Én mindig letisztítom, és újrakenem, a gyárival nem mindig úgy vált, ahogy azt én szeretném.Holnap rakok fel uj lancot, gondoltam megkerdem ki hogy teszi fel a szo szerint "zsir" uj Shimano lancot? Meghagyja rajta a gyari zsirt, jo az egy darabig, vagy egybol tisztitas es kenes a szokott anyaggal?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20241
Írta 2011. április 30. - 07:10

#20242
Írta 2011. április 30. - 04:11

Ismeri valaki ezt a márkát? C12.hu
A C12-t nem ismerem, így nem is kommentálnám õket, de a vázról elég sokat olvastam.
Olcsó, kínai váz, az interneten tucatszám találni belõle, de mindet ugyan az a "cég" gyártja.
Külföldi fórumokon egész kultusza van ezeknek a kínai karbon vázaknak. Még gyûjtõnevet is kaptak, találóan Chinarello -nak hívják

Itt a különbözõ típusokkal kapcsolatos információcsere olvasható.
Mindent leírnak amit tudni lehet és érdemes:
Chinese Carbon Thread and Ebay direct version 5.0 - Road Bike, Cycling Forums
Itt pedig egy építés folyamata:
Chinarello | Carbon road bikes from China
Különbözõ viszonteladók:
HongFu Sports Equipment Co., Ltd.
DengFuBieks
carbon bike manufacture,carbon frames,carbon rims,carbon forks,carbon bike parts,carbon wheelsets
Itt látható a C12 által forgalmazott darab, ugyanazzal a festéssel:
Product -- Road Frame fit fork seat post and paint show -- HongFu Sports Equipment Co., Ltd.
És csupaszon:
HF-FM015 - $415.00 : E-hongfu-Bikes
Szívesen olvasnék hazai tapasztalatokat is, de én nem tudom, hogy be merném-e vállalni. Annyi pénzem nincs, hogy kíváncsiságból építsek egyet magamnak, kockáztatni meg nem igazán akarok.
Az biztos, hogy vigyázni kell, mert láttam már az eBayen Chinarello vázat Pinarello festéssel és a kerékszettekre is szokás márkás matricát ragasztani mostanság.
Üdv
#20243
Írta 2011. április 30. - 00:16

Peten Tahihoz kepest majd +1km/h. Tudja fene mennyi szerepe van ebben a fordulatnak.
Edzesatlagok szinten nottek valamelyest, persze ezt nem szeretnem csak ehhez kotni, hiszen csak er valamit a sok edzes magaban is, es persze ritkan megyek teljesen ugyanarra, ugyanolyan korulmenyek kozott...
Persze, ahogy egyre többet mész meg az idõ is jobb lesz te is jobb leszel.
A sebesség mindent megold.
#20244
Írta 2011. április 30. - 00:05

Edzesatlagok szinten nottek valamelyest, persze ezt nem szeretnem csak ehhez kotni, hiszen csak er valamit a sok edzes magaban is, es persze ritkan megyek teljesen ugyanarra, ugyanolyan korulmenyek kozott...
#20245
Írta 2011. április 29. - 23:48

Eddig csak Dura Ace láncom volt amit zsírújan raktam fel (meg hulladék KMC-k egysebin, de az más...
) és a gyári kenés mindig elég sokáig bírta.
Szerencséd volt eddig. Tavalyelõtt vettem három Dura Ace láncot, az egyik büdös volt. Gondolom szériafüggõ.
A buz az problema lehet, asszonynak jo az orra.
De akkor bizunk benne, hogy jo lesz, ez is D/A.
Mas. Kb. 3-4 hete gyurok a magas pedalfordulatra, 100 alatt nem nagyon szoktam mar menni. Azt vettem eszre, hogy kemeny resztavok alatt mar a 100-ast is lassunak erzem, sokszor azon kapom magam, hogy 110 felett forgatok.
Ma meg hazafele 5%-os emelkedon elgondolkoztam, es amikor leneztem, hogy mi van, latom, hogy majd 100-zal porgettek felfele. Hihetetlen, azt hittem joval nehezebb lesz feljebb tornaszni.
Érzed, hogy gyorsabb vagy tõle?
A sebesség mindent megold.
#20246
Írta 2011. április 29. - 23:29


De akkor bizunk benne, hogy jo lesz, ez is D/A.
Mas. Kb. 3-4 hete gyurok a magas pedalfordulatra, 100 alatt nem nagyon szoktam mar menni. Azt vettem eszre, hogy kemeny resztavok alatt mar a 100-ast is lassunak erzem, sokszor azon kapom magam, hogy 110 felett forgatok.
Ma meg hazafele 5%-os emelkedon elgondolkoztam, es amikor leneztem, hogy mi van, latom, hogy majd 100-zal porgettek felfele. Hihetetlen, azt hittem joval nehezebb lesz feljebb tornaszni.
#20247
Írta 2011. április 29. - 23:17


#20248
Írta 2011. április 29. - 23:03

A sebesség mindent megold.
#20249
Írta 2011. április 29. - 23:01

Holnap rakok fel uj lancot, gondoltam megkerdem ki hogy teszi fel a szo szerint "zsir" uj Shimano lancot? Meghagyja rajta a gyari zsirt, jo az egy darabig, vagy egybol tisztitas es kenes a szokott anyaggal?
A gyári kenés a létezõ legjobb.
#20250
Írta 2011. április 29. - 23:00

#20251
Írta 2011. április 29. - 14:50

Az jó, mert a gyári üléscsõ sokszor elég drága.... valaki az áráért egy bringát vesz
az R3-é asszem normál nyeregcsõ, semmi speckó aero cucc vagy ilyesmi.
#20252
Írta 2011. április 29. - 14:02

#20253
Írta 2011. április 29. - 13:30

#20254
Írta 2011. április 29. - 13:02

Szerintem tartozéka, szinte az összes képen rajta van. google, Cervelo r3 frame
Az jó, mert a gyári üléscsõ sokszor elég drága.... valaki az áráért egy bringát vesz
#20255
Írta 2011. április 29. - 12:37

az üléscsõ is tartozéka a váznak? vagy csak véletlenül van a képen?
Szerintem tartozéka, szinte az összes képen rajta van. google, Cervelo r3 frame
#20256
Írta 2011. április 29. - 12:31

#20257
Írta 2011. április 29. - 12:25


Kénytelen-kelletlen, félve ugyan, de elfogadnám ezt a vékony támvillásat....
#20258
Írta 2011. április 29. - 11:30

Teny, de ha nem is lenne, a massziv lancvilla onalloan is ellatna a feladatot, ezt a Cervelo R3 kapcsan olvastam valahol.
#20259
Írta 2011. április 29. - 11:27

Igaz, de tekeres nelkul hiaba tepem a kormanyt fel/le, nincs hang. De hetvegen szetboritom, osszerakom hatha kiderul mi a gond.
#20260
Írta 2011. április 29. - 10:54
