olyan kokszról még nem hallottam,amitől lemegy ennyire a pulzus. azt altatónak,v nyugtatónak hívják.
Sok és jó minőségű vére volt akár csak Armstrong-nak. ![]()
olyan kokszról még nem hallottam,amitől lemegy ennyire a pulzus. azt altatónak,v nyugtatónak hívják.
Sok és jó minőségű vére volt akár csak Armstrong-nak. ![]()
A sebesség mindent megold.
olyan kokszról még nem hallottam,amitől lemegy ennyire a pulzus. azt altatónak,v nyugtatónak hívják.
Lehet, hogy titokban egy igénytelen szipus volt és mikor abbahagyta a zacskózást, hirtelen úgyfeljavult a tüdeje hogy nyert 5 TDF-t :-)
A sok cucctól, amit belenyomtak.
De neked többféle bajod van, nem? Nem a sporttól alacsony a nyugalmid. Az nem tűnik normálisnak, hogy 30-ról felmegy 55-re napközben, nekem egy keményebb edzés után is visszaáll 55-re és nem megy 30 alá pulzusom (legalábbis nem tudok róla).
olyan kokszról még nem hallottam,amitől lemegy ennyire a pulzus. azt altatónak,v nyugtatónak hívják.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Indurain-nak 28 volt a nyugalmi pulzusa.
A sok cucctól, amit belenyomtak.
jo, nekem dupla kávé után egy orával bp 100/60, a hr meg 55 köruli mindig :-(
De neked többféle bajod van, nem? Nem a sporttól alacsony a nyugalmid. Az nem tűnik normálisnak, hogy 30-ról felmegy 55-re napközben, nekem egy keményebb edzés után is visszaáll 55-re és nem megy 30 alá pulzusom (legalábbis nem tudok róla).
A sebesség mindent megold.
Indurain-nak 28 volt a nyugalmi pulzusa. lehet,h vlmi távoli rokonok vagytok.
Ne fárassz már, az nagyon durva. Nekem reggel, fél órával kelés után ilyen 125/78, 68-as pulzus. Mindehhez vagyok 105kg. ![]()
köszönöm szépen mindenkinek. azt hiszem, titánsin van behelyezve, a drenálo csövet már kivették s a heg le van ragasztva..
most nézegetem, hogy bevásárolhatok a boltban.. cal, mag, zn, mellé kalcitriol, sok napozás, fehérje, séta és mozgás...
bármi épitö, gyorsito jellegu..
még most megyek kardira, mert vmi gond volt a szivfrekvenciámmal altatásban , 30 alá ment ha jol rémlik
Indurain-nak 28 volt a nyugalmi pulzusa. lehet,h vlmi távoli rokonok vagytok. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Gyors felepulest, Vejne! Meg nagyon jol emlekszem a sajatomra, remelem jobban meguszod!
Mit tesznek beled? Lapka, csavar, pin?
Valószínűleg már kérdeztem korábban itt is a következőt. Lecserélném a campa vento g3 kerékszettemet. Vagyis mellé vennék valamit. Vegyek új vento-t vagy az apróról mavic-ot 6-8 évesen? Én innkább az új felé hajlok. Maradnék a bőven öt számjegyű összegeknél.
teljesen nem ide vág, de szomoruan vettem ma tudomasul, hogy s szezonnak vége.. kulcscsontom törtem egy buta balesetben ma edzéstöl hazamenet, már szintr otthon...
eleve szerencsétlenul indultam, mert otthonrol elindulva két perc után felrobbant a belsöm.. még nyoéc baron edzettem vele ötven kmt az elmulz napokban, de nyolc félre fujva robbant. nyolcat elbir ez a ölanet x belso, többet nem.
a láncpm kuka, de mindegy, a bukásban a csodás g3 kerékbe oriási nyolcas lett, remélem, cenzrirozhato. a váltoksr és válto sérult meg a bandázs.
a bal vállam tropa, bal vesém bevérzett.. szezon lezárva...
miattam vissza kellett mondani egy utazást, amiért az iroda nem fog kárzéritést fizrtni.. 220k érték...
a legrosszabb, h egy otthoni zördulés és konfliktus miatt voltsm ideges, emistt siettem haza vezekelni és a nézeteltérést simitani, s hajtottam be ods, ahova nem kellett volna... hiába állt az autos, nem vett észre hogy mentrm el elötte, s elindult. kb harminchatnál estem el, a sisakom szétment.. :-(
azt hiszem ez a msgyar egeszseguggyel s utszssi irodak feltételeivel drága murira sikerult láncot meg venni kell.. zslán hátso kerrket v kerékszettet is... a válto remélem jol vsn, a ful meg nem hajlott el tslán...
holnap kulcscsontmutet, most telorol vigéckedés..
mindrn fprumtársnak több eszet és jozanságot a szezonrs.. az érzelmeknek nincs helye a bringán..
Mihamarabbi nyeregreszállást Vejne.
Arra majd gondolj, hogy túl sok sár nem fog oda férni, de arra jó, h az esőt ne csapja fel.
