nekem elég sok tépőzáras cipőm volt. teljesen jól bírják. csatosról még nincs annyi tapasztalatom.
Még meglátom akkor melyiket is veszem, függ majd attól is hogy ár/érték arányban mi éri meg. Na meg függ a pénztárcától is, főleg attól.
nekem elég sok tépőzáras cipőm volt. teljesen jól bírják. csatosról még nincs annyi tapasztalatom.
Még meglátom akkor melyiket is veszem, függ majd attól is hogy ár/érték arányban mi éri meg. Na meg függ a pénztárcától is, főleg attól.
Másik kérdésem hogy szeretnék venni kerékpáros cipőt, és láttam egy jó ajánlatot ahol szinte új Muddyfox cipőt kapok jó áron, de a cipő csak tépőzárral zárható, nincs rajta csat. A tépőzárral zárható országúti cipők komfort érzet és minőség tekintetében mennyivel rosszabbak mint a csatos társaik?
nekem elég sok tépőzáras cipőm volt. teljesen jól bírják. csatosról még nincs annyi tapasztalatom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
mármint: szorosra húzni
tudod, hogy ne lötyögjön-ficánkoljon a lábfejem
....én azt vágom, h szorosra húzni, de úgy én nemtok bájkolni. Ha rátépem a lábamra annyira megfájdul, h menni alig bírok ha leszállok a bringáról. Nem megfelelő olyankor a vérkeringés a lábfejen ha elszoríjjuk a csukával. Én csak úgy tudok hosszútávokat tekerni, ha kényelmes és nem szorít, a lötyögés határán van a cipő, nekem így kényelmes. Persze, lehet, h én vagyok a kivétel mindenki más "rátépi" a lábára. Nekem ez nem jött be.
Ridley Noah Fast
Rátépni? Ha nagyon elszorítod a lábad abból sírás lesz! Megnéznélek 200km után rászorított csukával!
Használtam mindkét fajtát, most tépőzáras van, előtte csatos, racsnis volt. Nem látok különbséget kényelem szempontjából ha vizsgálom. Árban van, no meg vagányabb a kinézete egy racsnis cipőnek.
mármint: szorosra húzni tudod, hogy ne lötyögjön-ficánkoljon a lábfejem
bár egy év alatt kb. 1 számmal lett "kisebb" a lábam, de ez simán egy b...i vírusos szívizomgyulladás miatt van-volt. 2012-2013 telén zajlott le, és 2013 nyarán még kissé "elefántlábú" voltam, tavaly meg már szinte zéró víz -pangás.
Vejne módosította - 2015. február 07. - 14:57
Tépőzár vs. csat kérdésben: én szeretem h jól rá tudok tépni menet közben, ha úgy akarom.. tépőzárral nehezebb
Rátépni? Ha nagyon elszorítod a lábad abból sírás lesz! Megnéznélek 200km után rászorított csukával! Használtam mindkét fajtát, most tépőzáras van, előtte csatos, racsnis volt. Nem látok különbséget kényelem szempontjából ha vizsgálom. Árban van, no meg vagányabb a kinézete egy racsnis cipőnek.
Ridley Noah Fast
a pár éves BHT01-es bandázsokon konkrétan olyan ragasztó volt, amivel én macskát szoktam szőrteleníteni.
Nemhiába használtam wd-40-et a felfejtéshez. Pár csepp, és feljött magától. De tény, hogy iszonyat gusztustalan-erős ragacsa volt.
Cipőből nekem sajna racsnis van, így a tépőzárasról nem tudok nyilatkozni. Valami 16ezze volt még tavaly PX-en, Chain Nova II. A méretezéséről: a 45-ösnek 29.5cm a belső talphossza, és tökéletesen illeszkedik a 45-ös lábamra. Ergo, mérethelyes.
Tépőzár vs. csat kérdésben: én szeretem h jól rá tudok tépni menet közben, ha úgy akarom.. tépőzárral nehezebb
Akkor +1 pont a csatosnak. Az a baj hogy az én lábméretemre irtó nehéz csatos cipőt olcsón találnom a neten így használtan. Van sok 5-8 ezres, akár csatos cipő is 43-44 méretben, de az én 40-41 méretű lábamra nemigazán akad ahogy néztem. Én is szeretnék azért néha odatépni neki, meg nem szeretném ha eközben csúszkálna a lábamon a cipő,mert esetleg a tépőzár fellazul. Szóval akkor inkább valami csatosat próbálok nézni olcsón.
a pár éves BHT01-es bandázsokon konkrétan olyan ragasztó volt, amivel én macskát szoktam szőrteleníteni.
Nemhiába használtam wd-40-et a felfejtéshez. Pár csepp, és feljött magától. De tény, hogy iszonyat gusztustalan-erős ragacsa volt.
Cipőből nekem sajna racsnis van, így a tépőzárasról nem tudok nyilatkozni. Valami 16ezze volt még tavaly PX-en, Chain Nova II. A méretezéséről: a 45-ösnek 29.5cm a belső talphossza, és tökéletesen illeszkedik a 45-ös lábamra. Ergo, mérethelyes.
