De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
Mar miert kellene? A LOOK 585, 595 se volt 1100g-nal tobb, pedig azok is full muffos vazak, raadasul egyaltalan nem voltak ropik.
De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
Mar miert kellene? A LOOK 585, 595 se volt 1100g-nal tobb, pedig azok is full muffos vazak, raadasul egyaltalan nem voltak ropik.
sztem pont a colnago nincsen túlkönnyítve. http://bikemag.hu/ma...hon-edes-otthon ezért is tetszik.
"Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amiben engedni kell a leendő Colnago C60 tulajdonosoknak a Cannondale-es vagy Cervelós bringás társakhoz képest, az a tömeg. 52-es méretben egy festett C60 1050 grammot nyom (ami egyébként 25 grammal könnyebb a C59-nél), az 1,1/8-1,1/4-es nyakkal készülő villa pedig 390 grammot. Ez hátránynak tűnik például egy 800 grammos SuperSix EVO Hi Mod-hoz képest."
De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
A sebesség mindent megold.
Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
ez a dolog inkább a Gios-ra jellemző. szerintem voltak akkora menők mint a Colnago, az acélidőszakban mindenképp és szerintem a karbon cuccaik is pengék voltak. aztán kijöttek valami biliacél tömegű hulladékkal pár éve
Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
Hát valahogy úgy...
Régen sem a precizitásról voltak híresek: nemrég voltam bent egy régi vasakra specializálódott boltban, akik hoznak bringákat (recikli). Én azért mentem oda mert szerszám kellett fejcső sikba maráshoz. Bp-n egyedül őket ismerem akiknek van ilyen és még több spéci célszerszámuk is van a fiókban. Ahogy beszélgettem a sráccal és kérdeztem, hogy miért vettek egy ilyet csak annyit mondott, hogy sok olasz kerót hoznak, azokhoz meg kell az ilyen... Pincsik, Kollerek... azok se kivételek.
Ettől persze lehet őket szeretni meg szerelembe is lehet esni. Egyszer egy C40-em majdnem lett is...
Most meg egy 84-es holland "csajt" hajtok, ennek a fejcsövét kellett megigazítani mert újrafestés után - kb 20 éve lehetett ez a festés - nem állt tökéletesen benne a fejcsapi.
Úri cucc: Champion Mondial Special AA - Reyolds 531 Competition, még a villa is.
Őszre-tavaszra pont ideális
https://kephost.com/image/BRDi
Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
Khm.
A colnago jó és szép, nekem is az egyik kedvencem, a régiek közül az E1, az újak közül a C60, rengeteg méret, klasszikus és sloping geoval is, bár már kezd eljárni az idő a gyártási technológia felett és kicsit túl vannak könnyítve, mondjuk ha nem esel nagyot akkor jól bírják. Az újak a v2-r és a concept is szép, ráadásul könnyűek, csak már látom rajta, hogy tajvani és ezért nem dobban úgy az ember szíve, mint pl egy master-nél. A geo meg... a colnago-nál minden ok, talán nekem kicsit meredekebb a fejcsőszög, mint amit megszoktam, de teljesen jó, de millió olyan olasz gyártó van, aki azt se tudja milyen geoval gyártja a bringát, meg irgalmatlan mellényúlások is vannak. Az északi országok is nagyon jó bringákat tudnak tervezni, sőt amióta a pénzzel együtt ész is került a fejlesztésbe és a sportba azóta egy-két gyártó lenyomta az olaszokat technikai szinten, szóval mások is tudnak jó geoval bringát csinálni(mondjuk a c60 még mindig top5-ben van nálam).
Idén én kaptam az olasz bringákat, kénytelen voltam beleásni magam a témába.
(Annyi még hogy az olaszok nem igazán szeretik a campát
)
sztem pont a colnago nincsen túlkönnyítve. http://bikemag.hu/ma...hon-edes-otthon ezért is tetszik.
"Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amiben engedni kell a leendő Colnago C60 tulajdonosoknak a Cannondale-es vagy Cervelós bringás társakhoz képest, az a tömeg. 52-es méretben egy festett C60 1050 grammot nyom (ami egyébként 25 grammal könnyebb a C59-nél), az 1,1/8-1,1/4-es nyakkal készülő villa pedig 390 grammot. Ez hátránynak tűnik például egy 800 grammos SuperSix EVO Hi Mod-hoz képest."
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Khm.
