Hol lehet venni villa korona nevű alkatrészt? 30 mm-st keresek. Árulják ezt külön? vagy a kormánycsapágyszett része általában?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#7741
Írta 2014. szeptember 30. - 22:49

#7742
Írta 2014. szeptember 29. - 08:38

hmmm.. kell egy ga szett komplettben ;-) kis gyöngyszeme a shnak. még a 6208 szett ilyen, de az már hatsebis sis, rejtett bowdenrzés, biopace... ssajna ritka, mert egyetlen évig gyártották a trikolor elött, de üár
#7743
Írta 2014. szeptember 28. - 17:27

ez sztem kuka érett lett.
nekem úgy tűnik,h el is van csavarodva a váz.
ezt hivják szándékos antikolásnak
#7744
Írta 2014. szeptember 28. - 15:17

http://apro.bikemag....do-l253784.html ha nem tripla lenne..
Nagyon jó vételnek tunik. Minden esetre felveszem a kapcsolatot az illetővel, hogy szoktam arrafelé járni, néha csatlakozhatna
http://apro.bikemag....nt-l253684.html
12k HUF egy pár hajtogatható GP4season. Ajándék belsőkkel. 25mm-es szélességben.
Így nyárból kiérve létezik ettől jobb ajánlat gumira? Kötve hiszem.
A paypales-ebayes mizéria is megoldódni látszik. "Javamra döntenek", és visszakapom a pénzem, közben élvezhetem az Aldis kerékpáros kabátkát, ami legalább "Decent Stuff" hatását kelti, az 54-es abszolút jó méretre, és nem olyan zsákszeru a dereka, mint a LIDL-ösnek.
Nadrágot nem vettem, arról nem tudok nyilatkozni. Van küllőprizma "outira" is, de azt meg ebayről szeretek szerezni.
Nagyszerűség van. Bár megint van egy rakás felesleges kacatom (stucnik-kormányok)
#7745
Írta 2014. szeptember 28. - 12:20

http://www.ebay.de/i...=item4627551e6b Hogyan lehet így leamortizálni egy vázat? Baloldalt horpadt, a fél festés hiányzik és így 200 eur
ez sztem kuka érett lett. nekem úgy tűnik,h el is van csavarodva a váz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7746
Írta 2014. szeptember 28. - 11:44

http://www.ebay.de/i...=item4627551e6b Hogyan lehet így leamortizálni egy vázat? Baloldalt horpadt, a fél festés hiányzik és így 200 eur
#7747
Írta 2014. szeptember 26. - 05:41

ha jó a méret neked,akkor ez a "megkellvenni,mertsohanemlesztöbbilyen" kategória.
ez egy felső kategóriás acél váz. még az ára sem vészes. ami nekem van columbus genius csöves Bianchi vázam,ahhoz tudnám hasonlítani. 97-től a Bianchi is ebből a csőszettből építette a felső kategóriás acél vázait. első látásra kicsit soknak tűnik az ára,de ha ez ennyi,akkor a 7-es exage cuccos gépeket 20-30 ezer körül kéne beárazni az eladóknak.
Ahogyteszik is.. 35 ezerért veszel reynolds501 csöves pezsgő105 szettes púzsót.
Egyébként ez a 120 a viper vázszett ára. Kerékszett-szett-cuccok grátisz Ebayen van egy ilyen vázszett gyári acél villával-fejcsapággyal, 2.3 kg körül?
http://www.ebay.com/...=item1c4594e407
http://www.ebay.com/...=item20da89e8ac
"(approx. 1550 for frame alone which is on par with the Colnago master superlight)
It will accept an Italian threaded bb unit 36x24 and a 27.2 seat post."
"Seat Tube, Center to Center: 54 cm
Top Tube, Center to Center: 54 cm
Head Tube, Top to Top: 124 mm
Steerer Tube Length: 166 mm
Front Spacing: 100 mm
Rear Spacing: 130 mm
Bottom Bracket Threading: Italian
Fork: 1""
szerk:
Valakinek van retró outi külsője? "Gumwall", ilyesmi stílusú:
http://www.ebay.com/...E:X:AAQ:US:1123
annyira.. szépen mutatna :
Vejne módosította - 2014. szeptember 26. - 05:45
- SerpaPerec kedveli ezt
#7748
Írta 2014. szeptember 26. - 05:31

