Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#1881
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

A sznobok és mazochisták eltartják őket


Meg a nemi identitászavarosak . Aka, azok a fiúk, akik inkább erzelmesek és szentimentlisak, mintsem épeszű és józan gondolkodásúak

#1882
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?

 

mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)  :D 

A sznobok és mazochisták eltartják őket



#1883
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?

 

mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)  :D 


  • donciccio likes this

#1884
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.chainreac...9&sort=discount

 

valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?

 

nem tudnak meccselni a sh ár:minőség arányával. Bár ez az áttétel-redundancia csodálatra méltó. 50-34 pl. egy nagyon használhatatlan felállás síkon, az 52-36 szintén kevésbé szerencsés. És 11t-vel indítani, malomkerékkel zárni a sorokat& mellé a fenti kettőből valami garantálja, hogy egy amatőr kb. mindig borzalmas láncvonallal, krix-kraxba váltva fog közlekedni.. 

 

bár ultegrából van 14-26 meg 14-28 is, ami teljesen jól tekerhető hobbistának 52-50-es nagytányérral. 

 

http://www.wiggle.co...-road-wheelset/

 

ezek a prime kerékszettek ár:érték arányban elég jónak tűnnek..


Edited by Vejne, 2018. March 28. - 07:25.


#1885
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

http://apro.bikemag....o-l428798.html#

 

először nem értettem a 32k-s árat de a negyedik képen lévő felirat meggyőzött: top modell !!!!!



#1886
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
https://cyclingtips....et-road-pedals/

Na... PD r550 az valami 40€ körül volt nemrég wiglin és riblin. El is vitték mindet
  • donciccio likes this

#1887
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

https://cyclingtips....ad-bike-review/

 

szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.

 

Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom. 

 

https://cyclingtips....rca-omr-review/

 

Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött :)

 

https://cyclingtips....-hi-mod-review/

 

ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.

Orbea-Orca-history.jpga jobb felső tetszik. :)

 

jó kis oldal ez,majd még körbe nézek rajta. hátha találok vlmi érdekeset.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1888
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://cyclingtips....ad-bike-review/

 

szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.

 

Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom. 

 

https://cyclingtips....rca-omr-review/

 

Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött :) 

 

https://cyclingtips....-hi-mod-review/

 

ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.


  • donciccio likes this

#1889
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://www.ebay.com...wrQ05WAP5RhLRIg

 

Hopp, ezzel a középcsapággyal, és egy Comp Ultra hajtókarral (vagy Comp One, ha olcsót akarsz) elég mókás lenne az olasz acél. 

 

http://bikes.merlinc...Campagnolo Comp

 

30mm-es tengellyel adná nagyon. CSak értelme nincs, mert ezeknél a régi acélvázaknál amúgy is centiket leng ki a középcsapágy, annyira ruganyosak a csövek, semmit sem nyernél egy ekkora böhöm átmérőju tengellyel. Bár ezek a karok jól néznek ki. De maradok UT-on



#1890
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts

11-27-bol kimarad a 16, de van 18.    Ez azert nekem fura "csere".

A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.

De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs.   Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni.  Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel.   Es persze ne legyen tul nehez se.

Megpörgethetnék már a Pinion vagy valami hasonló megoldások fejlesztését akár lánc vagy szíjhajtással. Sőt volt valahol egy olyan prototípus váz, talán lengyel, ahol jobb oldalon dupla láncvilla volt és abban futott a lánc. Az is örök élet lenne. Egy éve van cx és xc bringám, de ahogy kinéz a hajtás időnként. Sírhatnékom van. Nem normál üzemi körülmény a lánchajtásnak amikor ki sem látszik a sárból.


Edited by eddie1978, 2018. March 21. - 23:52.


#1891
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

11-27-bol kimarad a 16, de van 18.    Ez azert nekem fura "csere".

A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.

De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs.   Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni.  Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel.   Es persze ne legyen tul nehez se.


  • eddie1978 and (ex)Cat like this

#1892
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...