A colnago jó és szép, nekem is az egyik kedvencem, a régiek közül az E1, az újak közül a C60, rengeteg méret, klasszikus és sloping geoval is, bár már kezd eljárni az idő a gyártási technológia felett és kicsit túl vannak könnyítve, mondjuk ha nem esel nagyot akkor jól bírják. Az újak a v2-r és a concept is szép, ráadásul könnyűek, csak már látom rajta, hogy tajvani és ezért nem dobban úgy az ember szíve, mint pl egy master-nél. A geo meg... a colnago-nál minden ok, talán nekem kicsit meredekebb a fejcsőszög, mint amit megszoktam, de teljesen jó, de millió olyan olasz gyártó van, aki azt se tudja milyen geoval gyártja a bringát, meg irgalmatlan mellényúlások is vannak. Az északi országok is nagyon jó bringákat tudnak tervezni, sőt amióta a pénzzel együtt ész is került a fejlesztésbe és a sportba azóta egy-két gyártó lenyomta az olaszokat technikai szinten, szóval mások is tudnak jó geoval bringát csinálni (mondjuk a c60 még mindig top5-ben van nálam).
Idén én kaptam az olasz bringákat, kénytelen voltam beleásni magam a témába. (Annyi még hogy az olaszok nem igazán szeretik a campát
)
tegnap láttam képen egy olyan karbon vázat,amit még én is elfogadnék. igaz nem mai darab. colnago eps. klasszikus geó,tehát nem ejtett felső csöves,kívül futnak a bovdenek,és van menet a középrészben.
na meg olasz. ez fontos,mert akárhogy nézem a többi gyártó nem tud normális geometriájú vázat készíteni.
MJani01 módosította - 2017. október 17. - 23:02
A sebesség mindent megold.
tényleg nem rossz, ha az alsócső vékonyabb egy kulacsnál
tegnap láttam képen egy olyan karbon vázat,amit még én is elfogadnék. igaz nem mai darab. colnago eps. klasszikus geó,tehát nem ejtett felső csöves,kívül futnak a bovdenek,és van menet a középrészben. na meg olasz. ez fontos,mert akárhogy nézem a többi gyártó nem tud normális geometriájú vázat készíteni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem bejott a g-one speed tle epp ilyet kerestem, sok aszfalt, de azert menjen el egy schotteren, guruljon jol.
Országúti-gravel kereket keresek. Tárcsafék, elől 15 mm, hátul qr, 19 mm belső szélesség kellene. Létezik ilyen 70 k körül?
Ez olyan. https://www.bike24.de/p1140135.html
Van, ahol nem a 12, hanem a 15mm-es konverziós kittel adták az első kereket, olyat keress! Árban láttam már 200 EUR alatt ezt, bike-discount.de-n adták annyiért tavaly.
~18.5mm-es belső felniszélesség, tubeless-ready (de nem erőltetném), sima kalapácsos reteszelésű hátsó agy.
Fontos: DT-nél erősen ajánlott, vadi újként első-hátsó agy kupakokat lehúzni és egyből rendesen megzsírozni, mert minimális kenéssel jön a gyárból...
sisqo módosította - 2017. szeptember 28. - 07:58
Igen, előrelépés.
Tömegben 1700 grammos a shimano rotoros (campag-s kicsit könnyebb)
Nagyon merev
Jól néz ki a 18-20 küllő és aszimmetrikus felni
A rotorhangot majd megszokod..
DE
a vento sajnos még keskeny felnis, ezzel számolj. Ha szélesebb felnit szeretnél, jól járhatsz bontrager rl-el (19 belül, 24 kívül, a 23-as gumi 28mm-esre terül ki rajta..)
Vejne módosította - 2017. szeptember 28. - 06:12
Sziasztok. A Ghost Nivolet 2 AL típusú biciklimre szeretnék venni kereket. Most Shimano Wh-501 kerék van rajta. Kérdésem, hogy egy Campagnolo Vento Asymmetric kerékszett előre lépés lenne vagy nemigazán. 50000 forintért tudnék most hozzájutni.
http://www.ecobike.h...parban_hasznalt
http://www.ecobike.h...ti_fek_hasznalt
Itt látszik jól, hogy milyen dinamikus a hierarchia az olaszoknál:
egyik chorus (2008) rejtett forgáspontcsavarokkal& golyóscsapágyas mechanikával, tkp. identikus egy rekorddal. Ebben az évben ugye a másodhegedus szett volt a kórusz, a rekord után.
Másik chorus (2009 utáni) tkp. egy csentaurral ekvivalens, sima siklócsapágyas, semmi extra. Ahogy behozták a "zupperrekórdot", úgy fokozták le a chorust harmadvonalbeli szetté, persze változatlan áron.
egy ismerős előszeretettel zrikál amiatt, hogy "ilyeneken rugózok", de, szerintem pofátlanság az, hogy olcsósítás-spórolás után ugyanannyit kérnek el valamiért..
Vejne módosította - 2017. szeptember 10. - 11:04
és az indok,h miért futtatom ennyire ezt a kormányt: egy kispénzű amatőr bringást remekül ki tud szolgálni egy időfutam versenyen pl.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.planetx....-bar-extensions és az oldal,ahonnan vettem ezt a kormányt. igen jól látjátok az árát: 2,39€
donciccio módosította - 2017. szeptember 10. - 08:59
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A kerek is korabeli?
igen. kb. azt hiszem 2000 körül volt gyártva.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A