méretben jó lett volna nekem.
140ért jó ár.
Hmm, azért linkeltem, mert méreted.. : )
Egyébként pár napja volt "kérdés" egy keywin pedál-stopli, és az is fölmerült, hogy ehhez az ufó pedálhoz honnan lehet stoplit szerezni olcsón itthon? : )
méretben jó lett volna nekem.
140ért jó ár.
Hmm, azért linkeltem, mert méreted.. : )
Egyébként pár napja volt "kérdés" egy keywin pedál-stopli, és az is fölmerült, hogy ehhez az ufó pedálhoz honnan lehet stoplit szerezni olcsón itthon? : )
ha lentebb görgetsz, előtűnik egy Colnago Dream Lux, mavic ksyrium equipe-el, 9-es Velocevel, chorus fejcsapággyal, kb. 140ért ment el, nagyon szép állapotban. Bordás Airplane Galambos csőszettből. Egész kellemes, és még a villanyak is hosszú : )
méretben jó lett volna nekem.
140ért jó ár.
Edited by donciccio, 2013. November 30. - 10:26.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
már lement a licit így nem látom mi is volt az árú.
ha lentebb görgetsz, előtűnik egy Colnago Dream Lux, mavic ksyrium equipe-el, 9-es Velocevel, chorus fejcsapággyal, kb. 140ért ment el, nagyon szép állapotban. Bordás Airplane Galambos csőszettből. Egész kellemes, és még a villanyak is hosszú : )
két kormányt hirdet : ) a bbb valóban annyi, de a 3ttt nem
Donciccio, a mostani árfolyamok mellett ez mennyire rossz?
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557
már lement a licit így nem látom mi is volt az árú.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Inkabb 310g kornyeki.
Meg a hirdetes is 298-at ir.
két kormányt hirdet : ) a bbb valóban annyi, de a 3ttt nem ![]()
Donciccio, a mostani árfolyamok mellett ez mennyire rossz?
http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557
Edited by Vejnecske, 2013. November 30. - 06:28.
Inkabb 310g kornyeki.
Meg a hirdetes is 298-at ir.
a 10es,és a 6os alkatrész különbözik....elvileg
azért, elvileg
még nem láttam ilyen "sikertörténetet".. De, ha valakinek kellene Modolo Q-even 44 széles anatómikus kormány 2ezerért, kereshet : )
http://apro.bikemag....k Moddoló : )
Jé, ezt dobta fel a FB is mikor bejelentkeztem a buszmegállóban. Nice.
A fékváltókar-átalakítást hogy gondoltad? : O Mindenhol azt hallom, hogy a régi 8asból csak 9-est lehet készíteni vesződés nélkül, a 10-es "belsőségeket" nem fogadja be. Pedig szép lenne egy mostani 10-est "butítani" akár 8-asra, nekem annyival kényelmesebb a mostani aszimmetrikus-magas formájú váltókar (2010 utáni?)

a 10es,és a 6os alkatrész különbözik....elvileg ![]()
Edited by donciccio, 2013. November 29. - 16:36.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Jé, ezt dobta fel a FB is mikor bejelentkeztem a buszmegállóban. Nice.
A fékváltókar-átalakítást hogy gondoltad? : O Mindenhol azt hallom, hogy a régi 8asból csak 9-est lehet készíteni vesződés nélkül, a 10-es "belsőségeket" nem fogadja be. Pedig szép lenne egy mostani 10-est "butítani" akár 8-asra, nekem annyival kényelmesebb a mostani aszimmetrikus-magas formájú váltókar (2010 utáni?)
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Teljesen „idegenként” vagyok itt és nem is értek az országutikhoz, ezért fordulok hozzátok segítségért. Én inkább montizok, de edző bringát szeretnék összeállítani, egy öreg Favorit országuti bringából! A tárolóban áll, már vagy 20 éve használatlanul. Ebből szeretnék egy átlagos outit építeni. Nem tudom, hogy ezekkel az öreg vázakkal mennyire kompatibilisek a mostani alkatrészek? Meg lehet csinálni olyan fék-váltó karosra? Ezáltal lenne fék és váltó fejlesztés is! A monoblokk is cserére szorul, oda milyen megoldások jöhetnek szóba? Mondjuk azt sem tudom, hogy a shimano alkatrészeket nézzek vagy valami más gyártóét!? Ha shimano alkatrész akkor melyik felel meg egy belépő szintűnek? Ha van közületek, aki csinált már ilyen vagy hasonló fejlesztést, annak megköszönném, ha segítene tanácsadással! Előre is köszi a segítséget!
