Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#20021
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
@CMX:A veget tenyleg elnagyoltam, a 11-es ut utan a kovetkezo pont a vaskapu teteje volt, kozte o ugy rajzolta, ahogy akarta.

@MJani: Siman lesz ez 1400m. Nekem a tegnapi edzeskoromben is volt 500m, pedig 200meter alatt vagyok vegig, a "lent" pedig 130m, es alig 50k-t mentem.

#20022
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Köszi a térképet - amúgy egy helyen rossz: a végén 114-115 km közt nem a Vadrózsa utcában megy fel, hanem a Vaskapui úton. A Vadrózsa utca talpfákkal van kirakva :)

Ez egy mocsok pálya, nem véletlen a neve. A hegyek pokla sokkal jobb, mert megmászod a hegyet, lefelé meg pihensz. Itt ilyen nincs, szinte csak az Esztergom-Tát szakasz szint, a többi végig rövid föl-le, pár köztük 15% fölötti és a végén még a befutó Vaskapuba. A Vörösmarty utcától indul az utolsó emelkedõ, négy meredek szakasz van benne:
1. Bánomy út eleje
2. Vaskapui út eleje (itt a hiba a térképeden)
3. 116. km környéke
4. Az utolsó 500 méter.
Ezek a rövid szakaszok 15% körüliek, szóval érdemes a végére tartalékolni, mert láttam már sok olyat, aki tolta a végén, vagy fel se ment a turistaházhoz.

A rajthelyet a legegyszerûbb megközelíteni úgy, hogy a körforgalomnál lemész a Duna partra az Árok utcán, a végén jobbra, majd a Gõzhajó utcában megint jobbra. A Gõzhajó utca végén van egy nagy parkoló.

Kell 11-es hátra? Azt tudom, hogy a 28as nem árt. :)
Nehezen hiszem el, hogy ebben van 1400m szint.1000-1100 tûnik reálisabbnak.

kiskubai, te ismerõs vagy a Bajnok szervízben; nem tudod véletlenül, hogy az ott kapható hg-53 láncok miért olyan olcsók? Azt látom, hogy a kiszerelés igénytelenebb, de azon kívûl lehet valami "okosság" a háttérben?

HG láncok | Herce-Hurca


Külföldön is kaphatóak ilyen csomagolásban 1-2 euróval olcsóbban.


A sebesség mindent megold.

 


#20023
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

kiskubai, te ismerõs vagy a Bajnok szervízben; nem tudod véletlenül, hogy az ott kapható hg-53 láncok miért olyan olcsók? Azt látom, hogy a kiszerelés igénytelenebb, de azon kívûl lehet valami "okosság" a háttérben?

HG láncok | Herce-Hurca

Rég jártam arrafelé, de ha gondolod ma megkérdezem neked hogy valami olcsósított verzió-e mint pl a B-s conti.

szerk.: mondjuk ez egy 2008-as poszt...Azóta konkrétan volt boltköltöztetés, meg minden...

#20024
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
kiskubai, te ismerõs vagy a Bajnok szervízben; nem tudod véletlenül, hogy az ott kapható hg-53 láncok miért olyan olcsók? Azt látom, hogy a kiszerelés igénytelenebb, de azon kívûl lehet valami "okosság" a háttérben?

http://hercehurca.hu/node/416

#20025
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Na, itt sem fogok megjönni a mezõnnyel :D

#20026
CMX

CMX

    vendég

  • fórumtag
  • 159 hozzászólás

Amugy rajzoltam szintrajzos utvonalat. Nem olyan veszes. 1400 szint, ebbol 300m az utolso hegy.
Persze eleg lesz nekem ennyi is a gyors leszakadashoz, gondolom.

Köszi a térképet - amúgy egy helyen rossz: a végén 114-115 km közt nem a Vadrózsa utcában megy fel, hanem a Vaskapui úton. A Vadrózsa utca talpfákkal van kirakva :)

Ez egy mocsok pálya, nem véletlen a neve. A hegyek pokla sokkal jobb, mert megmászod a hegyet, lefelé meg pihensz. Itt ilyen nincs, szinte csak az Esztergom-Tát szakasz szint, a többi végig rövid föl-le, pár köztük 15% fölötti és a végén még a befutó Vaskapuba. A Vörösmarty utcától indul az utolsó emelkedõ, négy meredek szakasz van benne:
1. Bánomy út eleje
2. Vaskapui út eleje (itt a hiba a térképeden)
3. 116. km környéke
4. Az utolsó 500 méter.
Ezek a rövid szakaszok 15% körüliek, szóval érdemes a végére tartalékolni, mert láttam már sok olyat, aki tolta a végén, vagy fel se ment a turistaházhoz.

