
3T ARX PRO stucni ebayrõl 5500ft.
szerk.: múltkor elment ebayen 3000ft-ért egy 7800as duraace kar, csak nem voltam gépközelben...

Sziasztok!
Tudom, hogy ezerszer lerágott csont a "mekkora váz kell" téma, de szeretném meghallgatni a véleményetek:
A Competitive Cyclist féle Fit Calculator szerint az én 177cm-es magasságomhoz még a legsportosabb beállítással is 54.0-54.5cm (c-c) 55.5-56.0cm-es (c-t) ülésvázcsõ, illetve 56.1-56.5cm-es felsõcsõ illik, ráadásul 112-118mm-es stucnival.
Külföldi fórumokat olvasgatva ez nem tûnik kirívóan nagynak, de az itt olvasottak alapján nekem legalább két centivel kisebb váz lenne az ideális.
Hogy lehetséges ez? A méreteim pontosan mértük le, a felsõtestem és a karom teljesen átlagos, talán a lábaim hosszabbak egy kicsit az átlagnál.
Üdv
Egy centivel vagyok kisebb, hasonló (azaz viszonylag hosszú) lábakkal, 54-es és 56-os biciklim is van (kissé sok is...), nekem mindkét méret jó, amíg föl nem növök egy pontosan a méretemre készített acélbiciklihez. Francia teszteken kb. mindig 56-57-est raknak alám (van „francia méretezési szokás”, ami kb a legnagyobb), a minap 13-as stucnival. 1-2 órás próbamenet megmutatja, hogy jó-e egy méret; e fórumon általában tényleg kisebbet javasolnak - talán a (kicsit) könnyebb kezelhetõség miatt. Az igazi próba 50, sõt inkább 100 km út megtétele, de azt sajnos már nehezebb vásárlás elõtt megejteni. No meg óriási szerepe van a pontos hangolásnak, ülés, magassága, stucni, váltókar helye stb. - hosszabb távolságra csak jól beállított géppel szabad elindulni.[...] A Competitive Cyclist féle Fit Calculator szerint az én 177cm-es magasságomhoz még a legsportosabb beállítással is 55.5-56.0cm-es ülésvázcsõ (c-t), illetve 56.1-56.5cm-es felsõcsõ illik, ráadásul 112-118mm-es stucnival.
Külföldi fórumokat olvasgatva ez nem tûnik kirívóan nagynak, de az itt olvasottak alapján nekem legalább két centivel kisebb váz lenne az ideális.
Hogy lehetséges ez? A méreteim pontosan mértük le, a felsõtestem és a karom teljesen átlagos, talán a lábaim hosszabbak egy kicsit az átlagnál. [...]
Campagnoloval megy, Canyon géppel, maga rendelte ill. állította össze.Tökéletes kép.
http://i.telegraph.c...rt_1879685a.jpg
Félek így elindulni, még nem csináltam ilyet és mi lesz ha nem sikerül. Egyik edzésen meg kéne próbálni.
Jó, tudom, de szeretek biztosra menni. Ma nem lett volna gond találni valakit, mert pl az egyik rendezõ a rajtnál az egyik bringás haverom volt.Ugyan már. Kinézel magadnak egy rátermettebb embert. Én annyi instrukciót adtam, hogy inkább késöbb engedjen ek, mint hamarabb.
A sebesség mindent megold.
Félek így elindulni, még nem csináltam ilyet és mi lesz ha nem sikerül. Egyik edzésen meg kéne próbálni.
Én mindig megkértem egy ott ácsorgót, hogy tartson meg a rajtnál.
A sebesség mindent megold.
Nem tudom, siettem, így letekertem és egybõl eljöttem. Be kell látnom sokadszorra, hogy nem jó a lábaimnak ez a hûvös idõ, egyszerûen fázik a combom és a cipõben a lábam, kell kamásli és hosszúnadrág. Csak 32:00 körüli idõt mentem
. És meg kell tanulnom rajt után belépni a pedálba, mert botrányos, hogy hosszú másodpercekig szenvedek ezzel.
A "Peti Show" nekem bejott, jobban is mentem, mint vartam magambol, 37.6 -s atlagom lett azt hiszem. 33:40 koruli idovel. (igy fejbol)
Tudja valaki a gyoztes idot?
A sebesség mindent megold.
Mea culpa, biztos azért kevertem, mert néha fölfele megyek a lejtõnIgen, olyan lejtõn nem gyõzök fékezni, hogy 60km/h fölé ne nagyon menjek.
Schleckék úgy mégis ezt hogy gondolták?
Flickr
donciccio,
nálam van egy használaton kívüli Wilier vázszett, 53-as méret, kölcsönadom ha kéred
Hát ott azért pedig lehet ereszteni neki;)