Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#12221
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Mar miert, a verseny utan is nyitva van. ;)

#12222
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts
Ha lenne itt verseny akkor én minden körülmények között is leszakadnék a Daubnernél.

Aaa, szoval a teljes tav. Kar, hogy mar nincsenek ilyen versenyek, ez jo kis palya lenne, ha nem lenne durva forgalom, es foleg, ha jo lenne az aszfalt.
Megneztem, csak egyszer mentem ezen a teljes tavon ugy-ahogy gyorsan: 20:25, de akkor is csak Fenyogyongyetol siettem igazan.
Nyaron majd megprobalom a teljest vegignyomni.
A 15' azert nem tunik tul elerhetonek. ;)



#12223
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Aaa, szoval a teljes tav. Kar, hogy mar nincsenek ilyen versenyek, ez jo kis palya lenne, ha nem lenne durva forgalom, es foleg, ha jo lenne az aszfalt.
Megneztem, csak egyszer mentem ezen a teljes tavon ugy-ahogy gyorsan: 20:25, de akkor is csak Fenyogyongyetol siettem igazan.
Nyaron majd megprobalom a teljest vegignyomni.
A 15' azert nem tunik tul elerhetonek. ;)

#12224
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

Ok, de honnan volt a rajt? Es hol a cel?


Route: hhh b | Bikemap.net ez volt,+ -100méter lehet benne, elõtte utána se jártam arra.

#12225
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Ok, de honnan volt a rajt? Es hol a cel?

#12226
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

Milyen utvonalrol beszelunk? Fenyogyongye-HHH az 8 perc.


1993 táv 5,4 km felnõt f. 1 Steig Cs. 14:52 ifi f. 1 Bebtó Z. 15:20 közös mezõny volt. (én valahol 17-18perc között) 1954 táv 6,5 km f.f.1 Ignéczy 13:57 gondolom nehezebb bringával

#12227
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Milyen utvonalrol beszelunk? Fenyogyongye-HHH az 8 perc.

#12228
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

szerintem teljesitmény függõ

Természetesen, de ilyenkor magamból indulok ki.


A sebesség mindent megold.

 


#12229
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

Nincs 1 perc.


szerintem teljesitmény függõ, ha gyenge vagy mint a harmatvíz akkor még 2 perc is lehet. ha jól emlékszem 16 perc környékén ment az elsõ (B.Z.) de az 50-es években mentek ennél jobbat is, persze mezõnyversenyeket nem érdemes összehasonlittani. azért a +5-6 kilos bringa már csak hátrányt jelent(gumi kopás,növekvõ fékút)

#12230
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

>de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is sosem foglalkoztam a súlyal
Lehet kellett volna. ;)
Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.


Nincs 1 perc.


A sebesség mindent megold.

 


#12231
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

>de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is sosem foglalkoztam a súlyal
Lehet kellett volna. ;)
Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.


csak +3 kiló volt, akkor még nem nagyon voltak 10 alatti bringák. egyébként jó kis gép volt, még versenyt is nyertem vele,a könnyû sulyommal kompenzáltam a bringa "tömegét" :D még csak nem is alu kormány volt benne, a hegyi ob elõtt lett kész és nem volt idõm bandázst venni, szigszalaggal lett betekerve a kormánya, nem semmi feeling volt a csöpögõ esõben :D

#12232
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is sosem foglalkoztam a súlyal
Lehet kellett volna. ;)
Nagyon durva bunti +5-6kg-t vinni hegyre fel. A HHH-on ez siman 1 perc feletti bunti.

#12233
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>Kár, hogy nem vészes a hegy, akkor még szívesebben jönnék
Eleg veszes az, ha rendesen tolod, hidd el. :)
12 perc, vagyis pont egy Cooper teszt.

En mindig indulok, ha nincs nagyobb verseny aznap.

#12234
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

Aelle? Abból is ki lehet hozni szépeket. De abban biztos vagyok, hogy az SLX nincs olyan súlyos :o Mármint, Jani írta, hogy a Cromor milyen. S, hogy milyet hozott ki a passzázspuchból, amit reálisnak tartok, lévén, nálam is van cromor csöves acélmászóka, és az sincs sokkal 10 kiló fölött, pedig kínai lámpák, elsõ generációs mirage ergók és jó vastag falú kalloy nyeregcsõ is berondít a képbe.

