ha ilyen favorit akkor elég lepucolni http://www.sterba-bi...pagnolo?lang=EN ez azért elég király ![]()
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#10201
Írta 2013. november 28. - 22:14
#10202
Írta 2013. november 28. - 21:38
belépő a 2400es Claris. Fölötte Sora 3500-ös, abból komplett szettet már kapsz 70 körül boltban, hozzádobsz egy kerékszettet..
A favorit vázak angolmenetes középcsapágyházzal futnak, a legtöbb 622-es kerékmérettel, DE bökkenő lesz a fék benyúlása, mert a sh fékjei közül a legtöbb 39-49 mm, a szérián kívüliek közt vannak 47-57 mm benyúlásúak, de lehet, hogy ettől is extrémebb fog kelleni, olyat meg tektróék nyomnak nagyüzemben.
A hátsó papucstávval gond lesz, 120 vagy 124mm lesz az szerintem, azt azért 130-ra szét lehet húzni, de ne felejtsd el párhuzamosítani a papucsokat. Plusz, remélem valami kovácsoltvas papucsos favoritról van szó, mert azért készültek kellemes darabok is belőle.
Ha valami alap-gépezet, én nem költenék rá sokat. Új külsők, új bowdenek, kis pucolás, lánc-racsni, ztán használnám. Nincs értelme annak, amit tesztbájkon látsz, hogy a lemezpapucsos hiten acél ezer éves csepelekbe 40-50 ezres kerékszettet tesznek meg integrált tengelyes hajtókart.. nem látom jó biznicnek.
viszont erre költenék:
http://www.worthpoin...s-531-129422039
http://www.sterba-bi...gallery?lang=EN
bocsánat, de egy haver pár hónapja szerzett a faterjának a kivénhedt maraton helyett egy favoritot, s mondta, hogy azért nagy különbség van a vasak közt. A 86-os maraton konkrétan szétrohadt-elrozsdált, acél volt rajta a stucni-kormány-nyeregcső-sárvédők-felnik, amik természetesen 27-esek voltak. Ezzel szemben a vele kb. egyívású cseh masinán alu stucni, alu kormány, alu nyeregcső, alu felnik 622-es méretben, meg a váz is igényesebbnek hatott.
Ehh. furcsa maratonról meg favoritról írni pár hsz-al a Merényi Bel Cantók, Zullók, Pegorettik emlegetése után.
Vejnecske módosította - 2013. november 28. - 21:44
#10203
Írta 2013. november 28. - 21:29
#10204
Írta 2013. november 28. - 20:33
a villa az, ami "korlátoz". Colos villával rengeteg patinás márka vázát be lehet szerezni, de nyolcados fejcsövűt még nem igazán találtam. : |
ha 1.1/8 fejcsővel kéred, akkor úgy csinálják. nincs akadálya, még akkor sem, ha muffokkal kéred. az enyém is ilyen
#10205
Írta 2013. november 28. - 18:15
#10206
Írta 2013. november 28. - 18:09
kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
ez öt számjegyből nehéz lesz,hacsak nem euroban.
#10207
Írta 2013. november 28. - 17:31
van még 2-3, kevésbé celeb vázépítő itthon :-), bár gondolom az 5 számjegy nekik sem pálya
a villa az, ami "korlátoz". Colos villával rengeteg patinás márka vázát be lehet szerezni, de nyolcados fejcsövűt még nem igazán találtam. : |
Pegoretti festéseit néztem. Hmm.. Maradjunk annyiban: égető birtoklási vágyam lett pár váz láttán. : ) Bejön az art.
itt pl. Zullo:
http://www.zullo-bike.com/techinfo.pdf
és a pálya-fejcsövek colosak, bár az inqubo az nyolcados. ![]()
bár szutyokfestve is szépek:
http://road.cc/conte...int drága.. : )
Vejnecske módosította - 2013. november 28. - 17:35
#10208
Írta 2013. november 28. - 16:49
beszéltem a Merényi Danival, hát annyit őszintén nem szánok vázra amennyibe egy BelCanto Pista kerül... csodaszép tényleg, és én lennék a legbüszkébb ember a világon, ha azzal járhatnék munkába, de szeretném ötszámjegyből megúszni
épp elég, hogy 145 euró a hátsó agy önmagában, mert csak "custom made" 20 lyukas pálya agyak léteznek.
van még 2-3, kevésbé celeb vázépítő itthon :-), bár gondolom az 5 számjegy nekik sem pálya
#10209
Írta 2013. november 28. - 16:20
ha nem vagy 60 éves, akkor még biztos sokáig élsz! érdemes lenne custom vázat csináltatnod. a csőszettek jobbak mint 20 éve, a magyar vázépítők meg királyok
beszéltem a Merényi Danival, hát annyit őszintén nem szánok vázra amennyibe egy BelCanto Pista kerül... csodaszép tényleg, és én lennék a legbüszkébb ember a világon, ha azzal járhatnék munkába, de szeretném ötszámjegyből megúszni
épp elég, hogy 145 euró a hátsó agy önmagában, mert csak "custom made" 20 lyukas pálya agyak léteznek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10210
Írta 2013. november 28. - 15:39
kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
ha nem vagy 60 éves, akkor még biztos sokáig élsz! érdemes lenne custom vázat csináltatnod. a csőszettek jobbak mint 20 éve, a magyar vázépítők meg királyok
#10211
Írta 2013. november 28. - 15:28
Nem nagy múltú olasz,viszont új,választhatsz színt,nem kell hegesztgetni és kalitkával keresni a vevőt ha el akarod adni.nem mellékesen kényelmes.
kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt ![]()
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10213
Írta 2013. november 28. - 12:22
Nem nagy múltú olasz,viszont új,választhatsz színt,nem kell hegesztgetni és kalitkával keresni a vevőt ha el akarod adni.nem mellékesen kényelmes.
