Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
élőben nagyon szép pedig a színe. én még emlékszem ezekre a felnikre. azt hiszem ezt a kerékszettet még a biker forgalmazta idehaza.
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
élőben nagyon szép pedig a színe. én még emlékszem ezekre a felnikre. azt hiszem ezt a kerékszettet még a biker forgalmazta idehaza.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A kormanyt en lejjebb csavarnam
a szemem és aeszthétikai szempontok szerint valóban igazad van.
a csuklóm-könyököm-vállam másképp gondolja
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
http://apro.bikemag....t-l296789.html#
ez árában van.. 15k fékváltókar, 8k fékszett, 5k hátsó váltó, 2k első váltó, 1.5 k bowdenakasztó.. szóval megéri így egyben!
Edited by Vejne, 2015. June 30. - 07:12.
szép kis gurigák.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
Don,nekem volt olyan Mavic Open Pro felninél,hogy ahol össze van illesztve/hegesztve,ott van benn egy alu ellensúly(szelep ellen),az kezedett el mocorogni és adni kis rezgő hangot,ha megütögettem ott oldalról a kereket,szépen lehetett hallani,hogy rezeg/zörög.Úgy oldottam meg,hogy ahol van ez a ellensúly ott belülről megfurtam a felnit egy 2mm-es fúróval,a súly minkét véginél(duplánszegecselés miatt máshogy nem hozzáférhető) és pillanatragasztót nyomtam bele,azóta kussban van.
Figyelem, aki nem szereti az unalmas hosszú frusztrálóan semmitmondó kommenteket, az most továbblép. Dontsayididntwarnya
Anorché, legyünk unalmasak című rovat következő felvonása: Kancsó után Korálos "bikefit".
Nos, a fékváltókar "bumpszli" és nyeregorr távolsága 77 cm, a stucnihossz 120mm, a felsőcsőhossz 580mm CC, nyeregvázcső 580mm CC, (BB shellbe stampelt "58" meg kifejezetten beszédes)
A kormány előrenyúlása 84mm, esése 144 mm, a fékváltókar-pozíció "tankönyvből másolt": fékkar alja egy vonalban a kormány alsó részének vonalával, a kormány felső része pedig a stucni vonalának meghosszabbításába esik. A kormány hajlítása "kurvarondabazdmeghányinger" (By StZs) "Ritchey Biomax".
NB: a pici fényvisszaverős szalagot használom ált. a megfelelő stucnimagasság beállítására. Előzőleg a szalag "szorult" a fejcsapágycsésze és stucniszár közt, de abban a magasságban az alsó fogás már picit mély volt. Így pont jó, kényelmes.
Egyébként rájöttem, nem az én testalkatomhoz való a sekély kormány. Ez a 144 mm kb. jó, esetleg 140-135 mm-t tudnék még elképzelni, a 133mm-es syntace-t picit sekélynek érzem, a 125mm-esek meg szóba nem jöhetnek. A biomax hajlítás ugyan kényelmes, de elérhetetlen távolságba teszi a fékkart, ami iszonyatosan "biztonságos", nem árt résen lenni!.
A korábban "kinézett" Deda Piega kormányt minap láttam első generációs ergopowerrel, pontosan így néz ki:
Ez 130mm mély, 80mm hosszú. Ellenben a Deda "shallow drop" hajlítás egy klasszikus kerek forma, 135mm mélységgel és 85mm előrenyúlással. Talán "sweet-spot" lehet? Lentebb kerülhetne a fékváltókar-fogás kb. 1cm-rel, az alsó fogás maradhatna ugyanott, s nem változna a hossz sem.
konkrétan ez a termék-hajlítás:
Amúgy ez már OCD.. akárhányszor kézbe veszem a Ritcheyt, mindig odáig vagyok a kényelemért, kézbe illő kialakításáért, és mégis minden nap felteszem a kérdést: nem lenne-e jobb az RHM vagy Shallow hajlítás..
Más: a bohócgumik tök jól bírják. 3400-3500 km körül van bennük, és semmi defekt, bár, tele vannak vágásokkal&a hátsó kezd kissé laposodni. Szerintem hátul kb. 5500-6000 km után lesz cserés, szerencsére van itthon egy régebbi Conti Grand Prix Black Chilli, amit elöl használtam. Az pont jó lesz oda!
