A 11-es sem olyan rossz egyébként, csak reggel hatkor kell indulni Visegrád felé
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#14261
Írta 2012. szeptember 17. - 13:04
A 11-es sem olyan rossz egyébként, csak reggel hatkor kell indulni Visegrád felé
#14262
Írta 2012. szeptember 17. - 13:01
Onnantól, hogy ki kell hagynom, netalán a fékhez kell érnem a kerékpárúton a kanyar vagy a forgalom miatt, míg az úton nem, onnantól számomra alkalmatlan sportcélú kerékpározásra.
ennyi. tök igaz. ezért nem kellene kötelezõvé tenni a használatukat. az a vicc,h olimpiai sportág,de az ilyen dolgok miatt eleve hátrányban vannak a sportolók. erre kellene vlmi szervezet aki foglalkozna a dologgal. kresz módosítás kéne erre,de nem olyan,h tekerhetsz ittasan is.
#14263
Írta 2012. szeptember 17. - 12:51
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
jó lenne minden,ha nem kéne használni kötelezõ jelleggel a kerékpárutakat. vissza az eredeti témára: kerékpárral behajtani tilos táblák,sztem indokolatlan kihelyezése. pl.: Kismaros után kb 1 km után el lehet fordulni Kóspallag felé. odafelé,nincs tiltó tábla. visszafelé,ugyanerre a szakaszra már kitették. minek? le lehet menni a bringaútra visszafelé,de 1 földúton kéne menni országuti bringával. na ezek azok a dolgok amiket nem szabadna megtenni.
#14264
Írta 2012. szeptember 17. - 12:43
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
de az még mindig nem 8 barra fújt 23-as gumi pl.
én pl kifejezetten szeretem azt a kerékpárutat , családi túrákra, 14 centi rugóúttal a seggem alatt. edzés célú kerékpározásnál (attól független hogy legelborultabb pillanatomban sem vennék 32-esnél csirkébb gumi fogadására alkalmas eszközt) viszont halálra idegsítene hogy -soxor nehezen is követhetõen- kanyarog öszze vissza picsa mellékutcákon mint az ökörvizelet...ráadásul szvsz a 12-es útról semmi nem indokolja a bringások letiltátását.
a szembeni -bár hazai pálya- oldali 11-es utat viszont szívbõl gyûlölöm.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14265
Írta 2012. szeptember 17. - 12:40
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
Onnantól, hogy ki kell hagynom, netalán a fékhez kell érnem a kerékpárúton a kanyar vagy a forgalom miatt, míg az úton nem, onnantól számomra alkalmatlan sportcélú kerékpározásra.
A sebesség mindent megold.
#14266
Írta 2012. szeptember 17. - 12:36
Hat nem kotelezo.
De erosen ajanlott valami konnyu konyoklo legalabb, a tav fele kozel sik.
Bike Ride Profile | Pilis time trial #2 2011 near Esztergom | Times and Records | Strava
Akkor ki kell számolni, hogy mi éri meg.
A sebesség mindent megold.
#14267
Írta 2012. szeptember 17. - 12:26
gondolom a Kismaros,és Nagymaros közti betonlapokból álló "út" is tökéletes minõségû szerinted. régen napi szinten tekertem arra,de ma már csak 1-2 alkalommal évente. Szobig kb 60 km az út oda-vissza,de a kerékpárúton 1 rémálom. kirázza a fogtömésem is,mert annyira ráz az egész. arról már ne is beszéljünk,hogy nyáron kerülgetheted a turistákat,kutyasétáltatókat,és hagy ne soroljam. tedd a szívedre a kezed,és mond azt,hogy aki 1 kicsit is komolyan foglalkozik ezzel a sporttal,annak ez nem megoldás. nem ott lenne a helye még 1 amatõr sportolónak sem,mert veszélyes. ezen kéne leginkább változtatni.
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
#14268
Írta 2012. szeptember 17. - 12:10
még ha jó a minõség, én sehogysem tudom azt a tempót tartani mint a mellette lévõ országúton
régen lazán lehetett menni 2 órát erre a Szob-Vác-Szob útvonalra. kerékpárút használat nélkül természetesen. sokkal kevesebb veszélyforrással. mostanság,ha kijönne rá a 25-ös átlag,akkor már jól ment a dolog. nem az erõ hiánya miatt lenne ennyi. aránylag sík a terep,ezért sztem elég gáz a 25 körüli átlag oda. tényleg nem lehet tartani ugyanazt a tempót,mint a sima úton.
#14269
Írta 2012. szeptember 17. - 12:03
nem akarok kötözködni, de most szerintem nincs igazad
Vác és Szob között pont szombaton voltunk, és egy 50 m-es szakaszt kivéve teljesen jó minõségû és használható a kerékpárút
gondolom a Kismaros,és Nagymaros közti betonlapokból álló "út" is tökéletes minõségû szerinted. régen napi szinten tekertem arra,de ma már csak 1-2 alkalommal évente. Szobig kb 60 km az út oda-vissza,de a kerékpárúton 1 rémálom. kirázza a fogtömésem is,mert annyira ráz az egész. arról már ne is beszéljünk,hogy nyáron kerülgetheted a turistákat,kutyasétáltatókat,és hagy ne soroljam. tedd a szívedre a kezed,és mond azt,hogy aki 1 kicsit is komolyan foglalkozik ezzel a sporttal,annak ez nem megoldás. nem ott lenne a helye még 1 amatõr sportolónak sem,mert veszélyes. ezen kéne leginkább változtatni.
