Ez a Deca bringa végülis azt tudja mint a basic társak (Magellan, Altrix). Azzal nem kell törődni, hogy más mit szól a bringádhoz. A nőd is lényeg, hogy neked tetsszen.
és egy újabb fékkarpozíció merénylet http://apro.bikemag....i-l227691.html#
Ez a Deca bringa végülis azt tudja mint a basic társak (Magellan, Altrix). Azzal nem kell törődni, hogy más mit szól a bringádhoz. A nőd is lényeg, hogy neked tetsszen.
és egy újabb fékkarpozíció merénylet http://apro.bikemag....i-l227691.html#
amióta bejöttek az olcsó alu vázak,a túlméretes kormányok,nyeregcsövek,a gyári kerékszettek sokan ilyet szeretnének. vagy csak ilyet kapni. a hobbista bringásnak ezek a dolgok csak kényelmetlenné teszik a bringát a hazai utakon. ezt sajnos sokan nem értik meg,mert csak a marketing szöveget ismerik. a túlméretes kormány a legnagyobb baromság amit csak vehet az ember a bringájára. csak a sprintereknek hasznos.
rázkódás meg tényleg sokat kivehet a bringásból. nehezebb is haladni rajta. tehát ugyanolyan sebességhez nagyobb erőkifejtés is társul. a rosszabb minőségű utakon még a lukakra is jobban kell figyelni. ez is fáraszt.
lehet,h lélekölő a tükör aszfalt,de tartalmasabb edzéseket lehet rajta elvégezni. ha nem az jár a fejedben,h még 2 óra ebből a rossz útból,akkor könnyebb a mozgásra,légzésre,pulzusra figyelni.
miért lélekölő a tüköraszfalt?
nekem az furcsa, ha nem az van alattam...
Flickr
Egyebkent lenne meg egy kerdes : )
Mult heten vegig a kornyek leghirhedtebb utjain edzegettem, nagyon vibralos-razos szakaszokon. Magasra kihuzott 27.2-es nyeregcsovel, rugalmas 26-os befogoju kormannyal, 72 harom keresztre fuzott kullovel es zseles bandazzsal olyan "nem erdekel, jo ez igy" kategoria, de egy haverom sokat panaszkodik a rossz utakra, hogy "kivesznek belole". Oke, tobbet mozgolodik az ember felso-alsotesttel is, mozogsz, hogy ne rajtad csattanjon az ut minden egyenletlensege, meg kicsivel jobban kell a kormanyt szoritani, de van valami mas is, ami miatt "farasztobb" a rossz-razos zotykolodes?
Jobban igenybe veszi a torzset, a hat-hasizmokat meg a karokat, de azon kivul? Lelkileg folfrissitobb, a lelekolo tukoruttal szemben.. Bar egyenes vastag villa, OS kormany, 31.6-os nyeregcso, radialba fuzott aero felnis kerek es tulmeretes befogoju betonmerev kormany mellett nem csodalom, ha utalja a zotykolodest.
amióta bejöttek az olcsó alu vázak,a túlméretes kormányok,nyeregcsövek,a gyári kerékszettek sokan ilyet szeretnének. vagy csak ilyet kapni. a hobbista bringásnak ezek a dolgok csak kényelmetlenné teszik a bringát a hazai utakon. ezt sajnos sokan nem értik meg,mert csak a marketing szöveget ismerik. a túlméretes kormány a legnagyobb baromság amit csak vehet az ember a bringájára. csak a sprintereknek hasznos.
rázkódás meg tényleg sokat kivehet a bringásból. nehezebb is haladni rajta. tehát ugyanolyan sebességhez nagyobb erőkifejtés is társul. a rosszabb minőségű utakon még a lukakra is jobban kell figyelni. ez is fáraszt.
lehet,h lélekölő a tükör aszfalt,de tartalmasabb edzéseket lehet rajta elvégezni. ha nem az jár a fejedben,h még 2 óra ebből a rossz útból,akkor könnyebb a mozgásra,légzésre,pulzusra figyelni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem. A bringa neve, a Pinarello tetszik régóta. És, ha már nem lehet olyanom, legalább egy wannabee Pinarellom hadd legyen.
fegyorgy: a bringadekorost poénnak szántam... ha Téged nem zavar, miért matricáznád át a gépet? Vonzóbb lesz tőle? Jobb?
