Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34355 replies to this topic

#81
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,126 posts
Nem tudom, hogy jobb-e mint a sajátmárkásak, biztos van vacakabb is. 😀
  • talpfa likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#82
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,126 posts
A BB7-nek nincs a féktesten bovdenfeszesség-állító, mint a többi (legtöbb?) mechanikus tárcsaféknek, ezért kell. Ha kormánynál a hosszantiszálas ház miatt nagy a súrlódás, akkor ez a barrel adjuster jó arra is, hogy tudj váltani a hosszantiszálasról a spirális bovdenházra.

Edited by Kisherceg, 2024. August 28. - 14:58.

  • Rabbit and talpfa like this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#83
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

Kisherceg, on 28 Aug 2024 - 11:05, said:

Szerintem. smile.png Szerintem lehet ez a bűnös, de próba nélkül ki tudná megmondani? Kikötném a bovdent a fékből és megnézném, hogy tényleg ebben a csőben súrlódik-e, vagy a teljes ház ilyen.
Nekem Tiagra fvk.volt, végig, a kartól a fékig hosszantiszálas házzal. Az is "darabosan" működött, pedig Jagwire volt.
Szerintem jobb, ha a fvk-tól a bovdenházközi feszességállítóig* valami normális, hagyományos ház van, a további részeken, ahol nincs vagy csak enyhe kanyarulat, ott meg hosszantiszálas. Elöl lehet akár végig spirális.

*barrel adjuster asszem a tudományos neve, az Avid BB7 Roadhoz alapból jár.
https://www.bikebug....l-adjuster.html
Itthon is kapni külön, csak lusta voltam megkeresni.biggrin.png

https://www.bikebug....l-adjuster.html

 

Ez mire jó??? Bovden feszesség állító ez is?

Jobb, mint a bringák többségén található saját márkás gyári...???



#84
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,126 posts
Szerintem. :) Szerintem lehet ez a bűnös, de próba nélkül ki tudná megmondani? Kikötném a bovdent a fékből és megnézném, hogy tényleg ebben a csőben súrlódik-e, vagy a teljes ház ilyen.
Nekem Tiagra fvk.volt, végig, a kartól a fékig hosszantiszálas házzal. Az is "darabosan" működött, pedig Jagwire volt.
Szerintem jobb, ha a fvk-tól a bovdenházközi feszességállítóig* valami normális, hagyományos ház van, a további részeken, ahol nincs vagy csak enyhe kanyarulat, ott meg hosszantiszálas. Elöl lehet akár végig spirális.

*barrel adjuster asszem a tudományos neve, az Avid BB7 Roadhoz alapból jár.
https://www.bikebug....l-adjuster.html
Itthon is kapni külön, csak lusta voltam megkeresni.:D
  • talpfa likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#85
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

Sziasztok,

 

Nem olyan régen cseréltem bandázst az új bringámon.

Akkor láttam, hogy a féknél nem végig bovdenházban fut a fékbovden, hanem a képen is látható flexibilis csőben.

 

Kérdésem ezzel kapcsolatosan: kell ez oda? Úgy értem, jobb mintha a végig bovdenház lenne?

Lehet nem véletlen rakták oda?! Mivel hosszanti szálas a bovdenház, macerásabb a hajlatban a feszültség miatt...???

 

Azért is piszkálja az orromat a dolog, mivel nem olyan finom a fékkar húzása, kicsit "reszelős" érzés.

Lehet ez a bűnös???

Gondolom ebben a csőben is van szilikon betét, mint a v-féknél a pipában?! Vagy nem?!

 

Az egyik bringa boltba beugrottam és ha már ott voltam kipróbáltam egy mechanikus tárcsafékes Shimano Sora (dual control) fékkart az egyik kiállított bringán.

Nagyon szépen, finoman húzta a bovdent, Ez is végig bovdenházban volt. Persze a bandázs alá nem láttam...???

