Legyen pereme a súlynak és akadjon meg a küllőlyukban.
Igen, erre gondoltam en is.
Valami ilyesmire:
Legyen pereme a súlynak és akadjon meg a küllőlyukban.
Igen, erre gondoltam en is.
Valami ilyesmire:
Haha, hat igen. De egy kullore fogom tenni mindet, igy nemigen lesz csalas.
A vegleges megoldasnak meg olyasmiben gondolkodok, hogy egy kullolyukba tennek ellensulyt a felniszalag ala. A rogzitesen meg gondolkodom. De a lenyeg, hogy olyan helyre, hogy ne latszodjon.
Csak hat eleg nehez kiszamolni, hogy mekkorat tegyek oda.
Legyen pereme a súlynak és akadjon meg a küllőlyukban.
A sebesség mindent megold.
Haha, hat igen. De egy kullore fogom tenni mindet, igy nemigen lesz csalas.
A vegleges megoldasnak meg olyasmiben gondolkodok, hogy egy kullolyukba tennek ellensulyt a felniszalag ala. A rogzitesen meg gondolkodom. De a lenyeg, hogy olyan helyre, hogy ne latszodjon.
Csak hat eleg nehez kiszamolni, hogy mekkorat tegyek oda.
Valaki foglalkozott mar a bringa kerek centrirozas kerdessel?
A C50-es kerekeim elégge "ütnek", ha jól megtekerem kézben felemelve. Bringán nem igazán érezni, bar ki tudja, lehet éreznem, ha nem ütne.
Gondolom a hosszú szelep miatt üt. A jeladó mágnest a szeleppel szemben tettem fel, de az nem javított a helyzeten jelentosen. Ha a kezben tartom a kereket a szelep mindig alulra helyezkedik, eleg gyorsan.
Gondoltam elkezdek feltenni több mágnest, legalább kipróbálni. De persze valami elegánsabb megoldás lenne igazán jó.
biztosan sokat javít majd a tempódon.
menet közben csak egyszer vettem eddig észre ilyesmit, a kerék egyik részére sok sáros dzsuva ragadt fel, ami a következő gyors aszfaltos lejtőn éreztette a hatást. a nagyját leszedve megjavult minden.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Valaki foglalkozott mar a bringa kerek centrirozas kerdessel?
A C50-es kerekeim elégge "ütnek", ha jól megtekerem kézben felemelve. Bringán nem igazán érezni, bar ki tudja, lehet éreznem, ha nem ütne.
Gondolom a hosszú szelep miatt üt. A jeladó mágnest a szeleppel szemben tettem fel, de az nem javított a helyzeten jelentosen. Ha a kezben tartom a kereket a szelep mindig alulra helyezkedik, eleg gyorsan.
Gondoltam elkezdek feltenni több mágnest, legalább kipróbálni. De persze valami elegánsabb megoldás lenne igazán jó.
ez annyira szép:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
könnyű szingós felni 1992-ből: http://www.araya-kk..../1992/07-08.htm ADX-240CF. az a tuti.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ahogy korábban írtam, nekem is volt tapasztalan belépő szintű Tufo-val (peremes szingo): az előzetesen beleöntött "kefír" nem sokat ért, bár lehet, nem a fél cm-s vágásokra lett kitalálva. Talán felnifüggő, de nekem felrakni is iszonyat volt.
Nagyon nagy szívességet kérnék egy fórumtárstól.
Vélemény, tapasztalat, ismerősök tapasztalatai, mendemondák, legendák, etc.
Szingó. Peremes szingó. Peremes köpenyek.
Azért kérdezem, mert egyes kereskedőktől régi szingós felniket sokszor szép állapotban fillérekért lehet szerezni. A continentalnak, vittoriának is van olcsó szingója. De egy haver nagyon ajánlotta a peremes szingókat, a csehektől. Mondá', ha kipróbálnám, párban szlájmilötyivel tud adni, szerinte nagyon jó választás-döntés.
Gondolom, slime-al egy defekt esetén azért haza tudok vergődni, súlynyereség pont nem nagyon lenne (a 80-90 gramm körüli butilbelső-220g köpeny párosítás még könnyebb is, mint a Tufó olcsó CT gumijai..).
Vagy, megérheti akár egy általános használatra fűzött szingós kerékszett is, olcsó szingókkal (Pl. Continental Giro, esetleg Vittoria Rally..)?
