Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#14221
Írta 2012. szeptember 18. - 11:26

#14222
Írta 2012. szeptember 18. - 08:48

A Klein is mas kategoria?
Nem tudom egyebkent mire gondolsz, mitol mas. Szerintem inkabb csak tulaggodtak.
Igen, a Klein is más. Pedig ez köztudott tény, hogy az idõk során ketten tudtak könnyû és tartós alu vázat építeni, ez a Klein és a Cannondale. Jó alapanyag, jó tervezés, jó technológia, ennyi.
Túlaggódták? Hány olyan alu vázat láttál, ami nem törött el 50-75ekm használat után?
A sebesség mindent megold.
#14223
Írta 2012. szeptember 18. - 07:29

#14224
Írta 2012. szeptember 18. - 00:36


#14225
Írta 2012. szeptember 18. - 00:09

Ebben biztos vagy?
Csak állóképesség kell hozzá és mentálisan kell nagyon ott lenni. Az állóképesség meg egy nagyon jól fejleszthetõ dolog.
A sebesség mindent megold.
#14226
Írta 2012. szeptember 17. - 23:42

Nem kell hozzá túl nagy tehetség azért népszerû. Ez is a bolondok a játéka.
Ebben biztos vagy?
Race, no Rest!
#14227
Írta 2012. szeptember 17. - 23:23

A Karbon nem oregszik! Ha jo az UV vedelme nem lesz baja "magatol".
Egyebkent alura is mennyire mondtak, hogy 5 ev max, azt tessek, 15 eves Saeco Cannondale-eket lehet venni az aproban mindig.
De az Cannondale, az más kategória.
A sebesség mindent megold.
#14228
Írta 2012. szeptember 17. - 23:04

Egyebkent alura is mennyire mondtak, hogy 5 ev max, azt tessek, 15 eves Saeco Cannondale-eket lehet venni az aproban mindig.
#14229
Írta 2012. szeptember 17. - 22:15

Ez a tegnapi menet :Tegnap mentem egy karikát a Pilisben és feltûnt, hogy sokan gurultak lefelé Dobogókõrõl Pomáz felé és a Kétbükkfánál láttam, hogy ellenörzõpont van. Onnan könnyen összeraktam, hogy akkor biztosan ma van az a teljesítménytúra amin gondolkodtam, hogy elindulok, csak, hogy lássak ilyet is.
Kíváncsiságból rákerestem, hogy milyen itt a tempó és ezt találtam (2011-es eredmények)
http://www.bvkk.hu/c.../11_osz_120.pdf
Azért ez nem gyenge, 120 km 3:13 alatt , ez kb. 37-es átlag heggyel. ráadásul 7 perces elõnnyel "da solo" hazaérni sem rossz.
Egyszer csak el kéne menni egy ilyenre - mondjuk erre.
Valaki esetleg volt ezen - mármint a mostanin. Mennyire "túra" vagy "verseny" ez? Gondolom az elején megy a tempó rendesen
Keviczky József 120 km teljesítménytúra by namakcs at Garmin Connect - Details
Az elejével mentem kb. 15 voltunk, Esztergomot elhagyva a hegyre fel szakadtunk szét, Kétbükkfától egyedûl mentem , nem tudom mennyivel értek be elöttem, mert még nincsenek fent az idei eredmények, de kb. max 10 percet kaphattam , egyébként jó volt .
#14231
Írta 2012. szeptember 17. - 21:56

Tucatszámra vannak 23mm alatti mtb felnik.23-sa felni, össztelós montiba? MonsterTruck peres gumival?
A sebesség mindent megold.
#14232
Írta 2012. szeptember 17. - 21:51

A paraméterek lapján ez akár össztelós monti is lehet.
23-sa felni, össztelós montiba? MonsterTruck peres gumival?

#14233
Írta 2012. szeptember 17. - 21:38

Nem kell hozzá túl nagy tehetség azért népszerû. Ez is a bolondok a játéka.Eleg nepszeru lett ez a 24orazas, nekem kicsit ufo, hogy miert.
Nem kis teljesitmeny, szo se rola, sok energiat kovetel, de eleg sokaknak sikerul. (nagyjabol akit erdekel annak sikerul)
A sebesség mindent megold.
#14234
Írta 2012. szeptember 17. - 21:30

a biciklisekre vonatkozó rendelet 4. paragrafusa kimondja hogy mi az a versenykerékpár:
12kiló alatti, 622nél nagyobbösszkerék átmérõ, 23mmnél szûkebb felni, hajtott kormány
ezekre jó láthatósági viszonyok mellett csak 2 db féket vagy köteles rakni
A paraméterek lapján ez akár össztelós monti is lehet.
#14235
Írta 2012. szeptember 17. - 21:21

Enyém lassan 5 éves, talán van benne 35k de inkább csak 25k km... valahol olvastam hogy 5-7 év után kezdi a karbon megadni magát...
#14236
Írta 2012. szeptember 17. - 21:19

Nem kis teljesitmeny, szo se rola, sok energiat kovetel, de eleg sokaknak sikerul. (nagyjabol akit erdekel annak sikerul)
#14237
Írta 2012. szeptember 17. - 19:38

#14238
Írta 2012. szeptember 17. - 19:16

Az útvonal engedély viszont nem rossz dolog, a sportolónak úgyis mindig fix útvonala van (különben nem sportol, hanem kirándul), viszont ahol van kiépített kerékpárút, valóban rendes minõségben, ott szerintem indokolatlan az autós forgalmat zavarnia minden bringásnak.
az útvonalengedély megoldás 1 olyan dologra,ami nem is létezne,1 normális környezetben. ez a legnagyobb hülyeség. régen nem zavartam az autós forgalmat,most meg vlki kitalálja,h igen? ez vicc. a "bármivel" miatt kellene a szabályzás.
#14239
Írta 2012. szeptember 17. - 18:38

de ahol egy országútival bárkinek fel lehetne menni az útra, oda kb. bármivel
autóból, 90-el nézve nem számít sokat, hogy 22-t, 28-at vagy 37-et teker a bringás
Az útvonal engedély viszont nem rossz dolog, a sportolónak úgyis mindig fix útvonala van (különben nem sportol, hanem kirándul), viszont ahol van kiépített kerékpárút, valóban rendes minõségben, ott szerintem indokolatlan az autós forgalmat zavarnia minden bringásnak.
Más kérdés, hogy pl. a gyalogosokat is kéne a rendõröknek fegyelmezniük, akik csatárláncban kutyát sétáltatnak a bringa úton, stb, stb.
#14240
Írta 2012. szeptember 17. - 18:30

a helyzetemben nem érezném fernek beleszólni az ilyen jellegû beszélgetésekbe, de azt hiszen tényleg lehetne itthon is valami megkülönböztetés sport célú és közlekedés célú kerékpározás között.
osztrákiában valami ilyesmi a helyzet: (The D-tõl tudom)
a biciklisekre vonatkozó rendelet 4. paragrafusa kimondja hogy mi az a versenykerékpár:
12kiló alatti, 622nél nagyobbösszkerék átmérõ, 23mmnél szûkebb felni, hajtott kormány
ezekre jó láthatósági viszonyok mellett csak 2 db féket vagy köteles rakni
nekem ez is megfelelne,csak történjen már vlmi elõrelépés.