Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#21461
Írta 2011. február 20. - 01:41

#21462
Írta 2011. február 20. - 01:36

Nem feltétlen rossz, kormányszárral még mindig tudsz variálni.
Azzal biztos nem fogok azért az évi pár sík idõfutam miatt.

Veszek egy acort.
Van róla képed?Elvileg az idõfutam pozíciódnak ugyanolyannak kell lenni, mint az "országúti" pozíciódnak, csak elõrébb forgatva. Tehát elõre is kell húzni a nyerget, ha felsõtest lejjebb kerül, hogy ne legyen túl szûk a csípõdnél bezárt szög.
Az én könyöklõm meg szinte olyan, mint a tiéd, csak azt én fabrikáltam. Alulról van szintén rögzítve, csak nekem egy-egy csavar fogja a kormányhoz.
A sebesség mindent megold.
#21463
Írta 2011. február 20. - 01:26

Az én könyöklõm meg szinte olyan, mint a tiéd, csak azt én fabrikáltam. Alulról van szintén rögzítve, csak nekem egy-egy csavar fogja a kormányhoz.
#21464
Írta 2011. február 20. - 01:17

Vegulis azert lett ez, mert egyreszt tetszik, hogy viszonylag alacsonyan van a konyoklo (kormany alatt megy elore a szarv) masreszt meg Easton, mint a kormanyom.

De igy hasznalat elott a fo problemanak az tunik, hogy az orszagutin tulsagosan elol van a kormany idofutamhoz.
Gondolom lehet probalkozni a nyereg elorehuzasaval, meg vegulis fel tudok tenni egy rovidebb stucnit is.
Ehh, kellett ez nekem. Kulon idofutam bicikli lesz ebbol a vegen, csak hova a fenebe fogom rakni...

Nem tudom mennyire jo otlet ha a kormany vonala mogott van a konyoktamasz, de ugy tunik az a legegyszerubb, ha allithato elore-hatra.
#21465
Írta 2011. február 20. - 01:08

Igen, arra gondoltam, hogy semmi nem állítható rajta. De mégis csak egy syntance. Vagy õk is csinálnak rossz alkatrészeket?
![]()
Azért kérdeztem, mert láttam egy ugyanilyet az apróban és eddig még nem használtam könyöklõt.
Nem feltétlen rossz, kormányszárral még mindig tudsz variálni.
#21466
Írta 2011. február 20. - 01:06


Azért kérdeztem, mert láttam egy ugyanilyet az apróban és eddig még nem használtam könyöklõt.
A sebesség mindent megold.
#21467
Írta 2011. február 20. - 00:48

Bike24 - Profile Design T2+ Aluminium Clip On Aerobar
#21468
Írta 2011. február 20. - 00:23

#21469
Írta 2011. február 20. - 00:19

A sebesség mindent megold.
#21470
Írta 2011. február 19. - 22:25

Fekkar fogast vegre a valodi ergonomia diktalhatja, es nem a valtokar mechanikai meretei.
#21471
Írta 2011. február 19. - 20:27

Kéne egy kis tipp..
Tiagra fékváltókar nem vált, nem mozgatja a kábelt. A bowden feszes teljesen, a kar is mozog, de a kábel meg sem mozdul
Szerkesztés: Bocsi, csak figyelmetlen voltam. Nem volt leváltva a legalsóhoz..
#21472
Írta 2011. február 19. - 19:48

és mint minden új technika, kezdetben kiforratlan, de idõvel akár le is válthatja a régit...
Szerintem az elektromos váltásnak csak annyi a baja, hogy egy nem létezõ probléma adtak egy bonyolult választ.
Vagy azt is mondhatnám, hogy a kiforrott és egyszerû, hibáktól mentes és olcsón gyártható alaktrészt minimálisan sikerült gyorsabbá tenni (amire nem is igen volt szükség), cserébe ráköltöttek egy vagyont, komplikált lett az egész szerkezet, egy csomó hibalehetõség bejöt, korlátozott lett a mûködése (aksi), és drágább lett a gyártása is.
A kevéske plusz mellett elég sok lett a mínusz. Ez most akkor mûszaki szempontból sikeres termékfejlesztés? Szerintem nem. De majd a marketing eladja (lehet többet költenek arra, mint a fejlesztésre).
#21473
Írta 2011. február 19. - 17:53

Vagy azt is mondhatnám, hogy a kiforrott és egyszerû, hibáktól mentes és olcsón gyártható alaktrészt minimálisan sikerült gyorsabbá tenni (amire nem is igen volt szükség), cserébe ráköltöttek egy vagyont, komplikált lett az egész szerkezet, egy csomó hibalehetõség bejöt, korlátozott lett a mûködése (aksi), és drágább lett a gyártása is.
A kevéske plusz mellett elég sok lett a mínusz. Ez most akkor mûszaki szempontból sikeres termékfejlesztés? Szerintem nem. De majd a marketing eladja (lehet többet költenek arra, mint a fejlesztésre).
#21474
Írta 2011. február 19. - 14:10

