Értem. S akkor egyeneskormányos országútikat ne is nézzek?
Pl.: Cannondale CAAD8 Flat Bar és hasonlók is hanyagólandók?
van. a speeder inkább a cx geója. bajocska hogy bele van számolva az outi kormány előrenyúlása, egyenessel rövid lesz.
Értem. S akkor egyeneskormányos országútikat ne is nézzek?
Pl.: Cannondale CAAD8 Flat Bar és hasonlók is hanyagólandók?
van. a speeder inkább a cx geója. bajocska hogy bele van számolva az outi kormány előrenyúlása, egyenessel rövid lesz.
Sziasztok! Valakinek véletlenül nincs elfekvőben egy 17 fok, 31.8 mm befogóval, 80-90mm-esek jöhetnek szóba. Vagy esetleg valamilyen boltot ahol lehet ilyet kapni? Csak magyar boltot és oldalt.
bármelyik bolt hoz neked. vagy rendelsz unot ebayről. bárhol, ahol ricsit-bbb-t kapsz, találsz 16-17-es stucnit
más:
sokat számít 5mm reach kormányok közt? Vagy annyit egy kis fékkar-pozicionálással&nyeregcsúsztatással áthidalhatok?
felsőcsőhossz-stucnihossz-kormányhossz
570-135-75
575-130-75
Ha a PLT felkerülne, a c'dale lenne fél cm-rel rövidebb, ezért sem tartanám nagy ötletlenek a vásárlást. Csak annyira szép íve-formája van annak a PLT-nek, hogy elgondolkodtat Szerk: csak igazából a mostaninak szinte ugyanaz az íve-formája, csak hangyányival hosszabb. És, ha a 88mm hosszú syntace-nál sem éreztem hosszúnak a cockpitet, akkor gondolom, felesleges lenne 70mm-re visszavennem a kormányból (NB: a syntace 88mm hosszú, XL méret. a 100mm nem korrekt)
Vejne módosította - 2015. december 21. - 07:19
Sziasztok! Valakinek véletlenül nincs elfekvőben egy 17 fok, 31.8 mm befogóval, 80-90mm-esek jöhetnek szóba. Vagy esetleg valamilyen boltot ahol lehet ilyet kapni? Csak magyar boltot és oldalt.
van. a speeder inkább a cx geója. bajocska hogy bele van számolva az outi kormány előrenyúlása, egyenessel rövid lesz.
Erre szoktak a weightweenies fórumon "160mm stucni, javaslatok" topikot nyitni.
Sziasztok!
Tudom, hogy itt Istenkáromlás egyeneskormányos országútikról beszélni, én mégis erről fogok.
Tavasszal kizárólag városon kívüli edzésre szeretnék országútira váltani a mostani 26-os városi montimról (ez marad városra).
Kb. 40-60 km/alkalom, ezt heti 2-3 alkalommal tudom beiktatni.
Mit javasoltok? Pl: Merida Ride széria vs. Merida Speeder.
1. Érdemes koskormányos "komfort" outit vennem, vagy egy egyenes kormányos "fitness" az én kategóriám?
2. Egyáltalán a Speeder és a Ride vázgeometriájában van különbség a gyakorlatban?
van. a speeder inkább a cx geója. bajocska hogy bele van számolva az outi kormány előrenyúlása, egyenessel rövid lesz.
Bikertigger módosította - 2015. december 20. - 21:25
Sziasztok!
Tudom, hogy itt Istenkáromlás egyeneskormányos országútikról beszélni, én mégis erről fogok.
Tavasszal kizárólag városon kívüli edzésre szeretnék országútira váltani a mostani 26-os városi montimról (ez marad városra).
Kb. 40-60 km/alkalom, ezt heti 2-3 alkalommal tudom beiktatni.
Mit javasoltok? Pl: Merida Ride széria vs. Merida Speeder.
1. Érdemes koskormányos "komfort" outit vennem, vagy egy egyenes kormányos "fitness" az én kategóriám?
2. Egyáltalán a Speeder és a Ride vázgeometriájában van különbség a gyakorlatban?
Csak suhanni akarok a 16 kg-os 26-os montim után.
..és az hol van pontosan??
1-es úton, petőfi sándor utcai buszmegállónál. jó fejek, ha kb tudod milyen csavar kell adnak olyanokat és kimehetsz a bringádhoz vagy mint nálam: tetőcsomagtartóhoz próbálgatni, hogy melyik a tuti.
https://www.instants...0.89h,-5.55p,1z
ennyi, a budaörsi maszek barkácsboltban még nagyapám Made in USSR tanyabikejába is találtunk megfelelő csavarokat:D
..és az hol van pontosan??
