Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20621
Írta 2011. április 08. - 20:42

Kellene Nokiámhoz (E51), valami bringás tartó, mert akkor mehetne GPS, meg lehet össze tudnánk hozni ezt-azt bluetoothal még bátyámmal hozzá (pedálfordulat mérõ, stb), csak kellene valami olyan mobiltartó a bringára, ami elég stabil ahhoz, hogy ha netán kátyút fogok, vagy vmi 'erõsebb' ütést nyom a kerék vissza a kormányra, akkor garantált legyen, hogy a telefon azért ott marad. Láttam párat neten, de gondoltam megkérdezem hátha van valakinek tapasztalata konkrét márkával, esetleg árban jót tud ajánlani valahonnan, szóval egy próbát megér.
#20623
Írta 2011. április 07. - 00:13

A sebesség mindent megold.
#20624
Írta 2011. április 06. - 22:58

Valaki meg tudná nekem mondani,hogy Shimano Exage hajtókarhoz milyen széles monoblokk kell?
"milyen széles monoblokk kell?" rossz a kérdés. a tengelyhossz 115 mm az exage hajtókaroknál. még 113-assal is elmegy,de csak shimano (japán) szabványt használj,mert az európai (campa) 4szögtengelyen lötyögni fog a japán kar.
#20625
Írta 2011. április 06. - 18:36

#20626
Írta 2011. április 06. - 09:08

Ebben a 73-ban tuti benne van a zero averaging, vagyis amikor gurul az is beleszamit.
Az atlagpulzus viszont emberre utal.7 oran at megse mehet aerob hataron.
És a Watt-nál is benne van a zero averaging?
mert akkor ott is szebbek az adatok.
#20627
Írta 2011. április 05. - 20:17

#20628
Írta 2011. április 05. - 20:00

http://www.cicliprotek.com/prodotto.do
#20629
Írta 2011. április 05. - 18:24

Jól mondja a kiskubai,az assault súly 32lyuknál az írt 405g helyett 450g.Én el vagyok vele a 80kg-al,de amint lehetõségem lesz cserélem open pro-ra,mert hátul szeret pici nyolcast begyüjteni.Shimano WHR500 (ha jól írom) kerékszettem van az Orbeámban. Most néztem adatot, kõnehéz (400 grammal nehezebb, mint a montim' kerékszettje)
Lecserélném egy könnyebb kerékszettre. Agyakat már néztem, valószínûleg Dt revo. küllõkkel lesz fûzve. Felnire viszont sok ötletem nincs, ehhez a szakághoz nem nagyon értek. Jó lenne 450 gramm körüli, vagy az alatti tömeg és legyen strapabíró. Nem vagyok nagy darab, de a kátyúkerülgetésben nem vagyok jó, bár fõleg Ausztriában lesz használva.
Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
#20630
Írta 2011. április 05. - 17:19

#20631
Írta 2011. április 05. - 13:48

Valoszinuleg en vagyok eltevedve, most megneztem, az aerob hatarra azt irjak, hogy
"This tends to be at a heartrate of approximately 20-40 bpm less than the anaerobic threshold and correlates with about 65% of the maximum heart rate."
Vagyis 190-es maxxal szamolva ez 123, ha a 65%-ot abszolut erti, illetve 40-es pihenopulzussal szamolva 65% intenzitas az 137 -as atlagpulzus.
Ez tenyleg siman megy orakon at, nem is kerdes.
Ez mondjuk nem igazan stimmel ezzel a masik tablazattal.
http://upload.wikime...rcise_zones.png (Van jobb tablazat?)
Szoval azt mondod az ablan nezve 6 orat vegig lehet tolni a 80-90%-es zonaban? (A te konkret peldad pl hogy alakult?)
Ezt nezve tenyleg nem tunik elkepzelhetetlennek 152 felett maradni.
170-175 közti átlagpulzusom van ha jó az idõ. Kb ezt tartom végig, egy-két nehezebb emelkedõn rövid idõre felmehet 180 fölé is, de 160 alatt csak akkor vagyok amikor a kulacsomat töltik. Persze vannak sokat gurulós pályák is, ott már más a helyzet.
Nem az aerob alsóhatárra gondoltam, az nálam 113.