Kormányt meg muszáj leszek kipróbálni, addig úgy sem tudhatom, hogy jó-e nekem, vagy sem, amíg nincs a kezemben
Edited by Vejne, 2015. June 29. - 20:36.
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
biztos vmi pimpfség lesz: pl a szelepcsavar lötyög
http://road.cc/conte...road-bike-video
25.4-es nyeregcsőátmérő 31.6-->27.2-->25.4
Már várom a 24-25mm-es darabokat. 28mm-es guminak férőhely, bár sokan még a 30mm-es szingókat is "begyűrik". Ceruzavékony támvillák..
Még pár ilyen "húzás" és újra 26mm-es kormányokkal fogják kínálni a bringákat
porszem a gépezetben. ritka az amikor a saját bringámon nem jövök rá egy hiba okára. a jelenség: egy olyasmi "ciripelő" hangot hallok bringázás közben,mint amikor a lánc nem fut rendesen a hátsó fogaskerekeken. mintha a nagyobb fogaskerékhez időnként hozzáérne a lánc. de nem ez okozza a hangot. ha nem tekerek,akkor is lehet hallani. tehát vlmi forgó részegységtől ered a hang. a hátsó kerék felől hallottam,így ma ezt szétszedtem. én a rotorban lévő kicsi ipar csapágyakra gondoltam,de se ott,se máshol nem találtam semmi rendellenességet. még az év elején zsíroztam újra az agyakat,és teljesen tiszta volt a kenőanyag. a rotor csapágyait is újrakentem a zsírzógombon keresztül. a bennük lévő zsír sem volt az átlagosnál koszosabb. megnéztem a küllőperemet,és a felnit is. hátha repedt,vagy ilyesmi,de ott sem találtam semmit. egy dolog volt,ami kicsit eltért a szokásostól. az alu tengely végén lévő,5-ös inbusszal kicsavarható csavar volt a kelleténél jobban meghúzva,de az is kilazult egy kicsit több erő befektetéssel. szóval ez a helyzet. majd holnap reggel megyek egy kicsit tekerni. akkor majd meglátom,hallom,h változott e vlmi.
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.bikeradar...corsa-15-49530/
Nicsaknocsak. 1.9 kilós vázra is lehet ám 7.5 kilós bringát varázsolni grammhuszár alkatrészek (kivéve: villa) nélkül..
hajtókarból le lehet kapni cca. 90 grammot (SR) a fékekből 100-at (butikfékek) a nyeregből szintén 100-at, nyeregcsőből kb. 50-et, etcetcetc.. A kerékszett sem alacsony profilú szingós, hanem magasabb peremes..
És tetszik, szép.
http://weightweenies...8627&start=1440
szépek ezek mind. ami különlegessé tesz néhányat, az a kúpos fejcső-villa külső csészés fejcsapággyal. Szokatlan-meghökkentő elsőre, de második blinkre már kifejezetten jó hatást kelt. Jobban harmonizál a modern szettekkel-kormányokkal, mint a filigrán colnyolcados fejcső... (IMHO
Jot benaztam szombaton, gondoltam megosztom, mert tanulsagos a vegallas csavarok fontossagarol...
A lánc leugrott a 12-es lánckerék és a váz közé, egyből megállt a hajtás, miközben én azért elég keményen toltam 50 felett, 100-as fordulat mellett. Persze az én hibám. A kölcsön Powertap kerék 10-es, de nekem is 11-es sor kell, így tettem rá egy 12-25-ös sort a 14-es nélkül. Úgy álltítottam be, hogy a küllők felé ne tudjak túlváltani, gondoltam lefele nem fogjuk úgysem a 13, 12-t használni, így nem is foglalkoztam az alsó végállás állítócsavarral. Az eredmény az lett, hogy már a 12-n voltam, amikor még egyet váltottam, amire egy picit mozdult a váltó, de a lánc maradt még a helyén, egy ideig. De nem sokáig...
