De miért is fáj a hátad? Nem görnyedt a tartás, se nem alacsony. A hatfajosoknak szokták a szép kinyujtott gerincet javasolni, ahhoz meg pont hosszú stutzni kell. Nem akarok magammal dobalozni, de tizenevesen tonkrevagtam a derekam és gerincem, most meg 135 ös stucnit vettem, mert úgy éreztem, szükség van rá. Igaz, kormányvaltas is volt...
Ha azért fáj a hátad, mert gyenge a törzs, akkor meg plank és extenzio, catcamel, Fallout..
Én onnan tudtam hogy hosszú kicsit a vas (pedig flexibilis vagyok+edzek törzsre is), hogy legkényelmesebben a fékváltókar előtt 1-1.5 centivel fogtam a kormányt. 100>90 stucnicsere, most alapból a fékváltókra "dőlök" rá, ahogy ráülök és kényelmes...sokat elárul az is, hogy hol fogja a legtöbbet az ember a kormányt - ha a fékváltónál ("hood"), akkor csak nem szokta meg (sporttárs nem írta, hogy újonc e vagy régóta szaggatja az aszfaltot) vagy gyenge törzsizomzat.
a kérdésre válaszolva én amit kipróbálnék:
0. nyereg vízszintesbe és kicsit lentebb, ezzel előrébb is jön valamennyit.
1. pluszosba fordítanám a stucnit, ez kb olyan, mintha egy mínuszos 110-est raknék fel.
2. ha így se kényelmes több kör után sem, akkor egy 100-asat szereznék és azzal próbálnám meg
utcai cipőben, talpközépre állva nem látszik, lehet, hogy ez a setup így pont a "térdkalács a pedáltengely feletti", ha a "hagyományos", bringás elrendezést nézzük. http://twentynineinc...04/dscn4311.jpg
szerkesztés:
elsőként akkor mindenképp a nyereg problémát orvosold kényelem és beállítás szempontból is. én mondjuk a Fizik Arione-ra esküszöm, de nekem keskenyek a seggcsontjaim
Edited by DaveRider, 2015. November 29. - 21:43.