Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20701
Írta 2011. április 01. - 19:23

#20702
Írta 2011. április 01. - 19:16

Létezik olyan országúti felni vagy kerékszett, tudtok ajánlani párat, ami megközelíti a terepbiciklik felnijének az erõsségét, "kátyúállóságát"? Szívesen beruháznék egy országúti bringába, de valahogy az az érzésem, hogy ezeken a valóban balkáni aszfaltcsíkokon nem sokáig bírná két centrírozás között a felni. Hetente centríroztatni meg csak bosszúság lenne. A felni tömege nem igazán szempont, csak országúti tekerésekhez kell, amikor nem lehet menni terepre. Kösz a válaszokat.
Én is mtb-rõl ültem át országútira tavaly és féltem, hogy szétverem a kerekeket. De elég jól bírják, semmi nyolcas vagy felütés pedig megyek mindenen át. Egyedül ugratni nem merek úgy vele, mint a montival.
Szerintem itt egyikünk sem centíroz hetente. Nem feltétlen gyengébb egy országúti kerék. Az mtb-n sokszorosa a ballonossága a guminak, ez az igazi plussz. Baj akkor lehet, ha nincs eléggé felfújva a gumi. Egy rendesen fûzött 32 küllõs kerék bármit kibír.
Így van.
A sebesség mindent megold.
#20703
Írta 2011. április 01. - 19:13

Érdekes, sosem gondoltam volna, hogy a tyúkmell aerodinamikailag elõnyös. Egyébként a camelbak stílusú ivó alkalmatosságokat legálisan használhatják a versenyzõk? Mert akkor is használható mint cápauszony.
Én úgy tudtam, hogy betiltották. Már korábban is rájöttek erre a trükkre. Mindenesetre elég nevetséges, hogy a kerékpárokon mindenbe belekötnek (nemrég vezettek be megint valami új szabályt, ami miatt egy csomó váz nem használható), ebbe meg nem.
#20704
Írta 2011. április 01. - 19:08

A múltkor valakinek szemet szúrt Frank Schleck furcsa mellkasi kitüremkedése az idõfutamon. Dr Michele Ferrari-nak is feltûnt:
Welcome to 53x12.com
Érdekes, sosem gondoltam volna, hogy a tyúkmell aerodinamikailag elõnyös. Egyébként a camelbak stílusú ivó alkalmatosságokat legálisan használhatják a versenyzõk? Mert akkor is használható mint cápauszony.
#20705
Írta 2011. április 01. - 18:15

#20706
Írta 2011. április 01. - 18:09

#20707
Írta 2011. április 01. - 18:01

#20708
Írta 2011. április 01. - 17:53

véleményeteket szeretném kérni.
Hamarosan megérkezik várva várt karbonvázam, alkatrészek megvannak, a kormány beszerzése viszont még hátravan.
Érdemes karbon kormányt venni? Vagy maradjak az ALU -nál?
Ha karbont veszek, akkor arra milyen idõfutam könyöklõ illik? Ha simán rárakom az ALU könyöklõt, attól lesz valami probléma a karbon kormánynak? (Azon a részen a stücni mellett nem tudom, mennyire merevített pluszban).... (Direkt idõfutam kormányt nem akarok ...)
Ja és vannak ezek az integrált kormányok. Ezek összehasonlítva a stücni-kormány kombóval, milyen elõnyökkel bírnak?
Köszi
#20709
Írta 2011. április 01. - 17:39

Welcome to 53x12.com
#20710
Írta 2011. április 01. - 17:31


#20711
Írta 2011. április 01. - 17:29

Nézegetve a képeket elég sokan igen komoly gépen ülnek, viszont a ruházat sisak cipõ másod harmadosztályú. Pedig egy jó ruházat legalább annyit nyom a latba mint egy jó bringa.
#20712
Írta 2011. április 01. - 15:48


#20713
Írta 2011. április 01. - 15:06

szent ég!
elsõ fék kiakasztva:
Nutrixxion táplálékkiegészítõk/foto/2011/Orszaguti/0327-Tahitotfalu/TIR_9095
Jól megnövelte így a légellenállását.

A sebesség mindent megold.
#20714
Írta 2011. április 01. - 14:49

elsõ fék kiakasztva:
Nutrixxion táplálékkiegészítõk/foto/2011/Orszaguti/0327-Tahitotfalu/TIR_9095
Flickr
#20715
Írta 2011. április 01. - 13:40

Még új vagyok az oldalon és még a kerékpáros sportban is.Elég gyakran szoktam hozzájutni szép országútikhoz, de sajnos még nem vagyok tisztában sem a fontos jellemzõkkel sem az árakkal.nagyon megköszönném ha adnátok tanácsot hogy mire kell figyelnem, mi számít jónak stb.nagyon köszönöm
üdv
Gattuso
#20716
Írta 2011. április 01. - 09:49

Márciusban jöttek be az országba, szóval szerintem senki.ilyet használt már vlki hajtogatósban? BikeFun - CST - Külsõ - 700 - 23C - C1406 - Külsõ CST C1406 CZAR
A sebesség mindent megold.
#20717
Írta 2011. április 01. - 07:34

a 10esnél nekem belefér a keretbe váltás nélkül a nagytányéron szinte minden. talán a legnagyobbnál kellene 1 kicsit odébb tenni az elsõváltót,de ezt az áttételt úgy sem használom. nekem is csak 6 pozíció van.
sztem,ha be lesz üzemelve nem fog annyit kattanni. az elsõ váltó beszabályozza a bovdenhúzás mennyiségét. bekötés nélkül végig tudod zongorázni az összes lehetõséget az ergopoweren. a reteszelõ mechanika,asszem megegyezik a jobb oldali karban lévõvel. az meg ugye többet kell,h húzzon. többet is kattan.
#20718
Írta 2011. április 01. - 06:41

#20719
Írta 2011. április 01. - 06:28

én is kérdeznék a campa szakértõktõl: miért van a bal fékváltókarnak 12 pozíciója? gyakran kell pl nagytányéron utánállítani az átdobónak?
a 10esnél nekem belefér a keretbe váltás nélkül a nagytányéron szinte minden. talán a legnagyobbnál kellene 1 kicsit odébb tenni az elsõváltót,de ezt az áttételt úgy sem használom. nekem is csak 6 pozíció van.
#20720
Írta 2011. április 01. - 06:23

Az normális Campagnolo 10es szettnél hogy kis tányéron rendesen reszel bármilyen fokozatot adok neki hátul (elsõ váltó nem ér a lánchoz, vázméretbõl adódóan csak a 2 legkisebb hátsó fokozat használatakor ér az elsõ nagyobbik lánckerékbe a lánc) ha viszont a nagy tányért használom elöl néma lesz a gép, még teljesen keresztbe váltva is?
kopott a kistányér
akkor mégsem kopott