Defektet országúton hát. Nem kaptam a Corallal két év alatt egyszer sem. A triestinán 3-szor, de azokkal a f... Open Corsa KS gumikkal nem csodálom (mekkora baromnak kellett lennem, hogy megvegyem őket? még, ha csak 17 euró körül is voltak tavaly...) Értelemszerűen "training tubbies" fronton gondolkozok, nem ultrakönnyű, sérülékeny hímestojásokon.
Köszönet a segítségért.
szingó: nekem volt verseny kerekem is,és edző kerekem is szingós. versenyre tökéletes,de edzésre nem hinném,h ez a legjobb választás. nekem is azért lett szingós edző kerekem a téli bringámhoz,mert 300 ft/db áron tudtam felnit venni akkor. csehszlovák bayer felnik voltak,és vlmi alap vittoria gumit sikerült szerezni hozzá. ezeket a szingókat még lehetett javítani a varrásos módszerrel. már nem ajánlanám senkinek. akkor untam meg,amikor egy téli edzésről hazafelé ledefekteltem,és nem tudtam,csak nagyon nehezen levarázsolni a pálmatexel felragasztott gumikat. mikor sikerült,akkor nagyon messzire hajítottam el a gumit. a mostani szingó ragasztó szalagokat nem ismerem. talán azokkal javul vlmit a felhelyezés,leszedés,de erről tényleg nem tudok semmit. szóval macerás. edzésre,és főleg télire nem ajánlom senkinek. legalább 3 db kell belőle: 2 a kerekeken,1 meg pótguminak. a menet tulajdonságai sokkal jobbak,mint a külsős,belsős rendszernek,de sztem nem érdemes kísérletezni vele.
peremes szingó (tufo): itt legalább a ragasztós mutatványt el lehet felejteni. éppen ezért szerettem,de azért költséges is. ebből is 3 kell 1 bringához. a belevaló trutyival nekem nincs jó tapasztalatom: többszöri kísérletre sikerült csak kijavítanom vele a defektet. a megelőző trutyiban meg végképp nem hiszek. abban a hamis hitben indulsz el tekerni,h benne van,és nem lehet gond. de lesz. hidegben nem tudom mennyire működik pl. a tufo javító ragacsa jó lehet,de sztem csak otthon,nyugodt körülmények közt érdemes vele foglalkozni. kevésbé macerás,mint a szingó,de az út szélén ennek sem állnék neki javítani. főleg hidegben. a gumicsere az viszont nagyon gyorsan megvan. az talán gyorsabb,mint a belsőcsere. emiatt viszont jó.
külsős,belsős rendszer: ezt sztem mindenki tudja. kevésbé komfortos,de könnyű javítani. minden bringaboltban van hozzá belső,esetleg külső is,ha használhatatlanná szakadna. a belsőt ragasztani is lehet,de sztem ezt sem az út mellett kell elvégezni. emiatt nem értem azokat,akik csak ragacsot visznek. mellesleg a belsőkből több is elfér,még akár a nyereg alatt is. a másik kettőnél max 1 db fér el a nyereg alatt. én úgy gondolkodom,h nem biztos csak egy defektet szedek össze,így nálam 2 db belső van mindig. ezek mindig gyáriak,nem ragasztottak. gondolom,érthető miért.
néhány hónapja szemezgettem megint a tufo-val,mert jó áron volt. aztán letettem róla,mert tudom,h egyből 3 db kéne belőle,és úgy már nem érné meg. a belő nélküli rendszerekről nem tudok nyilatkozni. na kb ennyi. remélem segít dönteni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nagyon nagy szívességet kérnék egy fórumtárstól.
Vélemény, tapasztalat, ismerősök tapasztalatai, mendemondák, legendák, etc.
Szingó. Peremes szingó. Peremes köpenyek.
Azért kérdezem, mert egyes kereskedőktől régi szingós felniket sokszor szép állapotban fillérekért lehet szerezni. A continentalnak, vittoriának is van olcsó szingója. De egy haver nagyon ajánlotta a peremes szingókat, a csehektől. Mondá', ha kipróbálnám, párban szlájmilötyivel tud adni, szerinte nagyon jó választás-döntés.
Gondolom, slime-al egy defekt esetén azért haza tudok vergődni, súlynyereség pont nem nagyon lenne (a 80-90 gramm körüli butilbelső-220g köpeny párosítás még könnyebb is, mint a Tufó olcsó CT gumijai..).
