kurtz.hu nem elérhető és a fb-n sem
mi a pék f@sz@ van ezekkel a király arcokkal?
kurtz.hu nem elérhető és a fb-n sem
mi a pék f@sz@ van ezekkel a király arcokkal?
Szerintem teljesen rendben van, egyedül a bilincstakaró darabot rakta fel feleslegesen. Vastag rugalmatlan bandázs, szebben nem lehet felrakni ezeket.
Vagy 8-as ha mar nagyon kell, vagy takaroszalag. De a takarot mindenkeppen meretre kellene vagni.
Mar az elejen sem egyenletes a tekeres. Ami pedig a fekkar mogott kepzodik dudor, az meg olyan csunya, hogy na.
Egyebkent tenyleg teljesen rendben van. Miert is varom el, hogy egy gyari video olyan minosegu munkat mutasson, amit en nem tudok.
De ezek a folyamatos negativ hullamok... Koszos, budos, szar, katyus semmisejo.
mivel nem lakunk földrengészóna felett, utat építeni szájbabaszott könnyű, egy a lényeg: alapot kell tenni alá (pl betont)
ami most van az egyértelműen hulladék
elfogadni ezt kb olyan mintha nem lennél kiakadva ha vizezett sört kapsz, vagy penészes kenyeret...az útért is fizetünk
De ezek a folyamatos negativ hullamok...
ajaj.no comment...
vagy mégis: ami szar az szar, ami jó az jó
Gyöngyös-Szolnok-Gyöngyös az pl. maga a "mennyország", legalábbis egy CC,XC,DH! menőnek )) (Mennyi kedves állat nyomja hozzád a nedves orrát)
na részemről ennyi a kátyútéma.
Béke veled
Megnezted es nem latod? Nemar...
Szerintem teljesen rendben van, egyedül a bilincstakaró darabot rakta fel feleslegesen. Vastag rugalmatlan bandázs, szebben nem lehet felrakni ezeket.
A sebesség mindent megold.
Nem létező probléma ??? ja, otthon a Tacx-on )) Hagyjuk már ezt a szemellenzős hülyeséget, Gyöngyösről a járok a Mátra körre (mindegy, hogy Sirok vagy Galya felé) , katasztrófa !!!
Nyáron letekertünk Tarvisioból Caorléba egy kib...tt kátyút sem láttam, valami kátyúmanó biztos betömi minden éjszaka.
Elite, nem Tacx, hamar.
En Franciaorszagban es Olaszorszagban is lattam, sot fogtam katyukat, durva repedeseket, amibe befer egy kerek siman, es nem eppen eldugott utakon.
Az nyilvanvalo, hogy vannak rosszabb utak, mint amin en jarok Buda kornyeken. pl. ugye https://www.facebook...54697434559560/
De ezek a folyamatos negativ hullamok... Koszos, budos, szar, katyus semmisejo.
En elvoltam a Pilismarottol felfele vezeto uttal is, pedig az aztan igen rossz volt. Most meg orulok, hogy jobb lett. De persze lehet fikazni ezt is, hogy de szarul csinaltak meg, meg mindig nem olyan mint a svajci hagok.
Nem is kell, pont ez a lenyeg. Nem letezo problema.
Nem létező probléma ??? ja, otthon a Tacx-on )) Hagyjuk már ezt a szemellenzős hülyeséget, Gyöngyösről a járok a Mátra körre (mindegy, hogy Sirok vagy Galya felé) , katasztrófa !!!
Nyáron letekertünk Tarvisioból Caorléba egy kib...tt kátyút sem láttam, valami kátyúmanó biztos betömi minden éjszaka.
OFF (mert mordorról írok)
Én megoldom egyszerűen. Pallag ping-pong (8 km a gyógyszergyár, utána a gyógyszergyár-fociakadémia-gyógyszergyár karika darabja 8km. De hibátlan aszfalton. Inkább csapok 10 karikát Pallagon, mint elmenjek egy igazi outis körre.. )
Vagy Köztemető-Bocskaikert oda-vissza, bár ez gyakorlatilag böszmeség (4-es számú főút, azaz végig 1számjegyu, nagyforgalmú főuton megy az egész...) és ebből is lehet tetszés szerint ismételni.
Bohó ifjonti suhancként még elment szódával a Hortobágyra, vagy Böszörmény-Balmaz-Hajdúszoboszló karikákra az ember, Létavértesezni meg társai.
Immár jobb becsülöm a jó aszfaltot, szélcsendet, és azt, hogy akkor szállok ki,amikor akarok, tetszőlegesen választhatom meg a távot-tempót, és nem kell a fél városon átszopnom magam párszáz méterenként lámpákkal.
