De az legalább óccsó.Ja, muszáj leszek bedobni még egy mentőötletet..
Köpenyek. Pl. ha el akarnám rontani a legjobb kerékszettet, rátennék egy pár drautos Zafirrot jó Deestone belsőkkel.
Kényelmetlen lesz, rázós, tapadni sem fog, és leglaább még súlyt is hozzáad
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#5621
Írta 2015. május 03. - 11:45

#5622
Írta 2015. május 03. - 11:41

Ja, muszáj leszek bedobni még egy mentőötletet..
Köpenyek. Pl. ha el akarnám rontani a legjobb kerékszettet, rátennék egy pár drautos Zafirrot jó Deestone belsőkkel.
Kényelmetlen lesz, rázós, tapadni sem fog, és leglaább még súlyt is hozzáad
#5623
Írta 2015. május 03. - 10:56

Ha ilyen lenne, a cangán és nem 501-es, akkor nem gondolkodnék a cserén. Az 501-es jobb mint ez az ultugra?
Ez most valami beugrató kérdés...? Dura-Ace, Ultegra, ... és utána a többi.
#5624
Írta 2015. május 03. - 10:41

Nem mindegy milyen kónuszosról beszélünk, Shimanonál ebben is vannak különbségek, egy ilyen Ultegrában más minőségűek a kónuszok, golyók, golyópályák az agyban mint egy egyszerűbb kerékszettjükben.
Ha ilyen lenne, a cangán és nem 501-es, akkor nem gondolkodnék a cserén. Az 501-es jobb mint ez az ultugra?
Biztos?
#5625
Írta 2015. május 03. - 10:40

Egy berágott és egy tökéletesen futó csapágy között is csak tized wattok vannak. Tehát nincs mérhető különbség a két rendszer között. Aki érez valamit, az vagy csak placebo vagy szar maga az agy.
A linkeden 2:1-es van.
Izé. Ezt az oldalt szerintem nem tartják karban, eddig mindig csak úgy tudtam vásárolni, hogy megkérdeztem, tudnak-e szerezni, és tudtak. : )
#5626
Írta 2015. május 03. - 10:38

Köszi. Úgy hallottam, hogy az R5-ös súlyosabb, mint a gyártó által megadott. Kicsit rémisztő a Vento ezzel a küllő kiosztásal, hogy nem olyan egyenletes mint a R5é. Amit érdekelt a kónusz vs ipari. Közel azonos súlynál érezni-e különbséget?
Nem mindegy milyen kónuszosról beszélünk, Shimanonál ebben is vannak különbségek, egy ilyen Ultegrában más minőségűek a kónuszok, golyók, golyópályák az agyban mint egy egyszerűbb kerékszettjükben.
https://www.bike-com...radsatz-p35755/
#5627
Írta 2015. május 03. - 10:32

Köszi. Úgy hallottam, hogy az R5-ös súlyosabb, mint a gyártó által megadott. Kicsit rémisztő a Vento ezzel a küllő kiosztásal, hogy nem olyan egyenletes mint a R5é. Amit érdekelt a kónusz vs ipari. Közel azonos súlynál érezni-e különbséget?
Egy berágott és egy tökéletesen futó csapágy között is csak tized wattok vannak. Tehát nincs mérhető különbség a két rendszer között. Aki érez valamit, az vagy csak placebo vagy szar maga az agy.
Mi? Milyen küllőkiosztás? Sima 20 küllő hátul 1:1 arányban fűzve..
A linkeden 2:1-es van.
MJani01 módosította - 2015. május 03. - 10:33
- Vejne kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5628
Írta 2015. május 03. - 10:21

Köszi. Úgy hallottam, hogy az R5-ös súlyosabb, mint a gyártó által megadott. Kicsit rémisztő a Vento ezzel a küllő kiosztásal, hogy nem olyan egyenletes mint a R5é. Amit érdekelt a kónusz vs ipari. Közel azonos súlynál érezni-e különbséget?
Már ezzel is ijesztgettek a súlyra vonatkozóan : http://apro.bikemag....ot-l275787.html
Gyorsan fogyasztottam is.
Biztos?
#5629
Írta 2015. május 03. - 10:11

#5630
Írta 2015. május 03. - 10:05

Ezt olyan mondja, aki csak a súlyt nézi. Egyébként az R5 mindössze 55 ezer ft-ba kerül, csak más matricával.
Azért fontos, hogy mennyire forog jól az agy és mennyire merev a szerkezet. ^^ Utóbbi kettőben tényleg jó az R5. MÉRT Súlyra amúgy 1690-1700 gramm közt van Campy rotorral, szóval SH-val olyan 1800.
Köszi. Úgy hallottam, hogy az R5-ös súlyosabb, mint a gyártó által megadott. Kicsit rémisztő a Vento ezzel a küllő kiosztásal, hogy nem olyan egyenletes mint a R5é. Amit érdekelt a kónusz vs ipari. Közel azonos súlynál érezni-e különbséget?
xotom módosította - 2015. május 03. - 10:16
Biztos?
#5631
Írta 2015. május 03. - 09:58

http://www.ebay.de/i...cvip=true&rt=nc
tessék
sorral-gumival elment ennyiért. Postával együtt kb. 42ezer ft lett VOLNA.
Az agyszett ér majdnem annyit.
http://www.ebay.de/i...=item46398c871c
Jé, ilyen agyam volt a szétsütött kerékszettemben Ezt tilos így megvenni, záróanya nélkül.
http://www.ebay.de/i...=item46398c9797
Régi Non-OS tengelyes hátsó agyas campy kerékhez MINDIG kérni kell a záróanyát, különben egy PITA lesz beszerezni.
Vejne módosította - 2015. május 03. - 10:00
#5632
Írta 2015. május 03. - 09:01

