Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#8101
Posted 2014. August 14. - 08:06
másik, mintha az uj campag ultra narrow láncpk pont 5.9 mm szélesek lennének.. sramüal v shimanoval helyettesithetö a gyári campag lánc?
a félváltokar sérulései közul a testen lévo karcokat csiszolással lehet egyengetni, vagy hulyeség?
a fékkar rész simán polirozhato is akár ;-)
váltotarto ful hajlását mégnem láttam, de most épp nem isvagyok olyan helyzetben ;-)
ave, szerintem nagyon szép lett a bandázsolás, nekem is vennem kell majd frisset, de semmiképp sem bht01est fogok. :-(
#8102
Posted 2014. August 14. - 06:22
mindrn fprumtársnak több eszet és jozanságot a szezonrs.. az érzelmeknek nincs helye a bringán..
Részvétem. ![]()
- Vejne likes this
#8103
Posted 2014. August 14. - 06:13
teljesen nem ide vág, de szomoruan vettem ma tudomasul, hogy s szezonnak vége.. kulcscsontom törtem egy buta balesetben ma edzéstöl hazamenet, már szintr otthon...
eleve szerencsétlenul indultam, mert otthonrol elindulva két perc után felrobbant a belsöm.. még nyoéc baron edzettem vele ötven kmt az elmulz napokban, de nyolc félre fujva robbant. nyolcat elbir ez a ölanet x belso, többet nem.
a láncpm kuka, de mindegy, a bukásban a csodás g3 kerékbe oriási nyolcas lett, remélem, cenzrirozhato. a váltoksr és válto sérult meg a bandázs.
a bal vállam tropa, bal vesém bevérzett.. szezon lezárva...
miattam vissza kellett mondani egy utazást, amiért az iroda nem fog kárzéritést fizrtni.. 220k érték...
a legrosszabb, h egy otthoni zördulés és konfliktus miatt voltsm ideges, emistt siettem haza vezekelni és a nézeteltérést simitani, s hajtottam be ods, ahova nem kellett volna... hiába állt az autos, nem vett észre hogy mentrm el elötte, s elindult. kb harminchatnál estem el, a sisakom szétment.. :-(
azt hiszem ez a msgyar egeszseguggyel s utszssi irodak feltételeivel drága murira sikerult láncot meg venni kell.. zslán hátso kerrket v kerékszettet is... a válto remélem jol vsn, a ful meg nem hajlott el tslán...
holnap kulcscsontmutet, most telorol vigéckedés..
mindrn fprumtársnak több eszet és jozanságot a szezonrs.. az érzelmeknek nincs helye a bringán..
jobbulást Vejne.
- Vejne likes this
#8104
Posted 2014. August 13. - 23:46
eleve szerencsétlenul indultam, mert otthonrol elindulva két perc után felrobbant a belsöm.. még nyoéc baron edzettem vele ötven kmt az elmulz napokban, de nyolc félre fujva robbant. nyolcat elbir ez a ölanet x belso, többet nem.
a láncpm kuka, de mindegy, a bukásban a csodás g3 kerékbe oriási nyolcas lett, remélem, cenzrirozhato. a váltoksr és válto sérult meg a bandázs.
a bal vállam tropa, bal vesém bevérzett.. szezon lezárva...
miattam vissza kellett mondani egy utazást, amiért az iroda nem fog kárzéritést fizrtni.. 220k érték...
a legrosszabb, h egy otthoni zördulés és konfliktus miatt voltsm ideges, emistt siettem haza vezekelni és a nézeteltérést simitani, s hajtottam be ods, ahova nem kellett volna... hiába állt az autos, nem vett észre hogy mentrm el elötte, s elindult. kb harminchatnál estem el, a sisakom szétment.. :-(
azt hiszem ez a msgyar egeszseguggyel s utszssi irodak feltételeivel drága murira sikerult láncot meg venni kell.. zslán hátso kerrket v kerékszettet is... a válto remélem jol vsn, a ful meg nem hajlott el tslán...
holnap kulcscsontmutet, most telorol vigéckedés..
mindrn fprumtársnak több eszet és jozanságot a szezonrs.. az érzelmeknek nincs helye a bringán..
- donciccio likes this
#8105
Posted 2014. August 13. - 23:20
A lancvillaba? A lancvilla a lanc ket aga (felso, also) kozott van, hogy tud a lanc belerni?
Amugy milyen vaz ez? Ha van, mutass mar egy fotot errol a reszmer, mert erdekelne. Nemigen lehet feltenni akkor junior kazettat sem, gondolom.
En azt neztem, hogy az agytesthez akkor sem kellett volna nyulni, ha 2mm-vel akartam volna beljebb tolni a kazettat, csak nagyobb atmeroben is kellett volna par tizedet esztergalni a harmas hordozon.
A felnire felfuzott agyat nem lehet befogni esztergaba, szoval az agybol eleg maceras pontosan levenni.
