Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34368 hozzászólás a témában

#4741
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://forum.tour-ma...-von-Light-Wolf

 

hmm, vajon merevségben mennyire van eleresztve, tartósságban? :)

 

Azért 24-28 küllő nem 16-18, de nem is 32-32 :)

 

http://bikemarkt.mtb...ur-kurbel-175mm

 

az átdobóketrecbe itt is beletaposta a hajtókar belső oldalát Meg kéne tanulni beállítani azt a külső végállást..


Vejne módosította - 2015. szeptember 16. - 06:10


#4742
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

 

Pantani dokufilm http://streamin.to/9j8su0fcwrp5

magyar felirattal

 

Berzin bepótolta a sörözést, egészen konkrétan disznófeje lett. Más: tegnap eszembe jutott, hogy mennyire ritkán járok szervizbe. Egyik oka, hogy nem szívesen bízom rá a cuccaimat akárkire, a másik az a néha előforduló elképesztő sötétség, ami kijön ezeknek a csávóknak a szájából. Mindegyik közt nagy kedvencem az a figura, aki ezzel az indokkal fikázta a Campát (akkor még a Shi nem vezette mind a 4 bowdent a bandázs alatt, sram meg csak MTBzett), hogy a 2x2 bowdenház a bandázs alá installálva olyan problémát okoz, hogy elengedett kéznél a feszülő bowdenezés elforgathatja (!) a kormányt. Kár, hogy akkor még nem ismertem azt a remek és ideillő kifejezést, hogy "trokhár" , mert tuti azzal replikáztam volna.


  • donciccio kedveli ezt

#4743
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Pantani dokufilm http://streamin.to/9j8su0fcwrp5

magyar felirattal

  • donciccio kedveli ezt

#4744
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Arn, ne haragudj, de küldenék Pm-t, csak nem tudok, fullon van a ládád :)

Más:

C'dale-en akkor jöhet a cockpit-váltás.

Deda RHM hajlítás nagyon bejön, főleg hajlat-alsó fogás-fékváltókar fogás kényelmes rajta, alul fogva sprintben nem ér bele az alkar a kormány felső részébe, nagyon gyorsan lehet rajta fogást változtatni, pont jó a tenyerednek az alsó fogás íve, elég rövidke ahhoz, hogy felső fogásból is elérjem a fékkart-kioldókart, és elég sekély ahhoz, hogy kényelmes legyen a kioldókar használata.

Néztem más kompakt hajlításokat is:

-FSA
-3ttt Ergonova (ezzel mentem is, rövid távon nagyon jó, hosszú távon nem tudom, annyi szent, hogy iszonyat picike-rövid)
-Pro PLT (ITM Alcor80 ugyanez a hajlítás)

Kinek melyikkel van tapasztalata?

Most 120mm-es Zero100 stucni és XL-es syntace racelite kormány van (100mm reach), szóval, minimum 130mm-es stucni kelleni fog mindegyik kormányhoz.

Ave anno az RHM-et ajánlotta, ami tényleg nagyon jó, bejött a Coralon.
Janiról tudom, hogy FSA-val megy, Alexander the Great meg Pro-párti.

Egyéb "input"? :)

Az FSA 80mm hosszú, 125mm sekély
A 3ttt Ergonova "elvileg" 77 mm hosszú, 123mm sekély, de én rövidebbnek éreztem a Dedánál..
A Pro (ITM) 70mm hosszú, 125mm sekély
a Deda pedig 75mm hosszú, 130mm sekély

Dedából sajnos Zero100 az ára miatt szóba sem jöhet. :) DEDA-RHM02-Lenker-schwarz-schwarz-42-cm-, kalloy uno stucnival (130mm)

Más kormányra tipp? Ritchey Logic Curve (73hosszú, 127 mély)? :) A controltech CLS sem néz ki rosszul BC-n:

Controltech-CLS-OS-Road-Lenker-Modell-20

más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:

https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/

:) igaz, jó drága BC-n.

szélességben 44cc mehet? a vállam alapján 42cc elég lenne, de jobban szeretem a 44-est, 42-essel fájdogál a lapockáim közt, nyaktájékon. :)

Johet :) 2013as volt a legujabb uzenetem.

arn módosította - 2015. szeptember 11. - 19:41


#4745
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

"más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:

 

 

https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/"

 

 

Én 26-ost ilyet rendeltem:

https://www.bike-com...-Lenker-p20934/

 

Aki kompakt kormányt keres (kicsi drop /reach), inkább ez mint a Deda Piega.

