teljesen szabvány campa alkatrészekből raktam össze. igaz,fel kellett használnom hozzá a régi,8-as campa stratos váltókarom 2 db alkatrészét. csak két alátétről van szó. semmit nem kellet variálnom vele.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2181
Írta 2017. augusztus 27. - 15:27
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2182
Írta 2017. augusztus 27. - 15:24
összeraktam az itthon lévő alkatrészekből,meg a régi vázamból ezt a járgányt. még nincsen kész. kell rá egy 10-es campa első váltó. most egy RX100-as van rajta,de azzal bizonyos fokozatokban ledobja a láncot. nem is vártam nagyon mást. az RX100-as 8-as,ami meg rajta van szett az meg 10-es. érdekessége a bringának,h egy 10-es campa record kormányvég váltókart használtam föl az alsó csöves váltókarhoz. így tökéletesen vált.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2183
Írta 2017. augusztus 26. - 20:32
- donciccio kedveli ezt
#2184
Írta 2017. augusztus 22. - 19:41
pbjenő és üröm közt az útszéli felmarás mit képvisel?
végiggurulni rajta...ilyen lehet egy prosztata-masszázs
már kifogyok a jelzőkből
talán egy maradt : köpet
#2185
Írta 2017. augusztus 22. - 18:29
>mondjuk alu és alu között is zongorázni lehet a különbséget, remélem nem maródik majd bele a sor
Acel es az alu kozott lehet igazan csak zongorazni a kulonbseget. Shimano nem veletlenul csinalja titanbol a jobb kerekeken. Nem tudom, de az olcsokon meg gondolom acel?
#2186
Írta 2017. augusztus 22. - 16:19
elég kemény anyagból készíti az alu-szabadonfutó testjeit a campag.
Én 8s sorral egy szezont használtam a khamszint, és a videón látod, mennyire "nyírta el" a bordákat: alig van indentáció. Tkp. "leesett a sor" a záróanya kilazítása után.
Nem fogja szétvágni a shimano szabadonfutót sem a sor!
Vejne módosította - 2017. augusztus 22. - 16:20
#2187
Írta 2017. augusztus 22. - 13:39
A szines kazettatest az mindig alu. (https://hu.wikipedia...g/wiki/Eloxálás)
Közben megtaláltam és valóban alu....mondjuk alu és alu között is zongorázni lehet a különbséget, remélem nem maródik majd bele a sor
De a színe érdekes, nem mondanám színesnek
http://www.sacycle.c...settes-os-axle/
A niplikre visszatérve meg jó nagy szívás ezt így csinálni minden küllőnél: kis csavar be, mágnessel elhúz, furatba beletalál, csavar kiteker, küllő beteker
ehhez képest gondoltam a szívást (én ezentúl csak vele fűzetnék) :https://www.youtube....h?v=wOyv9bTj9HE
#2188
Írta 2017. augusztus 22. - 12:55
Ezen már én is nagyon sokat gondolkoztam a zonda kerekeimnél, hogy hogy a francba tudják a helyére tenni a nipliket.
Mondjuk a niplibe be csavarnak egy kis acél csavart és úgy dobják be a felnibe.
#2189
Írta 2017. augusztus 22. - 12:40
A szines kazettatest az mindig alu. (https://hu.wikipedia...g/wiki/Eloxálás)
ave módosította - 2017. augusztus 22. - 12:41
#2190
Írta 2017. augusztus 22. - 11:09
Megjött az új kerekem: Campa Zonda C17 shimano rotoros.
menni még nem mentem vele csak felgumiztam meg átnéztem este. Elég korrekt darab! Csapágyak szépen futnak, racsni meglepően csendes, ez nálam pluszpont!
Viszont lehet, hogy kell egy szett új gumi: most conti grand prix 25-összel raktam össze ami ezen a keréken 27mm felett van, hátul a láncvillánál meg nincs túl sok hely, jobban örülnék, ha keskenyebb lenne. Na majd kipróbálom és ha kell rakok rá 23-ast, ami 25-re fog kinyílni.
