ezzel a sorral is csökkenthetném a tömegét a bringámnak: http://apro.bikemag....or-l227196.html
csak nem éri meg. legalábbis nekem. sztem fölösleges ilyen titán sort venni edzésekre. láttam már olyat,aki vett ilyen sort csak azért,h elmondhassa: record a fogaskerék is. jobb nem lesz tőle a váltás. tovább sem bírja,mint az acél. gyorsabb se lesz tőle senki.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#9181
Posted 2014. April 26. - 17:36
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9182
Posted 2014. April 26. - 14:14
A pecsi versenyem videoja. A leirasban lathatoak alapjan erdemes ugralni, 9:00-tol van igazan tortenes.
- donciccio, Vejne and faktum1 like this
#9183
Posted 2014. April 26. - 12:30
Köszi szépen!
Másik kérdésem,hogy 8sebességes rendszerben lehet használni tiagra hajtóművet? ami elvileg 9/10 sebességeshez való. Gondoltam arra,hogy 9sebességes lánc még jó a 8 sebességes rendszerhez,és ez elvileg jó a tiagra hajtóműnek is. !?
simán 8s sor, 8s lánc, 10-es hajtómű.. Havernak van 6600os Ultegrával, tricolor hátsó váltóval és RX-100 fékváltókarral-első váltóval egy gépe, nomeg nekem campy8-cal 10-es UT hajtás : D
#9184
Posted 2014. April 26. - 12:26
20-24? Hagyd.
32-32, radiál helyett 3 kereszt, erős felni..
Nemrég veséztük ki Donciccio kerékszettjét, ami 32-32 küllő, 3-3 keresztre fűzve, és 1.5 kg körül van a két kerék. DT Revolution küllők alu küllőanyákkal. De jó lesz a DT competition v más 2-1.8-2-es küllő (Sapim Race, esetleg Wheeldoctorék alpina húzott küllői).
Nem reklám helye, de wheeldoctorékat ajánlom ilyen célra amúgy..
http://www.wheeldoctor.hu írj nekik, vedd föl a kontaktot. Ami nagyon megérné, az valami remerx rapid felni, 32-32 küllő Miche v Novatec agyakra, Alpina küllőkkel. Jó karbantarthatóság, alacsony tömeg.
Köszi szépen! ![]()
Másik kérdésem,hogy 8sebességes rendszerben lehet használni tiagra hajtóművet? ami elvileg 9/10 sebességeshez való. Gondoltam arra,hogy 9sebességes lánc még jó a 8 sebességes rendszerhez,és ez elvileg jó a tiagra hajtóműnek is. !?
#9185
Posted 2014. April 26. - 11:29
Northwave cipőknél melyik csat megoldás lehet a jobb? Van nekik az SLW2 racsnis tekerős mint a boa vagy az SRS csatos. Jelenleg teljesen elbizonytalanodtam. Egyelőre jegelem a dolgot. Eddig két csatos cipőt használtam (Gaerne 6-7 év és a mostani Chain 1 év), illetve 3 hétig egy Speci Comp Road-ot a boa tekerővel. Ezek a racsnis tekerős megoldások mennyire lehetnek tartósak? Nálam a csatos tartósnak bizonyult.
Van tapasztalat?
#9186
Posted 2014. April 26. - 07:58
ne hasonlítsd őket!
Hidd el, hogy 53-as lesz a Te vázméreted. És még a fejcsövet is kalkuláld bele, mert az szabja meg, mennyire mehetsz "alacsonyra" a kormánnyal. Meg ez szubjektív, de egy hosszabb stucni-méterre kilógó nyeregszár jól néz ki, míg a felsőcsövön ülő nyereg kurta kicsike stuc-cal (mert az már nem is stucni) már groteszkül hat
http://apro.bikemag....eo-l227098.html
ez dejó
![]()
ez az a pedál amit nem vennék meg.
