94ben 4. helyezett lett Stefano Zannini alatt a Paris-Roubaix-on... Kész.
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
na igen. volt ilyen is. ez sem volt 1 túl jó megoldás.
94ben 4. helyezett lett Stefano Zannini alatt a Paris-Roubaix-on... Kész.
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
94ben 4. helyezett lett Stefano Zannini alatt a Paris-Roubaix-on... Kész.
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
Ha mar Cancellara klónok szobakerultek.
http://3.bp.blogspot...-cancellara.jpg
http://www.cyclingwe...ank/e/EVANS.jpg
Mivel meg nem mentem sosem konyoklovel, megkerdeznem, hogy a rakban lehet igy ulni a nyergen?
Probaltam mar igy eloremenni, de a gaton ulve a nyereg orra elkepesztoen nyom, konkretan nem birok ugy megmaradni.
SPeci nyereg kell, vagy mi a trukk?
Szerintem az elektromos váltásnak csak annyi a baja, hogy egy nem létezõ probléma adtak egy bonyolult választ.
Vagy azt is mondhatnám, hogy a kiforrott és egyszerû, hibáktól mentes és olcsón gyártható alaktrészt minimálisan sikerült gyorsabbá tenni (amire nem is igen volt szükség), cserébe ráköltöttek egy vagyont, komplikált lett az egész szerkezet, egy csomó hibalehetõség bejöt, korlátozott lett a mûködése (aksi), és drágább lett a gyártása is.
A kevéske plusz mellett elég sok lett a mínusz. Ez most akkor mûszaki szempontból sikeres termékfejlesztés? Szerintem nem. De majd a marketing eladja (lehet többet költenek arra, mint a fejlesztésre).
+1, én is. Néha átfogok pár percre fékkarfogásba ha elunom magam
Amúgy rosszul beállított könyöklõ kellemetlen lehet mondjuk 10 perc után...
Gyorsan átállok, nem kell félteni
, pillanatok alatt be fogom állítani. Eleve sokat megyek kint a könyöklõ-pózhoz hasonló pozícióban, érzem hogy kb hol kell lennie a könyöklõnek. A szobában nem tudok gyakorolni, mert másképpen ülök a bringán a görgõn és másképpen kint, nem tudom megmondani, hogy miért van ez így, de így van. Kint folyamatosan keresem a legaerodinamikusabb pózt, bent meg fogom fönt belül a kormányt.
Kint folyamatosan keresem a legaerodinamikusabb pózt, bent meg fogom fönt belül a kormányt.
Gyorsan átállok, nem kell félteniPedig nem árt többször, mert ha nem lövöd be jól, szerintem akár még lassabb is lehetsz, mint nélküle. Amikor elõszõr próbáltam, nagyon bizonytalannak éreztem az irányítást, kanyarokba nem mertem bemenni. Kicsit változtatni kellett a nyereg szögén is, mert rettenetesen nyomott. Ez lehet, hogy megmosolyogtató, de szerintem ami nagyon sokat segít, az szobában, tükör elött gyakorolni a jó tartást. A jól belõtt pozíció sokkal többet számít, mint a sokszázezres aero felszerelés.
A sebesség mindent megold.
Embörök...A hétvégén sikerült venni egy Mavic Ksyrium Elite kereket:)))
Ami az apróban volt hirdetve.
Így nézek most ki:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Flickr
I managed to talk to a mechanic at a local shop and found out it's an Italian thread.
Ha nálad a váz:Bianchi Via Nirone 7-es vázszettbe milyen kormánycsapágy való? [...][/url]
Ezt meg pl. egy tûvel megnézheted: indulj el a jobboldali (!) elsõ v. második menetben mondjuk az óramutató járásával egyezõen. Ha ekkor beljebb jutsz (azaz jobbmenetes a csavarmenet), olasz menetes, ha kijjebb, angol.Szerintetek a középrész angol, vagy olasz menetes?