Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21421
Írta 2011. február 21. - 14:17
2×9-es rendszerhez kell, ha ez számít valamit.
#21422
Írta 2011. február 21. - 14:14
Igen sajnalatos, hogy mennyire nincs mar idofutam. De egyszer fent, egyszer lent. Elobb utobb lesz megint hosszu idofutam.
#21423
Írta 2011. február 21. - 13:57
kár hogy nincs egyenkénti a pavékon. vicces lenne a TDF. egyébként érdemes lenne vmi újítást csinálni, mint például 81 vagy 82-ben amikor 7 idõfutam volt és a Pirenneusokban volt a rajt.
na igen. lehetne ilyeneket is. tényleg 1 kaptafára zajlanak mostanság a tour szakaszai. volt régebben 70 km fölötti kronó is. még Indurain idejében. sztem a rádiókat is ezért kéne megszüntetni. nem kellene a sporiknak tollba mondani a versenyt.
#21424
Írta 2011. február 21. - 13:53
ki mikor tervezi átülni a télibringáról? én asszem csak március közepe felé,de lehet h csak a 3.héten nyergelek át az ünneplõs bicajra.
ma kezdtem csak normálisabban tekerni. a múlt hét teljesen kiesett.
+1
én is csak 15°C fölött vagyok hajlandó a "szép" bringát használni...
Flickr
#21425
Írta 2011. február 21. - 13:52
Osztom ezt a véleményt!
Azon kívül hogy mechanika fan vagyok, lehet még javítani a mechanikus dolgokon is! A Sram fékváltókarja pl. 25%-al könnyebb lett mint a Shimano csúcsmodellje. Ez mindenképp fejlõdés, még akkor is, ha az alma/körte dolog még benne maradt, azaz olyan finoman még egyik fékváltókar se mûködött, mint a Shimano, jóllehet, ezek egyben a legbonyolultabb rendszerek a piacon. A Sram néha úgy vált mintha épp szét akarna törni, de hát a súly az nagy úr!))
Campa fékváltókart sosem bírtam megszokni...
Valamikor vagy 10 évvel ezelõtt kitaláltam egy hátsóváltót, ami önmagában reteszel, és kb. kompatibilis az összes piacon kapható fékváltókarral. Na az is full mechanikus, és még nem gyártott ilyet senki se eddig.
Addig várok vele, míg csak megcsinálja valaki!
Rajz sincs róla, úgyhogy ha eldobom a kanalat, akkor temetõdik az is!))
vlmi baromi régi bringán én láttam olyan váltót ami pozicionált volt. az is a váltóban volt vlhogy megoldva. sajna már nem emlékszem teljesen hogyan ment a "mukoggy" része. talán csak 5-6 sebesség volt rajta hátul. én kíváncsi lennék a te verziódra is.
én sem szeretem az elektromos váltást,de ez van. alkalmazkodni kell. tényleg nem 1 valós problémára lett megoldás.
sramot még nem nagyon próbáltam,úh nem tudok róla mondani semmit. bizonyára úgy vált,ahogyan mondjátok/mondod. a shimano tényleg finom kis szerkezet,meg bonyolult is. talán ez a legnagyobb hibája is. láttam most a 2012es shimano mtb h. váltókról képeket. enyhén szólva túl lettek bonyolítva. tettek bele 1 kis kart,amivel a kanál rugóerejét lehet majd növelni. miért nem tesznek bele kapásból erõsebb rugót? a campa ergopowert meg álmomból felkeltve is meg tudom javítani. 1xû mint az ék.
#21426
Írta 2011. február 21. - 13:51
#21427
Írta 2011. február 21. - 13:36
94ben 4. helyezett lett Stefano Zannini alatt a Paris-Roubaix-on... Kész.
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
na igen. volt ilyen is. ez sem volt 1 túl jó megoldás.
#21428
Írta 2011. február 21. - 13:34
#21429
Írta 2011. február 21. - 10:32
hátrány lehet, ha emiatt nem érzi, hogy pisálnia kell :-))
#21430
Írta 2011. február 21. - 09:29
94ben 4. helyezett lett Stefano Zannini alatt a Paris-Roubaix-on... Kész.
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
Látom neked most csak a Bianchi-ról szól az élet.
Ez Magnus Backstedt alatt 1. lett!
#21431
Írta 2011. február 21. - 03:29
http://forums.roadbi...=1&d=1295928282
#21432
Írta 2011. február 21. - 03:03
Ha mar Cancellara klónok szobakerultek.
http://3.bp.blogspot...-cancellara.jpg
http://www.cyclingwe...ank/e/EVANS.jpg
Mivel meg nem mentem sosem konyoklovel, megkerdeznem, hogy a rakban lehet igy ulni a nyergen?
Probaltam mar igy eloremenni, de a gaton ulve a nyereg orra elkepesztoen nyom, konkretan nem birok ugy megmaradni.
SPeci nyereg kell, vagy mi a trukk?
Evans tényleg mindig a nyereg orrán ül, de Cancellara-t ha megfigyeled akkor állandóan visszalöki magát, még a nyerge is olyan, ami próbálja megakadályozni az elõrecsúszást.