Tépőzár vs. csat kérdésben: én szeretem h jól rá tudok tépni menet közben, ha úgy akarom.. tépőzárral nehezebb
én ezért szoktam olyan bandázst választani,amit könnyű visszafejteni. mondjuk van néhány olyan betekerő,amiről új korában is le lehet szedni a ragacsot. nem muszáj a 8-ast megcsinálni. be lehet vágni egy kisebb csíkot a karok bilincséhez,aztán kész. kicsit több marad utána. kényelmesebb lesz tőle a felső fogás.
Elvileg erre az XLC bandázsra is azt írják hogy könnyű visszafejteni, leszedhető, remélem nem fogok mellé vele. Puding próbája az evés szokták mondani. Azt a kis darabot mindenképp oda rakom a fékváltókar bilincséhez, mert azért nem vagyok magamban 100% biztos a nyolcast illetően hogy megtudom csinálni. Minden esetre megpróbálom, max azon a részen kell visszafejteni ha valami gond lenne. A többi szerintem menni fog.
A kerékpáros cipővel kapcsolatos kérdésemre esetleg valaki tud valami infót mondani tapasztalatból? Hogy most a csatos cipők mennyivel jobbak mint a sima tépőzárasok így hosszabb távon.
Köszi az infókat! Mindenképpen a kormány végétől akarom kezdeni.
Megpróbálom a nyolcast is amit a videókon mutatnak a fékváltókar körül. Gondolom ha valahol kicsit elszúrnám, még vissza lehet tekerni a bandázst, nemfog úgy ráragadni a kormányra hogy nincs vissza út. Ez a BBB BHT-01 bandázs ami most volt a kormányon (nem tudom hány éves lehetett, talán 2) nem akart lejönni, le kellett vagdosnom róla úgy oda volt már ragadva a kormányhoz.
én ezért szoktam olyan bandázst választani,amit könnyű visszafejteni. mondjuk van néhány olyan betekerő,amiről új korában is le lehet szedni a ragacsot. nem muszáj a 8-ast megcsinálni. be lehet vágni egy kisebb csíkot a karok bilincséhez,aztán kész. kicsit több marad utána. kényelmesebb lesz tőle a felső fogás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
aranyszabály? talán csak az,h a kormány végétől kezd a feltekerést. elkezdhetnéd a stucnitól is feltekerni,és jobban is mutatna,de a fékváltókar környékén felpöndörödnie a bandázs. csak ezért szokás a végéről kezdeni. a régi,műbőr hatású,műanyag vackokat lehetett a stucni felől tekerni. mondjuk jó sz@rok is voltak.
azt,h mennyire húzd meg? észre fogod venni,ha túl gyengén.
nem érsz el vele a végéig. én úgy szoktam,h ahol kevesebbet fogom a kormányt,ott kevesebbet használok,tehát jobban megfeszítem,és ritkábban tekerem. ahol meg többet taperolom,ott meg kevésbé van ráfeszítve,és sűrűben van feltekerve. általában a kartól,a stucni felé van sűrűbbre hagyva nekem.
Köszi az infókat! Mindenképpen a kormány végétől akarom kezdeni. Megpróbálom a nyolcast is amit a videókon mutatnak a fékváltókar körül. Gondolom ha valahol kicsit elszúrnám, még vissza lehet tekerni a bandázst, nemfog úgy ráragadni a kormányra hogy nincs vissza út. Ez a BBB BHT-01 bandázs ami most volt a kormányon (nem tudom hány éves lehetett, talán 2) nem akart lejönni, le kellett vagdosnom róla úgy oda volt már ragadva a kormányhoz.
tegnap megvettem a decában egy készlet tacx váltó görgőt. T4020 a típusjelzése. 3290 huf volt. http://www.tacx.com/...a/jockey-wheels alul,a képeken a középső az. elvileg rozsdamentes csapágyak vannak benne. sztem sikerült így jobb áron megvennem,mint ahonnan rendeltem volna: http://www.rosebikes...heels/aid:42431 jobban mondva egy olcsóbb verziót néztem,de így sztem jobban jártam vele.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na jelentem XLC bandázs berendelve, elvileg hétfőre meg is jön.
Lenne pár kérdésem, egyik hogy a bandázs tekerésre vonatkozóan van e esetleg aranyszabály amit érdemes betartani? Gondolok itt arra hogy pl. amikor feltekerem a bandázst lentről a kormány stucni felé haladva, a kormányon melyik részen milyen erősen érdemes a bandázst megfeszíteni miközben feltekerem? Mert nem szeretném ha laza lenne és esetleg elcsúszna menet közben (már ha ez jellemző lehet), de azt sem szeretném hogy túl feszes legyen és ezáltal más problémát generáljon. Mit tudtok ajánlani?Mert sajnos videón nem jön át a feltekerés erőssége. Másik kérdésem hogy szeretnék venni kerékpáros cipőt, és láttam egy jó ajánlatot ahol szinte új Muddyfox cipőt kapok jó áron, de a cipő csak tépőzárral zárható, nincs rajta csat. A tépőzárral zárható országúti cipők komfort érzet és minőség tekintetében mennyivel rosszabbak mint a csatos társaik?
