inkább ez: -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R770
mert az 5500-as 105-ös szett már 10 sebességes, nem?
nem tudom, mekkora különbség van az outi és az mtb rendszerek között bovdenhúzásban (hátsóváltónál nincs különbség, ha jól tudom), úgyhogy akár ez is jó lehet: -- Bikemarket.hu -- Shimano SLX SL-M660-10 Dyna-Sys
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21301
Írta 2011. február 28. - 20:43
#21302
Írta 2011. február 28. - 20:32
kormányfej az a stucni, nut cap a kormánycsapágy kupakja. bármilyet vehetsz, kb csak súlykülönbség van köztük. a csapágy feszességének beállítása után már nincs szerepe.A kormánycsapágyat amivel állítom kományfejnek hívják? Ez angolul Nut cap?
#21303
Írta 2011. február 28. - 20:16
Egy pár ilyen váltókarral tökéletes lesz. -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R440
Igazából csak a balos kar kell ebbõl, mert az a különleges. A jobbos kar olyan, mint bármely más mtb váltókar.
Ha tudnám, hogy kevesebbet vagy többet húz az elsõ országúti váltókar, akkor pontosan meg tudnám mondani, hogy meg lehet-e oldani csak mtb váltókarokkal. Mert ha kevesebbet, akkor simán megoldható ha elöl csak két lánckereked van.
inkább ez: -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R770
mert az 5500-as 105-ös szett már 10 sebességes, nem?
nem tudom, mekkora különbség van az outi és az mtb rendszerek között bovdenhúzásban (hátsóváltónál nincs különbség, ha jól tudom), úgyhogy akár ez is jó lehet: http://www.bikemarke...eszlet&tid=6240
#21304
Írta 2011. február 28. - 20:00
Kösz, érdekes. A kép kicsit hibás (Coppi gépe is fékváltósnak van rajzolva), de remélem, hogy a lényeg, a méretek helyesek - s ha igen, tanulságos![...] Ez megvan? Coppi vs. Contador bringaja egymasra teve...[...]
Bike Fit from Coppi to Contador
#21305
Írta 2011. február 28. - 19:53
Sziasztok!
Van egy Shimano 105-ös (5500) szerelt outi bringám, amit szeretnék egyenes kormányúvá alakítani. Legnagyobb problémám a váltókar. Mi az amit használni lehetne a szettel, és nem megy rá a gatyám?
Köszi
Egy pár ilyen váltókarral tökéletes lesz. -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R440
Igazából csak a balos kar kell ebbõl, mert az a különleges. A jobbos kar olyan, mint bármely más mtb váltókar.
Ha tudnám, hogy kevesebbet vagy többet húz az elsõ országúti váltókar, akkor pontosan meg tudnám mondani, hogy meg lehet-e oldani csak mtb váltókarokkal. Mert ha kevesebbet, akkor simán megoldható ha elöl csak két lánckereked van.
A sebesség mindent megold.
#21306
Írta 2011. február 28. - 19:49
#21307
Írta 2011. február 28. - 19:39
De azert neten is akad.

Ami egyertelmu valtozas, hogy regebben a felso fogas magasabban volt, mint a fekkar (ma legtobbszor egy vonalban vannak), tehat a kormany magassagat mashogy kell nezni.
Ez megvan? Coppi vs. Contador bringaja egymasra teve...
#21308
Írta 2011. február 28. - 19:23
Van egy Shimano 105-ös (5500) szerelt outi bringám, amit szeretnék egyenes kormányúvá alakítani. Legnagyobb problémám a váltókar. Mi az amit használni lehetne a szettel, és nem megy rá a gatyám?
Köszi
#21309
Írta 2011. február 28. - 19:09
>Lemond idejében még nem igazán volt alternatíva a fékkar fogás.
A három képen kettõbõl kiállva mennek hegyen. Ez teljesen más. Egy mondatomat kiragadtad.
#21310
Írta 2011. február 28. - 17:30
Eléggé amatõr lesz, de fel kell tennem a kérdést.
A kormánycsapágyat amivel állítom kományfejnek hívják? Ez angolul Nut cap?
Kormánycsapággyal, de a villa felsõ végén említett cucc nélkül kaptam a vázat amit rendeltem.
Tehát fejcsõ, kormánycsapágy, hézagolók, stucni. A végén van a cucc ami nekem kell, 1 1/8" méretben.
Bármilyet vehetek bele? Mindegyik ugyanazt tudja? Az fsa kormánycsapágyat tudom majd vele irányítani?
Bármilyen jó.
#21311
Írta 2011. február 28. - 17:15
Érdeklõdöm, hogy országúti hátsó agy/felni párosításnál a 36 lyukú megoldás jobb a 32 lyukasnál. Melyiket érdemesebb/kell választani?
#21312
Írta 2011. február 28. - 16:09
A kormánycsapágyat amivel állítom kományfejnek hívják? Ez angolul Nut cap?
Kormánycsapággyal, de a villa felsõ végén említett cucc nélkül kaptam a vázat amit rendeltem.
Tehát fejcsõ, kormánycsapágy, hézagolók, stucni. A végén van a cucc ami nekem kell, 1 1/8" méretben.
Bármilyet vehetek bele? Mindegyik ugyanazt tudja? Az fsa kormánycsapágyat tudom majd vele irányítani?
#21313
Írta 2011. február 28. - 13:22
2011 North American Handmade Bicycle Show - Photo - VeloNews
#21314
Írta 2011. február 28. - 12:58
Lehet nem jol remlik, de nem itt irtal valami elmeleti talalmanyodrol, ahol az indexeles a hatso valtoban van?
Mar megcsinaltak a japok igy szemre 30 eve:
Missoula bicycle shop for mountain bikes, touring bikes, bike rentals, repairs. Find the right bike for all your cycling needs
#21315
Írta 2011. február 28. - 12:40
Lemond:

http://static.blogst...-3e-en-1984.jpg
Hogy kicsit ugorjunk, Coppi:

http://www.ultimatei...austo-coppi.jpg
http://italianalmana...gende/coppi.jpg
Ugorjunk meg visszabb, meg valto sincs:
#21316
Írta 2011. február 28. - 12:09
A sebesség mindent megold.
#21317
Írta 2011. február 28. - 09:23
#21318
Írta 2011. február 28. - 01:07
Lehet, hogy brutális a kormány esése, de sokkal kevésbé nyújtozkodnak manapság elõrefelé, mint régebben.
http://www3.pictures...Tjgrg3hMz5l.jpg
http://www.greglemon...om/lemondzb.jpg
Én is mindig ezt hajtogatom.
A columbiás rondán ül a bringán.
A sebesség mindent megold.
#21319
Írta 2011. február 28. - 00:07
>az is érdekes hogyan variált a cervelo a vázgeometriával
Ezt csak az R5 Californian tette meg, az S3 az 73 fokos.
Mellesleg hatranyul az:
http://www.bicycle-h....jpg-758394.jpg
http://www.s44.at/bl..._cervelo_01.jpg
#21320
Írta 2011. február 27. - 23:11
Vajon mennyivel van lejjebb nekik a nyereg, mint a kormány? És ilyen kormánymagasság mellett tudnak alsófogásban is tekerni? Nem rugdossák a mellkasukat? Meg hegyiszakaszon is ilyen beállítással mennek?
Lehet, hogy brutális a kormány esése, de sokkal kevésbé nyújtozkodnak manapság elõrefelé, mint régebben.


Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