#10214
Írta 2013. november 28. - 11:30
ti sokkal jobban benne vagytok, mint én, szóval:
vennék egy könnyű cromo országútit, hogy aztán áthegesztethessem SS-nek.
mindenképpen könnyű legyen
és nem baj, ha Colnago, vagy Pinarello, vagy hasonló tradíciókkal rendelkező gyártó váza, és legalább annyira legyen modern, hogy ahead 1.1/8" villa kelljen bele.
hol keressem? apró kilőve (2-3 havonta fordul elő egy normálisnak tűnő lomizott váz, sokszorosan túlárazva) ebay szintén, licitáltam egy törött Serotta titán vázra, és 350 euróért ment el (200-ig voltam jó) a nem töröttek meg arany árban mennek.
szerintem 58 a méretem, de ez nyilván vázgyártó-függő
minden ötletet köszönök előre is
#10215
Írta 2013. november 28. - 10:17
ti sokkal jobban benne vagytok, mint én, szóval:
vennék egy könnyű cromo országútit, hogy aztán áthegesztethessem SS-nek.
mindenképpen könnyű legyen
és nem baj, ha Colnago, vagy Pinarello, vagy hasonló tradíciókkal rendelkező gyártó váza, és legalább annyira legyen modern, hogy ahead 1.1/8" villa kelljen bele.
hol keressem? apró kilőve (2-3 havonta fordul elő egy normálisnak tűnő lomizott váz, sokszorosan túlárazva) ebay szintén, licitáltam egy törött Serotta titán vázra, és 350 euróért ment el (200-ig voltam jó) a nem töröttek meg arany árban mennek.
szerintem 58 a méretem, de ez nyilván vázgyártó-függő
minden ötletet köszönök előre is ![]()
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10216
Írta 2013. november 27. - 19:20
bármilyen sh hátsó váltó, akár régi rx100 vagy pözsi is. : )
http://www.cxmagazin...r-compatibility
http://en.wikibooks....rive_Components
vannak egyéb érdekes kombók is.
engem annyiban érint, hogy 8as váltókart 8as váltóval 8as soron meg 10es váltókart 10es váltóval 10es soron használok, homogénen ugyanaz szett a váltókarban-váltóban-sorban : )
Vejnecske módosította - 2013. november 27. - 19:22
#10218
Írta 2013. november 27. - 06:24
Anakronizmus haladóknak:
http://apro.bikemag....k-l202078.html#
(nb: mivel a K és Kh nem ugyanaz, utálom fonetikusan átírni, de most ez lesz.)
GP4-esből ha 28-32 furatost sikerülne szerezni egy csoda campa rotoros novatec agyszettel meg 1.8-1.5-1.8 küllőkkel meg esetleg 36 gramm párban tajvani gyorszárral WW kerékszettet lehet varázsolni. : )
#10219
Írta 2013. november 26. - 23:57
Hány sebességes a fkv? csak azért mert a 8-9-10 sebességesek azért eltérhetnek felépítésben. Ha a belinkelt 600-ashoz hasonló 8 sebességes 105-ösöd van akkor az viszonylag egyszerű, van rá sok infó, sőt van specialistája is.
FB-n keress rá: Shimano STI Shifter Repair csoport. Van ott felül a file-k alatt egy Helpful links nevű mappa, itt mindenféle STI javításról van fényképes leírás, hasznos.
8sebi. Leszedtem imbusszal a felső kupakot a fvk-ról, és megjavult! Vált mindkét irányba. Érti a fene.Mondjuk mire visszaraktam, asszem nem nyúlok többet hozzá. Azért a facebook oldal elmentem, hátha mégis egyszer....
Amúgy rájöttem, meg van a szépsége annak, ha valaki nem ért valamihez, de próbálkozik....szobában szereltem a gépet, pár órája úgy döntöttem, kész. Erre kb 15 perce belebotlottam a földön egy rugóba, ami összerakásnál nem hiányzott sehonnan se.
10 perc kellett hozzá, hogy rájöjjek, valószínű a hátsó váltóba ahogy belemegy a bovden, ott van egy kis állítgató csavar, na ahhoz tartozik.
Holnap lemérem, hátha sikerült még néhány grammot "spórolnom".
#10220
Írta 2013. november 26. - 21:55
Speedplay pedállal van valakinek tapasztalata? Tartós? Stabil?
ha szereted a cipőn hordani a pedált akkor okés ![]()

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