erről valami véleményt kérnék szépen: http://apro.bikemag....er-l253396.html
ha jó a méret neked,akkor ez a "megkellvenni,mertsohanemlesztöbbilyen" kategória. ez egy felső kategóriás acél váz. még az ára sem vészes. ami nekem van columbus genius csöves Bianchi vázam,ahhoz tudnám hasonlítani. 97-től a Bianchi is ebből a csőszettből építette a felső kategóriás acél vázait. első látásra kicsit soknak tűnik az ára,de ha ez ennyi,akkor a 7-es exage cuccos gépeket 20-30 ezer körül kéne beárazni az eladóknak.
- Vejne és SerpaPerec kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7749
Írta 2014. szeptember 25. - 21:10

erről valami véleményt kérnék szépen: http://apro.bikemag....er-l253396.html
#7750
Írta 2014. szeptember 24. - 13:25

Alkatrészek esetében is nagy tudományok vannak, ha már grammokról van szó: stucni csavarok és bilincs nélkül, vagy hajtókar a csavar nélkül stb mérve
#7751
Írta 2014. szeptember 24. - 12:27

http://i.imgur.com/aNIJH5h.png Tour agazin 2007-s váztesztek. pár helyen még a tömegadatok is stimmelnek a gyárihoz képest (Ritchey), az olaszok persze itt is lebuktak (Tommasini)
Olaszok... Tegnap hozott a postabácsi egy Pró stucnit, ami bezzeg csak 135 gramm 110-es hosszban. Ha Deda lenne ráírva, dupla áron mérlegelne 40 grammal többre.
A stucni egyébként mattfekete-porszórt, lehet, letakarítom fémre és kap egy tükrösítést. Bár inkább nem cseszegetném, a trisós főzőcske nem tesz jót az alumíniumnak.
http://apro.bikemag....z-l253170.html#
kéne. Lapierre-Time-Look jöhetne, meg Cyfac is. Régiek közül Vitus is akár. Miért? Mert errefelé rengeteg a Wilier, Bianchi, Pinarello, Olmo, Speckó, Trek, akadnak németek is (Stevens, Focus) de francia egy darab se
Vejne módosította - 2014. szeptember 24. - 12:30
#7752
Írta 2014. szeptember 24. - 10:50

http://i.imgur.com/aNIJH5h.png Tour agazin 2007-s váztesztek. pár helyen még a tömegadatok is stimmelnek a gyárihoz képest (Ritchey), az olaszok persze itt is lebuktak (Tommasini)
- Vejne kedveli ezt
#7753
Írta 2014. szeptember 23. - 19:48

http://apro.bikemag....al-l252884.html
http://apro.bikemag....tt-l252883.html ez meg sztem nagyon ott van.
http://apro.bikemag....um-l253075.html evol 2002 stucni,és forma sl kormány. már meg is lenne a bringám. ezt a stucni,kormány kombót szívesen megvenném. na meg a titán record szettet is.
már el is vitték a szettet. mind1. egy ultegra is jó lenne hozzá.
donciccio módosította - 2014. szeptember 23. - 19:52
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7754
Írta 2014. szeptember 23. - 12:09

Szóval szerintem belefutottál ebbe a hivatásos lassítóba, nem b@lfasz volt hanem zseniális taktikus.
Bárcsak azok lettek volna, de azt azonnal látni.
Pont azok segítettek, akiknek érdeke lett volna, hogy semmikép ne érjek fel.
MJani01 módosította - 2014. szeptember 23. - 12:15
A sebesség mindent megold.
#7755
Írta 2014. szeptember 23. - 11:02

