Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20201
Írta 2011. május 03. - 12:48
#20202
Írta 2011. május 03. - 11:36
sziasztok,
beszállhatok a rendelésbe (+postaköltségbe)?
Hello!
Ugyan a topicjában meg lett említve, de még nem késõ. Írj gyors egy emailt a kiskubai(KUKAC)gmail(PONT)com címre azzal hogy mit akarsz, és kapod válaszlevélben hogy hova utald az árát. Átvenni személyesen budapesten lehet, vagy postázom.
#20203
Írta 2011. május 03. - 11:31
Érdekes, hogy a Force szett 719 euro 172,5mm-es hajtómûvel (53-39 - 11-28), viszont 175 mm-es hajtómûvel (ugyanilyen sor osztással) 799 ajró
Még egy egyszerû országútis kérdés, itthon kapni olyan kis sisak alá is felvehetõ sapkát (mint a baseball csak rövidebb simli) és ha igen hol? 1-2ezer forintos terméket nem rendelnék ebay-rõl.
Lehet ilyen sapkákat kapni, de én sokszor csak azt hordom sisak nélkül.
Nézz itt körbe itt a legnagyobb a választék:
http://www.rob4bike....bdebf8bc2c5dd45
#20204
Írta 2011. május 03. - 11:17
Még egy egyszerû országútis kérdés, itthon kapni olyan kis sisak alá is felvehetõ sapkát (mint a baseball csak rövidebb simli) és ha igen hol? 1-2ezer forintos terméket nem rendelnék ebay-rõl.
#20205
Írta 2011. május 03. - 11:05
Kevesnek erzed, vagy keves? Nem mindegy. Stucnit pl. en nyomikulccsal huzom le 5-re, es nem csuszik feljebb.
En pl. az autom hengerfejcsavarjan erzem kevesnek a 65Nm-t, de megis eleg annyi a gyari teljesitmeny duplaja mellett is.
#20206
Írta 2011. május 03. - 10:01
Szerintetek érdemes a fém meneteken menetrögzítõt alkalmazni, vagy inkább maradjak a jól bevált zsírzásnál?
És vajon mennyire lehet komolyan venni a gyári meghúzási nyomatékokat? Számtalan kisebb alkatrészt rögzítettem a gyárilag javasolt 5-7 NM nyomatékkal, de nevetségesen kevésnek érzem. Még kis kulccsal is bõven utána tudok húzni.
Én egyedül a régi középcsapágyamra raktam menetrögzítõt (az új csészén meg eleve volt), mert az olaszmenetes nyíltcsapágyas rendszernél egyébként mindig lejött a hajtásoldal.
#20207
Írta 2011. május 03. - 09:14
Sram force 195ezer forint magyar árfolyamon: Bike-components.de
Sor és lánc is benne van.
Holnap rendelünk innen.
Gren_tamas: rival 898 euró? A force 719...és 1700g alatt van asszem.
Én sramot vennék.
sziasztok,
beszállhatok a rendelésbe (+postaköltségbe)?
#20208
Írta 2011. május 03. - 07:35
#20209
Írta 2011. május 03. - 04:55
És vajon mennyire lehet komolyan venni a gyári meghúzási nyomatékokat? Számtalan kisebb alkatrészt rögzítettem a gyárilag javasolt 5-7 NM nyomatékkal, de nevetségesen kevésnek érzem. Még kis kulccsal is bõven utána tudok húzni.
#20210
Írta 2011. május 03. - 00:11
Akkor annyi volt (szerintük, idéztem); most 800€ körül látom boltban, a legjobb (elsõ látásra) tényleg ez az ár: Sram Rival Gruppe 2x10 ohne Naben - BIKE-COMPONENTS.DE és másutt is láttam leértékelve (vajon miért?), pl. Boutivelo, matériel de vélo : - SRAM - Groupe SRAM Rival 2009.
Amúgy pár napig legalább ne vegyél sramot és ne is irkálj ide, koncentrálj a tanulásra!
Gondolom azért, mert régi szett. Ígérem nem veszek sramot, csak minden más jóságot
Ja és kb 2hét és egyben az Orbea.
#20211
Írta 2011. május 02. - 23:37
Akkor annyi volt (szerintük, idéztem); most 800€ körül látom boltban, a legjobb (elsõ látásra) tényleg ez az ár: Sram Rival Gruppe 2x10 ohne Naben - BIKE-COMPONENTS.DE és másutt is láttam leértékelve (vajon miért?), pl. Boutivelo, matériel de vélo : - SRAM - Groupe SRAM Rival 2009.[...]Gren_tamas: rival 898 euró? A force 719...és 1700g alatt van asszem.
Én sramot vennék.
Amúgy pár napig legalább ne vegyél sramot és ne is irkálj ide
#20212
Írta 2011. május 02. - 23:12
Sor és lánc is benne van.
Holnap rendelünk innen.
Gren_tamas: rival 898 euró? A force 719...és 1700g alatt van asszem.
Én sramot vennék.