De feltételezem hogy az én gyári bovdenezésemmel van a hiba?

 

Szerintetek????

27327170_47c14516952d498ea41f6ec779c22f8

 

 



#86
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,364 posts

https://youtu.be/K70...bVZh2_ibnZd_zFz

 

ma 17 órától lesz egy neo-retro gép építés. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#87
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,364 posts

karakoram, on 06 Jul 2024 - 19:26, said:

Srácok!

Egy, az osztrák körverseny halálos balesete alatti posztban azt olvastam, hogy Ave életét sem tudták megmenteni, de erről semmit nem találtam a neten (mai poszt, mai történéssel).  

Ez igaz, tud róla valaki valamit?? 

 

EDIT: f@szom, igaz. Most olvasom Thommey FB oldalán.  

előszőr, tegnap a strava hungary fb csoportban olvastam ezt a rossz hírt. :( aztán több országútis csoportban is megjelent. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#88
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 posts

karakoram, on 06 Jul 2024 - 19:26, said:

Srácok!

Egy, az osztrák körverseny halálos balesete alatti posztban azt olvastam, hogy Ave életét sem tudták megmenteni, de erről semmit nem találtam a neten (mai poszt, mai történéssel).  

Ez igaz, tud róla valaki valamit?? 

 

EDIT: f@szom, igaz. Most olvasom Thommey FB oldalán.  

Rettentően sajnálom!  Részvétem a családnak, barátoknak. Szerncsém volt vele anno személyesen is találkoznom, végtelen jó arcot ismertem meg személyében. Döbbenet!!


Ridley Noah Fast 


#89
Exile

Exile

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 889 posts

karakoram, on 06 Jul 2024 - 19:26, said:

Srácok!

Egy, az osztrák körverseny halálos balesete alatti posztban azt olvastam, hogy Ave életét sem tudták megmenteni, de erről semmit nem találtam a neten (mai poszt, mai történéssel).  

Ez igaz, tud róla valaki valamit?? 

 

EDIT: f@szom, igaz. Most olvasom Thommey FB oldalán.  

Most láttam az indexen:
https://index.hu/spo...t-antal-attila/
De látom, közben te is megtaláltad.

:-(


Nyekereg a láncom, mint egy részeg kórus, nem segíthet rajta, csak a tribológus!

#90
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,565 posts

Srácok!

Egy, az osztrák körverseny halálos balesete alatti posztban azt olvastam, hogy Ave életét sem tudták megmenteni, de erről semmit nem találtam a neten (mai poszt, mai történéssel).  

Ez igaz, tud róla valaki valamit?? 

 

EDIT: f@szom, igaz. Most olvasom Thommey FB oldalán.  


Edited by karakoram, 2024. July 06. - 21:36.


#91
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,364 posts

talpfa, on 30 Jun 2024 - 11:59, said:

Sziasztok,

 

Kedden megérkezett a bicó (Marin Nicasio), pár km menetem vele, de megvannak az első tapasztalatok, élmények, aszfalton!

 

Pozitívumok:

A váz nagyon kényelmes, tényleg klassz a geoja. Jól gyorsul, könnyű vele tartani a sebességet.

Nem érzem, hogy 13 kg van alattam. Általánosságban rendben van, "egyben" van a bringa.

 

Negatívumok:

Hosszú hiszti következik.biggrin.png

A mechanikus tárcsafékek.

Úgy vagyok velük, mint a mozdonyvezető a szerelvénnyel. Idejében el kell kezdeni fékezni, hogy egyszer meg tudjak majd állni vele.

A V-fékeim fényévekre vannak tőle, nem is merem hasonlítani egy Avid arch rivalhoz.

Mechanikus tárcsafék ide vagy oda, egyelőre egy fos.

Maga a végig zárt bovdenezés, még rátesz egy lapáttal, hogy "nyúlós" az érzés.

Hiába a köszörült bovden, meg a hosszanti szálas erősített Jagwire bovdenezés, nem sokat segít a dolgon.