#14270
Írta 2012. szeptember 17. - 12:01
De erosen ajanlott valami konnyu konyoklo legalabb, a tav fele kozel sik.
Bike Ride Profile | Pilis time trial #2 2011 near Esztergom | Times and Records | Strava
#14271
Írta 2012. szeptember 17. - 11:57
A sebesség mindent megold.
#14272
Írta 2012. szeptember 17. - 11:10
még ha jó a minõség, én sehogysem tudom azt a tempót tartani mint a mellette lévõ országúton
Én mentem nemrég a Duna másik oldalán végig a 11-es úton, és ahhoz képest a Szobig vezetõ rész egy leányálom.
Persze minden nem lehet tökéletes, de szerintem nem azon kéne panaszkodni, hogy országutival kicsit lassabb az amúgy tényleg kifogástalan kerékpárúton menni, mint az autók között.
#14273
Írta 2012. szeptember 17. - 11:07
#14274
Írta 2012. szeptember 17. - 08:57
amikor a hülyeség,akarattal párosul kis hazánkban: a 12-es út Vác,és Szob között kb 80%-án kerékpárral behajtani tilos tábla van. ez 1 vicc. van kerékpárút,de 1 jó része ártéren,és minõsíthetetlenül rossz a felülete. bizonyára vlki jól járt ezzel. mikor elkezdtem bringázni rengeteget tekertem arra,de ma már nem merek. nem a forgalom lett nagyobb. elég elszomorító,h ilyenek megtörténhetnek itthon. érdekes,h a Duna túlpartján,Tahitótfalutól Esztergomig lazán el lehet tekerni az úton,de a másik oldalon megtiltják. Tahi,és Esztergom közt emlékeim szerint elég gyér a kerékpárút hálózat. ez tény. szerintem nincs is rá szükség. van vlmi kerékpáros érdekvédõ csoport,aki ilyennel foglalkozik? jó lenne,ha lehetne használni a közúthálózatot. nekem az is jó lenne,ha változna a kressz. pl.: ha hordasz sisakot,akkor nem kötelezõ használni a kerékpárutakat. még akkor sem,ha tábla tiltja az úthasználatot. persze autóútra,és autópályára azért nem mehetne föl az ember fia.
nem akarok kötözködni, de most szerintem nincs igazad
Vác és Szob között pont szombaton voltunk, és egy 50 m-es szakaszt kivéve teljesen jó minõségû és használható a kerékpárút
#14275
Írta 2012. szeptember 17. - 08:47
Felénk is megint kerékpárút építésbe kezdtek, ráadásul a kedvenc edzõútvonalamon, a városi szakaszok természetesen életveszélyesek, de legalább minket ,országútisokat nem piszkálnak a rendõrök a környéken, ha nem használjuk õket.
majd fognak. az elején nálunk is elnézték.
ha vlki tud vlmi szervezetet,aki foglalkozna az ilyen esetekkel,az ne tartsa magában.
#14276
Írta 2012. szeptember 17. - 08:42
Felénk is megint kerékpárút építésbe kezdtek, ráadásul a kedvenc edzõútvonalamon, a városi szakaszok természetesen életveszélyesek, de legalább minket ,országútisokat nem piszkálnak a rendõrök a környéken, ha nem használjuk õket.amikor a hülyeség,akarattal párosul kis hazánkban: a 12-es út Vác,és Szob között kb 80%-án kerékpárral behajtani tilos tábla van. ez 1 vicc. van kerékpárút,de 1 jó része ártéren,és minõsíthetetlenül rossz a felülete. bizonyára vlki jól járt ezzel. mikor elkezdtem bringázni rengeteget tekertem arra,de ma már nem merek. nem a forgalom lett nagyobb. elég elszomorító,h ilyenek megtörténhetnek itthon. érdekes,h a Duna túlpartján,Tahitótfalutól Esztergomig lazán el lehet tekerni az úton,de a másik oldalon megtiltják. Tahi,és Esztergom közt emlékeim szerint elég gyér a kerékpárút hálózat. ez tény. szerintem nincs is rá szükség. van vlmi kerékpáros érdekvédõ csoport,aki ilyennel foglalkozik? jó lenne,ha lehetne használni a közúthálózatot. nekem az is jó lenne,ha változna a kressz. pl.: ha hordasz sisakot,akkor nem kötelezõ használni a kerékpárutakat. még akkor sem,ha tábla tiltja az úthasználatot. persze autóútra,és autópályára azért nem mehetne föl az ember fia.
A sebesség mindent megold.
#14277
Írta 2012. szeptember 17. - 08:18
#14278
Írta 2012. szeptember 16. - 19:19
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14279
Írta 2012. szeptember 16. - 18:10
és egy ON: igényes váz+szett választást egy mozdulattal tönkre lehet tenni http://a2.sphotos.ak...815151649_n.jpg (stucni = gyász)
az 1 look ergostem.
kicsi sztem a váz a pilótának,azért ez a cucc van benne.ehhez a bringához volt:
1x láttam ilyet élõben 1 kiállításon. "csak" veloce volt rajta,de horror ára volt már akkor is. 93-94 körül volt mindez.
#14280
Írta 2012. szeptember 16. - 18:06
beugratós kérdés volt :-)) már mind szakmát váltott, hogy úgy mondjam "szemetet égetnek"
arra felé is az említett eljárás szerint járok el. :cool2:

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





