Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#21441
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Bianchi Via Nirone 7-es vázszettbe milyen kormánycsapágy való?

Ez jó lenne bele?
RECORD headset

Szerintetek a középrész angol, vagy olasz menetes?

#21442
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 hozzászólás

Sziasztok!
Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi


jó vétel, a fékváltókar kupakját meg kipótolod egy pár ezüst színû 105-ös kupakkal, amit tõlem megvehetsz :D

viccet félretéve, ennyit simán megér.

#21443
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
valóban...egy sprint márkájú váz volt,-gondolom a szokásos tajwani cucc-villával,kormánycsapággyal 15e-ért.

#21444
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: új 56-os alu váz eladó
no és errõl tudtok véleményt mondani?


Hopp, már el is tûnt.

#21445
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: új 56-os alu váz eladó
no és errõl tudtok véleményt mondani?

#21446
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
az nem ez a bringa volt...

am ez elég jó vétel lehet ennyiért. de ez nyilván állapotfüggõ is.

Sziasztok!
Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi



#21447
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Szerintem ezt a bringát tárgyaltuk néhány oldallal korábban, de akkor még mintha 80 lett volna.

#21448
ZsoZ

ZsoZ

    vendég

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás
Sziasztok!
Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi

#21449
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás

Pedig nem árt többször, mert ha nem lövöd be jól, szerintem akár még lassabb is lehetsz, mint nélküle. Amikor elõszõr próbáltam, nagyon bizonytalannak éreztem az irányítást, kanyarokba nem mertem bemenni. Kicsit változtatni kellett a nyereg szögén is, mert rettenetesen nyomott. Ez lehet, hogy megmosolyogtató, de szerintem ami nagyon sokat segít, az szobában, tükör elött gyakorolni a jó tartást. A jól belõtt pozíció sokkal többet számít, mint a sokszázezres aero felszerelés.


nagy igazság! én pl itthon mindig tükör elõtt görzõgök:D:P, kivéve amikor filmezek

#21450
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás

Jettison
A túl magas pozícióra nekem ez tûnik a legjobb megoldásnak. Nézegettem az állítható kormányszárakat, de ez nagyobb tartományban állítható és ha van otthon elfekvõben több hosszban stucni, akkor ez jobb lehet. De ha túlméretes a kormány, akkor nem jó.


ilyet még nem is láttam, elég hasznos cucc lehet, bár nekem szerencsére stucnival is meg lehet oldani a kérdést, direkt szépen kiszámoltam és a 30fokos az tökéletes.

#21451
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Pedig nem árt többször, mert ha nem lövöd be jól, szerintem akár még lassabb is lehetsz, mint nélküle. Amikor elõszõr próbáltam, nagyon bizonytalannak éreztem az irányítást, kanyarokba nem mertem bemenni. Kicsit változtatni kellett a nyereg szögén is, mert rettenetesen nyomott. Ez lehet, hogy megmosolyogtató, de szerintem ami nagyon sokat segít, az szobában, tükör elött gyakorolni a jó tartást. A jól belõtt pozíció sokkal többet számít, mint a sokszázezres aero felszerelés.

#21452
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.


Nagyon sokáig, sokkal egyszerûbb csak felrakni a könyöklõt. Nem megyek el elõtte edzeni könyöklõvel, max 1szer egész szezonban.


A sebesség mindent megold.

 


#21453
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Jettison
A túl magas pozícióra nekem ez tûnik a legjobb megoldásnak. Nézegettem az állítható kormányszárakat, de ez nagyobb tartományban állítható és ha van otthon elfekvõben több hosszban stucni, akkor ez jobb lehet. De ha túlméretes a kormány, akkor nem jó.

#21454
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás
na igen. ezen a képen 2 gyöngyszem is van. a csudajó scott kormány,és a paris roubaix rock shox teló.