Itt egy video, ami ezzel a jelenséggel foglalkozik, de õ is csak találgat
http://www.youtube.com/watch?v=2sYUfzHzYaU
#21433
Írta 2011. február 21. - 02:36
Szerintem az elektromos váltásnak csak annyi a baja, hogy egy nem létezõ probléma adtak egy bonyolult választ.
Vagy azt is mondhatnám, hogy a kiforrott és egyszerû, hibáktól mentes és olcsón gyártható alaktrészt minimálisan sikerült gyorsabbá tenni (amire nem is igen volt szükség), cserébe ráköltöttek egy vagyont, komplikált lett az egész szerkezet, egy csomó hibalehetõség bejöt, korlátozott lett a mûködése (aksi), és drágább lett a gyártása is.
A kevéske plusz mellett elég sok lett a mínusz. Ez most akkor mûszaki szempontból sikeres termékfejlesztés? Szerintem nem. De majd a marketing eladja (lehet többet költenek arra, mint a fejlesztésre).
Osztom ezt a véleményt!
Azon kívül hogy mechanika fan vagyok, lehet még javítani a mechanikus dolgokon is! A Sram fékváltókarja pl. 25%-al könnyebb lett mint a Shimano csúcsmodellje. Ez mindenképp fejlõdés, még akkor is, ha az alma/körte dolog még benne maradt, azaz olyan finoman még egyik fékváltókar se mûködött, mint a Shimano, jóllehet, ezek egyben a legbonyolultabb rendszerek a piacon. A Sram néha úgy vált mintha épp szét akarna törni, de hát a súly az nagy úr!
Campa fékváltókart sosem bírtam megszokni...
Valamikor vagy 10 évvel ezelõtt kitaláltam egy hátsóváltót, ami önmagában reteszel, és kb. kompatibilis az összes piacon kapható fékváltókarral. Na az is full mechanikus, és még nem gyártott ilyet senki se eddig.
Addig várok vele, míg csak megcsinálja valaki!
Rajz sincs róla, úgyhogy ha eldobom a kanalat, akkor temetõdik az is!
#21434
Írta 2011. február 21. - 02:20
#21435
Írta 2011. február 21. - 00:36


Mivel meg nem mentem sosem konyoklovel, megkerdeznem, hogy a rakban lehet igy ulni a nyergen?
Probaltam mar igy eloremenni, de a gaton ulve a nyereg orra elkepesztoen nyom, konkretan nem birok ugy megmaradni.
SPeci nyereg kell, vagy mi a trukk?
#21436
Írta 2011. február 20. - 22:31
+1, én is. Néha átfogok pár percre fékkarfogásba ha elunom magam
Amúgy rosszul beállított könyöklõ kellemetlen lehet mondjuk 10 perc után...
ti legalább görgõztök...persze biztos könnyebben rávenném magam, ha legalább lenne görgõm
#21437
Írta 2011. február 20. - 22:16
Gyorsan átállok, nem kell félteni
, pillanatok alatt be fogom állítani. Eleve sokat megyek kint a könyöklõ-pózhoz hasonló pozícióban, érzem hogy kb hol kell lennie a könyöklõnek. A szobában nem tudok gyakorolni, mert másképpen ülök a bringán a görgõn és másképpen kint, nem tudom megmondani, hogy miért van ez így, de így van. Kint folyamatosan keresem a legaerodinamikusabb pózt, bent meg fogom fönt belül a kormányt.
Nem is görgõzésre gondoltam, csak egyszerûen ülj fel és nézd meg magad. Pro Tour csapat és szélcsatorna hiányában ez a legegyszerûbb módszer, hogy megnézd, mikor mutatod a lehehetõ legkisebb profilt a szélnek. Lehet, hogy ez neked megy érzésre, de rengeteg embert látni a legmenõbb tt bringákon, akiknek nagyon rossz a pozicíója. Szerintem nagyon röhejes, amikor megjelennek a Cancellara klónok a péti idõfutamon és úgy ülnek a bringán, mint más egy mtb-n.
#21438
Írta 2011. február 20. - 21:59
Kint folyamatosan keresem a legaerodinamikusabb pózt, bent meg fogom fönt belül a kormányt.
+1, én is. Néha átfogok pár percre fékkarfogásba ha elunom magam
Amúgy rosszul beállított könyöklõ kellemetlen lehet mondjuk 10 perc után...
#21439
Írta 2011. február 20. - 21:47
Gyorsan átállok, nem kell félteniPedig nem árt többször, mert ha nem lövöd be jól, szerintem akár még lassabb is lehetsz, mint nélküle. Amikor elõszõr próbáltam, nagyon bizonytalannak éreztem az irányítást, kanyarokba nem mertem bemenni. Kicsit változtatni kellett a nyereg szögén is, mert rettenetesen nyomott. Ez lehet, hogy megmosolyogtató, de szerintem ami nagyon sokat segít, az szobában, tükör elött gyakorolni a jó tartást. A jól belõtt pozíció sokkal többet számít, mint a sokszázezres aero felszerelés.
A sebesség mindent megold.
#21440
Írta 2011. február 20. - 21:39
Embörök...A hétvégén sikerült venni egy Mavic Ksyrium Elite kereket:)))
Ami az apróban volt hirdetve.
Így nézek most ki:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nézd már, egy Kona
a dolgozóbajárós bicajom is Kona (jake the snake vázra épült, bár nem az eredeti villájával) õ volt az elsõ komolyabb bicajom, aztán apránként "eloutisodott" . mostanra meg dolgozóbajárós lett, a cuccaiból meg lett egy outi, egy új vázzal....

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





