Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#9121
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

>Egyszer majdnem lett egy ilyen bringám. Akkor se tetszett, hogy nagyon rövid ezeknek a fejcsöve.

Nem tudom, mennyire rovid, Trek sosem erdekelt. De azzal szamoltal, hogy kulso csapagyas?  Szoval kb. +15-20mm-t hozza kell adni, hogy egy mai integralt kormanycsapagyos vazhoz hasonlitod?    (Ha integralt fcs-s vazrol van szo, akkor sorry, nem figyeltem elegge)



#9122
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ave: szerintem menni fog  11-ből 10 lánckerék-záróanya plusz 11s váltókar-váltó egy 10-es hátsó kerékkel.. (ezt szeretted volna kipróbálni? :| )

 

Nem ezt.  Ebben biztos vagyok, hogy fog mukodni.  De meg lehet csinalni, hogy 11-es sor felmenjen a 10-es szabadonfutora.

http://benmanson.com.../7900_to_11.htm

Csak en nem a szabadonfutot es az agyat szeretnem szetfaragni, hanem a kazettat, de ehhez ugye kellene egy mintadarab.

Aztan lehet, hogy ha meglatok egy 11-es sort egybol latszik, hogy nem fog menni, de nem tudom, mert ugye meg nem lattam.



#9123
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

itt van geo róla: http://www.vintage-t...nd/2006trek.pdf

Egyszer majdnem lett egy ilyen bringám. Akkor se tetszett, hogy nagyon rövid ezeknek a fejcsöve.

 

 

 

Jujj de köszi!!!!! :)

Ebben a katalógusban az áll, hogy az 52-es vázméretű 1500-as modell "EFF top tube" mérete 531mm!!

Az pedig már jó lehet nekem igaz donciccio ?

Amúgy erről a gépről van szó, mit szóltok hozzá? http://apro.bikemag....k-l227150.html#

Nekem nagyon bejön!! (most is Trek-kem van, egy 7300-as crosstrekking bringa formájában)



#9124
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az már sztem túl rövid lenne. Én kisebb vagyok de ez nekem is rövid lenne. Meg sztem lapos a homlok cső szöge. Vennél egy choppert. :) mondjuk nem láttam a geo táblázatot mert telefonról írok.

Na, elképzeltem magamban, hogy milyen arcot vágsz majd, ha otthon erre a linkre klikkelsz:

http://www.wiggle.co...dent-er20-2013/

 

és megnézed a "Size Guide" menüpont alatt a geometria táblázatot.. : D


  • donciccio kedveli ezt

#9125
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
Az már sztem túl rövid lenne. Én kisebb vagyok de ez nekem is rövid lenne. Meg sztem lapos a homlok cső szöge. Vennél egy choppert. :) mondjuk nem láttam a geo táblázatot mert telefonról írok.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9126
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Van egy Trek 1500-as ami 52-es vázméret. Megmérettem a felsőcső hosszát és azt írta az eladó, hogy 520mm!

Na most hogy ez a vízszintes vagy nem... azt nem tudom... klasszikus vázgeometriának tűnik a bringa, nem tudom mennyi különbség van a felsőcső hossz és a vízszintes felsőcsőhossz között. Kb erről a bringáról van szó: http://www.trekbikes...chive/trek/1500

Sajnos erről már nem találok sehol vázgeometria rajzot :(

Vélemény?

itt van geo róla: http://www.vintage-t...nd/2006trek.pdf

Egyszer majdnem lett egy ilyen bringám. Akkor se tetszett, hogy nagyon rövid ezeknek a fejcsöve.


  • laspring kedveli ezt

#9127
Stumpy

Stumpy

    fórumtag

  • fórumtag
  • 44 hozzászólás

Megérkezett a Sensa Trentino SL LTD Edition

képek: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg , http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg , http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg , http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Ma sajnos nincs időm vele foglalkozni de holnap meghajtom :-)


  • donciccio kedveli ezt

#9128
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

Nem.. a vízszintes felsőcsőhossz 550 mm, nagy lesz szerintem. Mindig a vízszintes felsőcsövet nézd, plusz szerintem a fejcső is nagy lenne a Te magasságodhoz. Amúgy nagyon igényes gépnek látszik, s egy gumicserével-nyeregcső cserével rengeteget tudsz róla faragni-tuningolni. A "Campag Centaur Karbon" hajtókar meg nyalánkságos :)

 

MJani: Klar : ) Még szerencse, hogy a futás mindig távol állt tőlem, főleg olcsó cipőben kátyús járdákon és betonon (ami errefelé szintén nagy divat) :)

 

Van egy Trek 1500-as ami 52-es vázméret. Megmérettem a felsőcső hosszát és azt írta az eladó, hogy 520mm!

Na most hogy ez a vízszintes vagy nem... azt nem tudom... klasszikus vázgeometriának tűnik a bringa, nem tudom mennyi különbség van a felsőcső hossz és a vízszintes felsőcsőhossz között. Kb erről a bringáról van szó: http://www.trekbikes...chive/trek/1500

Sajnos erről már nem találok sehol vázgeometria rajzot :(

Vélemény?