Kíváncsiságból mentem ma reggel 1 órát acéllal, délután 1 órát aluval, s lehet, hogy délutánra már "kihajtott" voltam, de úgy vettem észre, hogy az acélt sokkal jobb-kénelmesebb hajtani. Hiába plusz 1.5 kiló, hosszabb távon könnyebb vele tempót mennem, csak ha sok a rövidke rész, akkor jön ki a súlyelõny, meg az extra merevségbõl származó jobb gyorsulás, kevesebb erõveszteség. Bár ma enyhén szeles nap volt, reggel meg végig -4 fok, a lábujjaim nem szerették. de hál' égnek száraz napsütéses verõfényes jéghideg, amit inkább kellemesen csípõsnek érezni..)

(nn. tudom, hogy ezek mindenki számára evidens-agyonvert dolgok, de nekem még minden új : D az újszülött se' tudja sokszor, az apja miért ideges, aztán kitanulja)


az SLX könyebb, két hete "fogtam" egy dancellit , columbus valami csõbõl volt a váz(58-as biztos volt) S dura ace szettel szerelve (90-es évek közepe) na ez megint bruttál nehéz gép volt, mentségére voltak rajta sárvédök,de ha 2 kilot leveszek akkor is nehéz lett volna. persze hátul 11-18-as sor volt, ez a legjobb alapozni :) a srác jó néhány Gemenc Kupát megjárt vele :)

#12235
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
SLX: 1966 gr,valóban The Bicycle Info Project :: Columbus tubing chart

#12236
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
Aelle? Abból is ki lehet hozni szépeket. De abban biztos vagyok, hogy az SLX nincs olyan súlyos :o Mármint, Jani írta, hogy a Cromor milyen. S, hogy milyet hozott ki a passzázspuchból, amit reálisnak tartok, lévén, nálam is van cromor csöves acélmászóka, és az sincs sokkal 10 kiló fölött, pedig kínai lámpák, elsõ generációs mirage ergók és jó vastag falú kalloy nyeregcsõ is berondít a képbe.

Kíváncsiságból mentem ma reggel 1 órát acéllal, délután 1 órát aluval, s lehet, hogy délutánra már "kihajtott" voltam, de úgy vettem észre, hogy az acélt sokkal jobb-kénelmesebb hajtani. Hiába plusz 1.5 kiló, hosszabb távon könnyebb vele tempót mennem, csak ha sok a rövidke rész, akkor jön ki a súlyelõny, meg az extra merevségbõl származó jobb gyorsulás, kevesebb erõveszteség. Bár ma enyhén szeles nap volt, reggel meg végig -4 fok, a lábujjaim nem szerették. de hál' égnek száraz napsütéses verõfényes jéghideg, amit inkább kellemesen csípõsnek érezni..)

(nn. tudom, hogy ezek mindenki számára evidens-agyonvert dolgok, de nekem még minden új : D az újszülött se' tudja sokszor, az apja miért ideges, aztán kitanulja)

#12237
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Döbbenet amúgy, mit lehet kihozni az acélból. Hyperretró épített talán Colombus SLX csõszettes brigót, ráadásul "középkategóriás" Centaur szettel meg "belépõ szintû" vento kerekekkel, és állítólag 9 kiló alatt volt a maschina.

Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.



hát nem túl egyszerû. 2200 gr az SLX, villa is 700 felett. persze fvkar nélkül, 150 grammos nyereggel, 200 grammos kormánnyal, szingó kerekekkel még az említett centaur dolgokkal is határeset

#12238
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts
Colombus Aelle csõves váz(1992-es) szedett vedett cucokkal 11kg környékén , deda 7003 alu váz ugyanazokkal a cucokkal 9.5kg, de mentem hármashatárhegyen hegyibajnokságot 13 kilos bringával is :) sosem foglalkoztam a súlyal,az jobban zavart ha 1 kiló banán lafogott a zsebemben egy hosszab edzésen :)

#12239
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,434 posts

Döbbenet amúgy, mit lehet kihozni az acélból. Hyperretró épített talán Colombus SLX csõszettes brigót, ráadásul "középkategóriás" Centaur szettel meg "belépõ szintû" vento kerekekkel, és állítólag 9 kiló alatt volt a maschina.

Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.



szerintem többnek kell lennie ezekkel a cuccokkal mint 9 kg. tudtak régen is könnyû bringákat csinálni.

#12240
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
Döbbenet amúgy, mit lehet kihozni az acélból. Hyperretró épített talán Colombus SLX csõszettes brigót, ráadásul "középkategóriás" Centaur szettel meg "belépõ szintû" vento kerekekkel, és állítólag 9 kiló alatt volt a maschina.

Még a régi Nishiki-Koga Miyata meg Bridgestone gépeket nézegetve lehet látni piszok jó tömeg adatokat, nézek is valamit utána ezeknek a Tange szetteknek. Nem tûnnek rossznak.