2. kép: függőónnal való mérés a nyeregorr,és a középcsapágy távolság megállapítására. nem volt 3. kezem,így a mérőszalagot már nem tudtam lefotózni.
a függőón elkészítése: spagó,kulcskarika,és 1 db kulcs. nem atomfizika.

2. kép: függőónnal való mérés a nyeregorr,és a középcsapágy távolság megállapítására. nem volt 3. kezem,így a mérőszalagot már nem tudtam lefotózni.
a függőón elkészítése: spagó,kulcskarika,és 1 db kulcs. nem atomfizika.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Isti. feltöltök néhány képet,h mit,és hogyan mérj. remélem segítek vele.
1. kép: a vízszintet így állapítod meg. rárak,megnéz. ennyi. még akkor is,ha ennyire ki van ülve a nyereg. az,h nálam nem vízszintes a nyereg annak több oka is van. egyrészt görgőn áll a bringa,és így egy kicsit előre dől az egész. másrészt ez egy nagyon gagyi mérő eszköz.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Kifejtenéd légyszi, hogy érted?
Amúgy mióta 2,5-3 cm-rel hátrébb toltam, már nem teljesen hátul ülök rajta, ha erre utaltál.
akkor nagyobb felületen ülnél,ha teljesen vízszintes lenne a nyereg. az a 7-8 cm a nyeregorr,és a középcsapágy között már lehet,h sok. neked sztem elég lenne ha ez az érték 5-6 cm között lenne. persze ez egy függőónos vizsgálattal azonnal kiderülne,h mi lenne neked a legmegfelelőbb. őszintén szólva nem értem mi okoz neked problémát ezzel a méréssel. még görgő sem kell hozzá. csak egy spagó,a végén vlmi súllyal. a térdkalács belső felén is lehet mérni,és akkor a súly pont a tengelyt éri jó esetben. a vízszint mérő használatát gondolom nem kell elmagyarázni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Kifejtenéd légyszi, hogy érted?
Amúgy mióta 2,5-3 cm-rel hátrébb toltam, már nem teljesen hátul ülök rajta, ha erre utaltál.
Fájdalmas nézni azt a nyerget ![]()
Szerintem rosszul ülsz azon a nyergen.
Kifejtenéd légyszi, hogy érted?
Amúgy mióta 2,5-3 cm-rel hátrébb toltam, már nem teljesen hátul ülök rajta, ha erre utaltál.
Csináltam képet
Így milyennek tűnik a szakavatott szemeknek?
(Hm a nyereg még mindig nem vízszintes - de a hátsóbb része majdnem...)
Nyeregorr-kormányközép 54,5 cm
Nyeregorr-középtengely pedig olyan 7-8 cm között lehet
Szerintem rosszul ülsz azon a nyergen.
A sebesség mindent megold.
sztem egyenlőre használd így. a fokozatosság elvét megtartanám. a későbbiekben 4-5 hetente lejjebb rakhatod a kormányt. mondjuk nem kell feltétlen annyira lent lennie,mint az eredeti beállítás. az,h annyira mélyen fogsz,még nem biztos,h hatékony is. pl ha megnézed Indurain bringáját,akkor láthatod,h nem volt túlzottan leengedve a kormánya. pedig neki elég hosszú végtagjai vannak. ha az időfutam pozícióját nézed meg,akkor meg elég feltűnő,h mennyire magasan volt a válla a többiekhez képest. pl Boardman beállítása tök más volt.
ha lehet,akkor a mostani beállításról is jó lenne egy kép.
Csináltam képet