Maga a kábelkötegelős f...ság is kiverte nálam a biztosítékot. Áldom az istent, hogy a váltó bovdenek nyitottak.

A legnagyobb baromság volt, hogy vissza tették alsó vázcsőre a bovdeneket!

Szétszedtem a fék bovdenezést, bezsíroztam finoman a bovdeneket. Most már kevésbé "köszörülős" az érzés, finomabb lett.

Szóval koptatom a fékeket, várom a csodát. 20 évvel ezelőtt nem kellett a v-fékkel szarakodni, hogy bekopjon. Azonnal satuzott.

Ha nem lesz jó, cserélek pofákat, aztán, ha úgy sem hozza az elvárt színvonalat, veszek hidraulikus Shimanót.

 

Váltás:

8s sebességes Shimano Claris, teszi a dolgát. Nincs olyan finom, mint egy 98-as STX RC.

Alu-műanyag kombó hátsó váltó, szerintem 2024-ben erősen gáz, ennél a kategóriánál.

Maga az országúti fékváltókar megszokható, de messze nem esik úgy kézre nekem, mint egy rapid fire váltókar.

Lassabb vagyok vele.

 

Koskormány:

Szokom. biggrin.png

Alul nem tudom, hogy valaha fogom e fogni?! laugh.png

"Hodon" szeretek utazni, máshol nem annyira.

Nem a kormány hibája, de maga a koncepció, hogy ha bovdent akarok cserélni, le kell bontanom, az egész bandázsolást és utána meg vehetek újat, már kiver tőle a víz!

Kihúztam a fékbovden szálat és utána alig bírtam vissza tenni, a kormánynál a kanyarulat miatt.

Szóval baromi macerás már ez is.

Maga az, hogy az országúti fékváltókar egybe van, már oda a "szabadság".

Ha szeretnék hidrós fékeket, vehetek új váltókart vele együtt. sad.png

Szóval erősen húz a szívem vissza a "montis fedélzetre".

Egy szép enyhe emelésű riser vagy egyenes kormány, ODI bilincses markolatok, kényelmesen szerelhető bovdenezés, sokkal jobb kinézet.smile.png

 

Nagy vonalakban ennyi. Ja, ülést cseréltem, nem jött be a gyári, nem kompatibilis a popómmal. biggrin.png

Maga a bringa szép, nem bántam meg, jó vétel volt, már csak a váz miatt is.

Erősen fejlesztenem kell, hogy elvárásaimnak megfeleljen. De hát így indult a Crux meg a Kona is. wink.png

A bringáról majd lövök fotókat is.

 

Világpeace!biggrin.png

országútin amikor már érdemes cserélni bovdent, addigra a bandázst sem árt. én átálltam a ragasztó nélküli bandázsokra. azokkal 1xűbb az élet. ilyet használok most: https://ebike.hu/ter...szalag-bandazs/ egy szilikon csík van a ragasztó helyett. könnyű visszabontani. egyébként érdemes venni többet, mert ha kiszakad, akkor már érdemes cserélni. ez mindegyik bandázsra igaz.


  • talpfa likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#92
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

talpfa, on 30 Jun 2024 - 15:43, said:

A fék még tényleg bekoptatós. Erről itt is, meg a teszteken is olvastam. Valamiért többet vártam, első nekifutásra, de hát bennem van a hiba, úgy látszik.ph34r.png

Havernak a Csepel woodlans cross bringáján, Shimano mechanikus tárcsafék van.

Nem volt elájulva tőle, aztán BBB betétet rakott bele és azóta elégedett a teljesítményével.

Lehet a bekoptatás, meg egy jó betét lesz a megoldás?! Szóval nem adom fel, kísérletezek, nem rohanok hídrós féket venni. smile.png

A többi meg hozta azt, amit vártam, ár-érték arányban.

