A 11-es sem olyan rossz egyébként, csak reggel hatkor kell indulni Visegrád felé

Onnantól, hogy ki kell hagynom, netalán a fékhez kell érnem a kerékpárúton a kanyar vagy a forgalom miatt, míg az úton nem, onnantól számomra alkalmatlan sportcélú kerékpározásra.
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
azok a betonlapok szerintem rendben vannak, nem éreztem különösebben rossznak õket, városi slic gumival nem rázott agyon sehol, nem is értem, hogy mire gondolsz
a kevesebb veszélyforrást sem értem, a bringa úton most voltunk kétszer is, és nem volt gond sem turistákkal, sem kutyasétáltatókkal, nincs rosszul megtervezve, nincs benne veszélyes lehajtó, stb, viszont kifejezetten erõs kerékpárforgalom volt
kicsit most a semmi sem lehet elég jó dolgot látom ebben
A sebesség mindent megold.
Hat nem kotelezo.
De erosen ajanlott valami konnyu konyoklo legalabb, a tav fele kozel sik.
Bike Ride Profile | Pilis time trial #2 2011 near Esztergom | Times and Records | Strava
A sebesség mindent megold.
gondolom a Kismaros,és Nagymaros közti betonlapokból álló "út" is tökéletes minõségû szerinted. régen napi szinten tekertem arra,de ma már csak 1-2 alkalommal évente. Szobig kb 60 km az út oda-vissza,de a kerékpárúton 1 rémálom. kirázza a fogtömésem is,mert annyira ráz az egész. arról már ne is beszéljünk,hogy nyáron kerülgetheted a turistákat,kutyasétáltatókat,és hagy ne soroljam. tedd a szívedre a kezed,és mond azt,hogy aki 1 kicsit is komolyan foglalkozik ezzel a sporttal,annak ez nem megoldás. nem ott lenne a helye még 1 amatõr sportolónak sem,mert veszélyes. ezen kéne leginkább változtatni.
még ha jó a minõség, én sehogysem tudom azt a tempót tartani mint a mellette lévõ országúton
nem akarok kötözködni, de most szerintem nincs igazad
Vác és Szob között pont szombaton voltunk, és egy 50 m-es szakaszt kivéve teljesen jó minõségû és használható a kerékpárút
A sebesség mindent megold.
még ha jó a minõség, én sehogysem tudom azt a tempót tartani mint a mellette lévõ országúton
amikor a hülyeség,akarattal párosul kis hazánkban: a 12-es út Vác,és Szob között kb 80%-án kerékpárral behajtani tilos tábla van. ez 1 vicc. van kerékpárút,de 1 jó része ártéren,és minõsíthetetlenül rossz a felülete. bizonyára vlki jól járt ezzel. mikor elkezdtem bringázni rengeteget tekertem arra,de ma már nem merek. nem a forgalom lett nagyobb. elég elszomorító,h ilyenek megtörténhetnek itthon. érdekes,h a Duna túlpartján,Tahitótfalutól Esztergomig lazán el lehet tekerni az úton,de a másik oldalon megtiltják. Tahi,és Esztergom közt emlékeim szerint elég gyér a kerékpárút hálózat. ez tény. szerintem nincs is rá szükség. van vlmi kerékpáros érdekvédõ csoport,aki ilyennel foglalkozik? jó lenne,ha lehetne használni a közúthálózatot. nekem az is jó lenne,ha változna a kressz. pl.: ha hordasz sisakot,akkor nem kötelezõ használni a kerékpárutakat. még akkor sem,ha tábla tiltja az úthasználatot. persze autóútra,és autópályára azért nem mehetne föl az ember fia.
Felénk is megint kerékpárút építésbe kezdtek, ráadásul a kedvenc edzõútvonalamon, a városi szakaszok természetesen életveszélyesek, de legalább minket ,országútisokat nem piszkálnak a rendõrök a környéken, ha nem használjuk õket.
Felénk is megint kerékpárút építésbe kezdtek, ráadásul a kedvenc edzõútvonalamon, a városi szakaszok természetesen életveszélyesek, de legalább minket ,országútisokat nem piszkálnak a rendõrök a környéken, ha nem használjuk õket.amikor a hülyeség,akarattal párosul kis hazánkban: a 12-es út Vác,és Szob között kb 80%-án kerékpárral behajtani tilos tábla van. ez 1 vicc. van kerékpárút,de 1 jó része ártéren,és minõsíthetetlenül rossz a felülete. bizonyára vlki jól járt ezzel. mikor elkezdtem bringázni rengeteget tekertem arra,de ma már nem merek. nem a forgalom lett nagyobb. elég elszomorító,h ilyenek megtörténhetnek itthon. érdekes,h a Duna túlpartján,Tahitótfalutól Esztergomig lazán el lehet tekerni az úton,de a másik oldalon megtiltják. Tahi,és Esztergom közt emlékeim szerint elég gyér a kerékpárút hálózat. ez tény. szerintem nincs is rá szükség. van vlmi kerékpáros érdekvédõ csoport,aki ilyennel foglalkozik? jó lenne,ha lehetne használni a közúthálózatot. nekem az is jó lenne,ha változna a kressz. pl.: ha hordasz sisakot,akkor nem kötelezõ használni a kerékpárutakat. még akkor sem,ha tábla tiltja az úthasználatot. persze autóútra,és autópályára azért nem mehetne föl az ember fia.
A sebesség mindent megold.
RAUH-Welt
B E G R I F F
és egy ON: igényes váz+szett választást egy mozdulattal tönkre lehet tenni http://a2.sphotos.ak...815151649_n.jpg (stucni = gyász)
beugratós kérdés volt :-)) már mind szakmát váltott, hogy úgy mondjam "szemetet égetnek"