>alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
Mert regen minden jobb volt? Oke, ez '82, de hirtelen mindig ez ugrik be, ha alkatresztoresrol van szo.
>alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
Mert regen minden jobb volt? Oke, ez '82, de hirtelen mindig ez ugrik be, ha alkatresztoresrol van szo.
Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.
igen. neki pl karbon váza volt. meg az a hülye scott kormánya.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat.
Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.
én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket
igen. ez is igaz. volt egy két kemény héjú sisak,azok nagyon hasonlítottak a maiakra. főleg a bell-re. meg a klasszik bőr sisakok is nagyon ott voltak a szeren.
akkor volt a legjobb védőfelszerelés,amikor a zsebükben vitték.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben.
több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.
szóval nekem nagyon bejött.
innen töltöttem: cyclingtorrents.nl
a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket
leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben.
több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.
szóval nekem nagyon bejött.
innen töltöttem: cyclingtorrents.nl
Edited by donciccio, 2014. August 10. - 18:31.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.
Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.
Megy a 10-es váltókkal is.
A sebesség mindent megold.
Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.
Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.
Valami gond a Sunrace-szel?
egyébként nekik van 4400-es tiagra:
http://fanaticbike.h...4400-hatsovalto
de szerintem máshol még elfekvő 45-ös tiagrát is találsz. Vagy 34-es sorát. 9-es mind.
az egy jó váz volt. bár elég régi.
lehet hogy csak replika volt,árultak ilyeneket austriában az intersportban is "pár száz schillingért"
98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.
az egy jó váz volt. bár elég régi.
Edited by donciccio, 2014. August 09. - 14:26.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?
98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.
egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel
szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.
mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
eltűnt a hirdetés.
egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel
szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.
Priviben kaptam, de muszáj vagyok bemásolni, mert tanulságos!
"
http://apro.bikemag....l245548.html# "
szóval: az ár:
85ért sokkal jobb gépet is lehet venni. Ld. MJani nemrég el is adott egyet, olcsóbban, cromor columbus váz-pezsgő105 szett, kiváló kerékszett. Zeke szintén, tavaly, Razesa-cromor-tricolorultegra, hasonló áron.
Ezt a gépet mg fogják ennyiért venni, mert "BianchiCampaZondaAlu"
De!
- A zonda 8s kerékszett anno a campy belépője volt. Ráadásul "árva", alkatrészellátottság nulla, rotort 9-esből nem fogsz találni hozzá. Küllők problémásak, felni problmás. Szép, de nem ér használati értékre sokat.-A mirage rossz. A váltókar muanyag. Fékezéskor a fékkar érezhetően hajlik, gyengiti a fékhatást, a váltókar váltáskor szintén érdekes "plasztik feelinget" nyujt, igazán tonkreteve a váltás-fékezés érzetét. TUdom, mert mentem sokat azzal a karral..
-A mirage gyengébb, mint a Pezsgő, a tricolortól meg jóval.
-A mirage hajtókar-középrész majd' egy kiló, elég hitvány lánctányérokkal, csapnivaló felületkezeléssel (nagyon ronda tud ám lenni..) A tricolor hajtástól klasszisokkal rosszabb.
-A mirage egyforgáspontos fékek ereje... Előcselogatáshoz kell az ujjakat tornáztatni ám. Ha nem akarsz ínhüvelyygulladást, ne erőltesd
-Ezek a régi aluvázak se nem kényelmesek, s néha szeretnek fejcsőnél repedni. Meg nyeregvázcsőnél vagy középcsapágyháznál. Nem tartom jó vételnek.
-A zonda kerékszett valoszinuleg szintén nem a kényelmesebb fajtából származik. Plusz, az emlitett "noname" kerékszett gyakran tricolor agyak-Open4CD felnik párosábol áll. Utóbbi szinte örök életu lenne, ha a felnit nem fékezné el az ember..
Összességében: nem jó vétel a kerékpár. 85 az eszmei értéke, használati értéke kevesebb. És, ahogy mondtam, ennyiért jobbat is lehet találni sokszor. Ne hagyja magát az ember behuzatni a csőbe a "buzzwordkollekcióval", hiába bianchi, hiába campag, hiába zonda.. De ez igy nem lesz jo vetel.
eltűnt a hirdetés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A