Ha nyúlik a lánc, úgyis vennem kell másikat, akkor már választom a bevált márkát, típust. Csak úgy mint a kazettával, meg a többivel is.smile.png

 

Az más tészta, hogy nem számítottam arra 2024-ben, hogy ezen a szinten a Shimano még műanyagot használ hátsó váltónál.

A képeken nem látszik. De tényleg, ez csak kötözködés részemről, nem hiszem, hogy bármit is éreznék belőle, ha holnaptól alu lenne azon része.

De hát ha jobban bele gondolok, meg sem kéne lepődnöm ezen. Ennyi pénzért, most ennyi jár.

Mikor a komplett gravel bicókat néztem a webshopokban, kifejezetten az alkatrészekre koncentráltam.

Neves márka 800.000 Ft körül árcédulával és SHIMANO TX HB-TX505 agyakkal. Akkor ezek után, jobb ha befogom a számat.ph34r.png

Elnézést javítom magam, 600.000 Ft...

https://ebike.hu/ter...ravel-kerekpar/



#93
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

marton, on 30 Jun 2024 - 15:08, said:

Én montin sok évet lehúztam bovdenes tárcsafékkel, még a Dolomitokban is voltam vele. Az egy béna Shimano vmi volt, gyenge volt. De ha megszokod egy fék erejét, egyszerűen fogod tudni mikor kell vele fékezni és meg fogsz állni azzal is mindenhol. Persze hogy jobb a hidrós, ezt mindenki tudja. De majd eldöntöd milyen terepen, mennyit akarsz ezzel menni és akkor max cseréled. Fékpofával is nagyot lehet erősíteni egy féken de csodák nincsenek., az kb olyan marad.

Nagyon új az a bringa még, kell idő amíg megszoksz rajta mindent. Nekem pl hónapok kellettek mire kifundáltam, milyen hosszú stucni is lesz jó az új bringámhoz. És így tovább...

A fék még tényleg bekoptatós. Erről itt is, meg a teszteken is olvastam. Valamiért többet vártam, első nekifutásra, de hát bennem van a hiba, úgy látszik.ph34r.png

Havernak a Csepel woodlans cross bringáján, Shimano mechanikus tárcsafék van.

Nem volt elájulva tőle, aztán BBB betétet rakott bele és azóta elégedett a teljesítményével.

Lehet a bekoptatás, meg egy jó betét lesz a megoldás?! Szóval nem adom fel, kísérletezek, nem rohanok hídrós féket venni. smile.png

A többi meg hozta azt, amit vártam, ár-érték arányban.

Ha nyúlik a lánc, úgyis vennem kell másikat, akkor már választom a bevált márkát, típust. Csak úgy mint a kazettával, meg a többivel is.smile.png

 

Az más tészta, hogy nem számítottam arra 2024-ben, hogy ezen a szinten a Shimano még műanyagot használ hátsó váltónál.

A képeken nem látszik. De tényleg, ez csak kötözködés részemről, nem hiszem, hogy bármit is éreznék belőle, ha holnaptól alu lenne azon része.

De hát ha jobban bele gondolok, meg sem kéne lepődnöm ezen. Ennyi pénzért, most ennyi jár.

Mikor a komplett gravel bicókat néztem a webshopokban, kifejezetten az alkatrészekre koncentráltam.

Neves márka 800.000 Ft körül árcédulával és SHIMANO TX HB-TX505 agyakkal. Akkor ezek után, jobb ha befogom a számat.ph34r.png



#94
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,686 posts

Én montin sok évet lehúztam bovdenes tárcsafékkel, még a Dolomitokban is voltam vele. Az egy béna Shimano vmi volt, gyenge volt. De ha megszokod egy fék erejét, egyszerűen fogod tudni mikor kell vele fékezni és meg fogsz állni azzal is mindenhol. Persze hogy jobb a hidrós, ezt mindenki tudja. De majd eldöntöd milyen terepen, mennyit akarsz ezzel menni és akkor max cseréled. Fékpofával is nagyot lehet erősíteni egy féken de csodák nincsenek., az kb olyan marad.