Innentől fogva szerintem csak traktornyomos földutakon bringázz
és meglátod, hogy mi vele a gond.
Na, teszek majd egy próbát. Bár a tehenek patái se kiskutyák, ha nyomot kell hagyni.
fegyorgy: a bringadekorost poénnak szántam... ha Téged nem zavar, miért matricáznád át a gépet? Vonzóbb lesz tőle? Jobb?
Sziasztok,
nagy dillemában vagyok, amit szeretnék itt veletek megosztani. Nézegetem a használt országútikat max 150 körül, amikor is bevillant a Decathlon bicaja. Meg szabad egy ilyet venni, vagy annyira ciki a felirat rajta, hogy a sporttársak leokádnak miatta? Megnéztem élőben és ez a Sora nagyon kívánatos. Szóval újat cikifelrattal, vagy márkás használtat inkább?
Ja, bocs. Lehet, hogy a "milyen bringát vegyek" topikba kellet volna beszúrnom...
nézd csak milyen márkával mentek a tour-on:
-est-arrive-comme-stagiaire-a-la-creation-de-l-equipe-chazal-en-1992-et-a-signe-sa-premiere-victoire-chez-les-pros-cette-meme-saison-l-estonien-a-de-loin-ete-le-coureur-le-plus-prolifique-de-vincent-lavenu-avec-124-bouquet-comme-celui-glane-lors-de-la-6e-etape-du-tour-2001-a-strasbourg-le-dl-archives.jpg)
sztem nem rossz márka. tényleg nem akar több lenni,mint ami. én dolgoztam a decában,és a garanciális része sztem a legjobb az országban mondjuk nem a leggyorsabb,de azért elég sok dolgot cserélnek gariba. persze a defekt,meg a kopott lánc nem tartozik bele.
Budaörsön még értenek is a szereléshez. Dunakeszin is jó volt a szerviz......... amíg ott voltam
donciccio módosította - 2014. április 28. - 20:19
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Egyebkent lenne meg egy kerdes : )
Mult heten vegig a kornyek leghirhedtebb utjain edzegettem, nagyon vibralos-razos szakaszokon. Magasra kihuzott 27.2-es nyeregcsovel, rugalmas 26-os befogoju kormannyal, 72 harom keresztre fuzott kullovel es zseles bandazzsal olyan "nem erdekel, jo ez igy" kategoria, de egy haverom sokat panaszkodik a rossz utakra, hogy "kivesznek belole". Oke, tobbet mozgolodik az ember felso-alsotesttel is, mozogsz, hogy ne rajtad csattanjon az ut minden egyenletlensege, meg kicsivel jobban kell a kormanyt szoritani, de van valami mas is, ami miatt "farasztobb" a rossz-razos zotykolodes?
Jobban igenybe veszi a torzset, a hat-hasizmokat meg a karokat, de azon kivul? Lelkileg folfrissitobb, a lelekolo tukoruttal szemben.. Bar egyenes vastag villa, OS kormany, 31.6-os nyeregcso, radialba fuzott aero felnis kerek es tulmeretes befogoju betonmerev kormany mellett nem csodalom, ha utalja a zotykolodest.
Innentől fogva szerintem csak traktornyomos földutakon bringázz
és meglátod, hogy mi vele a gond.
A sebesség mindent megold.
Ez a brigadekor jó ötlet, köszi. Tetszik a hozzáállásod, de van egy olyan sejtésem, hogy nem ez az általános. Na mondjuk pont nem akarnék megfelelni olyan embereknek, akik lenéznek a Decás cucc miatt. Olyan ez, mint autóknál a mostani Daciák. What you see is what you get! De azért egy Pinarello matrica... ![]()
Ha zavar a matrica, akkor írj bringadekoréknak és kérj rá Colnagot, Pinarellot,
Én meg tudnám szokni a tükörutakat. ![]()
pedál:
Vettem egy Speedplay Zerot és cleat extender adaptert amivel hátrébb lehet tenni a stoplit, mert a Chain cipőn elég elől vannak a furatok. Nos a kisebb tengely-talp távolság tényleg érezhető illetva az is,hogy hátrébb tudtam rakni a stoplit. Eddig jó. A két határoló csavarral szépen be lehet állítani pozíciót. Akár fixre is lehet állítani. Valahogy más érzés. Talán közvetlenebb. Igaz minden kanyar előtt ajánlott megkenni. Erre én PTFE száraz kenést használok. Érdekes amit írtak mint furcsaságot a pedállal kapcsolatban, hogy állva tekerésnél mintha jégen tekerne az ember, azt nem tapasztaltam. Viszont nem szereti a sétát amig leérek a lépcsőházban az elsőről. Valamit kell majd ragasztanom rá.