 

(amúgy átállatam OS-re, akit érdekelne a fenti párszáz km-t futott procraft kormány, féláron odaadaom, 44 cm-es)

ha két hónappal ezelőtt szólsz .( :(

 

tömegre amúgy mit tud egy ilyen Procraft? :)



#4746
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás

"más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:

 

 

https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/"

 

 

Én 26-ost ilyet rendeltem:

https://www.bike-com...-Lenker-p20934/

 

Aki kompakt kormányt keres (kicsi drop /reach), inkább ez mint a Deda Piega.

 

(amúgy átállatam OS-re, akit érdekelne a fenti párszáz km-t futott procraft kormány, féláron odaadaom, 44 cm-es)


andersen módosította - 2015. szeptember 11. - 12:17


#4747
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Arn, ne haragudj, de küldenék Pm-t, csak nem tudok, fullon van a ládád :)

 

Más:

 

C'dale-en akkor jöhet a cockpit-váltás.

 

Deda RHM hajlítás nagyon bejön, főleg hajlat-alsó fogás-fékváltókar fogás kényelmes rajta, alul fogva sprintben nem ér bele az alkar a kormány felső részébe, nagyon gyorsan lehet rajta fogást változtatni, pont jó a tenyerednek az alsó fogás íve, elég rövidke ahhoz, hogy felső fogásból is elérjem a fékkart-kioldókart, és elég sekély ahhoz, hogy kényelmes legyen a kioldókar használata.

 

Néztem más kompakt hajlításokat is:

 

-FSA

-3ttt Ergonova (ezzel mentem is, rövid távon nagyon jó, hosszú távon nem tudom, annyi szent, hogy iszonyat picike-rövid)

-Pro PLT (ITM Alcor80 ugyanez a hajlítás)

 

Kinek melyikkel van tapasztalata?

 

Most 120mm-es Zero100 stucni és XL-es syntace racelite kormány van (100mm reach), szóval, minimum 130mm-es stucni kelleni fog mindegyik kormányhoz. 

 

Ave anno az RHM-et ajánlotta, ami tényleg nagyon jó, bejött a Coralon. 

Janiról tudom, hogy FSA-val megy, Alexander the Great meg Pro-párti.

 

Egyéb "input"? :)

 

Az FSA 80mm hosszú, 125mm sekély

A 3ttt Ergonova "elvileg" 77 mm hosszú, 123mm sekély, de én rövidebbnek éreztem a Dedánál..

A Pro (ITM) 70mm hosszú, 125mm sekély

a Deda pedig 75mm hosszú, 130mm sekély

 

Dedából sajnos Zero100 az ára miatt szóba sem jöhet. :) DEDA-RHM02-Lenker-schwarz-schwarz-42-cm-, kalloy uno stucnival (130mm)

 

Más kormányra tipp? Ritchey Logic Curve (73hosszú, 127 mély)? :) A controltech CLS sem néz ki rosszul BC-n:

 

Controltech-CLS-OS-Road-Lenker-Modell-20

 

más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:

 

https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/

 

:) igaz, jó drága BC-n.

 

szélességben 44cc mehet? a vállam alapján 42cc elég lenne, de jobban szeretem a 44-est, 42-essel fájdogál a lapockáim közt, nyaktájékon. :)


Vejne módosította - 2015. szeptember 11. - 12:01


#4748
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás

ha nem bonthato, mi ertelme?