egy ezressel drágább a decathlonos pedál,és arra van gari. ha meg nem jön be,akkor le lehet boltolni velük. egyébként jól néz ki,de nem ismerem annyira. láttam már töröttet belőle. igaz look-ból is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9187
Posted 2014. April 26. - 07:54
Van jelentősége annak, hogy az mtb-men ez kb 555mm? (17" váz)
Vagy oútinál annyira más a testhelyzet, hogy totál más érték a mérvadó?
sajna nem nagyon érdemes összehasonlítani,mert annyira különböző a két műfaj. vegyük azt,h kb ugyan ott ülsz az mtb-n,mint az országutin. lehet,h rövidebb a felső csöve a vékony kerekűnek,de meredekebbek a szögei,hosszabb stucnival használnád,és a fékkar fogás jóval távolabb van,mint az mtb-n bármi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9188
Posted 2014. April 26. - 05:52
Van jelentősége annak, hogy az mtb-men ez kb 555mm? (17" váz)
Vagy oútinál annyira más a testhelyzet, hogy totál más érték a mérvadó?
ne hasonlítsd őket! ![]()
Hidd el, hogy 53-as lesz a Te vázméreted. És még a fejcsövet is kalkuláld bele, mert az szabja meg, mennyire mehetsz "alacsonyra" a kormánnyal. Meg ez szubjektív, de egy hosszabb stucni-méterre kilógó nyeregszár jól néz ki, míg a felsőcsövön ülő nyereg kurta kicsike stuc-cal (mert az már nem is stucni) már groteszkül hat
http://apro.bikemag....eo-l227098.html
ez dejó
![]()
Edited by Vejne, 2014. April 26. - 05:55.
#9189
Posted 2014. April 25. - 21:07
Igen. A d érték a lényeg. Cső középtől cső középig kell mérni. Vízszintesen.
Van jelentősége annak, hogy az mtb-men ez kb 555mm? (17" váz)
Vagy oútinál annyira más a testhelyzet, hogy totál más érték a mérvadó?
#9190
Posted 2014. April 25. - 17:32
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9191
Posted 2014. April 25. - 16:12
mérd le a felső csövüket. az inkább a lényeges. 535 mm körüli kellhet neked. + - 5 mm nem annyira számít,mert még tudsz a stucni hosszával variálni. ha lehet,akkor azért törekedj erre az 535 mm-re.
A "d" méretre gondolsz? Így nyeregcső közepétől a fejcső közepéig?
Vagy csak cső széltől - cső szélig?

#9192
Posted 2014. April 25. - 15:22
Sziasztok!
Életem első országútiját szeretném megvenni és nekem is vázméret kérdésem lenne.
Magasságom 173cm, belső lábhosszom 80cm.
A netes táblázatok és kalkulátorok alapján tudom hogy a számomra ideális vázméret 54cm-es lenne.
Csak a helyzet pedig az, hogy mindkét nekem tetsző és árban megfelelő bringa 52-es vázmérettel rendelkezik.
Mi a véleményetek, ez mekkora probléma?
Esetleg tudtok adni tanácsot mire figyeljek kipróbálásnál?
Mivel jóformán még soha nem is ültem országútin ezért érzésre nem fogom tudni eldönteni ha kicsi a bicó...
mérd le a felső csövüket. az inkább a lényeges. 535 mm körüli kellhet neked. + - 5 mm nem annyira számít,mert még tudsz a stucni hosszával variálni. ha lehet,akkor azért törekedj erre az 535 mm-re.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9193
Posted 2014. April 25. - 15:10
Sziasztok!
Életem első országútiját szeretném megvenni és nekem is vázméret kérdésem lenne.
Magasságom 173cm, belső lábhosszom 80cm.
A netes táblázatok és kalkulátorok alapján tudom hogy a számomra ideális vázméret 54cm-es lenne.
Csak a helyzet pedig az, hogy mindkét nekem tetsző és árban megfelelő bringa 52-es vázmérettel rendelkezik.
Mi a véleményetek, ez mekkora probléma?
Esetleg tudtok adni tanácsot mire figyeljek kipróbálásnál?
Mivel jóformán még soha nem is ültem országútin ezért érzésre nem fogom tudni eldönteni ha kicsi a bicó... ![]()
#9194
Posted 2014. April 25. - 12:42
Sziasztok!