Nagyon új az a bringa még, kell idő amíg megszoksz rajta mindent. Nekem pl hónapok kellettek mire kifundáltam, milyen hosszú stucni is lesz jó az új bringámhoz. És így tovább...


  • Rabbit likes this
Marci

#95
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

marton, on 30 Jun 2024 - 14:12, said:

A Világpeace!biggrin.png nevében kérdem!!!
Te még életedben nem ültél koskormányos bringán? Mert én ahányszor ültem, örömmel ültem vissza az egyenes kormányomra és tudtam, hogy ilyenem az életben nem lesz.

A szerelés meg,...hát azt a fékváltókart szerelni szopás egy montihoz képest. De ezt is pontosan tudhattad mielőtt megvetted a gépet.
Hozzászólásod olvasva kicsit elsietett, impulzus vásárlásnak tűnik.

Talán ha egyel komolyabb felszereltséggel vetted volna amin már eleve hidrás a fék? Egy rakás szerelést megspórolhattál volna...talán..

De Világpeace!biggrin.png  A lényeg hogy bringázzunk. Sokat!!!

Asszem 15 évesen ültem utoljára egy orosz koskormányos bringán (ez volt az első "komolyabb" bringám), ezzel mindent el is mondtam. biggrin.png

Soha életemben nem szereltem országúti fékváltókart. De valóban sejtettem, meg láttam is az építgetős videókban...

Határozottan nem impulzus vásárlás volt! Ha ebből a bringából csak váz megvehető lett volna külön, csak azt vettem volna meg.

De így sem vagyok annyira csalódott, alkatrész ügyileg, mert nagyon szeretek építgetni.

Egyedül a fék az ami nagyon zavaró (de hát ezen az életem is múlhat), de erre van még pár opció.

Ezzel a kisherceg is szívott. Sok jó tanácsot osztott meg, ezzel kapcsolatban.... ezer hála.smile.png

Jövőhét pénteken megyek vele egy 100km+ országúti túrára. Kíváncsi vagyok mennyit változik a véleményem a túra után? Mert tényleg csak pár km mentem vele....

Úgyhogy majd beszámolok róla, mivel kapcsolatosan hoztam elhamarkodott ítéletet vagy sem. smile.png



#96
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,686 posts

A Világpeace!biggrin.png nevében kérdem!!!
Te még életedben nem ültél koskormányos bringán? Mert én ahányszor ültem, örömmel ültem vissza az egyenes kormányomra és tudtam, hogy ilyenem az életben nem lesz.

A szerelés meg,...hát azt a fékváltókart szerelni szopás egy montihoz képest. De ezt is pontosan tudhattad mielőtt megvetted a gépet.
Hozzászólásod olvasva kicsit elsietett, impulzus vásárlásnak tűnik.

Talán ha egyel komolyabb felszereltséggel vetted volna amin már eleve hidrás a fék? Egy rakás szerelést megspórolhattál volna...talán..

De Világpeace!biggrin.png  A lényeg hogy bringázzunk. Sokat!!!


  • Kisherceg likes this
Marci

#97
talpfa

talpfa

    vendég

  • fórumtag
  • 532 posts

Sziasztok,

 

Kedden megérkezett a bicó (Marin Nicasio), pár km menetem vele, de megvannak az első tapasztalatok, élmények, aszfalton!

 

Pozitívumok:

A váz nagyon kényelmes, tényleg klassz a geoja. Jól gyorsul, könnyű vele tartani a sebességet.

Nem érzem, hogy 13 kg van alattam. Általánosságban rendben van, "egyben" van a bringa.

 

Negatívumok:

Hosszú hiszti következik.biggrin.png

A mechanikus tárcsafékek.

Úgy vagyok velük, mint a mozdonyvezető a szerelvénnyel. Idejében el kell kezdeni fékezni, hogy egyszer meg tudjak majd állni vele.