cipő:
Hülyeforma lábam miatt tavaly nyár óta már a harmadik cipőt fogom megvenni. Valószínű egy Northwave lesz bár most egy időre elment a kedvem az egész beszerzéstől. Próbáltam egyet nagy nehezen és a méret jónak tűnik. Ami tetszik, hogy egy darabból van a felsőrés és nincsen semmi varrás az oldalán a talpélnél, ami nekem problémás a mostani Chain cipőnél. Kérdésem az, hogy már csak a csat rendszert kell eldöntenem. Racsnis SRS vagy a tekerős SLW2 a jobb vagy tartósabb? Olvasgattam de sok gondot nem írnak a tekerősökről. Tavaly a Specin a boa tetszett. Melyik?
rázós váz:
Én tavaly előtt cseréltem le a Merida Road Race 904 '10 vázamat egy Cannondale R1000 '01 vázra. Nos ami változott az a váz és a nyeregcső 31.6-ról 27.2-re ami ráadásul görbített. Előbbi kirázta a tömést a fogamből az utóbbi ahhoz képest fotel. Durva a különbség. Gondolom ez a Cannondale még nem is egy kényelmes váz lehet. Bár összehasonlítási alapom nincsen.
eddie1978 módosította - 2014. április 28. - 19:58
Sziasztok,
nagy dillemában vagyok, amit szeretnék itt veletek megosztani. Nézegetem a használt országútikat max 150 körül, amikor is bevillant a Decathlon bicaja. Meg szabad egy ilyet venni, vagy annyira ciki a felirat rajta, hogy a sporttársak leokádnak miatta? Megnéztem élőben és ez a Sora nagyon kívánatos. Szóval újat cikifelrattal, vagy márkás használtat inkább?
Ja, bocs. Lehet, hogy a "milyen bringát vegyek" topikba kellet volna beszúrnom...
Ha zavar a matrica, akkor írj bringadekoréknak és kérj rá Colnagot, Pinarellot, De Rosát, Giost, vagy Kleint, Cannondale-t, Eddy Merckxt vagy mittomén..
Errefelé rengeteg B'twin outi mászkál, sőt, Csepelek is, néha Magellan, s hidd el.. Hiába csapnak sokan Olmokkal, 'Nagokkal, hiába "tömegmárka" a Wilier, senki, de SENKI nem nézi le a dekatlon cuccait. Főleg azért, mert kiegészítőkből-ruházatból előszeretettel használják azokat is.. ![]()
Meg a Deka cuccaiban van egy SZÁMOMRA nagyon vonzó és szimpatikus tulajdonság: nem akar többnek látszani és hangzatosan nagyzolni. Teljesen korrekt, ha újat szeretnél, nem fogod megbánni.
Sziasztok,
nagy dillemában vagyok, amit szeretnék itt veletek megosztani. Nézegetem a használt országútikat max 150 körül, amikor is bevillant a Decathlon bicaja. Meg szabad egy ilyet venni, vagy annyira ciki a felirat rajta, hogy a sporttársak leokádnak miatta? Megnéztem élőben és ez a Sora nagyon kívánatos. Szóval újat cikifelrattal, vagy márkás használtat inkább?
Ja, bocs. Lehet, hogy a "milyen bringát vegyek" topikba kellet volna beszúrnom...
fegyorgy módosította - 2014. április 28. - 19:37
Egyebkent lenne meg egy kerdes : )
Mult heten vegig a kornyek leghirhedtebb utjain edzegettem, nagyon vibralos-razos szakaszokon. Magasra kihuzott 27.2-es nyeregcsovel, rugalmas 26-os befogoju kormannyal, 72 harom keresztre fuzott kullovel es zseles bandazzsal olyan "nem erdekel, jo ez igy" kategoria, de egy haverom sokat panaszkodik a rossz utakra, hogy "kivesznek belole". Oke, tobbet mozgolodik az ember felso-alsotesttel is, mozogsz, hogy ne rajtad csattanjon az ut minden egyenletlensege, meg kicsivel jobban kell a kormanyt szoritani, de van valami mas is, ami miatt "farasztobb" a rossz-razos zotykolodes?