 

Bonthatóság: ha jól emlékszem a SRAM kézzel nem bontható, a KMC igen. Vagy fordítva :) de az egyikkel mindig szívok

Én egy vezetékcsupaszolót  használok bontásra (ilyesmi) , de van célszerszám is. Úgy emlékszem a SRAM hivatalosan nem ajánlja a bontást és újra felhasználást, a Shimano meg csak a stiftes kötést támogatja,de a gyakorlatban soha nem volt ebből gondom. Ha van kéznél, minden láncot bontható szemmel szerelek. 



#4749
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

inkabb betekerek egy szemet :) korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.

 

Én főleg azért használom mert az új lánc méretrerövidítése után egyszerűbb berakni mint egy stiftet. Na meg hasznos ha rendesen át akarom mosni a láncot.



#4750
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

inkabb betekerek egy szemet :) korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.

Lánc olajzásnál nagyon jól jön!



#4751
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

inkabb betekerek egy szemet :) korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.



#4752
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

ha nem bonthato, mi ertelme?

 

Olyan nincs :)



#4753
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Amit írtál durván 110eFt, ezért kértem ki a segítségeteket, hogy mi az az ár, amiért relatív rövid idő alatt elviszik, tekintve hogy a balesetet leszámítva, újszerű állapotvan van. 75-80ért már biztos odaadnám, és akinek van ideje, energiája, tovább adja, vagy felhasználja amire szuksege van, majd épít rá, vagy egyszerűen megjavítattja éa használja. Apróban röhejesen drága retro bringák vannak, 5 éve még vettem 40ért fékváltókaros outit, most meg..... közben a 26 montinak meg nincs ára, de ez egy másik topik ;)

csak varni kell 20 evet, es lesz ara. ha most egy jobb acel vazat szeretnel, semmivel sem olcsobb, mint mas :)



#4754
petya9

petya9

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Üdv!

Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. Van egy régi Favoritom ami most kapott egy új hátsó kereket. A kerék gyorszáras a váz pedig a hagyományos, csavaranyás szerelésü kerekeknél hasznát.

A probléma az, hogy nagyobb erőhatásoknál a lánc kirántja a kereket a helyéről hiába tépem meg a gyorszárat amennyire csak bírom.

A kérdésem az lenne, hogy ez egyedi eset vagy az ilyen vázakba nem kompatibilis a gyorszáras kerék? Lehet-e valamit kezdeni vele?

 



#4755
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Amit írtál durván 110eFt, ezért kértem ki a segítségeteket, hogy mi az az ár, amiért relatív rövid idő alatt elviszik, tekintve hogy a balesetet leszámítva, újszerű állapotvan van. 75-80ért már biztos odaadnám, és akinek van ideje, energiája, tovább adja, vagy felhasználja amire szuksege van, majd épít rá, vagy egyszerűen megjavítattja éa használja. Apróban röhejesen drága retro bringák vannak, 5 éve még vettem 40ért fékváltókaros outit, most meg..... közben a 26 montinak meg nincs ára, de ez egy másik topik ;)

kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 12:34


#4756
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Oks. Mikor hazaérek lövök pár fotót a gépről...

#4757
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Tisztában vagyok vele, csak sajnos se időm, se energiám külön, van tapasztalatom, hogy mennyire szenvedős az aprózgatás, ezért szeretném egy reális áron tovább adni egyben. Elméletileg hegesztés, plusz gyűrűvel még montikat is javítanak, de eddig is csak a helyett foglalta.

hát én megvenném a sort-láncot-fvk-t&váltókat...

 

Kishercegnek van igaza. Délután leírok egy bontás-javaslatot amúgy, s tény, Mariusz is gyűrűzni szokta ezeket.

