Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20021
Írta 2011. május 12. - 10:12

@MJani: Siman lesz ez 1400m. Nekem a tegnapi edzeskoromben is volt 500m, pedig 200meter alatt vagyok vegig, a "lent" pedig 130m, es alig 50k-t mentem.
#20022
Írta 2011. május 12. - 09:40

Kell 11-es hátra? Azt tudom, hogy a 28as nem árt.Köszi a térképet - amúgy egy helyen rossz: a végén 114-115 km közt nem a Vadrózsa utcában megy fel, hanem a Vaskapui úton. A Vadrózsa utca talpfákkal van kirakva
Ez egy mocsok pálya, nem véletlen a neve. A hegyek pokla sokkal jobb, mert megmászod a hegyet, lefelé meg pihensz. Itt ilyen nincs, szinte csak az Esztergom-Tát szakasz szint, a többi végig rövid föl-le, pár köztük 15% fölötti és a végén még a befutó Vaskapuba. A Vörösmarty utcától indul az utolsó emelkedõ, négy meredek szakasz van benne:
1. Bánomy út eleje
2. Vaskapui út eleje (itt a hiba a térképeden)
3. 116. km környéke
4. Az utolsó 500 méter.
Ezek a rövid szakaszok 15% körüliek, szóval érdemes a végére tartalékolni, mert láttam már sok olyat, aki tolta a végén, vagy fel se ment a turistaházhoz.
A rajthelyet a legegyszerûbb megközelíteni úgy, hogy a körforgalomnál lemész a Duna partra az Árok utcán, a végén jobbra, majd a Gõzhajó utcában megint jobbra. A Gõzhajó utca végén van egy nagy parkoló.

Nehezen hiszem el, hogy ebben van 1400m szint.1000-1100 tûnik reálisabbnak.
kiskubai, te ismerõs vagy a Bajnok szervízben; nem tudod véletlenül, hogy az ott kapható hg-53 láncok miért olyan olcsók? Azt látom, hogy a kiszerelés igénytelenebb, de azon kívûl lehet valami "okosság" a háttérben?
HG láncok | Herce-Hurca
Külföldön is kaphatóak ilyen csomagolásban 1-2 euróval olcsóbban.
A sebesség mindent megold.
#20023
Írta 2011. május 12. - 08:25

Rég jártam arrafelé, de ha gondolod ma megkérdezem neked hogy valami olcsósított verzió-e mint pl a B-s conti.kiskubai, te ismerõs vagy a Bajnok szervízben; nem tudod véletlenül, hogy az ott kapható hg-53 láncok miért olyan olcsók? Azt látom, hogy a kiszerelés igénytelenebb, de azon kívûl lehet valami "okosság" a háttérben?
HG láncok | Herce-Hurca
szerk.: mondjuk ez egy 2008-as poszt...Azóta konkrétan volt boltköltöztetés, meg minden...
#20024
Írta 2011. május 12. - 08:09

http://hercehurca.hu/node/416
#20025
Írta 2011. május 12. - 07:58

#20026
Írta 2011. május 12. - 02:45

Köszi a térképet - amúgy egy helyen rossz: a végén 114-115 km közt nem a Vadrózsa utcában megy fel, hanem a Vaskapui úton. A Vadrózsa utca talpfákkal van kirakvaAmugy rajzoltam szintrajzos utvonalat. Nem olyan veszes. 1400 szint, ebbol 300m az utolso hegy.
Persze eleg lesz nekem ennyi is a gyors leszakadashoz, gondolom.

Ez egy mocsok pálya, nem véletlen a neve. A hegyek pokla sokkal jobb, mert megmászod a hegyet, lefelé meg pihensz. Itt ilyen nincs, szinte csak az Esztergom-Tát szakasz szint, a többi végig rövid föl-le, pár köztük 15% fölötti és a végén még a befutó Vaskapuba. A Vörösmarty utcától indul az utolsó emelkedõ, négy meredek szakasz van benne:
1. Bánomy út eleje
2. Vaskapui út eleje (itt a hiba a térképeden)
3. 116. km környéke
4. Az utolsó 500 méter.
Ezek a rövid szakaszok 15% körüliek, szóval érdemes a végére tartalékolni, mert láttam már sok olyat, aki tolta a végén, vagy fel se ment a turistaházhoz.
A rajthelyet a legegyszerûbb megközelíteni úgy, hogy a körforgalomnál lemész a Duna partra az Árok utcán, a végén jobbra, majd a Gõzhajó utcában megint jobbra. A Gõzhajó utca végén van egy nagy parkoló.
#20027
Írta 2011. május 12. - 01:36

