Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#20641
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ebben a 73-ban tuti benne van a zero averaging, vagyis amikor gurul az is beleszamit.
Az atlagpulzus viszont emberre utal. :) 7 oran at megse mehet aerob hataron.

#20642
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Én ezen döbbentem meg. Cancellara adatai, még a 2010-es Ronde van Vlaanderen-rõl. 143-as átlagpulzus.

Fabian Cancellara’s 2010 Tour of Flanders SRM power data « Adrian Fitch’s random rambling

Average cadence 73 rpm

nem pörgette túl a lábát...

#20643
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Én ezen döbbentem meg. Cancellara adatai, még a 2010-es Ronde van Vlaanderen-rõl. 143-as átlagpulzus.

Fabian Cancellara’s 2010 Tour of Flanders SRM power data « Adrian Fitch’s random rambling

#20644
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Basso adatai az eddig 2011-es szezonrol edzes es verseny is:

http://www.mapeispor...g_nov-marzo.pdf

Elkepeszto szamok, mar 12 000 km-nel tart.
Februarban 7ora a legkemenyebb intenzitas zonaban!
A vegen power adatok a legkemenyebb egybefuggo 10, 20, 30, 60 percek atlagteljesitmenyei.

#20645
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Nem szép, de legalább ronda. A gumi is elég elnagyoltnak tûnik.


Még nem a végleges változat.

#20646
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Nem szép, de legalább ronda. A gumi is elég elnagyoltnak tûnik.

#20647
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
ilyen az electro campa fékváltókarja
Gallery: Race Tech: Campagnolo Electronic At Tour Of Flanders - BikeRadar

elég érdekes ez a "nyelv"

#20648
DaniKing

DaniKing

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 622 hozzászólás

Végre összeállt az új szerelmem... :)

Váz: Bianchi Via Nirone 7
Váltószett: Campagnolo Chorus
Kerkékszett: Campagnolo Khamsin
Gumi: Continental 4000s
Kormány: 3T Rotundo Pro
Stucni: 3T Arx Pro
Nyeregcsõ: 3T Dorico Pro
Nyereg: Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow

Feltöltött kép


Nagyon szép, grat!:)

#20649
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Kérdés a Stop idõfutamosoknak: a pályában lévõ emelkedõn - Héreg és Bajna között - szoktam néha menni és szeretem is. Én mindig Bajnáról megyek Héreg felé, ez nektek már a visszaút volt.
Emlékeztek arra, hogy ezen az emelkedõn ebbe az irányba kb mennyivel mentek? Kiváncsi lennék

(én azzal szoktam ott játszani, hogy végig 53-21-ben menjek fel úgy, hogy végig 22 felett legyek - ez szokott menni)


Arra emlékszem, hogy 39-19et hajtottam ott szinte végig és a lábfordulatom nem esett vissza, 25km/h körül mehettem átlagban.


A sebesség mindent megold.

 


#20650
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
Kérdés a Stop idõfutamosoknak: a pályában lévõ emelkedõn - Héreg és Bajna között - szoktam néha menni és szeretem is. Én mindig Bajnáról megyek Héreg felé, ez nektek már a visszaút volt.
Emlékeztek arra, hogy ezen az emelkedõn ebbe az irányba kb mennyivel mentek? Kiváncsi lennék

(én azzal szoktam ott játszani, hogy végig 53-21-ben menjek fel úgy, hogy végig 22 felett legyek - ez szokott menni)

Nem ide tartozik de megint igaza lett a nagy öregeknek a fûzött / gyári kerekek kényelmi funkciói kapcsán:
Pénteken pont a Gerecsében tekertem az otvar minõségû utakon egy 80ast Ksyrium Elite-el de máig tisztázatlan módon szombaton azt vettem észre, hogy nyolcas lett benne hátul - nem menet közben szereztem az tuti, azt észrevettem volna.
Vasárnapra betettem a fûzött kerekeimet, azokat is feltoltam 7-7,5 barra és azzal mentem egyet a Pilis ugyancsak helyenként otvar köz és erdészeti útjain. A Ksyriumhoz képest olyan érzésem volt, mintha párnákon mennék...sokkal kényelmesebb kerekek!!! Mindent összevetve jobb érzés volt ezekkel menni és nem feltétlenül lassabb. Ide edzésre ez való!

#20651
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt. ;)


Pedig jobb lett volna ha kiegyenesedsz és átfogsz a fékkarra. ;) Nem lehet könyöklõ pozícióban emelkedõre menni, elöl ülsz a nyeregben, összeszûkül a mellkasod, a karod is keveset segít. A profik sem alsófogásban mennek fölfelé. A kis buckákon fel lehet menni könyökölve, de amikor már visszalassulsz 20ra akkor minek, sokkal többet veszítesz azzal, hogy nem tudsz elég erõt kifejteni, mint amennyit az aero pozíció hoz.