Kerékszettet szeretnék venni országúti bicajra leginkább túrázáshoz. Én 90kg vagyok épp ezért nem tudom milyen fűzésű kerék,milyen küllőszámmal bírna el hosszú távon..Kérdés,hogy pl elöl radiál 20 küllő,hátul két kereszt 24 küllő már elég lenne a súlyomhoz vagy erősebben érdemes gondolkozni? Minimum milyen fűzés milyen küllőszámmal az optimális ehhez a testtömeghez?
20-24? Hagyd.
32-32, radiál helyett 3 kereszt, erős felni..
Nemrég veséztük ki Donciccio kerékszettjét, ami 32-32 küllő, 3-3 keresztre fűzve, és 1.5 kg körül van a két kerék. DT Revolution küllők alu küllőanyákkal. De jó lesz a DT competition v más 2-1.8-2-es küllő (Sapim Race, esetleg Wheeldoctorék alpina húzott küllői).
Nem reklám helye, de wheeldoctorékat ajánlom ilyen célra amúgy..
http://www.wheeldoctor.hu írj nekik, vedd föl a kontaktot. Ami nagyon megérné, az valami remerx rapid felni, 32-32 küllő Miche v Novatec agyakra, Alpina küllőkkel. Jó karbantarthatóság, alacsony tömeg.
- smokk likes this
#9195
Posted 2014. April 25. - 12:35
Sziasztok!
Kerékszettet szeretnék venni országúti bicajra leginkább túrázáshoz. Én 90kg vagyok épp ezért nem tudom milyen fűzésű kerék,milyen küllőszámmal bírna el hosszú távon..Kérdés,hogy pl elöl radiál 20 küllő,hátul két kereszt 24 küllő már elég lenne a súlyomhoz vagy erősebben érdemes gondolkozni? Minimum milyen fűzés milyen küllőszámmal az optimális ehhez a testtömeghez?
#9196
Posted 2014. April 24. - 23:28
Nagyon kicsi.
ja én is így gondoltam, azért nem rendeltem le azonnal, pedig marha jó vétel.
kösz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9197
Posted 2014. April 24. - 23:14
ismét pls hlp ...
176 centi, 83 belső lábhossz, 75 centin ülök. nagyon vállahatlan egy 48-as váz, 530mm effektív felsőcső, 100-as fejcsőhossz? köszi.
köszi igazából csak a kancsóra volt a "fellángolás", meg az 56-os nagy is .
neked is kösz Jani.
Nagyon kicsi.
A sebesség mindent megold.
#9198
Posted 2014. April 24. - 22:57
ismét pls hlp ...
176 centi, 83 belső lábhossz, 75 centin ülök. nagyon vállahatlan egy 48-as váz, 530mm effektív felsőcső, 100-as fejcsőhossz? köszi.
esetleg ő:
http://apro.bikemag....x-l226471.html#
már HTII-es, 10-es százötös, csak sajnos tripla.
De nem rossz ár érte.
köszi igazából csak a kancsóra volt a "fellángolás", meg az 56-os nagy is .
neked is kösz Jani.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9199
Posted 2014. April 24. - 20:27
Lehet hogy a vázépítőnek vagy a shimanonak kellene a kérdést feltenni: korábban volt egy FC6500 octalink karom, a saját monoblokkjával. Remekül szuperált, csak az volt – inkább optikailag – furcsa , hogy a hajtókar belső oldala és a váz közti távolság egyáltalán nem volt egyforma a két oldalon. Dupla karról volt szó, a különbség 3-4 mm volt.
Nekem is volt ilyen karom, de azzal nem volt ilyen gond. Hivatalosan 0,1 mm a bal kar javára.
A sebesség mindent megold.
#9200
Posted 2014. April 24. - 20:12
Igaz, de ez miért jó? :|
ha a kormányt nem tudod lejjebb tenni rakd lejjebb a fékkart
mondjuk ez még az ahead elött volt amikor mai szemmel nézve két számmal nagyobb bringán tekertek.

Sign In
Create Account

Back to top





