Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#19961
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Szerintem a Maxxis simán szar, a Conti meg luxus mindennapos guminak. Én most vettem Vittoria Zaffiro Pro-t, mert leginkább a hosszú élettartamát dícsérték. Jó ár mellett (bolttól függõen 4-5000 Ft) nem is túl nehéz (240g). Ami ennél olcsóbb, az már mind drótperemes és/vagy 300g felett van.

#19962
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Üdv,

Defekt és vágásnak jobban ellenálló külsõt keresek. Mostanában nem tudom elkpotatni minden külsõmet, mert általában vágás végez velük. Tavaly egy Maxxis Detonator volt az áldozat, futófelületen vágás. A héten egy Continental GP4000S ment a levesbe, oldalfalon van egy jókora vágás. Mindkettõvel a vágás végzett. Defekt nem volt egyikkel sem.
Van értelme egy rakás pénzt áldozni a különféle védelmekre? Itt nem a defektvédelemre gondolok, hanem pl a Schwalbe Ultremo DD vagy a Continental Gatorokra, vagy a GP 4 Season gumik oldalfalvédelmére. Másik megoldásként vegyek egy marék olcsó külsõt és sérülés esetén kidobni, majd fel a következõt?

Más:
Finish Line Wax kenõanyagot használok a láncra egy hónapja, de leírásukkal egybevágva tényleg nem tart sokáig. Ahogy tapasztalom, kb 50km után elkezd nyikorogni egy-egy láncszem, illetve addig is olyan mintha tök szárazon menne a lánc. A láncot megfelelõen elõkészítettem zsírtalanítással. Ennek ellenére hamar kimegy belõle.
Most gondolkodom a Ceramic Wet kenõanyagukon. Használta már valaki?

#19963
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
[quote name='vittore30']hali, nekem volt egy szinte 100% ugyanilyen vázam. eggyel korábbi verzió, Gios Compact Pro Evolution

bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg

bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.


erre a vázra mehetne is fel a c record: Gios Compact Pro « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása[/QUOTE][/QUOTE]

igazából mind1,mert ez csak elméleti bringaépítés volt. nincs rá keretem,úh ennyi. ez így nem igaz,mert meg tudnám venni a váltó szettet,de szeretnék 1 kicsit nyaralni is,és elmenne rá a lóvé.

#19964
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Most komolyan. Mennyire érezhetõ ez? :)


A sebesség mindent megold.

 


#19965
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
A Park Tool oldalán írták, hogy amennyit vesztesz a két bowden surlódásán, annál többet nyersz a szebben futó házzal.

#19966
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nekem az alsocso alatt keresztezi egymast a ket bovden jo specializedes szokas szerint :) semmi baj nincs a valtassal.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#19967
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
nekem saját oldalukra kanyarodnak, így tetszik.:)
most hogy megvolt az 1000es karbantartás vettem észre hogy eléggé bevágták magukat a bovdenek, és úgy döntöttem, hogy csereérett :)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#19968
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Biztos kapsz. Pl a tõlem 400méterre levõ üzletben egy egész doboz ilyen alkatrész van.


A sebesség mindent megold.

 


#19969
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
mondjuk én enélkül is elvagyok, nem okoz problémát a keresztben futó bowden

#19970
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
várjál csak! :)
az itthoni viszonyokat ismerve egyelõre ott tartok, hogy bármi, csak legyen!

amúgy ez tényleg elmés találmány, közben szoktam is csodálkozni 1-2 bringán, hogy hogy csinálták, hogy a másik oldalra mennek a kábelek...:)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#19971
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Ha már veszel, vegyél ilyet. Nagyon okos találmány, így lehet a bowdenházat a fejcsõ ellenkezõ oldalára vinni de nem kell az alsócsõ alatt keresztezni. Mondjuk a BH saját szabadalma, nem tudom, hogy beszerezhetõ-e külön.