#20213
Írta 2011. május 02. - 22:44
1. Tartsd meg a 105-öt, jó azMilyen szettet lenne érdemes venni a mostani 105-ös szettem helyett (2009-es, 10-es rendszer)? Fékváltókar, hajtómû, elsõ és hátsó váltó, fékek. 8,9 kg-ról a folyamatban lévõ kerékszett cserével 8,4 kg-re sikerült csökkenteni a bringa tömegét, de szívesen faragnék még belõle. Az Ultegra szett mennyivel könnyebb? A Sram-ot ajánlgatják még, de még a Force is (csak a fékváltókar, hajtómû 100-100ezer ft körül van) horribilisen drága. Campából milyen szettet lenne érdemes?
2. Campából magamnak Athena-t vennék (mert 11-es és fém), de a Chorus jobb az Athena-nál, a Record meg könnyebb a Chorusnál, a Super Record meg a Recordnál - viszont az utóbbiak jó drágák! Pár napja leírtam, hogy a 11-es Campa jópár mûszaki elõnyt jelent, pl. ua. váltók jók az összes sorhoz stb.
3. A lényegre: sajnos csak 2008-as adataim vannak a közepes (de felsõ-közepes) 10-es családokról, idekörmölöm. A dolog érdekessége - számodra különösen - hogy ez nem kamu, Orbea Orca-t ui. tetszés szerint lehet venni ezekkel! 7,5 kg körüli biciklik jönnek ki, 4000-4300€ közti áron.
_______________Campa Centaur________Shimano Ultegra__________Sram Rival
fék:________________333g, 140€___________323g, 119€_________________284g, 170€
fékváltókar:__________335g, 195€___________446g, 295€_________________340g, 400€
váltók:______________314g, 151€____________288g, 120€________________275g, 151€
hajtás:_____________885g, 198€_____________790g, 225€________________835g, 177€
Összesítve:_________ 1867g, 684€__________1847g, 759€_______________1734g, 898€
Forrás: Le cycle 2008. május.
Ezenkívül más szempont is lehet, pl tartósság (ebben Campa vezet, Sram az utolsó), értékállóság, javíthatóság, szervízigény stb. További, részletesebb súlyadatokat találsz a Weight Weenies-nél (meg egyebütt).
#20214
Írta 2011. május 02. - 21:09
Ha tudsz segíteni, elõre is köszönöm.
Imre
#20215
Írta 2011. május 02. - 20:50
Milyen szettet lenne érdemes venni a mostani 105-ös szettem helyett (2009-es, 10-es rendszer)? Fékváltókar, hajtómû, elsõ és hátsó váltó, fékek. 8,9 kg-ról a folyamatban lévõ kerékszett cserével 8,4 kg-re sikerült csökkenteni a bringa tömegét, de szívesen faragnék még belõle. Az Ultegra szett mennyivel könnyebb? A Sram-ot ajánlgatják még, de még a Force is (csak a fékváltókar, hajtómû 100-100ezer ft körül van) horribilisen drága. Campából milyen szettet lenne érdemes?
asszem lényegi különbség campa-shimano viszonylatban csak a fékváltókarban van a campa elõnyére
#20216
Írta 2011. május 02. - 20:33
#20217
Írta 2011. május 02. - 20:30
Sziasztok!
Polár pro trainer 5 súgójának fordításában , esetleg a szoftver magyarításában kérnék segítséget.
Köszönöm
#20218
Írta 2011. május 02. - 19:31
#20219
Írta 2011. május 02. - 15:15
a Coppi-d nem 53/54-es? kb ua magassághoz?
52cm kozeptol kozepig az ulocso.532mm a felsocso.120as stucnival.170cm vagyok.a kozepresz kozepetol a nyeregmagassag 695mm 170es karral look delta pedallal.
#20220
Írta 2011. május 02. - 09:58
Ha jók a bevitt adatok akkor nem hétköznapi méreteid vannak, nagyon rövid lábak, még rövidebb combbal és hosszú felsõtesttel. Mást nem tudok mondani, szokjad még a vázat, csak ezzel tekerj sokat.Köszönöm tippet (stp-nek is), na ez tényleg precízebb... ez jött ki:
The Competitive Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 48.2 - 48.7
Seat tube range c-t: 49.7 - 50.2
Top tube length: 53.0 - 53.4
Stem Length: 10.6 - 11.2
BB-Saddle Position: 63.6 - 65.6
Saddle-Handlebar: 50.2 - 50.8
Saddle Setback: 2.7 - 3.1
The Eddy Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 49.4 - 49.9
Seat tube range c-t: 50.9 - 51.4
Top tube length: 53.0 - 53.4
Stem Length: 9.5 - 10.1
BB-Saddle Position: 62.8 - 64.8
Saddle-Handlebar: 51.0 - 51.6
Saddle Setback: 3.9 - 4.3
The French Fit (cm)
-------------------------------------------
Seat tube range c-c: 51.1 - 51.6
Seat tube range c-t: 52.6 - 53.1
Top tube length: 54.2 - 54.6
Stem Length: 9.7 - 10.3
BB-Saddle Position: 61.1 - 63.1
Saddle-Handlebar: 52.7 - 53.3
Saddle Setback: 3.4 - 3.8
Ezek alapján (ha a competetitive-t nézem nagyképûen) akkor pont jó a vázama 48 cm pont stimmel, a felsõcsõm 1 cm hosszabb, de stucnim 1cm-el rövidebb.
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