Még egy érdekesség: a kazettatest anyagát nem adták meg sehol, elég érdekes, világos színű (nem nyers fém, hanem valami felületkezelt) reméltem, hogy ez acél lesz, de úgy tűnik nem az, legalábbis a mágnes nem akarta fogni...
Ha valaki tudja mi ez megoszthatja. (remélem nem sima alu)
Még egy érdekesség: a felni belülről nincs fúrva a küllőfuratoknál viszont sima küllőanyák vannak benne (nem úgy mint Mavic a jobb-bal menetes szemeivel). A Campa azt mondja, hogy a nipliket úgy helyezik el, hogy beszórják őket a szelepfuraton a külső és belső fal közé és egy mágnessel húzzák őket a küllőfuratokhoz (MoMag technológia) de a nipli szerintem nem acél... szóval valami spéci mágnesük lehet :-)
súlyra hozza a gyári normát 1540-et mértem a szettre
Nekem úgy rémlik, hogy van kis "acélbetétke", amit a nipplire tesznek, mielőtt befűzik. Miiután helyrehúzták a küllőanyát, ezt elvátolítják.
1:42-től az érdekes rész
#2191
Írta 2017. augusztus 22. - 11:05
Még egy érdekesség: a felni belülről nincs fúrva a küllőfuratoknál viszont sima küllőanyák vannak benne (nem úgy mint Mavic a jobb-bal menetes szemeivel). A Campa azt mondja, hogy a nipliket úgy helyezik el, hogy beszórják őket a szelepfuraton a külső és belső fal közé és egy mágnessel húzzák őket a küllőfuratokhoz (MoMag technológia) de a nipli szerintem nem acél... szóval valami spéci mágnesük lehet :-)
Ezen már én is nagyon sokat gondolkoztam a zonda kerekeimnél, hogy hogy a francba tudják a helyére tenni a nipliket.
- Vejne kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#2192
Írta 2017. augusztus 22. - 10:44
"ALAPANYAGFÜGGŐ". Ne feleddd: a szaruhártyát faragják. Ha vastagabbal áldott meg a sors, lehet belőle alakítani bőven (emlékszel a székelyre, aki reggel nekiáll farönköt faragni, indul oszlopnak, délben már kocsirúd, délután szék lába, estére "fogpiszkáló lesz, ha el nem baszom megin".)
Egyébként mi a félelem? Hogy korrigálják, aztán a később fellépő csökkent rugalmasság-presbiópia miatt nem lesz jó a dioptria 20-30 év múlva?
akarmi miatt nem lesz jo a kesobb meg eleg sokat valtozik a szemem, foleg, hogy most kezdtem allando jelleggel szemuveget hordani. korabban inkabb csak gep elott hasznaltam, meg filmet nezni pl. montinal nem rossz, hogy latom, hogy mi jon
- Vejne kedveli ezt
#2193
Írta 2017. augusztus 22. - 10:38
Megjött az új kerekem: Campa Zonda C17 shimano rotoros.
menni még nem mentem vele csak felgumiztam meg átnéztem este. Elég korrekt darab! Csapágyak szépen futnak, racsni meglepően csendes, ez nálam pluszpont!
Viszont lehet, hogy kell egy szett új gumi: most conti grand prix 25-összel raktam össze ami ezen a keréken 27mm felett van, hátul a láncvillánál meg nincs túl sok hely, jobban örülnék, ha keskenyebb lenne. Na majd kipróbálom és ha kell rakok rá 23-ast, ami 25-re fog kinyílni.
Még egy érdekesség: a kazettatest anyagát nem adták meg sehol, elég érdekes, világos színű (nem nyers fém, hanem valami felületkezelt) reméltem, hogy ez acél lesz, de úgy tűnik nem az, legalábbis a mágnes nem akarta fogni...
