Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20001
Írta 2011. május 13. - 15:39

2. Soha nem a "fel lehet menni" a kérdés, hanem az, hogy milyen gyorsan.
A sebesség mindent megold.
#20002
Írta 2011. május 13. - 14:34

upd: Ezt a 32-re irtam, de latom kozben petter is kb. ugyanezt mondja.
#20003
Írta 2011. május 13. - 14:22

Ezen a körön meg tényleg sok a rovid de velõs meredek de ezek zömmel 2-300m hosszúak - ahol igazán meredek.
Szerintem jobban jársz egy sima 12-25 vagy 27 sorral, többet fog itt számítani a fokozatok közötti kicsi ugrás. Ja és versenyen mindig húznak a többiek is
Feltud, de elég nehézkesen. Így beraktam egy 28-ast is közéjük. Úgy néz ki, hogy lényegében egy 12-32-es sorral vágok neki a versenynek. Szerintem ülve pörgetõsen, a saját stílusomban tudok majd menni a végén a meredeken.
#20004
Írta 2011. május 13. - 13:30

Holnap kipróbálom, hogy a 24-esrõl fel tud-e váltani a 32-esre a hátsóváltóm.
Feltud, de elég nehézkesen. Így beraktam egy 28-ast is közéjük. Úgy néz ki, hogy lényegében egy 12-32-es sorral vágok neki a versenynek. Szerintem ülve pörgetõsen, a saját stílusomban tudok majd menni a végén a meredeken.

A sebesség mindent megold.
#20005
Írta 2011. május 13. - 00:57

Millare nem kompakt, ha arra celzol. De az biztos 36x36 eleg majdnem mindenhol. MAJDNEM mindenhol.
YouTube - Fargo Street Hill Climb
Ha az a fickó tényleg 55, akkor mostantól én is egykerekûzök.

#20006
Írta 2011. május 13. - 00:15


YouTube - Fargo Street Hill Climb
#20007
Írta 2011. május 12. - 23:59

Nem semmi racsni van Millar bicojan.
De jol valasztott, szerintem. Egyreszt a vegen 10km/h alatt ment, az biztos. Lehet tudta elore, hogy ez lesz.
Masreszt a murvas hegyi hajranal piszok meredek volt az ut, 15%-ot irtak. Ilyen meredeken, laza talajon nem rossz gondolat porgossel menni.
11-36 egy kompakt hajtómûvel már egész jó áttételt ad.

Holnap kipróbálom, hogy a 24-esrõl fel tud-e váltani a 32-esre a hátsóváltóm.

A sebesség mindent megold.
#20008
Írta 2011. május 12. - 23:52

De jol valasztott, szerintem. Egyreszt a vegen 10km/h alatt ment, az biztos. Lehet tudta elore, hogy ez lesz.

Masreszt a murvas hegyi hajranal piszok meredek volt az ut, 15%-ot irtak. Ilyen meredeken, laza talajon nem rossz gondolat porgossel menni.
#20009
Írta 2011. május 12. - 21:52

Egyébként miért nem ültek át cx bringára a végén? Sokkal többet nyertek volna vele, mint amit a bringacserével veszítenek.
Ezen ma suliba menet én is pont elgondolkodtam... ^^
#20010
Írta 2011. május 12. - 21:51

Egyébként miért nem ültek át cx bringára a végén? Sokkal többet nyertek volna vele, mint amit a bringacserével veszítenek.
A Montepaschi Eroica versenyt is normál bringával teljesítik, és ott sokkal több strade bianche van.
#20011
Írta 2011. május 12. - 21:47

A sebesség mindent megold.
#20012
Írta 2011. május 12. - 21:40



#20014
Írta 2011. május 12. - 15:58

Nehezen hiszem el, hogy ebben van 1400m szint.1000-1100 tûnik reálisabbnak.
Nagyon sok a rövid le-föl, ami nem jön ki a szinttérképen, de a küllõszaggatóktól lehet, hogy lesz mért adat estére.
#20015
Írta 2011. május 12. - 13:02

Team Garmin-Cervélo - Beyond the Peloton Video
#20016
Írta 2011. május 12. - 12:56

Talaltam egy nagyon erdekes videot a Time gyarbol.
Ezek utan nem tudom ki gondolja, hogy tul dragak a karbonvillak... Nem semmi mennyi tudas es kezimunka van ebben.
YouTube - Time Sport Manufacturing Process
Valamelyik angol bringás magazinomhoz volt mellékelve egy gyárlátogatós különszám, abban is láttam ezeket a dolgokat, akkor már eldöntöttem, hogy ha lesz rá pénzem, csak Time karbonvázat veszek.
#20017
Írta 2011. május 12. - 11:53

Ezek utan nem tudom ki gondolja, hogy tul dragak a karbonvillak... Nem semmi mennyi tudas es kezimunka van ebben.
YouTube - Time Sport Manufacturing Process
#20018
Írta 2011. május 12. - 11:40


#20019
Írta 2011. május 12. - 11:30

#20020
Írta 2011. május 12. - 10:18

Lehet.@CMX:A veget tenyleg elnagyoltam, a 11-es ut utan a kovetkezo pont a vaskapu teteje volt, kozte o ugy rajzolta, ahogy akarta.
@MJani: Siman lesz ez 1400m. Nekem a tegnapi edzeskoromben is volt 500m, pedig 200meter alatt vagyok vegig, a "lent" pedig 130m, es alig 50k-t mentem.
A szinttérképet felragasztom a kormányomra.

A sebesség mindent megold.