Más:
legolcsóbb az lett volna, ha a hibrida ursus agyakat átfűzetem pl. Halo Devaura felnikre, mert abból 20-24 furatos verzió olcsó (a 24 furatosból ráadásul 16:8as küllőzésu van! a hibrida gyári agyát nem tanácsos sima 24 furatos felnire fűzni, mindenképp 2:1-es kell)
De akkor lett volna egy pár eladhatatlan felnim egy raklap CX-ray küllővel.
Inkább eladom a kereket egyben, az utódja meg már úton van CRC-ről: Prime Race. Alex AT010-es felnik, DT húzott küllők, hátul 2kereszt, J-feju, 24 furatos, elol radiál, Jfeju 20, a felnik 28mm magasak, 17mm belső szélességgel, 440 grammos tömeggel. Az agyak meg novatecek, F482-es talán hátul, elol passz. Kis üröm, hogy campag rotort külön kellett rendelni hozzá, de az 23-25 euró közt beszerezhető, így nem nagy tétel.
Ha a Devaura felniket fűzetem be, komplett új küllőzés kellett volna, mert 31mm-es felnikről van szó. Azok mondjuk 19mm belső, 24mm külső szélességgel bírtak volna, 490 grammos tömeg mellett (szerintem elég meggyőző tömeg egy ekkora bitang malomkeréktől!) Azt a felállást Sapim Laserrel képzeltem el, alumínium anyákkal.
De végösszegben alig lett volna olcsóbb, ráadásul, így olyan kerekem lesz, ami fillérekből javítható és van hozzá sh-campag rotorom is fiókban.
itt a tesztje:
http://road.cc/conte...-alloy-wheelset
itt a Devaurának:
http://road.cc/conte...d-700c-wheelset
tudom, ha eszem van, Devaurát fűzök, mert szélesebb-magasabb-aerobb, és itt alfődöön úgyis csak az számít.
De ugyanmindegy, hogy 28 vagy 31mm, az én szememnek minden 22 fölötti randa! Meg a 24mm külső, 19mm belső szélességű felnivel nem tudom, mennyire lenne jó barát az RC-472-es fékpillangó.
idén még nem bringáztam az időjárás miatt
változott bármit az aszfaltnak hívott szutyok minősége? vagy én jártam mindig rossz körökön? :-)
tudtok ajánlani edzőkört ahol tartani lehet 30-as tempót anélkül hogy a hibákat kerülgetném?
Szlovákiában nyugodtan nyomhatod neki, sokkal jobbak az utak. Vagy Ausztria, Horvátország,...Albániában is voltam - ott is tökéletesek az utak.
Atyaisten, es ez egy hivatalos Lizard Skins video! De hat ilyen rondan/benan/rosszul feltekert szalagot...
Mi a gond vele?
A sebesség mindent megold.
Atyaisten, es ez egy hivatalos Lizard Skins video! De hat ilyen rondan/benan/rosszul feltekert szalagot...
Amerre en jarok, arra is vannak katyuk -foleg igy tel utan-, de nem tud erdekelni
nem tudok azzal mit kezdeni, hogy így leadtad az igényeidet
Nem is kell, pont ez a lenyeg. Nem letezo problema.
Amerre en jarok, arra is vannak katyuk -foleg igy tel utan-, de nem tud erdekelni
nem tudok azzal mit kezdeni, hogy így leadtad az igényeidet
idén még nem bringáztam az időjárás miatt
változott bármit az aszfaltnak hívott szutyok minősége? vagy én jártam mindig rossz körökön? :-)
tudtok ajánlani edzőkört ahol tartani lehet 30-as tempót anélkül hogy a hibákat kerülgetném?
Szerintem ez a sok katyu a fejedben van. Amerre en jarok, arra is vannak katyuk -foleg igy tel utan-, de nem tud erdekelni, kikerulom oket rutinbol. Miert tema ez?
Januarban pazar ido volt egyebkent telhez kepest, tobbszor oltoztem tul, pedig en vekony, fazos vagyok.
idén még nem bringáztam az időjárás miatt
változott bármit az aszfaltnak hívott szutyok minősége? vagy én jártam mindig rossz körökön? :-)
tudtok ajánlani edzőkört ahol tartani lehet 30-as tempót anélkül hogy a hibákat kerülgetném?
Tesa szalagból ezek jók még: https://r2-bike.com/...ss-25-mm-x-66-m
Többféle szélességben árulják, eredetileg nehéz vas- és acélcsövek, rudak "összekötözésére" használták.
66 métereset vettem 1-2 éve, árban töredéke a többi tubeless szalag árának, szerintem 10 évig elég lesz. Országúti, nem tubeless felnire szintén tökéletes, nem fog elcsúszni soha...
zscs módosította - 2018. március 03. - 10:28
Schwalbe-nak van öntapadós felniszalgja (HIGH-PRESSURE-CLOTH RIM TAPE). Én azt használom, mert nekem mindig elcsúszkáltak a felniszalagok. Azóta béke van.
eddie1978 módosította - 2018. március 02. - 22:37