#20028
Írta 2011. május 11. - 17:34

bocs az off -értVan versenyes topik:
http://forum.bikemag...yek-hirek-3328/
#20029
Írta 2011. május 11. - 17:23

#20030
Írta 2011. május 11. - 17:21

#20031
Írta 2011. május 11. - 17:20

kohlerral mi történt? kimentem...mire visszajöttem a rabobankos már elöl volt...
Elfáradt.
A sebesség mindent megold.
#20032
Írta 2011. május 11. - 17:17

#20033
Írta 2011. május 11. - 16:58

#20034
Írta 2011. május 11. - 12:46

A nyerget szedd le, és a nyeregpálca helyére tegyél be valami rudat és vagy azt fogd meg a csõkulccsal vagy ha hosszú a rúd amit betettél akkor azzal csavard ki a nyerget a helyérõl.
Lehet így használható marad a nyeregcsõ.
#20035
Írta 2011. május 11. - 11:58

Sziasztok!
Segítséget kérnék. Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu
Segítséget elõre is köszönöm, parej
én is ezzel a problémával küzdöttem (idõközben kiderült, hogy a vázat mégsem akarom eladni és inkább valami városi csótány lesz belõle, szóval maradhatott volna a nyergscõ odarohadva az idõk végeztéig).
satu híján nekünk úgy sikerült kiszedni, hogy egy ember a vázat fogta, egy másik meg egy ilyen nem tudom a hivatalos nevét, vízvezeték fogó nagy kulcs, jó nagy nyéllel. ez is tönkretette a nyeregcsövet, mondjuk csak esztétikauilag, de az meg nem érdekel. és addig kell próbálkozni, amíg ki nem jön.
#20036
Írta 2011. május 11. - 11:13

>a Campakon ezen kívül még lehet a féknél is állítani a fékpofák távolságát
A finombeallitorol beszelsz gondolom, ez minden feken van.
oks, de az kimaradt egy korábbi hozzászólásból.
#20037
Írta 2011. május 11. - 11:03

A finombeallitorol beszelsz gondolom, ez minden feken van.
#20038
Írta 2011. május 11. - 08:40

Jól értem-e, hogy a kiakasztás a fékhuzal lazítását jelenti, hogy így a fékpofák tágabbra kerüljenek egymástól és könnyebben kivehesd a kereket? Nyilván tudod, hogy a Campa a fvkar kis pöckének átbillentésével éri el, amit a Shimano a féknél lévõ pöcök felnyomásával. Azaz, ha a fvkar is Campa, nincs is gondod: ott a kis pöcköt akár menetközben is átnyomhatod ujjal (pl. hüvelyk), állva meg még inkább, ezért kár lenne féket cserélni.
A történelmi hûség kedvéért, az egyik biciklimen van ilyen Shimano-szerû pöcök is egy régebbi Campagnolo féken magán (is), az egy forgáspontos fék, amúgy mûködik rendesen.
+ a Campakon ezen kívül még lehet a féknél is állítani a fékpofák távolságát (kézzel szerszám nélkül). Ott a kékpofák távolságát tudod beállítani a felnihez képest. Igazából ezzel azt tudod elérni, hogy mennyit kelljen húznod a fékkaron, hogy fogjon. Valaki azt szereti hogy ha rögtön fog mikor hozzáér a fékkarhoz, valaki azt, ha húzni kell rajta mire érzi hogy fogni kezd. + ezzel még útközben bekapott nyolcast is tudod kezelni...
#20039
Írta 2011. május 11. - 01:53

Gyakori kérdés; jó, asztalhoz rögzített, masszív satuba a nyeregcsövet és két kézzel forgatva a vázat ki fog jönni.Segítséget kérnék.
Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu [...]
Érdemes egy napra (de legalább 1-2 órára) petróleummal elõre áztatni. A nyeregvázcsõ jó eséllyel tönkremegy, elõre érdemes megmérni az átmérõjét és másikat szerezni.
#20040
Írta 2011. május 11. - 01:41

Segítséget kérnék. Használt outim eladásakor derült ki, h a nyeregcsövet nem lehet megmozditani. A vázméret 60-as, ami nekem túl nagy, ezért alig 4-5 centi "lóg ki" a nyeregcsõbõl, a maradék 25-30 (?) benne van a vázban. A váz egy kb. 14 éves Fondriest váz. Mellékelnék egy linket is, ahol képek vannak a géprõl. Fondriest - fondriest.parej.fotoalbum2.hu
Segítséget elõre is köszönöm, parej
pray the lord my soul to keep