#9129
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Szerinted ezt érdemes megpróbálnom 55-ös vázmérettel?

http://www.siga.at/i...Id=72&bikeId=45

A "B" méret az túl nagy, de a "C" méret az pont 535mm...

(magasságom 172-173cm, belső combhossz 80cm)

én az 52 cm-es vázat ajánlanám. max stucnit kell cserélni 120 mm-re. mindig vízszintesen kell mérni a felső csövet. ami nálad "C" méret,az nem jó. azzal az adattal nem sokra megy az ember. tehát az 529 mm-es, "B" méret lenne neked jó sztem. elég nagy a homlok csöve is,ú.h. nem kell nagyon mélyre sem hajolni. meg nem kell sok hézagoló sem. 

 

nagyon szép bringa. :)


donciccio módosította - 2014. április 29. - 13:04

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9130
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Szerinted ezt érdemes megpróbálnom 55-ös vázmérettel?

http://www.siga.at/i...Id=72&bikeId=45

A "B" méret az túl nagy, de a "C" méret az pont 535mm...

(magasságom 172-173cm, belső combhossz 80cm)

Nem.. a vízszintes felsőcsőhossz 550 mm, nagy lesz szerintem. Mindig a vízszintes felsőcsövet nézd, plusz szerintem a fejcső is nagy lenne a Te magasságodhoz. Amúgy nagyon igényes gépnek látszik, s egy gumicserével-nyeregcső cserével rengeteget tudsz róla faragni-tuningolni. A "Campag Centaur Karbon" hajtókar meg nyalánkságos :)

 

MJani: Klar : ) Még szerencse, hogy a futás mindig távol állt tőlem, főleg olcsó cipőben kátyús járdákon és betonon (ami errefelé szintén nagy divat) :)


Vejne módosította - 2014. április 29. - 12:41


#9131
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

mérd le a felső csövüket. az inkább a lényeges. 535 mm körüli kellhet neked. + - 5 mm nem annyira számít,mert még tudsz a stucni hosszával variálni. ha lehet,akkor azért törekedj erre az 535 mm-re. 

 

Szerinted ezt érdemes megpróbálnom 55-ös vázmérettel?

http://www.siga.at/i...Id=72&bikeId=45

A "B" méret az túl nagy, de a "C" méret az pont 535mm...

(magasságom 172-173cm, belső combhossz 80cm)



#9132
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A rázkódáshoz, erősen káros, nem csak az izmokat és az ízületeket teszi tönkre, hanem a vörösvérsejtek is szétcsapja. Ennyi elég volt? :) 

A tükörsima aszfalttal csak annyi bajom van, hogy miután a rosszabb minőségűről érkezek rá azt hiszem, hogy defektem van.  



A sebesség mindent megold.

 


#9133
faktum1

faktum1

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás

amióta bejöttek az olcsó alu vázak,a túlméretes kormányok,nyeregcsövek,a gyári kerékszettek sokan ilyet szeretnének. vagy csak ilyet kapni. a hobbista bringásnak ezek a dolgok csak kényelmetlenné teszik a bringát a hazai utakon. ezt sajnos sokan nem értik meg,mert csak a marketing szöveget ismerik. a túlméretes kormány a legnagyobb baromság amit csak vehet az ember a bringájára. csak a sprintereknek hasznos. 

rázkódás meg tényleg sokat kivehet a bringásból. nehezebb is haladni rajta. tehát ugyanolyan sebességhez nagyobb erőkifejtés is társul. a rosszabb minőségű utakon még a lukakra is jobban kell figyelni. ez is fáraszt.

lehet,h lélekölő a tükör aszfalt,de tartalmasabb edzéseket lehet rajta elvégezni. ha nem az jár a fejedben,h még 2 óra ebből a rossz útból,akkor könnyebb a mozgásra,légzésre,pulzusra figyelni. 

Jól látod a dolgot. Én pont ezért nem vettem alut sosem, se túlméretes cuccokat. 100kilósan 194 centivel egy 62-es Reynolds 531 ből készült Puch-nál kényelmesebbet nem is tudnék magamnak. Nálunk kb felesben vannak jó és nagyon szar utak. Egyetlen pozítívuma a dolognak hogy a rázós rossz úton valahogy nem figyel az ember azokra a dolgokra amire egy tüköraszfalton. Nekem pl kényelmesebb a nyereg egy rossz úton mint simán. Azért az jó érzés mikor a borzalomról hirtelen rámész a tükörre és lekapcsolják a "zenét"....:) 


FAKT


#9134
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

miért lélekölő a tüköraszfalt?

nekem az furcsa, ha nem az van alattam...

elfelejtettem idézőjel közé rakni a szót. én is a jó úton szeretek tekerni.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9135
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ez a Deca bringa végülis azt tudja mint a basic társak (Magellan, Altrix). Azzal nem kell törődni, hogy más mit szól a bringádhoz. A nőd is lényeg, hogy neked tetsszen.