Oké, annyi pont elég is lesz.
télen vittem volna ezt a kerékszettet: http://apro.bikemag....tt-l246463.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.youtube....h?v=MZBzT4ZmSTU nekem elég lenne 3 alkatrészt cserélnem a 11-hez. ![]()
írtátok,h a 13-as fogaskeréknél bele tud érni a lánc a vázba. nos ez a probléma nálam is fennáll a téli bringámnál. pedig campa,csúszópapucsos acélváz. a Bianchi-n nem is próbáltam. a régi reynolds csöves vázammal nem volt ilyen gond. néhány napja volt az apróban 4000-ért egy 13-29-es,10-es record sor. gondoltam,h megveszem,de pont emiatt lemondtam róla. nekem pont jó lenne a campa 12-27-es sora. nem hiányzik a 18-as fogaskerék.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
olvasgattam a kommenteket a 11 sebis rendszerekről meg a 12-27/28 sorokról. Engem is érdekel a téma mert előbb-utóbb én is váltani fogok 11 sebre (vagy nem is olyan biztos már) 10 sebről és ahogy törtem a fejem az áttételekről egyre inkább úgy tűnik, hogy a 11 seb nem old meg semmit, sőt bonyolultabbá teszi az életet.
Én eddig úgy gondoltam, hogy majd a 11 sebis rendszerrel végre lesz egy bringám egy áttétellel mindenhova hátul nagy fokozat ugrások nélkül és nem kell sort vagy hajtóművet cserélgetni az igényeknek megfelelően: Dolomitokba (oda jó ha van 34/25 vagy ezzel egyenértékű), versenyre itthonra: (52/53 - 12 minimum de inkább 11) finom fogkiosztással 16 és 18-as fogsorral, síkon pörgetni meg elöl 39-el szoktam, stb.
Hajtóműnek a 52/36-ot néztem ki, amihez rögtön vennék is egy 39-es tányért. sorban meg az említett 12-27 lenne optimális. (18 nélkül ugye)
viszont ez így mind sehogy se jön ki kompromisszum nélkül meg így is szerelgetni kellene vissza a 36-os kistányért ha komoly hegyre mennék :-(
lehet, hogy maradok a 10-es rendszernél és ha olyan helyre megyek, akkor a 12-25 sor mellé dobom is föl az 50/34-et előre az 53/39 helyett, ez nekem 15 perc és váltót se kell állítani hozzá.
Várok még egy picit a 12-es rendszerekre, az lesz csak a nirvána!
ez lenne az optimális kiosztás nekem: 53/39 - 12,13,14,15,16,17,18,19,21,23,26,29
Edited by petter78, 2014. August 14. - 10:56.
Majd csinálok fotót ha megjött a ebayes rendelés, akkor úgyis szét kell dönteni a cuccot.
Még egy megjegyzés: a 12-27-es 11-es "Frankenstein" fogsor amit írtál valóban ésszerűtlen, de van még egy szempont, a 10-es rendszerben a fogak kiképzése elég más a 11-eshez képest. Biztos vagyok benne, hogy a váltásminőségre is hatással lenne.
A bayes rendelés előtt az volt a terv, hogy 10-es 12-27-ból átrakom a 12-es és 16-ost a cs-6800-as 11-28 Ultegrába, de nagyon szarul nézett ki.... talán mert 10-es fogak aszimetrikus a 11-esek meg szimmetrikus láncra optimalizáltak (?)
12-27 11 speedre amúgy megoldás lehet campa kerék 12-27-es 11 sebis C. kazettával. Bár abban sincs 18-as tárcsa: 12,13,14,15,16,17,19,21,23,25,27
A lancvillaba? A lancvilla a lanc ket aga (felso, also) kozott van, hogy tud a lanc belerni?
Amugy milyen vaz ez? Ha van, mutass mar egy fotot errol a reszmer, mert erdekelne. Nemigen lehet feltenni akkor junior kazettat sem, gondolom.
En azt neztem, hogy az agytesthez akkor sem kellett volna nyulni, ha 2mm-vel akartam volna beljebb tolni a kazettat, csak nagyobb atmeroben is kellett volna par tizedet esztergalni a harmas hordozon.
A felnire felfuzott agyat nem lehet befogni esztergaba, szoval az agybol eleg maceras pontosan levenni.
Edited by andersen, 2014. August 14. - 10:21.
Jobbulást!
"uj campag ultra narrow láncpk "
Campa rotoros kerék 11-es campa kazettával simán berakható 11-es Shimano rendszerbe, ebből gondolom a lánc is kompatibilis kell legyen.
egyébként kérdések, a g3 centrirozhatoságárol.. megoldhato, hogy jo legyen? vagy bizzam jobb boltra (zozoba és regina..) . netán egy mezei bolt is megbirkozik vele?
másik, mintha az uj campag ultra narrow láncpk pont 5.9 mm szélesek lennének.. sramüal v shimanoval helyettesithetö a gyári campag lánc?
a félváltokar sérulései közul a testen lévo karcokat csiszolással lehet egyengetni, vagy hulyeség?
a fékkar rész simán polirozhato is akár ;-)
váltotarto ful hajlását mégnem láttam, de most épp nem isvagyok olyan helyzetben ;-)
ave, szerintem nagyon szép lett a bandázsolás, nekem is vennem kell majd frisset, de semmiképp sem bht01est fogok. :-(