A hajtókar és fékek kifejezetten tetszenek, de...
Mi a francot csináltak? Durván hízott a rekord, ráadásul úgy, ahogy nem vártad volna.
-Oké, a hajtókar immáron a rekordnál nem üreges, hanem gittelt, mint a chorus.
-Fékek elol-hátul 2 forgáspontosak, értelemszeruen nehezebbek, de ennyivel? SRAM-Force fékek ezt bucira verik töredékáron..
-Hátsó váltó? No offence, de a 2011-től felfelé gyártott centaur-athena váltók ettől könnyebbek voltak, de még a régi 10s chorus is. Egy Force vagy Ultegra szintén veri utcahosszal.
-lánckeréksorok? 12-30 fajzat nem ártana, vagy hasonló, nem 11t-vel induló.
-fékváltókarok? Értem én, hogy rövidebb úton vált, kisebb csuklómozdulat szükséges, de itt elbaltázott lehetőségek vannak:
-->lehetett volna EPS-szerű kioldógomb, és akkor is lett volna lehetőség a többszöri váltásra kis lánckerék felé, még akkor is, ha mondjuk 3-ra lenne korlátozva (többre úgy sincs szüksége még a legvaskalaposabb oldie-campy fanboyoknak sem)
-->A rekordon is kopoltyús volt korábban a fékkar, immáron nem az.
Az új kábelkészletre kíváncsi leszek, és a bowdenhúzásokra is, mert 12-es rendszernél már lényegesen nagyobb problémák lehetnek, mint 10s-nél voltak. A 11s karok első éves szériái sem sikerültek olyan jóra, 2009-2010 körüli évjáratú 11s rendszereik nem voltak annyira megbízhatóak, mint az utódok.
Kicsit vegyes érzelmeket váltott ki. Szép, tetszetős, dizájnban egyértelmu az előrelépés, de korántsem vagyok biztos benne, hogy műszakilag nagyon innovatívat alkottak...
És még csalódás számomra, hogy nincs 30mm-es tengelyes hajtókarjuk, valamint, a hajtókar-hosszak nem túl nagy választéka.
No offence, de adtak el 177.5 és 180 mm-eseket is, és még a shimano105-nek is van 160mm-ese.
A lánctányér-kombinációk közt is szerepelhetne 50-36 akár, a 10s érában bizony volt az a kombináció is.
De a hajtókarnál tényleg nem értem, miért kellett butítani a rekordon. Ez így tkp. egy chorus..
Edited by Vejne, 2018. April 09. - 10:14.