Mert ekkor a csapat egy része elöl, a másik hátul, én meg középen voltam.
Egyébként páran összeálltunk akinek volt valami fogalma a kerékpározásról, de a véletlenül közénk keveredő balf@szok (amatőrnek ne nevezzük őket, mert ezt a kategóriát sem érdemlik meg) folyamatosan szétzúzták.
Biztosan ott volt köztük a Màrkus Jani nevezetü egyén demoralizálni aki írta is számtalanszor a blogjában hogy idézem:"Molnár Pisti és én egyből indultunk utána, Pisti segített neki, de én az elmúlt versenyek után nagyon passzívan viselkedtem, érjék utol saját erőből Atist." meg hogy: "gondolom azt hitte, hogy gondjaim vannak és örült tempóban elkezdte húzni a sort, majd csapattársa ugyanezt tette. Persze azt nem vették észre, hogy én már rég szélárnyékban voltam, aztán amikor elsavasodva kiálltak elölről Atis lószolt egyet és elment tőlük, erre elkezdték üldözni, de nem közeledtek és egy percen belül már én is indultam." meg ilyenek hogy:"Senki nem ment fel velük, úgy látszik nem tudtak, a sor elején helyezkedtem és lassítottam a mezőnyt, hogy el tudjanak távolodni, aztán páran üldözni kezdték őket, de végig ott voltam elöl és ahogy előre kerültem fogtam a mezőnyt." meg ilyeneket csinál hogy:"...ezért nem igazán tudtak eltávolodni, pedig mi Arany Gabival próbáltuk lassítani a mezőnyt", meg ilyeneket: "...Bakterral mi csak lógtunk rajtuk, hiszen volt elöl emberünk, meg nem mintha tudtunk volna vezetni nekik a hegyen."
Szóval szerintem belefutottál ebbe a hivatásos lassítóba, nem b@lfasz volt hanem zseniális taktikus.
#7756
Írta 2014. szeptember 23. - 08:54

viszont... a szett leharcolt, s kerékszett felnijeire is kiváncsi lennék mennyire konkáv a fékfelulet...
1997es szett, az agyak még nem os kialakitásuak. igy reálisnak érzem a harmincat érte... többet nem, bár ezekre jo a 11s sor ias már...
de 16ba meg trikolor, mavic ma40 szettet veszek, 6402es hátso aggyal, bár az csak 10 s hez jo ;-)
#7757
Írta 2014. szeptember 23. - 08:27

http://apro.bikemag....ar-l252932.html a merida,ami tetszik nekem.
http://apro.bikemag....al-l252884.html
http://apro.bikemag....tt-l252883.html ez meg sztem nagyon ott van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7758
Írta 2014. szeptember 22. - 22:07

Mi edzésen rendszeresen megyünk így, sőt néha a szembejövő sávba is átlógunk.
Én is ilyen über okosan mentem bolyról bolyra előre.
az über okosnál nem azokra gondoltam akik fel is tudnak zárkozni.
#7759
Írta 2014. szeptember 22. - 21:28

Úgy szoktam, hogy mikor már nem lehet elforgatni a kormányt, akkor még 1/8-adot ráhúzok, de tuti nem pontos. 8-9Nm az ajánlott. hogy megy ez a nyomatékkulcs, venni kell hozzá imbusz-szettet? elég drága egyébként. asszem jobb ha szervizben beállíttatom
az a kulcson mulik - arulnak olyan szettet, ami 2-20nm kozott allithato, es a leggyakrabban elofordulo imbusz es torx biteket tartalmazza. elofordul par nev alatt (bbb, acor, stb). a jo minosegu szerszamon sose sporolj, egyszer kell megvenni... tobb kart csinalsz, ha nincs hozza erzeked. nekem spec nincs, en is hajlamos voltam tulhuzni, nekem nagy segitseg, dragabb bringahoz es finomabb alkatreszekhez meg kotelezo.
4-5os imbuszokra 6nm atlagban jo szokott lenni, ha nincs mas rairva.
#7760
Írta 2014. szeptember 22. - 21:12

sokan nem is gyakorolják,meg a lépcsős felállást nehéz is gyakorolni mivel egy forgalmi sáv kellene hozzá. Na meg vannak az über okosok akik egyedül is feltudnak zárkozni
Na meg vannak akiknek az a dolga hogy az üldözöket demoralizálják,lassitsák.
Mi edzésen rendszeresen megyünk így, sőt néha a szembejövő sávba is átlógunk. Én is ilyen über okosan mentem bolyról bolyra előre.
A sebesség mindent megold.