porszem a gépezetben. ritka az amikor a saját bringámon nem jövök rá egy hiba okára. a jelenség: egy olyasmi "ciripelő" hangot hallok bringázás közben,mint amikor a lánc nem fut rendesen a hátsó fogaskerekeken. mintha a nagyobb fogaskerékhez időnként hozzáérne a lánc. de nem ez okozza a hangot. ha nem tekerek,akkor is lehet hallani. tehát vlmi forgó részegységtől ered a hang. a hátsó kerék felől hallottam,így ma ezt szétszedtem. én a rotorban lévő kicsi ipar csapágyakra gondoltam,de se ott,se máshol nem találtam semmi rendellenességet. még az év elején zsíroztam újra az agyakat,és teljesen tiszta volt a kenőanyag. a rotor csapágyait is újrakentem a zsírzógombon keresztül. a bennük lévő zsír sem volt az átlagosnál koszosabb. megnéztem a küllőperemet,és a felnit is. hátha repedt,vagy ilyesmi,de ott sem találtam semmit. egy dolog volt,ami kicsit eltért a szokásostól. az alu tengely végén lévő,5-ös inbusszal kicsavarható csavar volt a kelleténél jobban meghúzva,de az is kilazult egy kicsit több erő befektetéssel. szóval ez a helyzet. majd holnap reggel megyek egy kicsit tekerni. akkor majd meglátom,hallom,h változott e vlmi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sztem megérett a magyar országúti kerékpársport a pusztulásra. sík terepen,150 km-es versenyt rendezni? arról,h ki,és hogyan nyert,arról meg már nem is szeretnék írni. pfffff. szánalmas.
....azért ha belekezdtél, valami infót megoszthatnál!
Ridley Noah Fast
Kinek mi a celja ezekkel a sik bajnoksagokkal?
Amikor Zolderben csinaltak VB-t, tudni lehetett, hogy Cipo vilagbajnok lehet, lett is. Vagy Daniaban Cavendish.
De ez tegnap tuti nem papirforma volt.
En persze nem vagyok kerekparversenyzo, mert bennem fel nem merul, hogy igy nyerjek, ahogy az uj magyar bajnok. Forditva mar felmerult, hogy nem is fogok kuzdeni a vegen, mert nem erdemelnem meg. De azert ennyire hulye nem vagyok am, csak atfutott az agyamon.
a 90-es években,amikor ilyen rövid volt a verseny,akkor Visegrádon rendezték. minden körben a várhoz föl kellett menni,és még az is 160-170 km volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
270m szint volt a pályában, a tavalyihoz és a tavalyelőttihez képest ez már hegyi verseny volt , de remélem, hogy a következő 10 évben nem lesz az Alföldön több OB. Rekordszámú részvevő és befejező volt ezen az OB-n. Az amatőr mezőny fele is simán végigjött volna velünk, 63 éves csapattársam is megjött a mezőnnyel.
A bikemagos cikkel meg nem kell foglalkozni, mert az egy szarkeverő bulvár cikk, szánalmas, hogy a szövetség hivatalos honlapján is ez van kint.
A sebesség mindent megold.
haggyadmá' két csatornát átívelő híd is volt a pályán&egy "meredek mászás" a horgásztó környékén ez errefelé HEGYNEK számít.
Az intelligenciáról, gerincességről és impulzusviselkedésről meg nem célom értekezni.
sztem megérett a magyar országúti kerékpársport a pusztulásra. sík terepen,150 km-es versenyt rendezni? arról,h ki,és hogyan nyert,arról meg már nem is szeretnék írni. pfffff. szánalmas.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://caferoubaix....df-roadbook.pdf 2015 tdf roadbook
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Egyébként én meghalnék, ha nem tudnék húzni.
Nem is kel feltétlen abbahagyni, a hozzászólásokban elég meggyőző módon szétszedik a "mitoszrombolót". Szvsz sokan összetévesztik a "húzást" a "nem taposni ellenkező irányba"-val, ami nyilvánvalóan sok energiába kerül. Vagyis a hatékony, "szép" tekerést (amit megint sokszor nem teljesen helyesen körkörösnek hívnak) a spéci mászásokkal/sprinttel.