Ha valaki tudja mi ez megoszthatja. (remélem nem sima alu)
Még egy érdekesség: a felni belülről nincs fúrva a küllőfuratoknál viszont sima küllőanyák vannak benne (nem úgy mint Mavic a jobb-bal menetes szemeivel). A Campa azt mondja, hogy a nipliket úgy helyezik el, hogy beszórják őket a szelepfuraton a külső és belső fal közé és egy mágnessel húzzák őket a küllőfuratokhoz (MoMag technológia) de a nipli szerintem nem acél... szóval valami spéci mágnesük lehet :-)
súlyra hozza a gyári normát 1540-et mértem a szettre
- Vejne kedveli ezt
#2194
Írta 2017. augusztus 17. - 16:18
bikemagos apróhirdetéseken kötekedni az egyik kedvenc hobbim
http://apro.bikemag....s-l403852.html#
biztos szuper az acor nyeregcső, de szegény Pantani forog a sírjában és most orral van a kokó felé
mindig ilyeneken akadsz fent.
itt legalább nincs keverve a 2001 előtti-utáni szett: egységesen 2000-es daytona (még a régi 1.44-es actuation ratios hátsó váltó)
onnan lehet megkülönböztetni a két szettet (2000-es 9s és 2001-es 9s daytona), hogy:
a hátsó váltó semmiben nem hasonlít. teljesen más a formájuk.
a fékváltókar trükkösebb: a 2000-esen nincs felirat, a 2001-esen meg ott van, hogy 9speed vagy 10speed.
ez az athena utód-centaur előd. Bár az 1999-es athena fékváltókar..
az egy "nekem kell, hogy legyen" tárgy!
én is szoktam trollfaszkodni néha, pl.
http://apro.bikemag....5-l403876.html#
neki küldtem a wiggle linket, hogy 22.4 euró ez a gumi, ingyen postával. Erre: "köszi a tippet! Jó fogás"
http://apro.bikemag....r-l403857.html#
neszke, ez 2001-es daytona..
http://apro.bikemag....mu-l403350.html
ez nem kóser, mikor céercén 75 euró az új 5800...
Vejne módosította - 2017. augusztus 17. - 16:21
#2195
Írta 2017. augusztus 17. - 15:38
bikemagos apróhirdetéseken kötekedni az egyik kedvenc hobbim
http://apro.bikemag....s-l403852.html#
biztos szuper az acor nyeregcső, de szegény Pantani forog a sírjában és most orral van a kokó felé
#2196
Írta 2017. augusztus 17. - 09:09
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2197
Írta 2017. augusztus 16. - 18:53
ha te is 14/14 http://bit.ly/2vDJUD7 akkor már te se vagy junior
- donciccio kedveli ezt
#2198
Írta 2017. augusztus 14. - 18:27
Nekem pont idén februárban volt szemműtétem. Igaz a drágábbik eljárást választottam (514.000 Ft-ba fájt) de nem bántam meg, sőt nagyon jó hogy végre rávettem magam. Nem kell kontaktlencsével tökölnöm többé. A halálom volt mikor bringázásnál valami belement a szemembe és nem tudtam kiszedni. Fél szemmel, könnyezve meg nem túl mókás tekerni.
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014
#2199
Írta 2017. augusztus 13. - 16:10
Muteni hanyszor lehet?
"ALAPANYAGFÜGGŐ". Ne feleddd: a szaruhártyát faragják. Ha vastagabbal áldott meg a sors, lehet belőle alakítani bőven (emlékszel a székelyre, aki reggel nekiáll farönköt faragni, indul oszlopnak, délben már kocsirúd, délután szék lába, estére "fogpiszkáló lesz, ha el nem baszom megin".)
Egyébként mi a félelem? Hogy korrigálják, aztán a később fellépő csökkent rugalmasság-presbiópia miatt nem lesz jó a dioptria 20-30 év múlva?