 

>amúgy milyen dolog már, hogy pár órája gondolkoztam pont, hogy mennyire szerettem a római hadtörténelemmel foglalkozni szabadidőmben, s pont Mariuson agyaltam, erre hazaesek, és látom, hogy Máriuszért kiáltó téma van országúti topikban! :D <

 

amúgy egszerű a képlet:

 

-Mirage&veloce 9-s kivitelben nem ér sokat

-Repedt aluváz nem ér sokat

-HA a villa nyaka 22-23 cm körül van, akkor az ÉR kb. 14ezer körül :)

-A kiegészítők is jók lehetnek, főleg, ha 27.2-es a neregcső&kompakt OS kormány van rajta (bár, 2005-ös évjáratból gondolom, nem az..)

 

Amondó vagyok:

-villa-váz: 20ezer, fejcsapival-nyeregcsőbilinccsel

-Fékszett: 6ezer

-Fékváltókar: 15ezer

-Hátsó váltó: 7ezer

-Első váltó: 3ezer

-Hajtókar-csapival: 10ezer

-Kerékszett: 20ezer

-Sor-lánc: 8ezer

-Nyeregcső-nyereg: 8ezer

-Kormány-stucni: 6ezer

-Gumik-belsők: 6ezer

 

? :D


Vejne módosította - 2015. szeptember 09. - 12:22


#4758
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Tisztában vagyok vele, csak sajnos se időm, se energiám külön, van tapasztalatom, hogy mennyire szenvedős az aprózgatás, ezért szeretném egy reális áron tovább adni egyben. Elméletileg hegesztés, plusz gyűrűvel még montikat is javítanak, de eddig is csak a helyett foglalta.

#4759
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.269 hozzászólás

Üdv Mesterek!

Tudom van értékbecslős topik,de úgy gondolom itt nagyobb eséllyel olvassák hozzáértők. Mióta meg van a 29es montim csak azzal edzek, hétvégén azért leporoltam az outim és mentem egyet edzeni vele, vagyis mentem volna, mert egy kis sunyi kátyú miatt buktam egy szépet, és megrepedt a fejcső. Úgy döntöttem eladom, úgy sem fogom sokat használni paraméterek: Bianchi ML3 2005 Fekete-Szürke, carbon villa, 9s Mirage, Veloce hajtás, idén vettem rá roadrunner felniket, fekete DT küllőkkel ill. sort, amúgy az ominózus esetig karcmentes, makulátlan állapotban volt, az új alkatrészekben van kb. 500km, az esés a repedésen kívül a bandázson látszik ill. a fv.kar gumiján, minden más megúszta szerencsére. Milyen reális áron hirdessem meg? Én 80ra gondoltam....
https://www.google.h...XjOWH0CnB_OOeM:

Képen nem az én outim van, csak linkeltem egyet a google-ból

köszi előre is!

 

nyugodtan mehetett volna a helyére, azt is olvassák országútisok.

 

másrészt repedt fejcsővel egyben nehéz lesz eladni, talán bontva jobban járnál.


  • Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4760
kimy

kimy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 600 hozzászólás
Üdv Mesterek!

Tudom van értékbecslős topik,de úgy gondolom itt nagyobb eséllyel olvassák hozzáértők. Mióta meg van a 29es montim csak azzal edzek, hétvégén azért leporoltam az outim és mentem egyet edzeni vele, vagyis mentem volna, mert egy kis sunyi kátyú miatt buktam egy szépet, és megrepedt a fejcső. Úgy döntöttem eladom, úgy sem fogom sokat használni paraméterek: Bianchi ML3 2005 Fekete-Szürke, carbon villa, 9s Mirage, Veloce hajtás, idén vettem rá roadrunner felniket, fekete DT küllőkkel ill. sort, amúgy az ominózus esetig karcmentes, makulátlan állapotban volt, az új alkatrészekben van kb. 500km, az esés a repedésen kívül a bandázson látszik ill. a fv.kar gumiján, minden más megúszta szerencsére. Milyen reális áron hirdessem meg? Én 80ra gondoltam....
https://www.google.h...XjOWH0CnB_OOeM:

Képen nem az én outim van, csak linkeltem egyet a google-ból

köszi előre is!

kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 10:58