Ridley Noah Fast
Pff, az nem csavarbolt, ahol ezt mondjak.
ennyi, a budaörsi maszek barkácsboltban még nagyapám Made in USSR tanyabikejába is találtunk megfelelő csavarokat:D
Próbáltam, azt mondták esélytelen. De majd próbálkozok a többinél is.
Pff, az nem csavarbolt, ahol ezt mondjak.
hát rakjál fel, bár ezzel a segédprogrammal videón is elemezheted magad.
bár őszintén szólva ha a térd nagyságrendileg a pedáltengely vonalában van és nem csont egyenes a lábad a körív legtávolabbi részén (a nyeregvázcső meghosszabbítása a hajtókar) akkor komfortérzet alapján már jól be lehet lőni hogy +/- hány milliméter és merre.
köszi a programot.
tudom hogyan kell belőni a nyereg magasságot,csak ezzel a módszerrel is ellenőrizni szerettem volna a mostani beállítást. amúgy 140 fok jött ki nekem. alsó határérték.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha küldök,vagy töltök föl ide magamról fotót,akkor tudna nekem vlki segéd vonalakat belerajzolni? ellenőrizni szeretném a nyereg beállításomat.
hát rakjál fel, bár ezzel a segédprogrammal videón is elemezheted magad.
bár őszintén szólva ha a térd nagyságrendileg a pedáltengely vonalában van és nem csont egyenes a lábad a körív legtávolabbi részén (a nyeregvázcső meghosszabbítása a hajtókar) akkor komfortérzet alapján már jól be lehet lőni hogy +/- hány milliméter és merre.
ha küldök,vagy töltök föl ide magamról fotót,akkor tudna nekem vlki segéd vonalakat belerajzolni? ellenőrizni szeretném a nyereg beállításomat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szép dolog a kresszben a csengő,csak éppen semmi értelme. a közúton rajtam kívül úgysem hallja senki. egyéb helyeken meg fütyülök. értem én az esélyegyenlőséget,de hiába van a süketnek csöngője,ha nem akarja az ember meghallani,akkor nem fogja. fordítva is igaz. a süketnek hiába csöngetsz. én hamarabb tenném kötelezővé a kresszben a sisakot,mint a csengőt. annak több értelme van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Te használod a csengőt ?
én is csak azér rakom a kormányra mert veszek valami színre eloxáltat és jó néz ki. (mondjuk nem országútin) , amúgy nálam is az ülőcsövön lenne.
persze, mindig, mikor eszembe jut. van hogy csak a móka kedvéért is csengetek egye-kettőt.
*: van némi különbség aközött, hogy van, mert legyen de eleve esélytelen használni, olyan hülye helyre van téve és hogy van, használható, elérhető, de nem használod. bár végülis mindegy, nekem ez az első bringám, amin van. ...és alapvetően és is csak azért vettem, mert jól néz ki. csak aztán rászoktam, olyan jó csengetni egy kiadósat időnként.
Kisherceg módosította - 2015. december 11. - 23:09
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nekem a városin nincs csengő, az országútin meg.. Országútim sincs már hetek óta (Boltban melegíti a padlót, addig sem rozsdál a pincémben!)
Viszont, a Syntace F139 stucni a legszebb, ami a Korallal történt. Grafika? Kb. nulla, két ici-pici syntace felirat, amit röhögve levisz az acetonos vattapamacs. Ráadásul nagyon szép filigrán felépítés. Kíváncsi leszek a merevségére a PX-hez viszonyítva (A PX 8szög keresztmetszetű, nagyon nagy átmérőjű, és kovácsolt darab, igaz, súlyban aláver kb. 16grammal az F139-nek).
A sor is nagyon jó lesz ám. 13-14-15-16-17-18-19-21-23, csak, hogy ne legyen gond az egyenletes fordulatszámmal.
Amiért nincs használható országútim, az a hajtás. Mivel már karcos-kopott volt, kértem, hogy a csillag legyen polírozva. Aztán, a 10 perces meló is hetekig tart, ha hetekig nem jut a korong alá a munkadarab.
Bandázs milyen legyen? Fekete v fehér?
ez a nyeregcső/támvilla ugye csak vicc akar lenni?
Te használod a csengőt ?
én is csak azér rakom a kormányra mert veszek valami színre eloxáltat és jó néz ki. (mondjuk nem országútin) , amúgy nálam is az ülőcsövön lenne.
M5 és figyelj a hosszra.
Köszi, hétfőn újabb kört futok, viszem a darabokat.
országúti-style-police kompatibilis csengőhelyek:
-nyeregcső
-támvilla
-KORMÁNYVÉGBE APPLIKÁLT MINICSENGŐ
ez a nyeregcső/támvilla ugye csak vicc akar lenni?
a képen lévő cucc jópofa.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"