A sebesség mindent megold.
#20632
Írta 2011. április 05. - 13:42

"This tends to be at a heartrate of approximately 20-40 bpm less than the anaerobic threshold and correlates with about 65% of the maximum heart rate."
Vagyis 190-es maxxal szamolva ez 123, ha a 65%-ot abszolut erti, illetve 40-es pihenopulzussal szamolva 65% intenzitas az 137 -as atlagpulzus.
Ez tenyleg siman megy orakon at, nem is kerdes.
Ez mondjuk nem igazan stimmel ezzel a masik tablazattal.
http://upload.wikime...rcise_zones.png (Van jobb tablazat?)
Szoval azt mondod az ablan nezve 6 orat vegig lehet tolni a 80-90%-es zonaban? (A te konkret peldad pl hogy alakult?)
Ezt nezve tenyleg nem tunik elkepzelhetetlennek 152 felett maradni.
#20633
Írta 2011. április 05. - 12:49

>Dehogynem, bírná simán. Ez inkább azt mutatja, hogy mennyit pihent közben.
Tudsz egy ilyen sportolot mutatni, aki csinalt mar ilyet? 7 orat tenyleg nyelen? (ok, csak 6-ot)
Nem nyélen, csak aerob határon, ahogy te is írtad. Tudok mutatni, pl. én és egy pár hosszútávos montis. A laposabb vagy sáros pályákon elõfordul az ilyen, mondjuk az inkább csak 5óra, egyébként volt már ilyen 7órám tavalyelõtt. Ilyenkor az átlagpulzusom anaerobban van.
A sebesség mindent megold.
#20634
Írta 2011. április 05. - 12:22

Tudsz egy ilyen sportolot mutatni, aki csinalt mar ilyet? 7 orat tenyleg nyelen? (ok, csak 6-ot)
#20635
Írta 2011. április 05. - 11:35

S A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
A te brutál súlyod alatt bírni fogja.

A sebesség mindent megold.
#20636
Írta 2011. április 05. - 11:19

Sun assault többször is ki lett itt tárgyalva, bennem ezek maradtak meg:Shimano WHR500 (ha jól írom) kerékszettem van az Orbeámban. Most néztem adatot, kõnehéz (400 grammal nehezebb, mint a montim' kerékszettje)
Lecserélném egy könnyebb kerékszettre. Agyakat már néztem, valószínûleg Dt revo. küllõkkel lesz fûzve. Felnire viszont sok ötletem nincs, ehhez a szakághoz nem nagyon értek. Jó lenne 450 gramm körüli, vagy az alatti tömeg és legyen strapabíró. Nem vagyok nagy darab, de a kátyúkerülgetésben nem vagyok jó, bár fõleg Ausztriában lesz használva.
Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
A tömegadat megtévesztõ, sokkal nehezebb valójában mint a gyári adat, cserébe legalább nem erõs.

Viszont van aki teljes megelégedéssel használja, bár a súly nála sem stimmel.
#20637
Írta 2011. április 05. - 11:05


Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
#20638
Írta 2011. április 05. - 09:58

Stop cukrászda teljes eredménylista
Mjani: 49:04 36,68 km/h
Én: 49:21 36,47 km/h
Ave: Ne haragudj, de elfelejtettem a teljes neved
Az akesz honlapján már délután fent volt. Onnan "lopták le".

Ebben a 73-ban tuti benne van a zero averaging, vagyis amikor gurul az is beleszamit.
Az atlagpulzus viszont emberre utal.7 oran at megse mehet aerob hataron.
Dehogynem, bírná simán. Ez inkább azt mutatja, hogy mennyit pihent közben.
A sebesség mindent megold.
#20639
Írta 2011. április 04. - 22:43

Talaltam egy masik STOP-os logot, mondjuk meg lassabb volt, mint en.
AKESZ 3.futam by pgraczol at Garmin Connect - Details
Ami nagyon erdekes, hogy mennyire mas szintkulonbseget mert a ket kutyu. Persze nem tudom o mikor indult, ahogy valtozik az idojaras, "20-30 meternyit" siman valtozik a legnyomas egy adott ponton.
#20640
Írta 2011. április 04. - 22:36


Mjani: 49:04 36,68 km/h
Én: 49:21 36,47 km/h
Ave: Ne haragudj, de elfelejtettem a teljes neved