#21455
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
ez sokkolóbb. http://santaclaritac...04/lemond90.jpg
sosem láttam lent fogni. reklámfeliratnak jó

#21456
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás
ha már könyöklõ. emlékeztek mikor még engedélyezve voltak a mezõnyben? Bike24 - 3T Mini Tiramisu Lenkeraufsatz Bike24 - Cinelli Spinaci

#21457
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
könyöklõ: érdekes kérdés. lehet emlékeztek, eddig sufnituning idõfutamkormányt használtam, vagy ennek csak a könyöklõ részét, mikor hogy. maga a könyöklõ azért volt nagyon jó mert a könyöktámasz nem lógott csak kb fél cmvel a kormány fölé, így a hézagolókat felülre pakolva ideális pozíciót vehettem fel. nyerget koppra elõretolni, ahogy Bloke is írta, alap. olcsón hozzájutottam nemrég egy ilyen idõfutam kormányhoz: Wiggle | Pro Synop TT Aero Bars Aero Handlebars Ehhez van már egy kormányvég váltókarom, kell még hozzá egy fékkar, bowdenezés, meg egy túlméretes stucni. na de itt jön a bibi ugyanis mint látjátok a kormány felett van jóval a könyöktámasz, ami jól is van ha az ember idõfutam geojú vázzal használná. Én viszont mezõnybringán fogom, ezért kiszámoltam, hogy úgy hogy más kormánycsapágy "fedõvel" és 0 hézagolóval, kb 4cm-t nyerve még úgy is 30fokos stucni kell, hogy eléggé lent legyen a könyöktámasz. szóval erre oda kell figyelni ha csak szimplán könyöklõztök, hogy lejjebb lehessen tenni a stucnit (ez a kevésbé fontos) és hogy egy szintbe legyen közel a kormány és a támasz. persze egyikkel kompenzálható a másik, de ugye nem az a jellemzõ, hogy valaki sok hézagolót használjon. egyébként van egy feleslegessé vált itm könyöklõm, bár nem tudom hogy meg akarok-e tõle válni, pont ezért, mert ritka jó felépítésû. ha meg olyan vele az ember, mintha egy tornyot vezetne, annak nem sok értelme van. egyébként én sem vagyok valami hajlékony, lehet hogy más nálam is lentebb használná, de akadhat olyan is, aki fentebb használná, de õ a mezõny verzióban is ott használja, ergo ugyanaz vonatkozik ide is, hogy nem lesz túl szerencsés a pozíció.
remélem tudtam segíteni, jó próbálgatást!

#21458
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Ez is igaz. Rövidke amatõr kupás pályafutásom alatt, én úgy csináltam, hogy bandázs le, fékváltókarok le, kormány le, idõfutam kormány fel, fékváltókarok fel, aztán mindig vissza az egész.



Kénytelen leszek én is így csinálni, mert ugyan van egy tökjó könyöklõm, de az ilyen kormány-könyöklõ egyben, úgyhogy lesz egy második szett (gagyi)bowdenem is, ami annak a méretéhez van vágva...

Amatõrkupás pályafutásod miért volt rövid?

Amúgy tegnap este 7kor nekiláttam a kerékpárom atomjaira bontásának, teljesen szétszedtem mindent az utolsó csavarig, letakarítottam,kipucoltam, bowdeneket kicseréltem, beraktam a mavic kerékszettet, megolajoztam a láncot is...stb. Ma kimentem, és mintha egy új bringám lenne! :D

Egyébként csavartam volna ki a vázból a bowdenfeszítõ csavarokat (fejcsõnél)...nem jön ki. Csavarlazító, úgy sem. Megfogtam fogóval a csavar fejét...beletört. Mind a két oldalt. És mivel szorosan a váz mellett van, nem lehet kifúrni. Úgyhogy pici tokmányba befogva a fúrószárat, kézzel forgatva sikerült kiszenvednem, aztán menetfúróval hasonló módon új menetet csinálni bele, aztán csavart esztergálni hozzá...2-3 órás bûvészkedés után ismét mûködõképes lett.

RENDSZERES_KARBANTARTÁS! :D

Ja és :)
Feltöltött kép

#21459
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.


Ez is igaz. Rövidke amatõr kupás pályafutásom alatt, én úgy csináltam, hogy bandázs le, fékváltókarok le, kormány le, idõfutam kormány fel, fékváltókarok fel, aztán mindig vissza az egész.

#21460
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Azzal biztos nem fogok azért az évi pár sík idõfutam miatt. :)


Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.