Posted Image

#19972
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
oks, köszi.
Megkérdezem hétfõn, remélem nem pestrõl kell majd rendelnem..:D

_________________
juteszembe, akkor újra kell bovdenezni-állítani megint mindent...:/
2 hónappal elõbb is kitalálhattam volna..:(
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#19973
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

olyan bovdenvezetõt, ami a középcsapágy alatt fordítja irányba a váltóbovdeneket, lehet valahol külön kapni?


Igen, pár forintos alkatrész. Szerintem minden boltban van.


A sebesség mindent megold.

 


#19974
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
olyan bovdenvezetõt, ami a középcsapágy alatt fordítja irányba a váltóbovdeneket, lehet valahol külön kapni?
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#19975
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
[quote name='vittore30']hali, nekem volt egy szinte 100% ugyanilyen vázam. eggyel korábbi verzió, Gios Compact Pro Evolution

bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg

bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.


erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html[/QUOTE][/QUOTE]

Az én acélvázam villával együtt ugyanekkora méretben 210grammal több és ugyanilyen papucsa van, mint ennek, az ára viszont komplett bringaként is kevesebb mint a fele volt ennek. A meredek szögtõl hosszabb lesz a váz.


A sebesség mindent megold.

 


#19976
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
hali, nekem volt egy szinte 100% ugyanilyen vázam. eggyel korábbi verzió, Gios Compact Pro Evolution

bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg

bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.


erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html[/QUOTE]

#19977
CMX

CMX

    vendég

  • fórumtag
  • 159 hozzászólás

Nem tudom olvastátok-e?
"A Cél helye változott!
A Cél nem megy fel teljesen a Vaskapu erdészházhoz! kb.: 800 m-el lejebb lesz a mérõpont!!!
Az eredményhírdetés a rajt helyén, a Sportcsarnoknál lesz!!!"


Fel vagyok háborodva!

Reggel beszéltem a szervezõkkel, és nem fogjátok elhinni mi az oka. Az utolsó kanyartól az az utolsó 500 méter már elvileg a nemzeti park területe. Tábla, sorompó nincs, tehát látszólag közforgalmú út. Jár is fel naponta vagy 100 autó.
Az erdõgazdaság pedig kitalálta, hogy erre a szakaszra a verseny szervezõjének környezetvédelmi engedélyt kell kiváltani 250 000 Ft értékben, mindezt úgy, hogy a hosszú évek óta zárva tartó Vaskapu turistaházat tavasszal felújították, és jövõ héten lesz a megnyitója. Szép kis reklámot csináltak ezzel a jó ötlettel!
Az a véleményem, hogy az utóbbi években erre a díszes kompániára a dilettantizmus és az esztelen harácsolás jellemzõ kizárólag.

Részemrõl a verseny véget fog érni a célvonalnál, de azt senki nem tilthatja meg, hogy mint kerékpáros turista feltekerjek a csúcsra!

#19978
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>A Cél nem megy fel teljesen a Vaskapu erdészházhoz!
Mindig van versenyzoi eligazitas itt, majd megmondjak miert. Kar, mert igy nem tudom osszevetni a tavalyival az utolso hegyet.

#19979
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Helló virsligumisok!

Eddig nem szóltam hozzá ebben a topikban mert nem volt miért, most változik a helyzet.
Építek egy vékony kerekût, a Ti topikba már linkeltem pár képet a vázról. Gyakorlatilag majdnem
minden alkatrész megvan. Campagnolo 10s Record-Chorus szett, Campagnolo Shamal Ultra kerekek,
Chorus 12-25 sor. Egy mászósabb gépet akartam, de így alakult. Kipróbálom milyen ezzel a sorral,
és ha nem jó változtatok. Várom az "építõ jellegû" hozzászólásokat :)

Posted Image


szép lesz,ha elkészül. csak az az spd nem kéne rá.

#19980
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
Campagnolo 8as fékváltókaros szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása ez nagyon piszkálja a csõröm. több verzió mûködne nálam: 1.:mennének fel a téli bringára. 2.:építeni vele 1 corsa record-al szerelt bringát. 3.:a jelenlegi acélvázamra mennének fel a c record alkatrészek,és a 10es record meg vlmi karbon vázra települnének. és most veszem észre,h bilibe lóg a kezem :)


erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html