A V-fékeim fényévekre vannak tőle, nem is merem hasonlítani egy Avid arch rivalhoz.

Mechanikus tárcsafék ide vagy oda, egyelőre egy fos.

Maga a végig zárt bovdenezés, még rátesz egy lapáttal, hogy "nyúlós" az érzés.

Hiába a köszörült bovden, meg a hosszanti szálas erősített Jagwire bovdenezés, nem sokat segít a dolgon.

Maga a kábelkötegelős f...ság is kiverte nálam a biztosítékot. Áldom az istent, hogy a váltó bovdenek nyitottak.

A legnagyobb baromság volt, hogy vissza tették alsó vázcsőre a bovdeneket!

Szétszedtem a fék bovdenezést, bezsíroztam finoman a bovdeneket. Most már kevésbé "köszörülős" az érzés, finomabb lett.

Szóval koptatom a fékeket, várom a csodát. 20 évvel ezelőtt nem kellett a v-fékkel szarakodni, hogy bekopjon. Azonnal satuzott.

Ha nem lesz jó, cserélek pofákat, aztán, ha úgy sem hozza az elvárt színvonalat, veszek hidraulikus Shimanót.

 

Váltás:

8s sebességes Shimano Claris, teszi a dolgát. Nincs olyan finom, mint egy 98-as STX RC.

Alu-műanyag kombó hátsó váltó, szerintem 2024-ben erősen gáz, ennél a kategóriánál.

Maga az országúti fékváltókar megszokható, de messze nem esik úgy kézre nekem, mint egy rapid fire váltókar.

Lassabb vagyok vele.

 

Koskormány:

Szokom. biggrin.png

Alul nem tudom, hogy valaha fogom e fogni?! laugh.png

"Hodon" szeretek utazni, máshol nem annyira.

Nem a kormány hibája, de maga a koncepció, hogy ha bovdent akarok cserélni, le kell bontanom, az egész bandázsolást és utána meg vehetek újat, már kiver tőle a víz!

Kihúztam a fékbovden szálat és utána alig bírtam vissza tenni, a kormánynál a kanyarulat miatt.

Szóval baromi macerás már ez is.

Maga az, hogy az országúti fékváltókar egybe van, már oda a "szabadság".

Ha szeretnék hidrós fékeket, vehetek új váltókart vele együtt. sad.png

Szóval erősen húz a szívem vissza a "montis fedélzetre".

Egy szép enyhe emelésű riser vagy egyenes kormány, ODI bilincses markolatok, kényelmesen szerelhető bovdenezés, sokkal jobb kinézet.smile.png

 

Nagy vonalakban ennyi. Ja, ülést cseréltem, nem jött be a gyári, nem kompatibilis a popómmal. biggrin.png

Maga a bringa szép, nem bántam meg, jó vétel volt, már csak a váz miatt is.

Erősen fejlesztenem kell, hogy elvárásaimnak megfeleljen. De hát így indult a Crux meg a Kona is. wink.png

A bringáról majd lövök fotókat is.

 

Világpeace!biggrin.png


Edited by talpfa, 2024. June 30. - 14:01.

  • Kisherceg and donciccio like this

#98
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
Elobbi,
Ez normal aron kb 500-700chf es muvelet.
Mindenki imadja az integralt cuccokat, foleg a szerelok..,
  • donciccio likes this

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#99
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,126 posts
Szerintem előbbi, de ugye sala a hanyatló Svájcból hozta sztorit.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#100
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

sala, on 17 Jun 2024 - 18:03, said:

Bejön az ügyfél, rág a kcs
Bandazs le, fekcso elvag, kormany-kormanyszar le, kcs csere, uj fekcso hatra, regi hatso elore, legtelenit, uj bandazs felrak.
Kcs csere kb 150k. Lol

 

ne már, jól értem 150 e ft volt a művelet, vagy 150e km után cserélt kormánycsapágyat?