Nekem 68km/h volt a maxom, amikor az autókat elõztem visszafelé a lejtõn. :)


A sebesség mindent megold.

 


#20652
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Anikó csapta neki nagyon :) Iszonyat dúrva hogy milyen erõs...Edzõtáborban is csak néztünk mikor mosolyogva vezetett 40 körül...

Egyébként valami baj lesz a baloldali stoplibeállítással, vagy valamivel. Megint zsibbadt a bal lábam, pedig nem húztam rá a tépõzárat.

#20653
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt. ;)


Nem feltétlen rossz, ha könyökölve mentél, az aerodinamikai elõnyök már meglepõen alacsony sebességnél jelentkeznek. Amíg nem hátráltat a mászásban, addig érdemes.

#20654
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt. ;)

#20655
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Hat, gyerekek, ez nem ugy ment, mint remeltem. :)

53:02 a hivatalos, azt hiszem. Ketten ertek utol az egyik a kozvetlenul utanam jott, bar azert nemileg meglepett, hogy mar 6-7km utan megtette.
A masodik a fordulo utan nem sokkal elozozott meg. A noi gyoztes. Gondoltam, na, 1.5 percet ramvert fel tavon, ez nagy alazas. Aztan kiderult, hogy 3 perccel indult mogottem, es hat a vegere durvan 6perccel nyomott le.

Pulzusom nem valami magas, szerintem nem hajtottam ki magam rendesen, tul sokat "pihentem" a huplik utan, raadasul lefele nem nagyon voltam bator.
Jo tapasztalat azert.
STOP cukrázda időfutam by timeslip.hu at Garmin Connect - Player

#20656
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Pulzuskontrollos taktika = ?
Nekem most 193 átlagpulzus, de érdekes módon egyáltalán nem hajtottam magam úgy rommá, mint múlthéten.


Megvolt, hogy mikor milyen pulzuson mehetek.
Nekem 174 volt az átlag és szintén nem hajtottam úgy szét magam mint múlthéten, de tudom, hogy ez azért volt, mert itt jó idõ volt, meg én is jobb állapotba kerülök hétre és ezen a pályán lehetett pihenni.


A sebesség mindent megold.

 


#20657
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

A hegy teljesen jól, megtaláltam a ritmusát. Bejött a pulzuskontrollos taktikám, így egyáltalán nem voltak gondjaim, tudtam volna még menni pár tíz km-t így ha kell. Én csak 6ot szedtem le, de volt köztük idõfutambringás is, az emelkedõn úgy kerültem ki, mintha állna :) , az idióta bekönyökölve akart hegyre menni :) .


Ilyen emberkéhez nekem is volt szerencsém :) Én még utána letoltam egy Héreg-Bicske etapot, aztán onnan vonattal Pest, onnan vonattal Kecskemét..és most ággyal álomország.

Pulzuskontrollos taktika = ?
Nekem most 193 átlagpulzus, de érdekes módon egyáltalán nem hajtottam magam úgy rommá, mint múlthéten.

#20658
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Grat! :)
A "hegy" hogy ment? Nekem meglepõen jól haladt odafelé is, visszafelé meg még jobban...egyébként leszedtem vagy 9-10 embert...

Ave LOOK-ja pedig elég szép :) Remélem lesz hozzá szerencsém valamikor a másik kerékszettel is!


A hegy teljesen jól, megtaláltam a ritmusát. Bejött a pulzuskontrollos taktikám, így egyáltalán nem voltak gondjaim, tudtam volna még menni pár tíz km-t így ha kell. Én csak 6ot szedtem le, de volt köztük idõfutambringás is, az emelkedõn úgy kerültem ki, mintha állna :) , az idióta bekönyökölve akart hegyre menni :) .


A sebesség mindent megold.

 


#20659
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Akkor, nem. 49:04 a hivatalos idõm.

Igen, pont akkor.

Grat! :)
A "hegy" hogy ment? Nekem meglepõen jól haladt odafelé is, visszafelé meg még jobban...egyébként leszedtem vagy 9-10 embert...

Ave LOOK-ja pedig elég szép :) Remélem lesz hozzá szerencsém valamikor a másik kerékszettel is!

#20660
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Akkor, nem. 49:04 a hivatalos idõm.

Igen, pont akkor.




Ilyen sokat számítanak ezek a dolgok... nem hittem volna.


És amint látod, a legtöbbet az emberen lehet faragni. Én például sose értettem, hogy ha valakit szemmel láthatólag érdekel az aerodinamikai elõny és elkölt egy valag pénzt drága idõfutamkerékre, akkor miért nem ragasztja le a siasakot, vagy tanulmányozza egy kicsit és korrigálja a pozícióját a kerékpáron.