
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12221
Írta 2013. március 24. - 22:53

#12222
Írta 2013. március 24. - 22:14

Aaa, szoval a teljes tav. Kar, hogy mar nincsenek ilyen versenyek, ez jo kis palya lenne, ha nem lenne durva forgalom, es foleg, ha jo lenne az aszfalt.
Megneztem, csak egyszer mentem ezen a teljes tavon ugy-ahogy gyorsan: 20:25, de akkor is csak Fenyogyongyetol siettem igazan.
Nyaron majd megprobalom a teljest vegignyomni.
A 15' azert nem tunik tul elerhetonek.
#12223
Írta 2013. március 24. - 21:48

Megneztem, csak egyszer mentem ezen a teljes tavon ugy-ahogy gyorsan: 20:25, de akkor is csak Fenyogyongyetol siettem igazan.
Nyaron majd megprobalom a teljest vegignyomni.
A 15' azert nem tunik tul elerhetonek.

#12224
Írta 2013. március 24. - 21:04

Ok, de honnan volt a rajt? Es hol a cel?
Route: hhh b | Bikemap.net ez volt,+ -100méter lehet benne, elõtte utána se jártam arra.
#12225
Írta 2013. március 24. - 20:36

#12226
Írta 2013. március 24. - 17:26

Milyen utvonalrol beszelunk? Fenyogyongye-HHH az 8 perc.
1993 táv 5,4 km felnõt f. 1 Steig Cs. 14:52 ifi f. 1 Bebtó Z. 15:20 közös mezõny volt. (én valahol 17-18perc között) 1954 táv 6,5 km f.f.1 Ignéczy 13:57 gondolom nehezebb bringával
#12227
Írta 2013. március 24. - 15:27

#12228
Írta 2013. március 24. - 09:58

Természetesen, de ilyenkor magamból indulok ki.szerintem teljesitmény függõ
A sebesség mindent megold.
#12229
Írta 2013. március 24. - 08:52

Nincs 1 perc.
szerintem teljesitmény függõ, ha gyenge vagy mint a harmatvíz akkor még 2 perc is lehet. ha jól emlékszem 16 perc környékén ment az elsõ (B.Z.) de az 50-es években mentek ennél jobbat is, persze mezõnyversenyeket nem érdemes összehasonlittani. azért a +5-6 kilos bringa már csak hátrányt jelent(gumi kopás,növekvõ fékút)
#12230
Írta 2013. március 23. - 23:53

>de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is sosem foglalkoztam a súlyal
Lehet kellett volna.
Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.
Nincs 1 perc.
A sebesség mindent megold.
#12231
Írta 2013. március 23. - 23:42

>de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is sosem foglalkoztam a súlyal
Lehet kellett volna.
Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.
csak +3 kiló volt, akkor még nem nagyon voltak 10 alatti bringák. egyébként jó kis gép volt, még versenyt is nyertem vele,a könnyû sulyommal kompenzáltam a bringa "tömegét"


#12232
Írta 2013. március 23. - 23:26

Lehet kellett volna.

Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.
#12233
Írta 2013. március 23. - 23:21

Eleg veszes az, ha rendesen tolod, hidd el.

12 perc, vagyis pont egy Cooper teszt.
En mindig indulok, ha nincs nagyobb verseny aznap.
#12234
Írta 2013. március 23. - 21:53

Aelle? Abból is ki lehet hozni szépeket. De abban biztos vagyok, hogy az SLX nincs olyan súlyos
Mármint, Jani írta, hogy a Cromor milyen. S, hogy milyet hozott ki a passzázspuchból, amit reálisnak tartok, lévén, nálam is van cromor csöves acélmászóka, és az sincs sokkal 10 kiló fölött, pedig kínai lámpák, elsõ generációs mirage ergók és jó vastag falú kalloy nyeregcsõ is berondít a képbe.
Kíváncsiságból mentem ma reggel 1 órát acéllal, délután 1 órát aluval, s lehet, hogy délutánra már "kihajtott" voltam, de úgy vettem észre, hogy az acélt sokkal jobb-kénelmesebb hajtani. Hiába plusz 1.5 kiló, hosszabb távon könnyebb vele tempót mennem, csak ha sok a rövidke rész, akkor jön ki a súlyelõny, meg az extra merevségbõl származó jobb gyorsulás, kevesebb erõveszteség. Bár ma enyhén szeles nap volt, reggel meg végig -4 fok, a lábujjaim nem szerették. de hál' égnek száraz napsütéses verõfényes jéghideg, amit inkább kellemesen csípõsnek érezni..)
(nn. tudom, hogy ezek mindenki számára evidens-agyonvert dolgok, de nekem még minden új : D az újszülött se' tudja sokszor, az apja miért ideges, aztán kitanulja)
az SLX könyebb, két hete "fogtam" egy dancellit , columbus valami csõbõl volt a váz(58-as biztos volt) S dura ace szettel szerelve (90-es évek közepe) na ez megint bruttál nehéz gép volt, mentségére voltak rajta sárvédök,de ha 2 kilot leveszek akkor is nehéz lett volna. persze hátul 11-18-as sor volt, ez a legjobb alapozni


#12235
Írta 2013. március 23. - 21:51

#12236
Írta 2013. március 23. - 21:33


Kíváncsiságból mentem ma reggel 1 órát acéllal, délután 1 órát aluval, s lehet, hogy délutánra már "kihajtott" voltam, de úgy vettem észre, hogy az acélt sokkal jobb-kénelmesebb hajtani. Hiába plusz 1.5 kiló, hosszabb távon könnyebb vele tempót mennem, csak ha sok a rövidke rész, akkor jön ki a súlyelõny, meg az extra merevségbõl származó jobb gyorsulás, kevesebb erõveszteség. Bár ma enyhén szeles nap volt, reggel meg végig -4 fok, a lábujjaim nem szerették. de hál' égnek száraz napsütéses verõfényes jéghideg, amit inkább kellemesen csípõsnek érezni..)
(nn. tudom, hogy ezek mindenki számára evidens-agyonvert dolgok, de nekem még minden új : D az újszülött se' tudja sokszor, az apja miért ideges, aztán kitanulja)
#12237
Írta 2013. március 23. - 21:04

Döbbenet amúgy, mit lehet kihozni az acélból. Hyperretró épített talán Colombus SLX csõszettes brigót, ráadásul "középkategóriás" Centaur szettel meg "belépõ szintû" vento kerekekkel, és állítólag 9 kiló alatt volt a maschina.
Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.
hát nem túl egyszerû. 2200 gr az SLX, villa is 700 felett. persze fvkar nélkül, 150 grammos nyereggel, 200 grammos kormánnyal, szingó kerekekkel még az említett centaur dolgokkal is határeset
#12238
Írta 2013. március 23. - 20:49



#12239
Írta 2013. március 23. - 19:54

Döbbenet amúgy, mit lehet kihozni az acélból. Hyperretró épített talán Colombus SLX csõszettes brigót, ráadásul "középkategóriás" Centaur szettel meg "belépõ szintû" vento kerekekkel, és állítólag 9 kiló alatt volt a maschina.
Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.
szerintem többnek kell lennie ezekkel a cuccokkal mint 9 kg. tudtak régen is könnyû bringákat csinálni.
#12240
Írta 2013. március 23. - 18:41

Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.