a hétvégén megejtettem a nálam már szokássá vált tavaszi nagy szervizt a Bianchi-mon. egyre lassabban megy ez nekem. kb 12 óra alatt végeztem vele,és még teljes mértékben nem végeztem. a könnyű kerekeimet nem csináltam meg. ami cserés lett,vagy fel lett újítva: külsők, bandázs, bovdenek, lánc, váltó görgők, fék pofák, a jobb oldali ergóban a "G" rugók, lánctányér csavarok. az idén nem lett különösebb tuning végrehajtva. kivéve talán a lánctányér csavarok cseréje,de ez elhanyagolható. alu KCNC csavarok kerültek az eredetiek helyett. ez is inkább csak azért,h könnyebb legyen szerelni. mind a két oldala 4-es bkny szerszámmal (imbusz kulcs) oldható. a múlt ősszel beszerzett 3ttt Tiramisu kormány adapterek maradtak. megoszlanak a vélemények,h mennyire áll jól a bringának. mindenesetre nekem tetszik. igazi retro cucc. tiszta 90-es évek. eredetileg nem ilyen celeste/fekete külsőket szántam a bringára,de belebotlottam a planetx-en egy kihagyhatatlan ajánlatra. 4 db ilyen Vittoria Rubino Pro III külső kb 20 ezer Ft-ból kijött szállítással együtt. biztos gyorsabb lesz tőle a bringa.
a héten végre volt olyan jó idő,h el tudjak menni vele bringázni. két dolgot találtam,ami érdekesre sikeredett,illetve még cserélnem kellene. az ergo G rugóit nem feszítettem elő,így kevésbé határozott a váltás. főleg az alsó 3 fokozatban. kicsit fura. nem ilyenhez szoktam,de most így marad. emiatt nem fogom szétszedni. amit cserélnem kellene: a 39-es lánctányér. nem látszik kopottnak,de a lánc hangjából lejön nekem,h ez bizony cserére szorul. nézegettem a webshopokat. az árak az egekben. jó lenne párban cserélni,de úgy egy kész vagyon lenne. pl a wiggle-n kb 180 euróra jönne ki a kettő. ennyiből már lehetne venni egy komplett hajtóművet.