"Akkor hol az igazság? " hát nincs igazság
nem vagyunk egyformák. Landis szöges ellentétje Sean Yates,és igazából mindegyik eredményes volt a maga modján.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#6661
Posted 2015. February 12. - 18:28
- Vejne likes this
#6662
Posted 2015. February 12. - 16:36
Mindjárt vissza is fordítom az enyémen
Úgy látom a profik között is akad, akinek fölfelé áll, pl. hengerezés közben néztem ezt a videót, és Mosernek így van, pl. 17:23-27 között látható
Az igen!
Akkor hol az igazság? Elvesztem... De hétvégén kiderül, megyek egy kört. ![]()
#6663
Posted 2015. February 12. - 16:36
még mindig keresgélek 2. generációs ergopower-re fehér borítást. ilyet: http://www.rosebikes...bers/aid:486045 mondjuk,még mindig nem vagyok biztos benne,h érdemes e rá kiadnom némi pénzmagot rá. itt-ott lehet kapni,de kb 7000 forint. a tuttibringát is felhívtam,h van e nekik,de nem jártam szerencsével. azért őket kerestem első körben,mert 3500 körül volt nekik vlmikor. a másik,h az eladó állítása szerint nem is a legjobb minőség. kenődik,v mi. vlkinek van ilyen gumival tapasztalata? érdemes e keresgélnem,v hagyjam a francba. még a kínai csudásbódékat nem tanulmányoztam kellő mélységben. lehet,h ott lenne. szóval tapasztalatokat,és vásárlási lehetőséget is várok tőletek.
köfi
lehetőleg vlmi pesti bolt lenne jó nekem
Az a fehér inkább csak vitrinbringára való :-) A fekete gyári campa már bizonyított
- donciccio likes this
#6664
Posted 2015. February 12. - 16:33
ha már stucni: ma lentebb püföltem a sajátot, mert folyton csúsztam hátra az így is hátra tolt nyergen. : ) hétvégén hosszú távú teszt, városba kényelmes. kb. 1cm-t engedtem lentebb, diós stucninál olyan finoman játszol a magassággal, ahogy aheadnél nem.
cserébe hajlik a rendszer, mint a spagetti, de evvaan.
#6665
Posted 2015. February 12. - 16:15
..........rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
oszt ezt honnan vetted Jani?? ![]()
Ridley Noah Fast
#6666
Posted 2015. February 12. - 14:28
még mindig keresgélek 2. generációs ergopower-re fehér borítást. ilyet: http://www.rosebikes...bers/aid:486045 mondjuk,még mindig nem vagyok biztos benne,h érdemes e rá kiadnom némi pénzmagot rá. itt-ott lehet kapni,de kb 7000 forint. a tuttibringát is felhívtam,h van e nekik,de nem jártam szerencsével. azért őket kerestem első körben,mert 3500 körül volt nekik vlmikor. a másik,h az eladó állítása szerint nem is a legjobb minőség. kenődik,v mi. vlkinek van ilyen gumival tapasztalata? érdemes e keresgélnem,v hagyjam a francba. még a kínai csudásbódékat nem tanulmányoztam kellő mélységben. lehet,h ott lenne. szóval tapasztalatokat,és vásárlási lehetőséget is várok tőletek.
köfi
lehetőleg vlmi pesti bolt lenne jó nekem
Edited by donciccio, 2015. February 12. - 14:35.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6667
Posted 2015. February 12. - 13:42
Itt van ez a szerencsétlen, ő is nagy mestere volt a chopperkormány beállításnak http://high-alpine.c...12/DSC06693.jpg
és imádta a fékkart úgy beállíttatni, hogy a campa tervezője forog a sírjában, pedig még él http://i.dailymail.c...324_468x361.jpg
- ivancso.isti likes this
#6668
Posted 2015. February 12. - 13:35
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
Mindjárt vissza is fordítom az enyémen ![]()
Úgy látom a profik között is akad, akinek fölfelé áll, pl. hengerezés közben néztem ezt a videót, és Mosernek így van, pl. 17:23-27 között látható
#6669
Posted 2015. February 12. - 07:53
- Vejne likes this
#6670
Posted 2015. February 12. - 07:51
Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.
3 ujj?
nekem nincs annyi ujjam ami oda beférne. ![]()
- SerpaPerec likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6671
Posted 2015. February 12. - 02:13
Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)
Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?
amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni!
ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.
Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )
Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.
Az szép, nem tudom miért raknak fel ilyen hibás cikket akkor, az embert csak félrevezeti az ilyen cikk. :/ Minden esetre a nyereg szerintem jól van beállítva, még talán a magasságon állítok majd ha meglesz a cipőm,mert jelenleg teljesen függőlegesen áll a lábam, ha a hajtókar lefelé néz, egy minimális hajlást akkor érek el ha megemelem a sarkam a pedálon. De aztán lehet hogy ez is pont jól van belőve, ez mind akkor derül ki ha összeáll a kép és meglesz a cipő a stoplival. Kicsit úgy érzem jelenleg mint ha a fali csillárhoz nyújtózkodnék, amikor meg akarom fogni a fékváltókar tetején a gumi markolatot pl.
#6672
Posted 2015. February 12. - 01:24
Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)
Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?
amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni!
ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.
Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )
Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.
#6673
Posted 2015. February 12. - 00:45
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
Ez esetben kicsit tanácstalan vagyok, hogy most vegyek e kisebb kormányszárat, mivel átfordítva -6 fokba annyira ki kell nyújtózkodnom hogy már-már vízszintes pozíciót vesz fel a felsőtestem. Légellenállás szempontjából persze nem baj, csak szerintem hosszabb távon ez fájdalmakkal járhat. Minden esetre hétvégén kipróbálom milyen így tekerni vele, addig nem döntök. Még esetleg ha picit közelebb viszem a nyerget a kormányhoz jó lehet. Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.
#6674
Posted 2015. February 11. - 23:11
Elnéztem, 100-al számoltam, onnan jött.
De 90 fokkal kell szoval akkor 6 fok +,- Kérdés persze hogy melyik lesz az ideálisabb nekem. Az a 6 fok emelkedés avagy csökkenés.
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
A sebesség mindent megold.
#6675
Posted 2015. February 11. - 20:22
derékszög az kilencvenfok.
ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.
ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton.
szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.
Köszi.
#6676
Posted 2015. February 11. - 20:16
De honnan a 16?
Elnéztem, 100-al számoltam, onnan jött.
#6677
Posted 2015. February 11. - 18:40
A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne.
De honnan a 16? ![]()
A sebesség mindent megold.
#6678
Posted 2015. February 11. - 18:36
#6679
Posted 2015. February 11. - 18:21
#6680
Posted 2015. February 11. - 18:18
A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne.
derékszög az kilencvenfok.
ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.
ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton.
szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.
Edited by Vejne, 2015. February 11. - 18:20.

Sign In
Create Account

Back to top