#8106
Posted 2014. August 13. - 22:49
http://velo.hu/uj-bo...campagnolo.html Gyilkos értékek. A fűzött kerekeim 1749 grammosak és ezekhez a Bora-khoz képest "ólmozottak"
- donciccio likes this
#8107
Posted 2014. August 13. - 21:49
Nem akadtam ki ![]()
Az világos, hogy a 3 dolog helyett elég lett volna 2 (szabadonfutót nem is kellett volna piszkálni), de az valószínű, hogy az agytestből az 1-1.5 mm lecsiszolás nem volt megúszható az én vázam esetén. Ha nem ült a kazetta elég mélyen akkor kónuszon a lánc beleért a láncvillába, mikor meglett hogy 2mm-el beljebb ült végre a szabadonfutón a kazetta akkor meg rászorult az agytestre összerakás után...az hogy te az 1.5 mm kiesztergálással megúsztad a dolgod inkább szerencse szerintem, mint tipikus.
Neki is le kellett venni az agytestből (WH-7900), mondjuk elég gusztustalan kivitelezés:
http://benmanson.com.../7900_to_11.htm
Nekem nagyon bejön amúgy a 11-es Ultegra, a 5700/6700 mix után. A váltás sokkal határozottabb, semmi nyúlósság mégis kisebb erővel működik.
Valószínű a DA polimer bowdeneknek is köszönhető.
A hajtómű maradt a régi 10-es Ultegra 6750, ennek semmi hátrányát nem érzem,pedig a fogak formája kicsit változott a 11-es hajtóműveken (csak esztétikai kérdés, hogy színben így nem passzol össze a váltó és a hajtómű
) Azonkívül persze mindent ki kelletz cserélni a megváltozott bowdenhúzási arányok miatt (h. váltó. e. váltó, lánc fogsor, fkvkar, bowdenezés). A fékeim nem Shimanók, maradtak egyenlőre.
andersen: Nem kell kiakadni, de vegulis 3 dologhoz nyultal egy helyett, nem?
Most ugyanugy kell majd faragni neked is a kovetkezo kazettakbol is. De egyebkent ez miert lenne gond? 10 mp befogni egy egyszergaba, 5' megcsinalni.
12-27 egyebkent megoldhato, ha nem is tokeletes, de nagyon is hasznalhato modon.
27-24-21 a 10-es 12-27-bol, 19,18,17,16,15,14,13,12 pedig mind kulonallo, mindegy, hogy 10-esbol, vagy 11-esbol, csak a kozolo legyen 11-es. Az aljan persze 11sp-s 13-as, es 12-es zaro.
Igen, a 27-24-21 nem lesz tokeletes, de ket kozolorol beszelunk, ez 0.34mm elteres. A 21-es oldalon lehet picit leszedni a harmas egysegbol, es ugy megoldhato, hogy a 21 kicsit tul kozel legyen, a 27 meg kicsit tul messze, de igy is tokeletesen fog valtani.
De szvsz ez nem eri meg, tul sokbol lehet megepiteni. Meg vegulis orulok, hogy 27 helyett 28 van a hegymaszos kazettan. Hamar homar.
Edited by andersen, 2014. August 13. - 22:03.
#8108
Posted 2014. August 13. - 21:16
>(és az is törésre hajlamos állítólag a karbon kazettatest miatt).
Mar valtozott a szegecseles, szerintem ez a problema a multe.
Egyebkent az Ultegra fogaskoszorun is karbon a kettes egyseg.
#8109
Posted 2014. August 13. - 21:12
andersen: Nem kell kiakadni, de vegulis 3 dologhoz nyultal egy helyett, nem?
Most ugyanugy kell majd faragni neked is a kovetkezo kazettakbol is. De egyebkent ez miert lenne gond? 10 mp befogni egy egyszergaba, 5' megcsinalni.
12-27 egyebkent megoldhato, ha nem is tokeletes, de nagyon is hasznalhato modon.
27-24-21 a 10-es 12-27-bol, 19,18,17,16,15,14,13,12 pedig mind kulonallo, mindegy, hogy 10-esbol, vagy 11-esbol, csak a kozolo legyen 11-es. Az aljan persze 11sp-s 13-as, es 12-es zaro.
Igen, a 27-24-21 nem lesz tokeletes, de ket kozolorol beszelunk, ez 0.34mm elteres. A 21-es oldalon lehet picit leszedni a harmas egysegbol, es ugy megoldhato, hogy a 21 kicsit tul kozel legyen, a 27 meg kicsit tul messze, de igy is tokeletesen fog valtani.
De szvsz ez nem eri meg, tul sokbol lehet megepiteni. Meg vegulis orulok, hogy 27 helyett 28 van a hegymaszos kazettan. Hamar homar. ![]()
#8110
Posted 2014. August 13. - 18:06
Arra majd gondolj, hogy túl sok sár nem fog oda férni, de arra jó, h az esőt ne csapja fel.
Nekem ilyen van bevált: http://www.sks-germa...LADE LONG BLACK
- Vejne likes this
#8111
Posted 2014. August 13. - 15:45
Köszi, igazad van, ősszel megpróbálkozom vele.
Arra majd gondolj, hogy túl sok sár nem fog oda férni, de arra jó, h az esőt ne csapja fel.