Hát ha a verseny felhasználás miatt csinálják akkor sztem pont nem ezekre a sorokra van igény. Jelenleg a mezőny 99%-a 11-28 sorral megy, még sík szakaszokon is, sprinter, hegyimenő mindenki, pedig van más kiosztás is 11-ből. Viszont nagyon itt vannak az extrém meredekségű emelkedők meg manapság mindenki pörgetni szeret ezért nem ritka, hogy felteszik a 11-30 sőt 11-32-t is egyes napokra. Na ott már azért érezhetőek lehetnek az ugrások. Sztem ebből a cuccból egy 11-30 vagy 11-32 fog menni és akkor tényleg nem nagyon kell a sorral foglalkozni. (ja és mindenen átrombolnak majd nagytárcsán)



#1893
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

https://www.decathlo...id_8339667.html

 

Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?

 

még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.

 

Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.

néhány napja láttam egy decás geo táblázatot,és ott az xs-es váz volt jó az én méretemben. azt hiszem annak volt 530 mm-es a felső csöve. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1894
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...

ha jól fordított a gugli fordító,akkor megtartanák elől a 2 lánctányért? a 12-25,és a 12-27 is tetszik a mostani 53-39-hez. igazából a 11-es 12-25-ös sor is bejön. nekem igazi mindenes lenne. frankó cucc. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1895
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://www.decathlo...id_8339667.html

 

Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?

 

még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.

 

Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.


Edited by Vejne, 2018. March 21. - 07:00.

  • donciccio likes this

#1896
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...


  • donciccio and Procolus like this

#1897
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.wiggle.co...elset-wide-rim/

 

ez top vételnek tunik ennyiért. 18mm széles felnik, klassszikus alacsony profil, igen kedvező tömegadatok.

 

Úgy látom, ár-tömeg arányban verhetetlen, de mellette még gyártótól is van, amit el is lehet adni később.

 

Ha nem vettem volna most gurigát, elgondolkoznék ezen is.



#1898
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,655 posts

Zsolti ! Egyik bringás haverom útépítő, sokat beszéltünk már erről.

Lehet hogy az alapozás sem olyan mély, mint máshol. A rétegvastagsággal is vannak gondok néha. De a lényeg, hogy kint amikor elkezd repedezni az út, egyszerűen újrahúzzák az egészet. Nem foltozgatják, kátyúzgatják évekig, évtizedekig. Nálunk ez kb kizárt.

Jó példa pl a Bartók Béla út. Azt sok éve újraaszfaltozták, évek után is tökéletes volt. Semmi repedés, kátyú,..semmi. Pedig hatalmas a forgalom rajta, iszonyat mennyiségű bkv csuklós busszal súlyosbítva. 

Életem legnagyobb meglepetése Albánia volt. Teljesen hibátlanok az utak, olyan Ausztria szintűen tökéletesek.


Marci

#1899
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,320 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Bár zúgna fülig de belefele valamelyik honatya az Udvarház Étterembe, mint leendő kastélya alá a kacsaláb alapjait hogy legyen hol megásnia; meglássátok, lenne olyan aszfalt, hogy a bahreini nagydíj rendezői ide járnának tanulmányi-kirándulni a csodájára, nem lenne több autós behajtás (igaz, más se!:D) és olyan sorompórendszer lenne őrtoronnyal, hogy a szociban a Brandenburgi kapu strázsái figyelmetlen, kelekóla óvodásoknak tetszenének!...



#1900
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

pár hete ekéztem a szar magyar aszfaltot

 

aztán tettem egy próbát a HHH úton

 

azt gondoltam hogy korábban túloztam, de ez.... ez extrém szintű hulladéktelep, itt nincs mit kerülgetni  :angry:

Innen csak az marad, hogy azért kezd imádkozni az ember, hogy minél gyorsabban romoljon a minősége egészen addig amíg vállalhatatlan nem lesz. Akkor fogják csak felújítani. Egyik éjszaka egy traktorral meg valami ekével kéne felmenni rajta párszor. Onnan nem lenne visszaút meg kátyúzgatás. Egyébként az alsó rész tök jó a Fenyőgyöngyéig, 4-5 éve csinálták meg, addig az is szar volt. (köszi csipak peti, ha már loptad a pénzt a villádhoz amit kicsit odébb építettél mint kellet volna...) A fenyőgyöngyétől meg lehet egyenesen is menni, igaz nem annyira meredek, de résztávozni jó. Amúgymeg egészen addig zavar ez igazán ameddig nem veszel egy montit...

És itt most nem arra gondolok, hogy a szar aszfalton menjél montival hanem arra, hogy menj be az erdőbe vele és használd rendeltetésének megfelelően.