Én innen vásároltam sapim küllőket.
ok,de alig különbözik az ára. most mind1 is,mert ilyen áron kevesen fognak építeni kereket. jobban mondva szinte senki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5633
Írta 2015. május 03. - 08:56

tudom. ezért nem is kezdtem bele egy ilyen projektbe. ha a felnik,és az agyak kb fele árból kijönnének,akkor megkockáztatnám az építést,de így már nem. az a baj,h az agyak kb 35 ezer + a két felni is kb 30 ezer,és akkor még nem vettél ilyen beszerezhetetlen aero küllőket. természetesen ezek a legdrágább kategóriába tartoznak. az az igazság,h élőben csak 1 db ilyen vékony aero küllőt láttam,ami nem volt beépítve kerékbe. az is egy termékminta volt.
tessék: http://www.planetx.c...im-cx-ray-spoke ezzel az akciós árral 44 db küllő kb 30 ezer forint lenne.
Én innen vásároltam sapim küllőket.
http://www.wheelbuil...-ray-spoke.html
coffein módosította - 2015. május 03. - 08:58
- donciccio kedveli ezt
#5634
Írta 2015. május 03. - 08:39

Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.
tudom. ezért nem is kezdtem bele egy ilyen projektbe. ha a felnik,és az agyak kb fele árból kijönnének,akkor megkockáztatnám az építést,de így már nem. az a baj,h az agyak kb 35 ezer + a két felni is kb 30 ezer,és akkor még nem vettél ilyen beszerezhetetlen aero küllőket. természetesen ezek a legdrágább kategóriába tartoznak. az az igazság,h élőben csak 1 db ilyen vékony aero küllőt láttam,ami nem volt beépítve kerékbe. az is egy termékminta volt.
tessék: http://www.planetx.c...im-cx-ray-spoke ezzel az akciós árral 44 db küllő kb 30 ezer forint lenne.
donciccio módosította - 2015. május 03. - 08:43
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5635
Írta 2015. május 03. - 08:16

csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.
Ilyen kategóriában már bűn kereket fűzni, a gyári szettek agyonverik merevségben és a fűzés minőségében.
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5636
Írta 2015. május 03. - 07:59

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)
Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt..
)
Ha valaki szeret fűzőcskézni.
csábító lenne építeni vlmi király könnyű,de mégis aero kereket,de sztem a 100 ezer körüli ár már nem lenne annyira jó. ezekkel a felnikkel: http://www.gipiemme....cts/72-155.aspx ,és ilyen küllőkkel: http://www.sapim.be/spokes/aero/cx-ray. kb 1500 gramm körüli kerékszett jönne ki belőle. csak baromi drága lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5637
Írta 2015. május 03. - 07:25

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Ilyet vettem egy ismerősnek nemrég. Best offerrel 110-115 USD körül elhozható, 16-18 lyukas első aggyal is kérhető (PP fizetéskor a "note"-ba beírni, hogy milyen furatszámmal szeretnéd, én legalábbis így csináltam, 18-24 F-R)
Külön választható C-S rotor ill. színben is van választék. QRS nincs, de az mindegy. (itt.. )
Ha valaki szeret fűzőcskézni.
- donciccio kedveli ezt
#5638
Írta 2015. május 03. - 05:47

Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.
Ezt olyan mondja, aki csak a súlyt nézi. Egyébként az R5 mindössze 55 ezer ft-ba kerül, csak más matricával.
Azért fontos, hogy mennyire forog jól az agy és mennyire merev a szerkezet. ^^ Utóbbi kettőben tényleg jó az R5. MÉRT Súlyra amúgy 1690-1700 gramm közt van Campy rotorral, szóval SH-val olyan 1800.
Vejne módosította - 2015. május 03. - 05:47
#5639
Írta 2015. május 02. - 22:44

Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.
Köszi a véleményt. Az r5 normál vásárlással is "mindössze" 70-80ezresbe kerül. Volt aki azt mondta, hogy 100ezer alattiba ne is gondolkodjam, mert semmit nem jelent. A zonda 1500gr körüli, az már a 100ezres kategória súlya. Emiatt a súly miatt mondták nekem a 100ezer feletti árfekvésű kerekeket.
Biztos?
#5640
Írta 2015. május 02. - 22:26

majdnem meg lett az 53 km a csúcskísérletnél. nagyon kiegyensúlyozott volt. látszik a pályás múlt Alex Dowsett-nél. most nem mértem a köridőket,csak a végén néhányat. 17-en belül ment. sztem így kell felépíteni ezt a teljesítményt. gratula.
Azt mondta, nem akar hazudni: az elso felora konnyu volt.

Persze lehet ez a nagysagrendi elteres gerelyhajitasban is meglenne, de valahogy nem hiszem.
ave módosította - 2015. május 02. - 22:26
- donciccio kedveli ezt