update: a váz súlya villával együtt kevesebb, mint 1400gr. pontos adatot nem tudok :/
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20141
Írta 2011. május 06. - 21:53
update: a váz súlya villával együtt kevesebb, mint 1400gr. pontos adatot nem tudok :/
#20142
Írta 2011. május 06. - 21:21
Nyáron kis karbantartás jelleggel, ha meglesz szerszámkészletem amúgy sztem szétkapom és kitisztítom ahol lehet a bringám, kíváncsi leszek, hogy a váz mennyit nyom. Mondjuk a bringám maga is kicsit 'soknak' tûnik. Szerintem 10 felett van jelenleg. Az a baj nincs itthon csak konyhai mérleg, ami max 4,5 kilót visz. >.<
#20143
Írta 2011. május 06. - 21:17
Igen, az aluváz kb ugyanolyan kategória, mint a piros autó.
Volt egy osztálytársam, akinek az apja megkérdezte az anyját, hogy "Drágám, milyen kocsit szeretnél?", mire a nõ "Fehéret."
#20144
Írta 2011. május 06. - 21:13
A sebesség mindent megold.
#20145
Írta 2011. május 06. - 21:10
#20146
Írta 2011. május 06. - 21:09
szerintetek mi az az összeghatár, amiért érdemes kereket venni egy alumínium vázas országútiba? ez a komplett ára, ami egy pár Mavic Aksium-ot foglal magába. nincs egy éves sem a bringa, csak a véleményetek érdekel. márkát és típust szándékosan nem írok, hogy ne zavarjon össze senkit
Az elsõ mondaton kívûl, én ebbõl semmit nem értek. Aluminínium vázas bringából meg van nagyon drága is, meg nevenincs vacak is.
#20147
Írta 2011. május 06. - 21:06
#20148
Írta 2011. május 06. - 21:03
#20149
Írta 2011. május 06. - 11:45
Lehet elnéztem valamit, akkor bocsánat...miben különbözik a 6700-hoz való a 6500-hoz valótól? Mindkettõ 130-as nem?
Nem olcsó de van legalább...ha esetleg még aktuális, bár látom már találtál...
BikeStore24.hu Magyarország legnagyobb választékú Onlineshopja
#20150
Írta 2011. május 06. - 10:47
Pár napja az Újdonságokban írtam (kb. ugyanezt):Nabakker... Shimano DI2 wireless???
google translate:
Google Translate
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok - Drótnélküli Shimano DI2
#20151
Írta 2011. május 06. - 10:43
Ha a wireless csak annyira lesz megbízható, mint a legjobb pulzusmérõk vagy kmórák, akkor nem erõltetném.
Elképzelem magam elõtt, amikor versenyzõk gyártatnak olyan kütyüket, ami összezavarja a másik váltóját (õk meg bovdenessel vagy vezetékessel mennek).
Én is erre gondoltam amúgy elõször, hogy ez biztos lenne. Még ha maga a jelátvitel kódolt is, akkor is tökmindegy, nem lehet bonyolult a zavarása. Én alapból fölöslegesnek tartottam már azt is, hogy a váltás elektronikus alapúvá alakítsák.
#20152
Írta 2011. május 06. - 10:40
#20153
Írta 2011. május 06. - 10:28
Elképzelem magam elõtt, amikor versenyzõk gyártatnak olyan kütyüket, ami összezavarja a másik váltóját (õk meg bovdenessel vagy vezetékessel mennek).
A sebesség mindent megold.
#20154
Írta 2011. május 06. - 06:59
#20155
Írta 2011. május 06. - 01:29
RAUH-Welt
B E G R I F F
#20156
Írta 2011. május 06. - 01:17
#20157
Írta 2011. május 05. - 21:27
#20158
Írta 2011. május 05. - 21:23
Használsz hozzá lánctányér csavaranyát.Azt értem, hogy normál csavarral, de ha nincs semmiben menet, akkor hogyan tovább?
A sebesség mindent megold.
#20159
Írta 2011. május 05. - 21:23
Azt értem, hogy normál csavarral, de ha nincs semmiben menet, akkor hogyan tovább?
Ne hülyéskedj már. Még nem volt olyan hajtómûved, amiben hagyományos módon voltak rögzítve a tányérok?
#20160
Írta 2011. május 05. - 21:19

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