Vagy, megérheti akár egy általános használatra fűzött szingós kerékszett is, olcsó szingókkal (Pl. Continental Giro, esetleg Vittoria Rally..)?
Defektet országúton hát. Nem kaptam a Corallal két év alatt egyszer sem. A triestinán 3-szor, de azokkal a f... Open Corsa KS gumikkal nem csodálom (mekkora baromnak kellett lennem, hogy megvegyem őket? még, ha csak 17 euró körül is voltak tavaly...) Értelemszerűen "training tubbies" fronton gondolkozok, nem ultrakönnyű, sérülékeny hímestojásokon.
Köszönet a segítségért.
majd később leírom a tapasztalataimat. nekem mind a 3-al van tapasztalatom,de azért így elől járóban: nem véletlenül használok külsős,belsős felállást.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vastag a karbonvilla, a fékszett felszerelése – a leghosszabb hozzáadott csavarral is – csak a recés alátétek nélkül oldható meg. Jó ez így vagy nagyon kell az alátét és lőjek hosszabb rögzítőcsavart?
Ha csak az alátétnyi menet fogja akkor szerezz hosszabb csavart.
A sebesség mindent megold.
Vastag a karbonvilla, a fékszett felszerelése – a leghosszabb hozzáadott csavarral is – csak a recés alátétek nélkül oldható meg. Jó ez így vagy nagyon kell az alátét és lőjek hosszabb rögzítőcsavart?
Nagyon nagy szívességet kérnék egy fórumtárstól.
Vélemény, tapasztalat, ismerősök tapasztalatai, mendemondák, legendák, etc.
Szingó. Peremes szingó. Peremes köpenyek.
Azért kérdezem, mert egyes kereskedőktől régi szingós felniket sokszor szép állapotban fillérekért lehet szerezni. A continentalnak, vittoriának is van olcsó szingója. De egy haver nagyon ajánlotta a peremes szingókat, a csehektől. Mondá', ha kipróbálnám, párban szlájmilötyivel tud adni, szerinte nagyon jó választás-döntés.
Gondolom, slime-al egy defekt esetén azért haza tudok vergődni, súlynyereség pont nem nagyon lenne (a 80-90 gramm körüli butilbelső-220g köpeny párosítás még könnyebb is, mint a Tufó olcsó CT gumijai..).
Vagy, megérheti akár egy általános használatra fűzött szingós kerékszett is, olcsó szingókkal (Pl. Continental Giro, esetleg Vittoria Rally..)?
Defektet országúton hát. Nem kaptam a Corallal két év alatt egyszer sem. A triestinán 3-szor, de azokkal a f... Open Corsa KS gumikkal nem csodálom (mekkora baromnak kellett lennem, hogy megvegyem őket? még, ha csak 17 euró körül is voltak tavaly...) Értelemszerűen "training tubbies" fronton gondolkozok, nem ultrakönnyű, sérülékeny hímestojásokon.
Köszönet a segítségért.
nem sok baja van az eredetinek sem. a villacserénél kicsit meggyötrődött a felülete
lehet,h elég felcsiszolni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ehhez elég könnyű lesz csináltatni egyet. a csapágy görgői nem azon a "kónuszon" futnak közvetlenül.
nem sok baja van az eredetinek sem. a villacserénél kicsit meggyötrődött a felülete
Köszi MJani. ehhez a csapágyhoz szükséges http://www.pearcecyc....uk/product/433
Asszem legjobb lesz esztergáltatni egyet, mint rendelni az usa-ból.
ehhez elég könnyű lesz csináltatni egyet. a csapágy görgői nem azon a "kónuszon" futnak közvetlenül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszi MJani. ehhez a csapágyhoz szükséges http://www.pearcecyc....uk/product/433
Asszem legjobb lesz esztergáltatni egyet, mint rendelni az usa-ból.
Korona néven még nem hallottam de talán erre gondolsz: http://bringabutik.h...head-kupak.html
Ez az a kúp vagy kónusz, amit a villa nyakára húzol a kúpos részre. A kormánycsapágy legalsó része.
Hol lehet venni villa korona nevű alkatrészt? 30 mm-st keresek. Árulják ezt külön? vagy a kormánycsapágyszett része általában?
A kormánycsapágy része.
A sebesség mindent megold.