A rajthelyet a legegyszerûbb megközelíteni úgy, hogy a körforgalomnál lemész a Duna partra az Árok utcán, a végén jobbra, majd a Gõzhajó utcában megint jobbra. A Gõzhajó utca végén van egy nagy parkoló.

#20027
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Itten az idei Giro konyv: http://www.gazzetta....LDI2011_new.pdf

#20028
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

Van versenyes topik:

http://forum.bikemag...yek-hirek-3328/

bocs az off -ért
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#20029
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Van versenyes topik:

http://forum.bikemag...yek-hirek-3328/

#20030
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Nem bírta, lemaradt, nem is tudom hanyadiknak ért be. De 17+.

#20031
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

kohlerral mi történt? kimentem...mire visszajöttem a rabobankos már elöl volt...


Elfáradt.


A sebesség mindent megold.

 


#20032
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás
kohlerral mi történt? kimentem...mire visszajöttem a rabobankos már elöl volt...
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#20033
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Slagter is esett egy csúnyát. :/

#20034
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás
Még egy ötlet:
A nyerget szedd le, és a nyeregpálca helyére tegyél be valami rudat és vagy azt fogd meg a csõkulccsal vagy ha hosszú a rúd amit betettél akkor azzal csavard ki a nyerget a helyérõl.
Lehet így használható marad a nyeregcsõ.

#20035
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás

Sziasztok!


Segítséget kérnék. Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu

Segítséget elõre is köszönöm, parej


én is ezzel a problémával küzdöttem (idõközben kiderült, hogy a vázat mégsem akarom eladni és inkább valami városi csótány lesz belõle, szóval maradhatott volna a nyergscõ odarohadva az idõk végeztéig).
satu híján nekünk úgy sikerült kiszedni, hogy egy ember a vázat fogta, egy másik meg egy ilyen nem tudom a hivatalos nevét, vízvezeték fogó nagy kulcs, jó nagy nyéllel. ez is tönkretette a nyeregcsövet, mondjuk csak esztétikauilag, de az meg nem érdekel. és addig kell próbálkozni, amíg ki nem jön.

#20036
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás

>a Campakon ezen kívül még lehet a féknél is állítani a fékpofák távolságát
A finombeallitorol beszelsz gondolom, ez minden feken van.


oks, de az kimaradt egy korábbi hozzászólásból.

#20037
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>a Campakon ezen kívül még lehet a féknél is állítani a fékpofák távolságát
A finombeallitorol beszelsz gondolom, ez minden feken van.

#20038
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás

Jól értem-e, hogy a kiakasztás a fékhuzal lazítását jelenti, hogy így a fékpofák tágabbra kerüljenek egymástól és könnyebben kivehesd a kereket? Nyilván tudod, hogy a Campa a fvkar kis pöckének átbillentésével éri el, amit a Shimano a féknél lévõ pöcök felnyomásával. Azaz, ha a fvkar is Campa, nincs is gondod: ott a kis pöcköt akár menetközben is átnyomhatod ujjal (pl. hüvelyk), állva meg még inkább, ezért kár lenne féket cserélni.
A történelmi hûség kedvéért, az egyik biciklimen van ilyen Shimano-szerû pöcök is egy régebbi Campagnolo féken magán (is), az egy forgáspontos fék, amúgy mûködik rendesen.


+ a Campakon ezen kívül még lehet a féknél is állítani a fékpofák távolságát (kézzel szerszám nélkül). Ott a kékpofák távolságát tudod beállítani a felnihez képest. Igazából ezzel azt tudod elérni, hogy mennyit kelljen húznod a fékkaron, hogy fogjon. Valaki azt szereti hogy ha rögtön fog mikor hozzáér a fékkarhoz, valaki azt, ha húzni kell rajta mire érzi hogy fogni kezd. + ezzel még útközben bekapott nyolcast is tudod kezelni...

#20039
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Segítséget kérnék.
Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu [...]

Gyakori kérdés; jó, asztalhoz rögzített, masszív satuba a nyeregcsövet és két kézzel forgatva a vázat ki fog jönni.
Érdemes egy napra (de legalább 1-2 órára) petróleummal elõre áztatni. A nyeregvázcsõ jó eséllyel tönkremegy, elõre érdemes megmérni az átmérõjét és másikat szerezni.

#20040
parej

parej

    vendég

  • fórumtag
  • 215 hozzászólás
Sziasztok!


Segítséget kérnék. Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu

Segítséget elõre is köszönöm, parej
now I lay me down to sleep
pray the lord my soul to keep