Így milyennek tűnik a szakavatott szemeknek?
(Hm a nyereg még mindig nem vízszintes - de a hátsóbb része majdnem...)
Nyeregorr-kormányközép 54,5 cm
Nyeregorr-középtengely pedig olyan 7-8 cm között lehet
ivancso.isti módosította - 2015. január 19. - 16:47
Faktum: örülök, hogy újra itt vagy!
Olaszország nyelvileg annyira heterogén, hogy tökéletesen más nyelvet beszél a nápolyi, a milánói (lombard) és a szicíliai valamint római.
Az "Ö" betű biza" lombard
Ciöcc. Pelizzoli apukájának a "ragadványneve" volt..
Köszönöm, nem is tudtam hogy az ö az olaszbol való...gyakorlatilag egy becenév.
FAKT
szerintem sokkal fontosabb, hogyan kell kiejteni. remélem hogy CSÖCS :-)
Közben meglett a válasz az öreg Pelizzoli bácsi megmondja a jelentése: semmi...nincs jelentése. És igen Csjöccs-nek ejtik. ![]()
FAKT
Szevasztok!
Valaki hallott már róla hogy honnan ered a CIÖCC kerékpár márka neve? Valami rövidítés vagy csak egyszerűen fantázianév? A taljánoknál az "ö" betű elég életidegen...
szerintem sokkal fontosabb, hogyan kell kiejteni. remélem hogy CSÖCS :-)
Faktum: örülök, hogy újra itt vagy!
Olaszország nyelvileg annyira heterogén, hogy tökéletesen más nyelvet beszél a nápolyi, a milánói (lombard) és a szicíliai valamint római.
Az "Ö" betű biza" lombard
Ciöcc. Pelizzoli apukájának a "ragadványneve" volt..
http://www.cioccuk.co.uk/history/
Vejne módosította - 2015. január 19. - 13:51
Szevasztok!
Valaki hallott már róla hogy honnan ered a CIÖCC kerékpár márka neve? Valami rövidítés vagy csak egyszerűen fantázianév? A taljánoknál az "ö" betű elég életidegen...
FAKT
Aaa, az csak valami eliras, nincs annyi.
Ha mar drop:
Greg Henderson
Adam Blythe
Es foleg Adam Hansen
az a baj ezekkel a beállításoknál,h a profiknak megfelel,de sok amatőrnek már nem. ezt sokan elfelejtik. aztán meg jönnek a hülye beállítások.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Aha, kulon a Campa biztos. Ezert is nem volt sokaig Campas SRM. De a Shimano nagyon nem foglalkozott a dologgal, nem volt 7900-es SRM, de szerintem a mostani 9000-es is a 7800-as karbol van kialakitva.
A sajat power2max-om kapcsan tudom, hogy az FSA gyart kifejezetten teljesitmenymerokhoz jobb oldali kart, sot, az SRM-hez masmilyet, mint a p2m-hoz. De pl. Rotornal ugy van megoldva, hogy lehet cserelni a "spider"-t (a kar es a lanctanyerok kozotti 4-5 agu ize), es par mas gyartonal is hasonlo a dolog.
köszi az infót. miután én még nem láttam ilyen mérőrendszert,az volt a feltételezésem,h az srm csinált vlmi gyártó specifikus "konzolt",és az van felrögzítve a gyári karokon. most néztem meg csak,h hogyan is néz ki. ebből is látszik,h mennyire nem érdekel ez a teljesítmény mérés.
a szép campa karokból csináltak az srm-nek egy rondát. de hát ez van. a profik nem azt nézik.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
www.cyclingnews.com/features/pro-bike-marcel-kittels-giant-propel-advanced-sl-1
Nem viccel, a kormany 21cm-el lejjebb a nyeregtol
Aaa, az csak valami eliras, nincs annyi.
Ha mar drop:
Greg Henderson

Adam Blythe

Es foleg Adam Hansen

ave módosította - 2015. január 19. - 01:38
használ vlki ilyen karokat? http://www.srm.de/pr...b5c77e613b47e78
csak kíváncsiságból kérdezném,h vajon a karokat mindegyik gyártó külön legyártja az srm-nek?
Aha, kulon a Campa biztos. Ezert is nem volt sokaig Campas SRM. De a Shimano nagyon nem foglalkozott a dologgal, nem volt 7900-es SRM, de szerintem a mostani 9000-es is a 7800-as karbol van kialakitva.
A sajat power2max-om kapcsan tudom, hogy az FSA gyart kifejezetten teljesitmenymerokhoz jobb oldali kart, sot, az SRM-hez masmilyet, mint a p2m-hoz. De pl. Rotornal ugy van megoldva, hogy lehet cserelni a "spider"-t (a kar es a lanctanyerok kozotti 4-5 agu ize), es par mas gyartonal is hasonlo a dolog.
használ vlki ilyen karokat? http://www.srm.de/pr...b5c77e613b47e78
csak kíváncsiságból kérdezném,h vajon a karokat mindegyik gyártó külön legyártja az srm-nek?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....ya-l269203.html valaki akar fűzni? ISO CII...
más:
http://www.planetx.c...t-x-cage-bundle
ilyen sótablettákat hol lwehet olcsón beszerezni?
Ugyebár CeroCarb, fincsi. Az "elite ciussi replika" kulacstartóval-köcsöggel együtt meg még meg is érné, ha nem lenne drága a PX postázása mostanság..