 

és egy újabb fékkarpozíció merénylet http://apro.bikemag....i-l227691.html#

http://apro.bikemag....k-l227423.html#

 

Andris: kicsit rosszul fogalmaztam. : ) Csak itten a tüköraszfaltos utak elég ingerszegények, se egy fa, se egy virág, se egy emelkedő, se egy kanyar. Mi ez, ha nem monoton?

 

Ave: szerintem menni fog  11-ből 10 lánckerék-záróanya plusz 11s váltókar-váltó egy 10-es hátsó kerékkel.. (ezt szeretted volna kipróbálni? :| )


Vejne módosította - 2014. április 29. - 05:33


#9136
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Hasznalhatatlanna kopott 11-es Shimano sort szerezni "nagyonolcson" meg nem tul valoszinu, ugye?  ;)    Pedig jo lenne nekem egy kiserlethez, az mindegy, hogy 11-23, vagy 12-28, vagy akarmi, csak 11-es legyen.  Letorott fogak sem gond.



#9137
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Ez a Deca bringa végülis azt tudja mint a basic társak (Magellan, Altrix). Azzal nem kell törődni, hogy más mit szól a bringádhoz. A nőd is lényeg, hogy neked tetsszen.

 

és egy újabb fékkarpozíció merénylet http://apro.bikemag....i-l227691.html#



#9138
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

amióta bejöttek az olcsó alu vázak,a túlméretes kormányok,nyeregcsövek,a gyári kerékszettek sokan ilyet szeretnének. vagy csak ilyet kapni. a hobbista bringásnak ezek a dolgok csak kényelmetlenné teszik a bringát a hazai utakon. ezt sajnos sokan nem értik meg,mert csak a marketing szöveget ismerik. a túlméretes kormány a legnagyobb baromság amit csak vehet az ember a bringájára. csak a sprintereknek hasznos. 

rázkódás meg tényleg sokat kivehet a bringásból. nehezebb is haladni rajta. tehát ugyanolyan sebességhez nagyobb erőkifejtés is társul. a rosszabb minőségű utakon még a lukakra is jobban kell figyelni. ez is fáraszt.

lehet,h lélekölő a tükör aszfalt,de tartalmasabb edzéseket lehet rajta elvégezni. ha nem az jár a fejedben,h még 2 óra ebből a rossz útból,akkor könnyebb a mozgásra,légzésre,pulzusra figyelni. 

miért lélekölő a tüköraszfalt?

nekem az furcsa, ha nem az van alattam...


SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#9139
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Egyebkent lenne meg egy kerdes : )

 

Mult heten vegig a kornyek leghirhedtebb utjain edzegettem, nagyon vibralos-razos szakaszokon. Magasra kihuzott 27.2-es nyeregcsovel, rugalmas 26-os befogoju kormannyal, 72 harom keresztre fuzott kullovel es zseles bandazzsal olyan "nem erdekel, jo ez igy" kategoria, de egy haverom sokat panaszkodik a rossz utakra, hogy "kivesznek belole". Oke, tobbet mozgolodik az ember felso-alsotesttel is, mozogsz, hogy ne rajtad csattanjon az ut minden egyenletlensege, meg kicsivel jobban kell a kormanyt szoritani, de van valami mas is, ami miatt "farasztobb" a rossz-razos zotykolodes?

 

Jobban igenybe veszi a torzset, a hat-hasizmokat meg a karokat, de azon kivul? Lelkileg folfrissitobb, a lelekolo tukoruttal szemben.. Bar egyenes vastag villa, OS kormany, 31.6-os nyeregcso, radialba fuzott aero felnis kerek es tulmeretes befogoju betonmerev kormany mellett nem csodalom, ha utalja a zotykolodest. 

amióta bejöttek az olcsó alu vázak,a túlméretes kormányok,nyeregcsövek,a gyári kerékszettek sokan ilyet szeretnének. vagy csak ilyet kapni. a hobbista bringásnak ezek a dolgok csak kényelmetlenné teszik a bringát a hazai utakon. ezt sajnos sokan nem értik meg,mert csak a marketing szöveget ismerik. a túlméretes kormány a legnagyobb baromság amit csak vehet az ember a bringájára. csak a sprintereknek hasznos. 

rázkódás meg tényleg sokat kivehet a bringásból. nehezebb is haladni rajta. tehát ugyanolyan sebességhez nagyobb erőkifejtés is társul. a rosszabb minőségű utakon még a lukakra is jobban kell figyelni. ez is fáraszt.

lehet,h lélekölő a tükör aszfalt,de tartalmasabb edzéseket lehet rajta elvégezni. ha nem az jár a fejedben,h még 2 óra ebből a rossz útból,akkor könnyebb a mozgásra,légzésre,pulzusra figyelni. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9140
fegyorgy

fegyorgy

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás

Nem. A bringa neve, a Pinarello tetszik régóta. És, ha már nem lehet olyanom, legalább egy wannabee Pinarellom hadd legyen.

fegyorgy: a bringadekorost poénnak szántam... ha Téged nem zavar, miért matricáznád át a gépet? Vonzóbb lesz tőle? Jobb?