sztem felejtsd el a favoritot. lehet már kapni 60-80 ezer között olyan bringát amivel lehet is edzeni. az itthoni favoritok 99%a túra felhasználásra készültek. amennyit erre ráköltenél,kb ott lennél a 60-80 papír között,és még mindig 1 túrabringád van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ti sokkal jobban benne vagytok, mint én, szóval:
vennék egy könnyű cromo országútit, hogy aztán áthegesztethessem SS-nek.
mindenképpen könnyű legyen
és nem baj, ha Colnago, vagy Pinarello, vagy hasonló tradíciókkal rendelkező gyártó váza, és legalább annyira legyen modern, hogy ahead 1.1/8" villa kelljen bele.
hol keressem? apró kilőve (2-3 havonta fordul elő egy normálisnak tűnő lomizott váz, sokszorosan túlárazva) ebay szintén, licitáltam egy törött Serotta titán vázra, és 350 euróért ment el (200-ig voltam jó) a nem töröttek meg arany árban mennek.
szerintem 58 a méretem, de ez nyilván vázgyártó-függő
minden ötletet köszönök előre is
ilyen márkájú vázakat 1,1/8os villával nem fogsz találni. a colnago még gyárt master vázat,abba talán már 1,1/8os villa van,de bazi drága az is. annyiból csináltat6sz. nem tudom mi a baj az 1" villával. nem fogsz versenyezni ezzel a vázzal,városban meg nem hinném,h akkora előny lenne.
sztem ez még most is alapméretes.: http://www.colnago.com/master/ a jelenlegi hivatalos honlapról néztem.
a pinarello is alapméretessel dolgozik a jelenlegi felhozatalban: http://www.pinarello...14/fixie/catena
Edited by donciccio, 2013. November 29. - 11:45.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Uhh.. megnéztem megint, gány..
a fékváltókar ugyebár 8-as vagy 9-es, a hátsó váltó is, de hátul 10-es sor van (sőt, a fékváltókar 8-as, ugyan ilyenem van..)
és természetesen a gyorskioldó nyitva, mint a campys hirdetések 50%-ban.
Nagyon katyvasz a masina, de aki megveszi, az kaphat tőlem 8as kerékszettet : )
Vagy, kibelezett fékváltókar, 10-es mechanikával? Mert a lánc-átdobó 10-esek.
2 db alkatrészt kell cserélni,és a 8asból 10es fékváltókar lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ez öt számjegyből nehéz lesz,hacsak nem euroban.
ezért keresek elsősorban használt hagyományos vázat, amit át lehet hegeszteni SS-nek
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
a Favorit akkor is király
"delta meg karbon, c-rekord hajtókar, nice touch. Főleg a 23-as gumi és a nyeregvázcső közti óriási távolság."
ez viszont nagyon durva
Uhh.. megnéztem megint, gány..
a fékváltókar ugyebár 8-as vagy 9-es, a hátsó váltó is, de hátul 10-es sor van (sőt, a fékváltókar 8-as, ugyan ilyenem van..)
és természetesen a gyorskioldó nyitva, mint a campys hirdetések 50%-ban. ![]()
Nagyon katyvasz a masina, de aki megveszi, az kaphat tőlem 8as kerékszettet : )
Vagy, kibelezett fékváltókar, 10-es mechanikával? Mert a lánc-átdobó 10-esek.
Edited by Vejnecske, 2013. November 29. - 10:38.
a Favorit akkor is király ![]()
"delta meg karbon, c-rekord hajtókar, nice touch. Főleg a 23-as gumi és a nyeregvázcső közti óriási távolság."
ez viszont nagyon durva ![]()
ha ilyen favorit akkor elég lepucolni http://www.sterba-bi...pagnolo?lang=EN ez azért elég király
van rajta centenarios rész is, meg chorus fékek, NR váltó?: ) ez meg raktáron:
http://www.sterba-bi...pagnolo?lang=EN
Nálunk miért nem tűnnek fel ilyenek?
http://www.sterba-bi...-record?lang=EN
poor man's Gios
http://www.sterba-bi...pagnolo?lang=EN
ez is katyvasz.. 11s fékváltókar, de a váltó már régi 10-es meg a fék is ![]()
http://www.sterba-bi...1947-50?lang=EN
Cambio Corsa : ) extrémen merész
http://www.sterba-bi...ce-1990?lang=EN
delta meg karbon, c-rekord hajtókar, nice touch. Főleg a 23-as gumi és a nyeregvázcső közti óriási távolság.
Edited by Vejnecske, 2013. November 29. - 08:15.