#8112
Posted 2014. August 13. - 15:06
Egy metei pálcás sárhányó anyaga 2mm vastag, ha van, szóval simán elférhet. Lemezből lehetne vékonyabb is, de az nehezebb is.
Köszi, igazad van, ősszel megpróbálkozom vele.
#8113
Posted 2014. August 13. - 14:13
Még valami a Shimano 11 seb kapcsán.
12-27-et használtam a 10-es rendszerben (CS-5700). 12-27 egyáltalán nincs a 11 fokozatban, 12-28 is csak Dura Ace aranyáron (és az is törésre hajlamos állítólag a karbon kazettatest miatt).
Nálam a megoldás: Ultegra 11-28 (CS-6800), majd 12-es (záró) 16-as DA fogaskerék jó áron a bayről.
Így előáll a 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-28 a DA-hoz képest féláron.
16-os:
http://www.ebay.com/itm/161317699762
12-es:
http://www.ebay.com/itm/161317441537
Még úton van a cucc, ha összeraktam dobok egy postot róla.
Számomra a tökéletes a 10-es 12-27 lett volna kiegészítve a 18-as fokszámú kerékkel (12-13-14-15-16-17-18-19-21-24-27) de ezt már tényleg nem lehet összelegozni Shimanóból...
Edited by andersen, 2014. August 13. - 14:26.
- Vejne likes this
#8114
Posted 2014. August 13. - 12:10
Nem néztem be semmit. Sajnos az WH-6700 szabadonfutójának hornyolásának lezárása eltér a DA kerekekétől, innen a szívás.
WH-6700:
http://www.sjscycles...05-IMG29189.jpg
WH-7800:
http://cdn.mos.biker...bgu8-700-80.jpg
WH-7900:
http://www.sjscycles...06-IMG29203.jpg
Úgy akartam megoldani (ellentétben a Te megoldásoddal), hogy ne kelljen a kazettához hozzányúlni, hogy később egyszerűbb legyen cserélni. Ezért esztergáltattam le a kis bütyök ütközőket a szabadonfutóról egészen a kör alakú záró peremig. Utána jött a szívás: nem lehetett betolni peremig a kazettát, mert szabadonfutó "árkai" ívelten lekeredve érnek véget, nem derékszögben, mint a DA esetén. Ezért kellett a kazettát is becsiszolni.
Utána meg ahogy összeraktam rászorul az agyra a szabadonfutó abból is le kellet csiszolni.
Kicsit azért korrigálom amit írtam, az esztergálás nem lett volna feltétlen szükséges, hiszen azt a kazetta becsiszolása kiválthatja.
#8115
Posted 2014. August 13. - 12:00
#8116
Posted 2014. August 13. - 11:53
#8117
Posted 2014. August 13. - 11:08
#8118
Posted 2014. August 13. - 11:01
A bandazsolas szemet egy melo nekem, mert ritkan vagyok vele elegedett, szoval jo sokszor tekerem le/fel, mire kesz lesz.
BBB BHT-01 bandazs, de ez meg a regi fajta, amirol lejott a ragasztocsik.
- Vejne likes this
#8119
Posted 2014. August 13. - 06:20
szép bandázsolás
Milyen fajtájú?
Egyébként van egy nagyon jó hajlítású kormány apróban, amit nézegettem:
http://apro.bikemag....cm-l244064.html azt hiszem, elhozom hétvégén. Ez fvk-hoz nagyon kényelmes.
pont ezért lesz szükségem szűkítőre vagy stucnira. Ha nem jönne össze, jó lesz a coralhoz, azon a BBB kicsit úgyis mély.
Bár egy ismerős szerint hülyeség az alu 26-os kormány, nem fogom kényelmesebbnek érezni, mint a sima OS-t.
De hát, kisebb csőátmérő kevesebb anyagból.. Valamire csak jó.
az os jóval merevebb,erőteljes sprinteknél észrevenni.nekem ez a tapasztalatom.
#8120
Posted 2014. August 13. - 05:54
@jackbacsi87: Ebbol az anyagbol jobbat nemigen lehet kihozni. Joval elorebb lesz a fekvaltokarod, mint nekem volt. Szoval, hacsak nem rovid a vazad, rovid stucni kell, vagy ki leszel nyulva...
szép bandázsolás
Milyen fajtájú?
Egyébként van egy nagyon jó hajlítású kormány apróban, amit nézegettem:
http://apro.bikemag....cm-l244064.html azt hiszem, elhozom hétvégén. Ez fvk-hoz nagyon kényelmes.
pont ezért lesz szükségem szűkítőre vagy stucnira. Ha nem jönne össze, jó lesz a coralhoz, azon a BBB kicsit úgyis mély.
Bár egy ismerős szerint hülyeség az alu 26-os kormány, nem fogom kényelmesebbnek érezni, mint a sima OS-t.
De hát, kisebb csőátmérő kevesebb anyagból.. Valamire csak jó.
Edited by Vejne, 2014. August 13. - 05:57.

Sign In
Create Account

Back to top