Jobban igenybe veszi a torzset, a hat-hasizmokat meg a karokat, de azon kivul? Lelkileg folfrissitobb, a lelekolo tukoruttal szemben.. Bar egyenes vastag villa, OS kormany, 31.6-os nyeregcso, radialba fuzott aero felnis kerek es tulmeretes befogoju betonmerev kormany mellett nem csodalom, ha utalja a zotykolodest.
Hat en ugye nem igy vagyok ezzel.
De most nezd meg, a Campa is abbol el, hogy elsok kozott lepett a piacra. A nevebol. Ettol meg azert nem lehet azt mondani, hogy nem jok a Campa cuccok.
Es hat igazan nem lehet megelni csak a nevbol, tartani kell a szintet a versenytarsakkal szemben, az a minimum!
Bocs
, nem a komplett márkára értettem, hanem csak a pedálra. A mai napig sokan look pedálnak hívják az összes országúti patentpedált, ez hatalmas piaci előny.
A sebesség mindent megold.
de ez a keo easy....... nagyon műanyag.
ja, de azér olcsó. : D nekem is van ám, és igazi plasztik, de nagy bajom még nem volt vele. Oké, sok esőt meg havat nem látott, könnyen karcolódik, de mivel az egyik párt 3ezerér' a másikat meg stoplival 8ért vettem, így nem kapok szívbajt, ha valami gond lesz vele. Az "upgrade" lehetősége meg fönn vagyon tartva..
Én úgy vagyok ezzel a márkával, hogy abból élnek, hogy az elsők között a piacra léptek.
Hat en ugye nem igy vagyok ezzel. ![]()
De most nezd meg, a Campa is abbol el, hogy elsok kozott lepett a piacra. A nevebol. Ettol meg azert nem lehet azt mondani, hogy nem jok a Campa cuccok. ![]()
Es hat igazan nem lehet megelni csak a nevbol, tartani kell a szintet a versenytarsakkal szemben, az a minimum!
milyen pedált használsz? a look rendszer nem jön be,v maga look pedáljai? nekem mindig is fix kötésem volt. csak mostanában kísérleteztem,de úgy látszik vissza kell térjek rá. nekem 2 wellgo-m volt. a többi meg look delta,és nekem teljesen megfeleltek.
Shimano 105 és R540. A rendszerre nem tudok rosszat mondani, mivel a shimano is nagyon hasonló. A csapágyazással nem vagyok kibékülve. Az a gond nálam, hogy még montisként megszoktam, hogy bizonyos helyzetekben oldalirányba mozgatom a lábam a pedálom és erről országútisként még nem tudtam leszokni.
A sebesség mindent megold.
Én úgy vagyok ezzel a márkával, hogy abból élnek, hogy az elsők között a piacra léptek.
Fix stoplit kéne nekem is használni, az valószínűleg segítene, de lehet más problémát okozna.
milyen pedált használsz? a look rendszer nem jön be,v maga look pedáljai? nekem mindig is fix kötésem volt. csak mostanában kísérleteztem,de úgy látszik vissza kell térjek rá. nekem 2 wellgo-m volt. a többi meg look delta,és nekem teljesen megfeleltek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Pedig jók nagyon, de ez emberfüggő.
Én úgy vagyok ezzel a márkával, hogy abból élnek, hogy az elsők között a piacra léptek.
Amúgy használt hajtókarból az a ritka, amin nincs "cipőkopásnyom", de hát..
Fix stoplit kéne nekem is használni, az valószínűleg segítene, de lehet más problémát okozna.
A sebesség mindent megold.
Hát, emlékszem, hogy hülye áttéttel akartam szórakozni én is, de szólt Jani, hogy inkább bicajozni kéne megtanulni. A térdem még hálás lesz érte pár év múlva.
Néha fölteszem a kérdést ezeknek az 52-14 meg 52-16-os áttétet hajtó fisszátóknak, hogy mire jó ez, erre tőlük is megkapom, hogy tanuljak meg kerózni
Rájuk bízva.
Mindenki olyan áttétet használ, amit szeretne, ha a wheeler trekkingem egyszer egysebi lesz, tökéletes lesz a 38-18 is rá, 42-es gumival városba nekem ez ideális. ![]()
Amúgy használt hajtókarból az a ritka, amin nincs "cipőkopásnyom", de hát..