aranyszabály? talán csak az,h a kormány végétől kezd a feltekerést. elkezdhetnéd a stucnitól is feltekerni,és jobban is mutatna,de a fékváltókar környékén felpöndörödnie a bandázs. csak ezért szokás a végéről kezdeni. a régi,műbőr hatású,műanyag vackokat lehetett a stucni felől tekerni. mondjuk jó sz@rok is voltak. azt,h mennyire húzd meg? észre fogod venni,ha túl gyengén.
nem érsz el vele a végéig. én úgy szoktam,h ahol kevesebbet fogom a kormányt,ott kevesebbet használok,tehát jobban megfeszítem,és ritkábban tekerem. ahol meg többet taperolom,ott meg kevésbé van ráfeszítve,és sűrűben van feltekerve. általában a kartól,a stucni felé van sűrűbbre hagyva nekem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na jelentem XLC bandázs berendelve, elvileg hétfőre meg is jön. Lenne pár kérdésem, egyik hogy a bandázs tekerésre vonatkozóan van e esetleg aranyszabály amit érdemes betartani? Gondolok itt arra hogy pl. amikor feltekerem a bandázst lentről a kormány stucni felé haladva, a kormányon melyik részen milyen erősen érdemes a bandázst megfeszíteni miközben feltekerem? Mert nem szeretném ha laza lenne és esetleg elcsúszna menet közben (már ha ez jellemző lehet), de azt sem szeretném hogy túl feszes legyen és ezáltal más problémát generáljon. Mit tudtok ajánlani?Mert sajnos videón nem jön át a feltekerés erőssége. Másik kérdésem hogy szeretnék venni kerékpáros cipőt, és láttam egy jó ajánlatot ahol szinte új Muddyfox cipőt kapok jó áron, de a cipő csak tépőzárral zárható, nincs rajta csat. A tépőzárral zárható országúti cipők komfort érzet és minőség tekintetében mennyivel rosszabbak mint a csatos társaik?
a hétvégi csúcskísérlethez ha talál vlki közvetítő csatornát,az ne tartsa magában.
Lesz, az biztos.
a hétvégi csúcskísérlethez ha talál vlki közvetítő csatornát,az ne tartsa magában.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
az volt a koncepció lényege,h merevebbé tegyék a paralelogramma szerkezetét. viszont így vékonyabb "lemez" is elég hozzá,és máris megvalósul az amitől sok kerékpáros megőrül: könnyebb,és merevebb lett az előző évi modellnél.
ráadásul nagyobb felületre lehet ráírni, hogy Campagnolo.
Kár, hogy ezzel nem éltek
Viszont még rejtély, hogy sikerült úgy eltolniuk a Chorus UT hajtást, hogy csészével együtt immáron bő 760 gramm a történet, míg a régi ötkarosok megálltak 710 körül, ráadásul merevségben SEMMIT sem javultak, sőt, a tányérok még rugalmasabbak is lettek a 4csavaros rendszer miatt
Campagnolo: életvitel.
Most ezt próbálom elhozni áron alul:
http://www.ebay.co.u...=STRK:MEBIDX:IT
Vejne módosította - 2015. február 05. - 17:13
Van itt valaki, akinek van összehasonlítása a régi és új 10-es velocse váltók közt? Utóbbi, amit a triestinán is láttok, a nagy túlméretes oldallappal szerelt, 11-es váltók kinézetét "utánozó", az előbbi meg a tkp. 2001-től 2010-ig gyártott változat.
Miben jobb-több az új konstrukció a dizájnon kívül?
az volt a koncepció lényege,h merevebbé tegyék a paralelogramma szerkezetét. viszont így vékonyabb "lemez" is elég hozzá,és máris megvalósul az amitől sok kerékpáros megőrül: könnyebb,és merevebb lett az előző évi modellnél.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hipszter fixisek szevasztok!
"zakóteszt" outis portálon...ez kész!
Nos , a paraszt zakóban is paraszt. Mi a halál faszáért gombolja be az alsó gombot?
Hipszter fixisek szevasztok!
"zakóteszt" outis portálon...ez kész!
http://road.cc/conte...tailored-jacket
lehet hogy grammhuszárkodtak. az enyém 250 gramm és ilyen (szürkében) http://www.worldclas..._speed_rear.htm
a korábbi 9-es ultegrám meg valami 220 körül volt
ha már grammok: mi történt a grammvitézek origójával, a http://weightweenies...om/listings.php -al?
Nekem pont olyan a Velocsém, de bűnronda szegény az utódjához képest. Egyrészt a kis ketrec-oldalfal hülyén néz ki a szép nagy doboz helyett, másrészt az a porfekete felületkezelés olyan gusztustalan, hogy a weightweeniesen se látsz rondább dolgokat. Zongorafeketét a népnek!