ennyi erõvel az evés is "erkölcstelen" lehet. Nézd meg mennyi az energiatartalma mondjuk egy mûzliszeletnek.. nagyságrendekkel nagyobb, mint ami ezen léptetõmotorok mozgatásához szükséges... Tudom én is hogy szõrszálhasogatás amit írok, ezzel csak arra próbálok rávilágítani, hogy ha ilyen szemmel nézzük, akkor elég sok mindent lehetne vitatni, ami amúgy meg természetes.
Egyébként az hogy nem tiltja be a UCI, nyilván azért van mert van piaca a cuccnak. Ha pl a vázgeometriát, az üléspozíciót, a kormány alakját, stb szigorúan szabályozzák, akkor ezt mire fel engedélyezik??? Abból, hogy valaki elõrébb ül nem lesz plusz energia a rendszerben, azzal ellentétbe, hogy mindenféle elektromos kütyük csattognak...
Ebben a kérdésben nem lehet következetesnek lenni, mert minden megoldás vitatható lesz. Én a magam részérõl kíváncsian figyelem a technika fejlõdését, ha alkalom nyílik rá kis is próbálom nagyon szívesen. De ennyit nem költenék jelenleg bringára. Nem ezen múlik, hogy mikor szakadsz le a hegyen, vagy mennyi idõ alatt teszed meg a Tahi-Kisoroszi-Tahi távot.
Nem személyednek szólt, hanem a szövegednek, azt akartam volna vele mondani, hogy az ilyesmit (pl. nagy energia stb. tárolása, hirtelen elõvétele) nem tartjuk szabályos játéknak, azaz sem KERS sem sajátvér. Mondom, elfogadom, hogy többetek számára a DI2 nem ilyen, hanem csak egy szokásos alkatrész, nekem nem, de nem akarok ezen ügy prófétája lenni. No meg igazatok van, aránytalanul drága, az „igazi" ára ennek töredéke. Persze a fejlesztés sokba kerülhetett, de gyártani 10 dollár alatt lehet (szerintem; nem sokkal különb, mint egy autó ablaktörlõ-motor).
#21475
Írta 2011. február 19. - 14:00

Nem személyednek szólt, hanem a szövegednek, azt akartam volna vele mondani, hogy az ilyesmit (pl. nagy energia stb. tárolása, hirtelen elõvétele) nem tartjuk szabályos játéknak, azaz sem KERS sem sajátvér. Mondom, elfogadom, hogy többetek számára a DI2 nem ilyen, hanem csak egy szokásos alkatrész, nekem nem, de nem akarok ezen ügy prófétája lenni. No meg igazatok van, aránytalanul drága, az „igazi" ára ennek töredéke. Persze a fejlesztés sokba kerülhetett, de gyártani 10 dollár alatt lehet (szerintem; nem sokkal különb, mint egy autó ablaktörlõ-motor).ezt mért nekem írod??? én csak azt mondtam, hogy egy esetleges kers-sel azt az energiát használnád fel, amit tekerés közben termeltél.
#21476
Írta 2011. február 19. - 13:44

Jettison:
S ha a saját vérem félreteszem, amit Courchevel-ben jól fölhízlaltam vörösvértestecskékkel, miért ne tölthetném verseny elõtt vissza a saját véredényeimbe.
ezt mért nekem írod??? én csak azt mondtam, hogy egy esetleges kers-sel azt az energiát használnád fel, amit tekerés közben termeltél.
#21477
Írta 2011. február 19. - 13:43

Da azt is a te izmod termelte energia feszítette elõ.
nem feltétlen. van egykét rugó, ami már eleve elõ van feszítve, amikor megveszed a vasat... persze nyilván hülyeség errõl vitatkozni és én sem akarok, csak ha már ennyire szõrszál hasogatunk, akkor ez is vitatható...
#21478
Írta 2011. február 19. - 13:25

pedig, ha úgy tetszik ott nincs is külsõ segítség. csak azt az energiát használja fel, amit korábban befektettél. ezzel a gondolatmenettel a rugó pl sokkal vitathatóbb (lenne), mivel az nem tekerés közben lett elõfeszítve, stb...
Da azt is a te izmod termelte energia feszítette elõ.
#21479
Írta 2011. február 19. - 13:01

Bocs, nem irónia, hanem komoly, mint a favágós viccben. Így remélem rendbenNem értem az iróniát, azt hittem csak beszélgetünk.

Jettison:
S ha a saját vérem félreteszem, amit Courchevel-ben jól fölhízlaltam vörösvértestecskékkel, miért ne tölthetném verseny elõtt vissza a saját véredényeimbe

#21480
Írta 2011. február 19. - 12:57

A valtashoz hasznalt elektromos segitsegtol nem megy gyorsabban az ember, tehat egyaltalan nem unfair. Ha fekezeskor egy KERS szeru rendszert toltene a bico, ami kesobb losz kozben rasegitene a tekeresre, no az gaz lenne.
pedig, ha úgy tetszik ott nincs is külsõ segítség. csak azt az energiát használja fel, amit korábban befektettél. ezzel a gondolatmenettel a rugó pl sokkal vitathatóbb (lenne), mivel az nem tekerés közben lett elõfeszítve, stb...