az a stucni tényleg nem a legszebb,de a bringából sokat ki lehetett hozni. triatlonra,tt-re,mezőnybringára is be lehetett állítani a vázat.
ez a mostani pálya váza a look-nak. a kg 196-hoz eléggé hasonlít. ebből gondolom,h az eredeti koncepció jó volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
don, igaz, hogy a felső ronda, de azért az alsó sem egy kimondott szépség, főleg az a stucni... ettől függetlenül, régen valóban (sok)minden jobb volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ez pl rohadt ronda. a hajtókar viszont tényleg tuti lehet. hol van ez már a kg196-hoz képest....
Nekem ugye LOOK van, de nem vagyok marka fanatikus, ha valami nem szep, akkor nem szep. Marpedig ez a 795 nem szep.
A 785 ugyan megfelelne, de ha cserelnem a mostani 586-ot, akkor nem maradnek a markanal.
ez pl rohadt ronda. a hajtókar viszont tényleg tuti lehet. hol van ez már a kg196-hoz képest....
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
off: kérek mindenkit, a slo(o)ping-ot, slo(o)pe-ot ne írja el.
Kiejtve is sloping-slope, leírva is.
Tudom, itthon divat elírni-félreejteni, de ez nem magyar szó.
Vagy írjuk le helyesen, vagy írjuk le magyarul ejtett felsőcsőnek, lejtős felsőcsőnek. De ne gyártsunk hoongarikumot.
Azért én egy párra kíváncsi lennék részleteiben, melyik gyártó melyik modelljének melyik évjárata annyira rossz és miért.
Már csak azért kérdezem, mert az általad felsorolt, semmirevalónak vélt újításoktól elég sokan érzik jobban magukat a nyeregben, és ha már ezért több ember és többet teker, már jó.
De persze ettől még, simán lehet, hogy hülyeség az egész, ezért várom kíváncsian a részletes érvelést.
sztem a mostani top vázak (legalábbis amit annak vél sok ember) fejlesztése inkább arra megy ki,h ne legyenek különösebben tartósak,és szélesebb közönségük legyen. gondolok itt az atomra lekönnyített vázakra,amikben nem nagyon van persely,és a csapágyak kikoptatják a karbont. meg persze a tárcsafék,turista geó,gravel,stb. ezek nem fejlesztések. ezek mind csak a szartupírozással egyenlőek. a colnago-nál legalább azt látni,h nem egynyári bringákat akarnak gyártani. a slooping váz sem fejlesztés. egy faszság,amit a giant kitalált,és a többi meg utánozza. nekik azért volt jó,mert kb 4 mérettel lefedték az egész palettát. olcsóbb a gyártás. egyedül a kicsi méreteknél van értelme az ejtett felső csőnek. annyi mindent fel tudnék sorolni most a legtöbb tuti váz,kerékpár ellenében,h elkopna a billentyűzetem.
Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
sztem a mostani top vázak (legalábbis amit annak vél sok ember) fejlesztése inkább arra megy ki,h ne legyenek különösebben tartósak,és szélesebb közönségük legyen. gondolok itt az atomra lekönnyített vázakra,amikben nem nagyon van persely,és a csapágyak kikoptatják a karbont. meg persze a tárcsafék,turista geó,gravel,stb. ezek nem fejlesztések. ezek mind csak a szartupírozással egyenlőek. a colnago-nál legalább azt látni,h nem egynyári bringákat akarnak gyártani. a slooping váz sem fejlesztés. egy faszság,amit a giant kitalált,és a többi meg utánozza. nekik azért volt jó,mert kb 4 mérettel lefedték az egész palettát. olcsóbb a gyártás. egyedül a kicsi méreteknél van értelme az ejtett felső csőnek. annyi mindent fel tudnék sorolni most a legtöbb tuti váz,kerékpár ellenében,h elkopna a billentyűzetem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
Mar miert kellene? A LOOK 585, 595 se volt 1100g-nal tobb, pedig azok is full muffos vazak, raadasul egyaltalan nem voltak ropik.
sztem pont a colnago nincsen túlkönnyítve. http://bikemag.hu/ma...hon-edes-otthon ezért is tetszik.
"Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amiben engedni kell a leendő Colnago C60 tulajdonosoknak a Cannondale-es vagy Cervelós bringás társakhoz képest, az a tömeg. 52-es méretben egy festett C60 1050 grammot nyom (ami egyébként 25 grammal könnyebb a C59-nél), az 1,1/8-1,1/4-es nyakkal készülő villa pedig 390 grammot. Ez hátránynak tűnik például egy 800 grammos SuperSix EVO Hi Mod-hoz képest."
De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
A sebesség mindent megold.
Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
ez a dolog inkább a Gios-ra jellemző. szerintem voltak akkora menők mint a Colnago, az acélidőszakban mindenképp és szerintem a karbon cuccaik is pengék voltak. aztán kijöttek valami biliacél tömegű hulladékkal pár éve