
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20681
Írta 2011. április 02. - 20:16

#20682
Írta 2011. április 02. - 20:13


#20683
Írta 2011. április 02. - 20:12

#20684
Írta 2011. április 02. - 20:09

faszán kihagyom ezt a hónapot akkor

#20685
Írta 2011. április 02. - 20:05

Hogy érted h vártad h ki lesz az elsõ a hírrel? Hallottad h lesz ellenõrzés?
#20686
Írta 2011. április 02. - 20:02

#20687
Írta 2011. április 02. - 19:58



#20688
Írta 2011. április 02. - 19:50

#20689
Írta 2011. április 02. - 16:29

#20690
Írta 2011. április 02. - 00:06

Kicsit visszaterve a STOP cukrazdahoz.
Egy szem logot talaltam: STOP idofutam by palj at Garmin Connect - Player
Fotok alapjan idofutam bicoval mentek, akik jot mentek.
Ilyen kéne nekem minden versenyrõl.

A sebesség mindent megold.
#20691
Írta 2011. április 01. - 23:39

Egy szem logot talaltam: STOP idofutam by palj at Garmin Connect - Player
Fotok alapjan idofutam bicoval mentek, akik jot mentek.
#20692
Írta 2011. április 01. - 22:20

Ha fel van keszitve clip-on -ra, akkor lehet ra tenni. Logikusan nezve a stucni is ugyanugy szoritja a kormanyt, mint a clip-on, szoval miert is ne lehetne.
Kivetel, ahol mar egybol a stucni rogzites utan elnyujtjak a kormany formajat a korkeruletrol.
#20693
Írta 2011. április 01. - 20:48


#20694
Írta 2011. április 01. - 20:42

Jók ezek a felnik. Azon gondolkodom, hogy meghagyom én ezt, mint szaladgálós kerék, ha meg elég erõsnek érzem magam versenyezni már, arra lesz más.
#20695
Írta 2011. április 01. - 20:37

Létezik olyan országúti felni vagy kerékszett, tudtok ajánlani párat, ami megközelíti a terepbiciklik felnijének az erõsségét, "kátyúállóságát"? Szívesen beruháznék egy országúti bringába, de valahogy az az érzésem, hogy ezeken a valóban balkáni aszfaltcsíkokon nem sokáig bírná két centrírozás között a felni. Hetente centríroztatni meg csak bosszúság lenne. A felni tömege nem igazán szempont, csak országúti tekerésekhez kell, amikor nem lehet menni terepre. Kösz a válaszokat.
nekem volt mach1 cfx felnim, most mavic (alap) szettem van, de nem nagyon kellett hozzányúlni (a mavic október óta van csak)
és tessék csak outit venni, már írtam neked máskor/máshol/más néven :-)
kormányhoz: én nem régen cseréltem a KCNC kormányomat, mert túl nagy volt a hajlítása. a 125/73-as hajlítás (nekem legalábbis) kényelmesebb, igaz, amúgy sem szeretek nagyon feküdni bringán, még ha outi is....
#20696
Írta 2011. április 01. - 20:35

Most nekem is ergo, az az ITM ami fent van.
#20697
Írta 2011. április 01. - 20:23

Ja, ha már kormány, itt páran már cseréltek kompakt kormányra, aminek az ívére azt mondják, hogy kényelmes és a bringának a kinézetét is szépen feldobja 'vadabb' lesz vagy mi a szösz. Nekem is projektben van, hogy veszek egyet használtan, de egyelõre anyagilag nem állok ott, majd talán a nyáron.
Nekem is az van. Sokkal kényelmesebb, mint a korábbi "ergo". Viszont szerintem nem dob a kinézeten, ha ez lett volna a célom, akkor klasszikus hajlításút veszek.
#20698
Írta 2011. április 01. - 20:00

Üdv.K
A karbon kormány egy olyan dolog a bringán, ami a vásárláskor még jól mutat, meg örül neki az ember de onnantól kezdve hogy bebandázsolod (plusz könyöklõt is teszel fel) alig fog látszani. Ha karbon kormányt vennék én Eastont vagy Syntacet vennék, ja meg a 3t és itm az olaszoktól. Ezek még úgy ahogy megfizethetõek és strapabíróak is. Ha neked megéri az érzésért kifizetni egy alu kormány másfél-3szorosát egy karbonért tedd azt (nekem megérte
) én egy vision mini-t használok rajta, minden különösebb gond nélkül. Lehet kapni az -FSA gyártja- karbon és alu anyag közé való spéci pasztát is, azzal tuti nem fog összegyógyulni a különbözõ anyag.
A Profile Design-nak van egy érdekes párosa, ott a stucni testre szerelhetõ fel a könyöklõ (a stucni neve mintha a LAva lenne), így nem a kormány kapja a fõ terhet.
A másik meg az Oval Concepts, ahol a stucni elsõ lapkája helyére kell venni egy a könyöklõhöz passzoló adaptert, így az oda rögzíthetõ. Mindkettõ csak saját márkás könyöklõvel kompatibilis.
Az egybe kormány-stucni kombók nem olyan jók, sokkal drágábbak és nehezebbek mint a hagyományos párosítások. Ha nem tudnám hova tenni a pénzem vagy beesne egy FSA Plasma mondjuk 40ezerért akkor lehet hogy vennék egyet de az új árát nem adnám meg érte.
#20699
Írta 2011. április 01. - 19:57



#20700
Írta 2011. április 01. - 19:51

Sziasztok,
véleményeteket szeretném kérni.
Hamarosan megérkezik várva várt karbonvázam, alkatrészek megvannak, a kormány beszerzése viszont még hátravan.
Érdemes karbon kormányt venni? Vagy maradjak az ALU -nál?
Ha karbont veszek, akkor arra milyen idõfutam könyöklõ illik? Ha simán rárakom az ALU könyöklõt, attól lesz valami probléma a karbon kormánynak? (Azon a részen a stücni mellett nem tudom, mennyire merevített pluszban).... (Direkt idõfutam kormányt nem akarok ...)
Ja és vannak ezek az integrált kormányok. Ezek összehasonlítva a stücni-kormány kombóval, milyen elõnyökkel bírnak?
Köszi
A karbon kormány egy olyan dolog a bringán, ami a vásárláskor még jól mutat, meg örül neki az ember de onnantól kezdve hogy bebandázsolod (plusz könyöklõt is teszel fel) alig fog látszani. Ha karbon kormányt vennék én Eastont vagy Syntacet vennék, ja meg a 3t és itm az olaszoktól. Ezek még úgy ahogy megfizethetõek és strapabíróak is. Ha neked megéri az érzésért kifizetni egy alu kormány másfél-3szorosát egy karbonért tedd azt (nekem megérte

A Profile Design-nak van egy érdekes párosa, ott a stucni testre szerelhetõ fel a könyöklõ (a stucni neve mintha a LAva lenne), így nem a kormány kapja a fõ terhet.
A másik meg az Oval Concepts, ahol a stucni elsõ lapkája helyére kell venni egy a könyöklõhöz passzoló adaptert, így az oda rögzíthetõ. Mindkettõ csak saját márkás könyöklõvel kompatibilis.
Az egybe kormány-stucni kombók nem olyan jók, sokkal drágábbak és nehezebbek mint a hagyományos párosítások. Ha nem tudnám hova tenni a pénzem vagy beesne egy FSA Plasma mondjuk 40ezerért akkor lehet hogy vennék egyet de az új árát nem adnám meg érte.